Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Xtra:

Du er hennes nye homsevenn...

Fikk du i det hele tatt noen IOIs? Og ikke jug for deg selv. Damer som vil ha meg prøver å fastsette en dag og klokkeslett fremfor å si noe til uken...

Nå tror jeg du tar litt vel hardt i her NiKon.

Jeg fikk drøssevis av IOIs, samt et bra kyss eller to før jeg gikk på bussen. (nei, ikke på kinnet :roll: )

NiKon: Jeg har en avtale til neste helg på LØRDAG, men ikke noe i uken. Det var også hun som tok iniativ til at jeg skulle treffe henne i byn i dag.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Woho, tidenes morsomte helg i edru tilstand. Aldri hatt det så gøy ute som på fredagen, og forsåvidt til tider lørdagen.

Kcloses, en praktisk talt fclose, numbercloses og en del jenter som fikk nummeret mitt. Åpnet Pia Haraldsen, hilst på PUA og Ni kon samt flere av Oslos PUAer og Naturals. Takk for en kongehelg PUA!

Lenke til kommentar
Eirik, spiller du gitar?

Jeg, haha, nei. Jeg klarer ikke å holde en firedels takt en gang, og på barneskolen fikk jeg ikke lov til å synge. Hverken på forestillinger eller i timen! Så stygt synger jeg : )

Jeg kunne aldri ha mestret dette, men synes det er uhorvelig artig med poster hvor det er blitt "closet" og slikt. Jeg er fortapt i begrepsjungelsen. :D

BULLSHIT. It's all in your head. Gå ut, push deg selv. Hver eneste grense du har, har du satt der selv.

Lenke til kommentar
Korleis starta du då Eirik?

Leste litt i tråden, fikk meg dame (helt uten bruk av game, chode ftw! Hun var til gjengjeld styggere enn et gjennomsnittlig hespetre, men god i senga), slo opp når jeg forstod at jeg aldri likte _hun_ med følelsen av å ha en kjæreste. Starter å lese en del i denne tråden, tenker at det her er litt fett. Ut fra intet snakker jeg med en klassekamerat på vors, han spør om jeg har lest the Game. Derifra til en amerikansk serie, The Pick-up Artist på VH1. Derifra til to timer med mystery og style dvder. Derifra til Styles Annihilation method. Derifra til bittelitt Blueprint decoded (sorry, hater Tyler Durden. Den latteren får meg til å ha lyst til å kverke fyren). Så til litt naturalgame teori rundt omkring. Stort sett.

Ah, oki. Kjenner en gitarist i Bergen som er fan av Annihilation Method og heter Eirik.

Grattis man! Og kos deg på ferden videre ;)

Sikkert en jævlig kur fyr!

Nå skal jeg skaffe seg litt god nattesavn (ja, saklig at jeg sovner nå med den loka døgnrytma), så er det opp i morgen, endelig få tatt en ordentlig treningsøkt. Ny rekord med to dager uten trening etter at jeg startet med crossfit. Så er det litt skole, så blir det vel fort volleyball eller streetgame avhengig av været. Gleder meg.

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

Hva har jeg lært denne helgen?

1: Kino starter man med umiddelbart

2: PUA hadde gjort meg homofil om han ville

"All fornuft sier jeg hater deg og avskyr deg, men følelsene mine sier noe annet"

Fuck man, du er syk (følelsene mine ba meg skrive sykt deilig her også)

Lenke til kommentar
Woho, tidenes morsomte helg i edru tilstand. Aldri hatt det så gøy ute som på fredagen, og forsåvidt til tider lørdagen.

Kcloses, en praktisk talt fclose, numbercloses og en del jenter som fikk nummeret mitt. Åpnet Pia Haraldsen, hilst på PUA og Ni kon samt flere av Oslos PUAer og Naturals. Takk for en kongehelg PUA!

Ohh det var en ære Eirik! Faen for en legendarisk helg med dere

Kom akkurat tilbake fra date. Ho var helt overrasket over hvor slapp jeg var etter helgen, så hun masserte meg for å få meg til å føle meg bedre. Niiice. Men jeg closer ho ikke før til uka da jeg desperat trenger en superfeminin badekarseanse og en god natts søvn nå. :)

Hva har jeg lært denne helgen?

1: Kino starter man med umiddelbart

2: PUA hadde gjort meg homofil om han ville

"All fornuft sier jeg hater deg og avskyr deg, men følelsene mine sier noe annet"

Fuck man, du er syk (følelsene mine ba meg skrive sykt deilig her også)

Hahahha.. Dritbra. Var kult som F å møte deg i helgen igjen. Er jo faen meg ikke mulig å droppe state rundt deg.

Kino is the shit!!!! :D

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Eirikeb: Det var helt konge og treffe deg. Og for en fremgang du hadde, forsett sånn og du vil være ustoppelig innen kort tid.

Etter helgens morsomheter satt jeg meg ned på et utested og tok en pils eller to. (endte vel opp med tre eller fire pluss et par glass whiskey). Satt der og snakket PU med to andre som har vært gjennom helga, men i mye mer avslappende setting. Men med tanke på lite søvn, MYYYE roping og masse løping så dro jeg hjem. Planen var og slappe av litt og finne noen og dra ut med på den fine søndagen som det var. Men kroppen tok overhand og jeg sovna på sofaen... Så her sitter jeg, ganske uthvilt og klar for fest, klokka 06:30 mandags morgen.

Tja, ka du tro? ;)

Hva har jeg lært denne helga:

Det er viktig og sove (til rett tid)

Når man roper masse så får jeg skikkelig bromle stemme

Og alltid ha med nøkkel til egent hjem :roll:

Endret av Pick-Up-Master
Lenke til kommentar

Prøvde ut en liten state-teknikk på lørdag. Satt på vorspiel og kjeda meg, var nærmest furten siden hver gang jeg svelget øl fikk jeg vondt i kjeven, og var nesten på vei hjem fordi staten var veldig langt i minus. Så jeg bestemte meg for å ta et råd her om å gå ut og ule mot månen. Så jeg labba meg ut på verandaen og ula det jeg kunne. Det føltes så jævlig idiotisk, der og da så skamma jeg meg nesten over at jeg trodde det skulle funke. men da jeg kom inn igjen så kom formen noe så voldsomt, var helt unstoppable. Var ikke brisen engang og jeg var høyere på state enn jeg noen gang har vært før, selv om hele vorspielet var døft og rølpete. Vet ikke om det var placebo-effekten som tok meg, men det gir jeg faen i, det funka jo :D Anbefaler alle å prøve det om dem trenger humør.

Jeg gnir meg i henda etter å ut og sarge for tida, jeg er enda tidlig i gamet og jeg må vekk herfra hver gang siden det er manko på kvinnfolk her i bygda. Men nå blir det Oslotur til helga da, så skal ihvertfall få kjørt daygame mens jeg er der, om jeg tar kvelden også vet jeg ikke enda, får se hva som skjer med soveplass og slikt

Lenke til kommentar

Hei mann!

Utrolig kult å treffe på deg altså! Har aldri møtt noen som bygger comfort så fort med jentene som det du gjør!

Ren fryd å se på! Du hooker på utrolig kort tid!

Og det med Pia Haraldsen var bare drøy! Damn du har baller og mad skillz

Stå på og du vil få en sinnsyk progresjon!

- Dankwah (King)

Endret av Dankwah
Lenke til kommentar

Tja.. Men det er noe med "kjendiser". Kven ville ikkje ha opna til dømes Paris Hilton og Hillary Duff? Dei ser naudsynt ikkje så veldig flotte ut, men jaggu har du ein historie du kan fortelje etterpå ;)

Edit: beaten on the line :(

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...