Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
er det noe jeg gjør feil?

Ja

Men det er vanskelig å si hva. Kanskje du er overivrig. Kankje for intens?

Jeg tror ikke jeg er så veldig intens, men jeg pleier alltid å bli sånn at jeg overser dem litt og sånn og ikke viser så stor interesse for dem. Har mange ganger blitt spurt om jeg er sure på dem. Hvis vi er på en fest feks kan jeg danse og ha det dritgøy og hvis hun prøver å få kontakt med meg bare overser/driter jeg i det. Vet ikke hvorfor men, bare føler at jeg burde det..

Jenter jeg ikke liker eller er betatt av har jeg ikke noen problemer med, kanskje fordi jeg er mer avslappet og gir litt mer faen i hvordan respons jeg får tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Jepp jeg har det, men synes det er så rart at interessen jeg får av alle jenter jeg driver på med går så opp og ned. Noen ganger øser det på komplimenter og at jeg må bli med på ditt og datt og andre ganger er det såvidt jeg får kontakt. Kroppsspråk og sånn er jeg ikke så god på men blir bedre og skjer oftere og oftere at jeg våkner med ukjente jenter hjemme dagen derpå :p

Lenke til kommentar

For en kveld.

Var på seminar i går, dro ut med hele jævla gjengen og lagde sinnsykt liv på åpen bar. Fikk amogs til å kjøpe drikke til meg i bytte mot sjekketips. Hooket helt mad med et tre-set og dro på homsebar og nach hos mads larsen.

Finfinkveld :)

Videre detaljer holder jeg for meg selv

Lenke til kommentar
PUA:

Du er obsert i vill klinings med en eldre herremann med skinnhatt og bart. Men nå var det jo feiring av ny ekteskapslov i går, og da var det jo en del skeive mennesker ute. Visste ikke at du spilte i begge leire....

seriøst?? synd å kaste bort evnene sine på noe slikt.

Lenke til kommentar
Nja, jeg er uenig med dere angående den saken, men det kommer nok helt sikkert anpå personen selv angående dette med å finne noe bedre..

Du kan godt være uenig, vitenskaplige undersøkelser viser at det er tilfelle, folk som har hatt mange partnere har vanskligere for å være i langvarige forhold. Det som derimot kan diskuteres er årsaken til dette.

AtW

Gjerne bla opp kilder til de vitenskapelige undersøkelsene, ikke at jeg ikke tror deg når du sier dette, men jeg er alikevel uenig. Vet da selv at jeg vil mest sansynlig finne ut hva jeg ønsker i en partner etter å ha datet ulike menn, i forhold til å ta det første og "beste" man kommer over, slik som en del mennesker faktisk gjør.

Slik samfunnet er i utvikling så er det vel ikke så mange som holder ut sammen lenger heller, skillesmissestatistikken er jo et bevis på dette, så kan man jo bare tenke på alle samboere som ikke blir registrert.

Jeg er delvis enig i dette. Dersom man dater endel, så vet man jo at man har funnet noe bra når "den rette" dukker opp, slik at man kanskje heller kan slå seg til ro med det. Alikevel så tror jeg også det at dersom man er vant til å date mange, så blir det vanskelig å slutte. Når forholdet blir litt kjedelig, er det veldig lett å lete etter noe mere spennede. I tillegg så blir man vant til hele tiden å gå ut og møte nye mennesker. At denne blir en slags rus man blir avhengi av, som det her tidligere blir skrevet. Så ikke lett dette. Må finne en balansegang, som i alt annet her i livet.

Lenke til kommentar
PUA:

Du er obsert i vill klinings med en eldre herremann med skinnhatt og bart. Men nå var det jo feiring av ny ekteskapslov i går, og da var det jo en del skeive mennesker ute. Visste ikke at du spilte i begge leire....

Det var ikke meg. Det var "Robert". Min homofile mr hyde. :D

Møtte vi hverandre i går?

Lenke til kommentar
Nope PUA.

Jeg hviler ut før helgen. This is the shit helgen. Er du like forelsket ennå forresten?

Ah. Min plan i dag og. Har sittet på grand i dag og pilset og forsøkt å komme meg til hektene. Trenger krefter til bootcamp i morgen. Møtte en journalist i dag, og merket at jeg var forbanna sliten når jeg ble intervjuet. Ordene kom liksom litt tregere enn normalt

Forelsket? hmm... møtte ei ny en i går jeg digga helt rått og. Får se hva tiden bringer;), men ikke regn med å se meg arm i arm med ei fast ei fremover

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Bra. Trodde nesten du var skada en periode :)

Mulig jeg hooker opp med deg i morra om du er ute. Om du har en del padawans på slep er det jo alltid morro for de å se yoda ute i krigen :)

Er rundt omkring i morra, da jeg starter å mr fucking hong i morra med jobben klokka 1900 :)

Lenke til kommentar
Bra. Trodde nesten du var skada en periode :)

Mulig jeg hooker opp med deg i morra om du er ute. Om du har en del padawans på slep er det jo alltid morro for de å se yoda ute i krigen :)

Er rundt omkring i morra, da jeg starter å mr fucking hong i morra med jobben klokka 1900 :)

Do that. Vi drar nok på de vanlige stedene, så ta å send melding evt før du kommer så vi koordinerer. Da sier jeg ifra til elevene at de får se en veteran i action i morra. Bra for moral

Lenke til kommentar
En annen ting er at jeg skal til Ayia Napa i sommerferien, og sydenferie går ikke akkurat hånd i hånd med det å være i et nokså seriøst forhold. (syden = roting og sex over en særdeles lav sko) Noen erfaringer med dette?

Quoter meg selv, litt usikker på hva jeg kommer til å gjøre.

Noen som har hatt en slags "avtale" med en evt. kjæreste om hva man kan gjøre, hvor grensene går og slikt?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

I syden finnes det ikke grenser.

Det er jo kun opp til deg om du vil være monogam eller mann. :)

Jeg hadde aldri giddet å dra til syden hvis jeg hadde dame som jeg var trofast mot. Da hadde jeg lagt turen et helt annet sted der det er lengre i mellom hver fristelse

Lenke til kommentar
I syden finnes det ikke grenser.

Det er jo kun opp til deg om du vil være monogam eller mann. :)

Jeg hadde aldri giddet å dra til syden hvis jeg hadde dame som jeg var trofast mot. Da hadde jeg lagt turen et helt annet sted der det er lengre i mellom hver fristelse

Å legge om turen kommer ikke til å skje, da vi allerede har betalt turen fullt ut.

Innen da er jeg enten i et seriøst forhold med henne eller så er hun long gone. (er forsatt en stund til jeg drar)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Finnes da fortsatt mannfolk med respekt for damen sin. En times nytelse, give or take er ikke verdt evnt. år med en skikkelig koselig dame. Nå er jo ikke akkurat langvarige forhold tingen som passer til denne tråden, men ville bare si no :p

Lenke til kommentar
F En times nytelse, give or take er ikke verdt evnt. år med en skikkelig koselig dame.

Nei, ikke hvis du får 1 time i året. Men ta livsstilen rundt dette, nettverkene man skaper seg, alle historiene, den personlige veksten, alle damene, så er det LETT verdt enn å ha en dame i flere år.

Livet er for kort for en fitte

Lenke til kommentar

Da har du missforstått...

Alle menn som ikke har fått sjansen er trofast mot dama si. Og mens disse menna som tror at hun der hjemme is the shit er hun ute med venninner og koser seg enda mer med de lokale PUAene der hjemme.

Slike menn minner meg om de tre gutta som prata om hvem som hadde dummest kone.

nr1: min er dummest. Hun kjøpte ny ferrari, så har a ikke lappen engang

nr2: min er dummest. Hun kjøpte nytt badebasseng til hagen, så kan a ikke svømme engang

Nr 3: min er dummest. Hun dro på venninnetur til syden i går, og i kofferten fant jeg 40 kondomer. Så har a ikke kukk en gang...

Tiden for naiv super må da være over for de som deltar i denne tråden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...