Snublefot Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Sikkert mange som er naive i et fast forhold. Men det er lett å blande dette sammen med at man stoler på noen. Skal man være i et fast forhold som varer så må man stole på partneren. Ellers er det ingen vits. Får man da et slag i ansiktet seinere så er det en sjangse man tar. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er du sammn med dama, holder du deg unna andre. Så enkelt. Eller du snakker med hu, og får lov (neppe) eller er utro og slår i så fall opp. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Grættis! Sender deg PM Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er bare ikke enig med at folk i parforhold er naive fordi de ikke forventer en av dem er utro på et eller annet punkt. Hadde de forventet utroskap gidder man vel heller ikke å være sammen. Må være deprimerende å ha et slikt syn bare. Da skjønner jeg godt folk gjerne vil være singel. Finnes vel noen der ute som hundre prosent klarer å være trofast? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Finnes vel noen der ute som hundre prosent klarer å være trofast? Jeg har hvertfall enda ikke møtt en. Glem aldri at menneske ikke er designet for monogami. We are fucking machines. embrace it Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 At folk gjerne er utro noen ganger i livet er vel forsåvidt greit nok. Men med alle? Var mer det jeg mente. Må vel ha truffet på noen i løpet av livet du aldri kunne tenkt deg å gjort noe slikt i mot. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 At folk gjerne er utro noen ganger i livet er vel forsåvidt greit nok. Men med alle? Var mer det jeg mente. Må vel ha truffet på noen i løpet av livet du aldri kunne tenkt deg å gjort noe slikt i mot. Jeg personlig har vært utro med xen. Det var ikke gøy (men jeg var chode på den tiden med null kontroll over følelser), og jeg angret i etterkant. Hvis jeg hadde hatt et forhold nå hadde jeg holdt pølsa i skinnet. Men jeg hadde uten tvil funnet meg en bifil jente jeg kan dra på trekantjakt med Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Å dra på fylletur til et sexparadis og du er trofast mot dama? Vel, til mitt forsvar skal hun til Alanya én uke i sommer, så jeg tror det er best å bare la det som skjer i syden, bli i syden. Men jeg får se det ann, når det gjelder den videre utviklingen og før hun drar til alanya. Endret 12. juni 2008 av Xtra Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Finnes vel noen der ute som hundre prosent klarer å være trofast? Jeg har hvertfall enda ikke møtt en. Glem aldri at menneske ikke er designet for monogami. We are fucking machines. embrace it Over halvparten av befolkningen har vel ikke vært utro noen gang tror jeg. Så kan man diskutere hvorvidt det er gode eller dårlige odds AtW Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg tror det er svært store mørketall når det gjelder utroskap, og tror dessverre tallene er langt større. Og det blir et stadig større "problem". Folk er rastløse, individed står sterkere, man krever mer, og syns man hele tiden fortjener noe bedre. Rett setting @ right time = 100% garantert utroskap Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Jeg tror det er svært store mørketall når det gjelder utroskap, og tror dessverre tallene er langt større. Og det blir et stadig større "problem". Folk er rastløse, individed står sterkere, man krever mer, og syns man hele tiden fortjener noe bedre. Rett setting @ right time = 100% garantert utroskap Det kan jo såklart hende folk ikke svarer ærlig på undersøkelser om slikt, men har vi noe bedre å gå etter? I rett situasjon i rette tid er vel alle i stand til nesten hva som helst, dreping, utroskap, you name it. Men noen har nok færre situasjoner som oppfyller kravet, mao terkselen er høyere. Så høy at man antakelig aldri er oppe i right time og right place. AtW Endret 13. juni 2008 av ATWindsor Lenke til kommentar
-Lizz- Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg tror det er svært store mørketall når det gjelder utroskap, og tror dessverre tallene er langt større. Og det blir et stadig større "problem". Folk er rastløse, individed står sterkere, man krever mer, og syns man hele tiden fortjener noe bedre. Rett setting @ right time = 100% garantert utroskap Sant det. Tror det er utrolig mange som er utro. En har stor individuell frihet i form av at man gjør flere ting på¨egenhånd, går ut med venner, konferanser på jobben osv... Og mange som tror at gresset er grønnere på den andres siden. Men etter min mening er det også en viss forskjell på de som er utro en gang etter en litt for fuktig natt på byen, og som angrer som en gud etterpå, og de som gjør det igjen og igjen og har elskerinner/ elskere. En gang utro alltid utro?? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 En gang utro alltid utro?? Så absolutt ikke, har vært vitne til par frøkner som har vært utro og den samvittigheten dem har sitti igjen med i ettertid vet jeg dem aldri vil ha igjen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Utroskap blir nå svartmalt av enkelte. Utroskap kan også være noe vakkert. Kanskje det var det lille ekstra som skulle til for at forholdet skulle bli bedre Jeg tror ingen mennesker er monogame, så jeg ser på ekteskapet som å være utro mot seg selv. Ingen kan leve med en mus hele livet.. Lenke til kommentar
-Lizz- Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Utroskap blir nå svartmalt av enkelte. Utroskap kan også være noe vakkert. Kanskje det var det lille ekstra som skulle til for at forholdet skulle bli bedre Jeg tror ingen mennesker er monogame, så jeg ser på ekteskapet som å være utro mot seg selv. Ingen kan leve med en mus hele livet.. Utroskap er og blir en uting syns nå jeg. Har erfaring med at dersom den ene er utro tynger dette forferdelig ifht dårlig samvittighet overnfor den andre, og at dette er noe som ikke går bort med tiden, men heller blir sterkere. Og at dette kan være rimelig ødleggende for personen. Og dersom en er ærlig og forteller det vil dette ha ødelagt noe av tillitten for alltid. Kanskje man ikke merker det med en gang, men dette blir som er svart sky som svever over foholdet hele tiden. Men selvsagt, det er alltid rom for unntak, og noen blir faktisk sterkere av det også. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 -Lizz- Hollywoodkjærligheten er noe du kun finner på filmer. Bli realist og ikke drømmer! Den værste form for utroskap er å være utro mot seg selv.... Lenke til kommentar
indie Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er forskjell på hollywoodkjærligheten du sikter til og det å ha et helt vanlig forhold hvor man ikke høvler på andre mennesker. Vi mennesker er ikke skapt for å holde oss til en fitte, det blir det samma som å si at vi mennesker ikke er skapt for å leve i fred og et ordentlig moderen samfunn, men gjør vi det for det? Lenke til kommentar
-Lizz- Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg sikter ikke til noen Hollywoodkjærlighet, og er i høyeste grad realistisk. Men som utgangspunk syns jeg det er en dårlig ting sett ut ifra min egen erfaring. Har selv vært med på dette, på begge sider, og min konklusjon av dette er at utroskap generelt er en dårlig ting. Dersom en vet at en ikke klarer å leve med bare en person er dette helt greit det, men da kan man ikke leve i et forhold der en går rundt og tror at det bare er dere to, mens den andre går rundt og har seg med andre. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er jo derfor flere og fler velger å leve i moderne forhold. Dog fikk jeg meg en på tryne når jeg foreslo det for siste kandidat Ot: Har en indre kamp i meg nå. Har en svak følelse av forelskelse, men har full kontroll ennå. Nå er det å se da. Pu is shit, Love is the Shit... Jeg tror dog den onde fuckern vinner kampen som vanlig. Men what the hell...summer...singel..cool... Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ni kon, du sa jo at du savner den forelskelse-følelsen, det er noe jeg absolutt ikke har lyst til å miste, da det er den fantastisk følelse. Vurderer du det å ligge rundt med hvem du vil som bedre enn å være fantastisk forelska i en person? For min del tror jeg det ville blitt alt for tomt å bare ligge rundt, men det er vel kanskje bare meg. Nå skal det sies at jeg ikke har kommet like langt i "ligge rundt-stadiet" som deg, men føler ikke at random-sex gir meg like mye som det å ordentlig elske en person. Men hva vet jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå