Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Høres mye mer logisk og mindre tullete ut når man ser og hører noen prate om det på en normal måte. Enn å lese en haug med nørder fylle det med amerikanske ord og skryting.

Jeg kan skjønne hva du mener, men hei, vi sitter på diskusjon.no, dette er ett forum av og for nørder.

Skulle jeg ha forklart dette til deg face-to-face så ville jeg selvfølgelig hoppet over PU-lingoen.

Skrytingen som du prater om, er et innergame problem jeg sliter med, sikkert mange andre også, men ubevist skal jeg hele tiden kvalifisere meg for andre, som igjenn fører til skryting.

ooooog hold deg unna pia, søstra til en kompis!

Jeg hadde pult hun selv om hun var din søster... Slikt har ikke noe å si

Jeg har allerede tilbudt deg kusina mi, så starter du å bli grådig??? Søstra mi kan du holde deg unna.

:)

Når tilbudte du meg kusina di? Kanke huske det...

Men jeg ser poenget ditt, ingen grunn til å skryte av det.

Var vel heller jeg som ba deg ta kusina mi en gang i vinter når hun var innvikla i ett forhold med en narkodealer.

Ja stemmer det. Hvordan endte det forresten?

Gikk jeg gjennom hoopen din og kvalifiserte meg?

Spøk til side, det gikk ikke så veldig bra. Var en del episoder som skjedde som jeg ikke vil komme inn på her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke hvordan hans "Amazing Sadness opener" kan virke.. noen som har "erfaring"?

Jeg har ikke testet den, hadde ikke hørt om den en gang før jeg googlet den nå.

Jeg ser hvorfor den kan funke. Hva er det du viser når du kjører den openern perfekt?

Du går bort til en jente, smiler, kjører linjene dine, går inn for kysset.

Du er morsom, dominant, og "in the moment", som igjenn fører til at du ikke bryr deg om hva andre mener.

"Det betyr ikke noe hva du sier, men hvordan du sier det"

Jeg hadde kysset deg Iverfar.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvordan hans "Amazing Sadness opener" kan virke.. noen som har "erfaring"?

Er jo ofte mye som virker i USA, men som ikke funker på norske jenter. Så du, Iver, har jo en gyllen mulighet til å teste det ut hvis du ikke har kommet hjem allerede:)

Lenke til kommentar

Jentene blir aldri lei. De vil hele tiden ha en Alfa. Dessverre er det ikke nok Alpha Males til alle. Så, etterhvert nøyer de seg med en beta male, mens de stille går rundt og håper på at en Alfa skal finne dem ;)

Forskjellen på en Alfa og en beta:

En beta male blir valgt av en kvinne.

En Alfa male velger sin kvinne.

Lenke til kommentar

så hvis jeg blir 'valgt' av en alfa, så er det noe positivt som jeg vil? og jeg har egentlig ikke noe valg, for yes en alfa har valgt meg... ikke faen. vil at en beta skal like meg :) 'blir valgt', de har da egne meninger de også. alle har egne meninger, er litt tull det du sier

'sin kvinne'... er da ikke en eiendel..

Lenke til kommentar

så hvis jeg blir 'valgt' av en alfa, så er det noe positivt som jeg vil? og jeg har egentlig ikke noe valg, for yes en alfa har valgt meg... ikke faen. vil at en beta skal like meg :) 'blir valgt', de har da egne meninger de også. alle har egne meninger, er litt tull det du sier

'sin kvinne'... er da ikke en eiendel..

Han har lest mye, og opplevd lite. Og han er fast bestemt på at det han har lest stemmer, så det er i grunn bortkastet å prøve å forklare sammenhengene.

Lenke til kommentar

For alfa-gutter er jenter en eiendel, nettopp fordi alfaene er drittsekker og behandler damene sine dårlig. Damene sutrer til beta-gutta som er de snille guttene. Hvorfor jenter godtar å bli behandlet som dritt er helt uforståelig, men mye tyder på at de faktisk ikke har noe valg. :) Selv er jeg en beta og meget stolt av det, heller det enn å oppføre meg som en drittsekk for å få ett kjapt ligg i ny og ne. Da venter jeg heller litt og får ett stabilt forhold som varer. Det har funket før og jeg ser ingen grunn til at det ikke skal løse seg igjen. Jeg har bare lange forhold bak meg , de jeg kjenner som er slike alfaer har bare meget kortvarige forhold og ONSs.

Lenke til kommentar
For alfa-gutter er jenter en eiendel, nettopp fordi alfaene er drittsekker og behandler damene sine dårlig. Damene sutrer til beta-gutta som er de snille guttene. Hvorfor jenter godtar å bli behandlet som dritt er helt uforståelig, men mye tyder på at de faktisk ikke har noe valg. :) Selv er jeg en beta og meget stolt av det, heller det enn å oppføre meg som en drittsekk for å få ett kjapt ligg i ny og ne. Da venter jeg heller litt og får ett stabilt forhold som varer. Det har funket før og jeg ser ingen grunn til at det ikke skal løse seg igjen. Jeg har bare lange forhold bak meg , de jeg kjenner som er slike alfaer har bare meget kortvarige forhold og ONSs.

Nå her starter vi altså korstoget mot såkalte alfahanner? Bare synd at hele begrepet er en urban myte uten signifikante beviskilder.

Lenke til kommentar

Nå her starter vi altså korstoget mot såkalte alfahanner? Bare synd at hele begrepet er en urban myte uten signifikante beviskilder.

Og desverre ofte misforstått til de grader.

Eksempel på det de ovenfor skrev.

En alpha's viktigste egenskap er ydmykhet. Han behandler ikke damene sine nødvendigvis dårlig, ei heller folk i hans sosialsirkel. Heller ikke behandler han damer som en eiendel.

En alpha er en naturlig leder folk rundt vil automatisk gravitere mot, og LIKE å gravitere mot.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke forskjell på å si "typen sin", "kvinnen sin" og "kjæresten sin". Og Gud forby at man skal si "mannen sin" og "kona si".

"Sin" impliserer et forhold mellom to parter. Men, du har tydeligvis sterke følelser knyttet til dette og klarer derfor ikke å se logikken. Jeg legger ballen død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...