Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hillary Duff hadde fått meg i hvert fall. Paris er så lite attraktiv at det blir umulig å få AA. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 For min del kunne jeg spart meg en rekke kjendiser. Akkurat nå tror jeg på kjærligheten. Den tok lang tid å finne for kjærligheten handler nemmelig ikke om å finne den rette, men også finne en som du er den rette for også. Så da får vi se da. Safer og kjører Kino 'n Shit Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Please Ni kon, kan ikkje du dedikere ein eigen tråd til kjærleikssnakk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Please. Kan dere ikke la fyren være lykkelig forelsket? Han kan kanskje være til inspirasjon til dere? Han har selv sagt at PU er gøy og slikt, men at det og er farlig og avhengighetsskapende. Det dreper dere ikke å høre på en med litt erfaring. Endret 16. juni 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Han snur nok snart skal du se. Og ikke kall folk for idioter på forumet Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jaha, det var meint som ein spøk då. Eg synes berre det er evig søtt at ein mann litt oppe i åra kan bry seg så ufattelig om kjærleik. Som du ser bakover i postane hans skal han alltid kome med eit sitat eller to om kjærleik og anna. Eg ser absolutt ingenting negativt i det Så, kan ikkje du lese innlegget mitt ein gong til før du kallar meg ein idiot? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Please, idioter. Kan dere ikke la fyren være lykkelig forelsket? Han kan kanskje være til inspirasjon til dere? Han har selv sagt at PU er gøy og slikt, men at det og er farlig og avhengighetsskapende. Det dreper dere ikke å høre på en med litt erfaring. Det er ikke så populært å høre om ting som strider imot virklighetsoppfattelsen sin. Det ville jo vært i frekkeste laget å faktisk utfordre folks meninger.. AtW Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Han snur nok snart skal du se. Og ikke kall folk for idioter på forumet Jeg håper for hans del at han ikke gjør det. Og egentlig litt fordi han skal få lov til å motbevise deg.Jaha, det var meint som ein spøk då. Eg synes berre det er evig søtt at ein mann litt oppe i åra kan bry seg så ufattelig om kjærleik. Som du ser bakover i postane hans skal han alltid kome med eit sitat eller to om kjærleik og anna. Eg ser absolutt ingenting negativt i det Så, kan ikkje du lese innlegget mitt ein gong til før du kallar meg ein idiot? Greit. Da har jeg fjernet det. Resten får stå, om ikke til deg, så til resten av gjengen. :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Han snur nok snart skal du se. Og ikke kall folk for idioter på forumet Jeg håper for hans del at han ikke gjør det. Og egentlig litt fordi han skal få lov til å motbevise deg. Nå er jeg en håpløs romantiker, så jeg håper ikke han snur. Lenke til kommentar
verbatiim Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Woho, tidenes morsomte helg i edru tilstand. Aldri hatt det så gøy ute som på fredagen, og forsåvidt til tider lørdagen. Kcloses, en praktisk talt fclose, numbercloses og en del jenter som fikk nummeret mitt. Åpnet Pia Haraldsen, hilst på PUA og Ni kon samt flere av Oslos PUAer og Naturals. Takk for en kongehelg PUA! Høres fett ut, var du på bursdagen til Sverre ? " En praktisk talt fclose" Vil du utdype eller ? Jeg leser LR`s som eldre damer leser romantiske noveller. Hvem andre puaer møtte du ? ooooog hold deg unna pia, søstra til en kompis! Lenke til kommentar
verbatiim Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Lest litt av diskusjonen deres angående kjærlighet. Jeg startet en diskusjon om ett lignende tema på ett annet forum her om dagen. Jeg er en av de yngre puane i oslo, og jeg er altfor redd for å binde meg til ett kvinnfolk. Dette fikser seg sikkert så fort jeg treffer min 10. Men jeg lurer på hva en PU-livstil kan gjøre med deg som person, etter en del år. Hvordan kan det være mulig å slå seg til ro, og gå fra 10FB og en random Fclose hver helg til 1 kone, barn, hund og stasjonsvogn. Ligger svaret i at den dagen man møter sin 10er så trenger man ikke flere ? Eller blir man lei? - Verbatiim, som enda ikke tror på kjærligheten. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg tror ønsket om barn og hus og hele den pakken der dukker opp når man treffer en man virkelig faller for. Da dukker plutselig de følelsene og ønskene opp gjerne litt uventet. Samtidig som følelser og ønsker man har nå demper seg og blir mindre viktige. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Woho, tidenes morsomte helg i edru tilstand. Aldri hatt det så gøy ute som på fredagen, og forsåvidt til tider lørdagen. Kcloses, en praktisk talt fclose, numbercloses og en del jenter som fikk nummeret mitt. Åpnet Pia Haraldsen, hilst på PUA og Ni kon samt flere av Oslos PUAer og Naturals. Takk for en kongehelg PUA! Høres fett ut, var du på bursdagen til Sverre ? " En praktisk talt fclose" Vil du utdype eller ? Jeg leser LR`s som eldre damer leser romantiske noveller. Hvem andre puaer møtte du ? ooooog hold deg unna pia, søstra til en kompis! Vel, hvorfor ikke. Sitter uansett å skriver tilbake melding til SDA. Hm, var vel en fyr som åpnet et to set (tror jeg?), så kunne han jo ikke stå der med et to sett alene, så da går jeg inn. Husker ikke hva jeg åpner med, sikkert noe random bull (Hvor ville du dratt på ferie, Frankrike eller Italia?) eller noe, pratet noe piss. Merker at settet går rimelig bra, wing har brukbar kontroll på sitt target, jeg har hooket mitt target veldig bra, merker at ting går veien. Plutselig roper King som henger rundt å ser på "KIIIIIINOOOOOO", jeg vet jeg bør, men tør ikke helt. Gutten går rundt å roper "KINO!" som en fyr på speed, så jeg har jo ikke noe valg. Før jeg vet ordet av det driver jeg å lekesloss med jenta, kødder rundt. Tror wingen min blower, om jeg husker riktig begynner jeg å gå med target nedover mot Oslo S (gudene vet hvorfor, bare gikk jeg..), og tror King går inn og oppholder resten av settet. Mener å huske at han ropte "ABC ABC" eller noe, jeg gikk i allefall for nummer, noe hun praktisk talt slengte etter meg. Kisscloser, og alt går bra. Bare merker at jeg kunne ha fcloset om logistikken hadde vært i orden, i alle fall føltes det sånn. Morsomste for min del var at dette var første numberclose, kissclose og alt uten bruk av en eneste rutine, og i tillegg første numberclose og kissclose med en helt fremmed jeg møtte på byen. Har relativt mange kcloses fra før av, men alle har vært med jenter som har vært i sosalsirkelen min en stund. Gudene vet hva folk kaller seg her og der, men møtte da en den. Men, for å bidra til diskusjonen om og rundt kjærlighet. Selv har jeg aldri vært forelsket, så ikke kjenner jeg følelsen en gan. Men for min del tror jeg ikke at det skal bli noe problem å slå meg til ro når jeg finner den personen som har de tingene jeg ser etter i en eventuell partner. Intill det er jeg bare ute etter å ha det så morsomt som mulig i livet mitt, samtidig som jeg gir positiv verdi til alle rundt meg, uten å skade eller utnytte andre. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 ooooog hold deg unna pia, søstra til en kompis! Jeg hadde pult hun selv om hun var din søster... Slikt har ikke noe å si Lenke til kommentar
verbatiim Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 ooooog hold deg unna pia, søstra til en kompis! Jeg hadde pult hun selv om hun var din søster... Slikt har ikke noe å si Jeg har allerede tilbudt deg kusina mi, så starter du å bli grådig??? Søstra mi kan du holde deg unna. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 ooooog hold deg unna pia, søstra til en kompis! Jeg hadde pult hun selv om hun var din søster... Slikt har ikke noe å si Jeg har allerede tilbudt deg kusina mi, så starter du å bli grådig??? Søstra mi kan du holde deg unna. Når tilbudte du meg kusina di? Kanke huske det... Lenke til kommentar
verbatiim Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 ooooog hold deg unna pia, søstra til en kompis! Jeg hadde pult hun selv om hun var din søster... Slikt har ikke noe å si Jeg har allerede tilbudt deg kusina mi, så starter du å bli grådig??? Søstra mi kan du holde deg unna. Når tilbudte du meg kusina di? Kanke huske det... Men jeg ser poenget ditt, ingen grunn til å skryte av det. Var vel heller jeg som ba deg ta kusina mi en gang i vinter når hun var innvikla i ett forhold med en narkodealer. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 ooooog hold deg unna pia, søstra til en kompis! Jeg hadde pult hun selv om hun var din søster... Slikt har ikke noe å si Jeg har allerede tilbudt deg kusina mi, så starter du å bli grådig??? Søstra mi kan du holde deg unna. Når tilbudte du meg kusina di? Kanke huske det... Men jeg ser poenget ditt, ingen grunn til å skryte av det. Var vel heller jeg som ba deg ta kusina mi en gang i vinter når hun var innvikla i ett forhold med en narkodealer. Ja stemmer det. Hvordan endte det forresten? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 RSD Tim har en gratis videoblog som er rimelig fin. Den finner dere her. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Høres mye mer logisk og mindre tullete ut når man ser og hører noen prate om det på en normal måte. Enn å lese en haug med nørder fylle det med amerikanske ord og skryting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå