Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Dette blir tidenes vakreste helg noensinne!

 

I morgen skal ni venninner og jeg stille med stort hår, falske øyevipper, høye hæler og svære glis idet vi entrer Colosseum 1 for nattpremiere på Sex & The City, før vi skal ut og være in character hele natta (gjett hvem jeg er? ;)) med tilfeldig utvalgt selskap, hehe.

 

Lørdag fyller jeg 28 år, (juhu!) og har jentefest med shaker, blender og diverse andre remedier før vi igjen skal ut og gjøre Tigerstaden enda litt festligere.

 

I love my life om dagen. 25 dager til jeg slutter på jobben også.

 

Herreminjesu og du store alpakka for en lykke! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEg er ikke ærlig om hvor mange sexpartnere ei "kjærster". Drar kun frem det som setter meg i godt lys. Det er nemmelig ikke positivt å fortelle at man har mistet oversikten på antall damer man har hatt sex med, men vet at man slutta å telle etter å ha passert 200 stykker en gang for 10 år siden :S

 

Så mitt råd er å si det som setter deg i godt lys. "the rule of 3" gjelder også her .)

Lenke til kommentar
I morgen skal ni venninner og jeg stille med stort hår, falske øyevipper, høye hæler og svære glis idet vi entrer Colosseum 1 for nattpremiere på Sex & The City, før vi skal ut og være in character hele natta (gjett hvem jeg er? ;)) med tilfeldig utvalgt selskap, hehe.

 

Jeg tipper Charlotte?:p

 

Anyways, en ting jeg alltid har lurt på, er litt offtopic men alikevel..

.. Hvorfor skal jenter hele tiden gjøre ting med bare jenter? Jenteforspill, jentefest, jentekveld på byen, jentekjøre på rudskogen for jentesjåfører, jenteskyting på skytebanen osv.

 

Er det ikke morsommere å ha med gutta?

 

Personlig synes jeg i alle fall at pølsefester er gøøøøørrkjedelig, men det er tydeligvis anderledes med smultringfester?

Lenke til kommentar
Anyways, en ting jeg alltid har lurt på, er litt offtopic men alikevel..

.. Hvorfor skal jenter hele tiden gjøre ting med bare jenter? Jenteforspill, jentefest, jentekveld på byen, jentekjøre på rudskogen for jentesjåfører, jenteskyting på skytebanen osv.

 

Er det ikke morsommere å ha med gutta?

 

Personlig synes jeg i alle fall at pølsefester er gøøøøørrkjedelig, men det er tydeligvis anderledes med smultringfester?

 

Hehe, jeg er i utgangspunktet helt enig med deg, og har aldri vært en sånn jente-jente. Preferanser for hva som skjer på Rudskogen eller under omgang med dødelige våpen kan jeg ikke uttale meg om, haha, men det er noe med den sosiale dynamikken som blir forstyrra eller "ødelagt" dersom det er ulike kjønn i gruppa. I fjor hadde jeg bursdagsfest med 30 av de "nærmeste" kompisene mine og 10 venninner, og da slo det meg at det hadde vært kos å ha det i litt mindre skala og ikke minst verne om den avslappa steminga det blir med bare jenter til stede, uansett hvor høyt jeg elsker gutta mine. Denne helga her er jo spesiell i så måte, pga Sex & The City-tematikken.

 

Og kjære deg, vi jo holde på sånn her, ellers hadde dere jo ikke hatt noe å lure på. Secret society lenge leve... ;)

Lenke til kommentar
Og kjære deg, vi jo holde på sånn her, ellers hadde dere jo ikke hatt noe å lure på. Secret society lenge leve... ;)

 

Selvsagt selvsagt, vi lever jo med bildet av at dere på slike kvelder har putekrig i småsexy undertøy, og det er en tanke jeg på en måte ikke vil bytte ut med diskusjonskveld med kjeks og rødvin, selvom vi vet det er større sjanse for at dette er tilfellet :p

 

Edit, trykkleif

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Åpenhet om antall forhold og hvor mange man har hatt sex med? Hva sier dere?

 

Er åpenhet/ærlighet det beste, eller bør man moderere seg hvis man er i startfasen til et forhold? (at det er best å bare unngå emnet før man er tryggere på hverandre)

 

Om det alltid er det beste kommer jo an på hva du vil. I så fall vil jo det beste være det som sørger for at du kommer inn i forholdet hvis det er målet. Men jeg sier det rett ut, ærlighet er det beste. Jeg var tidligere en person som fortalte de små hvite løgnene hele tiden. Når jeg var på ferie på Island så bare [insert lissom DHV her] (vel og merke lenge før jeg viste hva DHV var) og jeg skjønte aldri hvorfor det ikke ble like godt mottatt som når kompiser fortalte lignende fra sine ferier og så videre. Men nå skjønner jeg det jo. Men ser fort om noen lyver på seg noe/de forteller en historie.

 

Jeg driver nå å slutter med å lyve så mye. Når de spør om noe jeg helst ikke vil svare på (med henhold til pick-up) så sier jeg ganske enkelt: Jeg lyver ikke, så ikke spør om noe du ikke vil vite. Går fint an å blande dette med kroppspråk til å peke på en retning/ett svar, uten at du virkelig sier det. Om hun spør, så svarer jeg da rett og slett ærlig. I det siste merker jeg at det har gitt meg litt "cred" blant (jente)venner i det siste, de spør meg om råd og vink om ting. Eller om den nye toppen egentlig er fin. Istedenfor å si "jaja, du er like fin som alltid" som 98% av AFCs svarer jeg heller hva jeg mener. "Ja, den fremhever puppene dine på en fin måte, uten at det er slutty!" (epic setning) eller "Nei, sorry, den var litt eh, gammeldags på en måte. Passer ikke helt på intrykket jeg har av deg, du er litt mer fresh og sporty!" Eller noe lignende.

 

Husk også at vi mennesker lar 50% av all løgn vi tar passere. Når du snakker med kompisser merker du sikkert innimellom at det de sier ikke er helt sant, men du lar det gå, fordi du ikke vil drite dem ut/ødelegge forholdet/skape pinlige situasjoner eller noe. Det samme kan skje med jenta du plukker opp/skal få et forhold til. Istedenfor å være den ærlige, er du nå den hun ikke er helt sikker på. Det er i alle fall slik jeg tenker på det. PUA/M kan gjerne rette på meg :)

Lenke til kommentar
Og kjære deg, vi jo holde på sånn her, ellers hadde dere jo ikke hatt noe å lure på. Secret society lenge leve... ;)

 

Selvsagt selvsagt, vi lever jo med bildet av at dere på slike kvelder har putekrig i småsexy undertøy, og det er en tanke jeg på en måte ikke vil bytte ut med diskusjonskveld med kjeks og rødvin, selvom vi vet det er større sjanse for at dette er tilfellet :p

 

Edit, trykkleif

 

Du kan bare fortsette å forestille deg jenter i undertøy som har putekrig. Helt sant... ;)

 

Sol, sommer og en helg med masse glam og sex og singelliv! Livet er herlig:) Dette blir en knall helg for både gutter og jenter!

 

Jeg skal og på premieren fredag, så da får vi håpe på masse inspirasjon. Noen gutter som skal se filmen? Masse snasne jenter samlet på en gang;)

Lenke til kommentar
Lørdag fyller jeg 28 år, (juhu!) og har jentefest med shaker, blender og diverse andre remedier før vi igjen skal ut og gjøre Tigerstaden enda litt festligere.

 

 

Hei :)

 

Dette har vi snakka om før. Du er altfor schtøgg i drag til å få komme. ;)

 

I'd hit it! ;)

 

Sandy. PM på FB sendt. Ser deg der i morra!

Lenke til kommentar
Lørdag fyller jeg 28 år, (juhu!) og har jentefest med shaker, blender og diverse andre remedier før vi igjen skal ut og gjøre Tigerstaden enda litt festligere.

 

 

Hei :)

 

Dette har vi snakka om før. Du er altfor schtøgg i drag til å få komme. ;)

 

 

Jeg er en racer med parykk...!

Lenke til kommentar
Åpenhet om antall forhold og hvor mange man har hatt sex med? Hva sier dere?

 

Er åpenhet/ærlighet det beste, eller bør man moderere seg hvis man er i startfasen til et forhold? (at det er best å bare unngå emnet før man er tryggere på hverandre)

 

Om det alltid er det beste kommer jo an på hva du vil.

 

Jeg er interessert i et forhold og jeg tror hun er det også.

 

Men da er jeg rett og slett bare ærlig når emnet kommer opp igjen til diskusjon. Er ikke slik for min del at antallet er urovekkende stort på noen måte, jeg tror jeg er rimelig "normal" der.

 

Men hva mener du med "the rule of 3" NiKon? (googlet, fant nada)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Åpenhet om antall forhold og hvor mange man har hatt sex med? Hva sier dere?

 

Er åpenhet/ærlighet det beste, eller bør man moderere seg hvis man er i startfasen til et forhold? (at det er best å bare unngå emnet før man er tryggere på hverandre)

 

Om det alltid er det beste kommer jo an på hva du vil.

 

Jeg er interessert i et forhold og jeg tror hun er det også.

 

Men da er jeg rett og slett bare ærlig når emnet kommer opp igjen til diskusjon. Er ikke slik for min del at antallet er urovekkende stort på noen måte, jeg tror jeg er rimelig "normal" der.

 

Men hva mener du med "the rule of 3" NiKon? (googlet, fant nada)

 

Så du aldri American Pie?

Hvis en jente sier hun har pult 3, har hun egentlig pult 9

Hvis en gutt sier han har pult 9, har han egentlig pult 3

Lenke til kommentar
znip

 

Om det alltid er det beste kommer jo an på hva du vil.

znip

 

Så du aldri American Pie?

Hvis en jente sier hun har pult 3, har hun egentlig pult 9

Hvis en gutt sier han har pult 9, har han egentlig pult 3

 

Jo jeg så American Pie, men jeg kan ikke si jeg husker så mye av den.

 

Forøvrig en fiffig liten regel. Gutta skryter på seg, jentene lyger om hvor mange de har vært med.

 

Var forresten en jeg går i klasse med som kom til meg på vors og sa noe slikt som: "Kul skjorte. Så hvor mangen har du hatt deg med da?" (dette er ikke en fyr jeg prater med til vanlig)

 

Hva i huleste er dette å spørre noen du så vidt kjenner om? (ja det var seriøst, ikke noe på "kødd" her)

Lenke til kommentar
Så du aldri American Pie?

Hvis en jente sier hun har pult 3, har hun egentlig pult 9

Hvis en gutt sier han har pult 9, har han egentlig pult 3

 

Kjære venner, dette burde selvsagt være unødvendig å påpeke, men ikke alle jenter gidder å juge for at dere skal fortsette å tenke på henne som en liten blomst dere kanskje kan få plukke. ;)

 

Hver gang jeg forteller antallet mitt (har historisk vært ca 50/50 sjanse for at jeg har vært naken sammen med flere enn fyren) og han setter opp reaksjonstrynet (uavhengig av om han har tre ganger så mange som meg eller ikke), passer jeg på å informere om at jeg angrer på at jeg ikke har liggi med alle de jeg egentlig har hatt lyst til å ligge med, ca dobbelt så mange. Så kan de sitte der og kjenne på den fascinerende kombinasjonen av følelsen av avsky (som oppstår fordi de er noen dobbeltmoralske 1800-tallspietister) fordi jeg artikulerer en seksuell sult, samtidig som de reint fysisk ikke har noe mindre lyst til å ligge med meg. (Jeg forteller jo stort sett ikke antallet mitt til andre enn de jeg er i forhandlingsfasen med, så interessen er jo der i utgangspunktet).

 

Seksuell frigjøring er nøkkelen til alt godt. Slutt å juge, og vær heller litt rause med folk rundt dere. :)

Lenke til kommentar
Så du aldri American Pie?

Hvis en jente sier hun har pult 3, har hun egentlig pult 9

Hvis en gutt sier han har pult 9, har han egentlig pult 3

 

Kjære venner, dette burde selvsagt være unødvendig å påpeke, men ikke alle jenter gidder å juge for at dere skal fortsette å tenke på henne som en liten blomst dere kanskje kan få plukke. ;)

 

Hver gang jeg forteller antallet mitt (har historisk vært ca 50/50 sjanse for at jeg har vært naken sammen med flere enn fyren) og han setter opp reaksjonstrynet (uavhengig av om han har tre ganger så mange som meg eller ikke), passer jeg på å informere om at jeg angrer på at jeg ikke har liggi med alle de jeg egentlig har hatt lyst til å ligge med, ca dobbelt så mange. Så kan de sitte der og kjenne på den fascinerende kombinasjonen av følelsen av avsky (som oppstår fordi de er noen dobbeltmoralske 1800-tallspietister) fordi jeg artikulerer en seksuell sult, samtidig som de reint fysisk ikke har noe mindre lyst til å ligge med meg. (Jeg forteller jo stort sett ikke antallet mitt til andre enn de jeg er i forhandlingsfasen med, så interessen er jo der i utgangspunktet).

 

Seksuell frigjøring er nøkkelen til alt godt. Slutt å juge, og vær heller litt rause med folk rundt dere. :)

 

 

Nei nei nei. Damer vil føle seg spesielle, ikke bare som et nummer i rekken. Velkommen frøkgen 325, denne kvelden skal bli spesiell....

 

Jeg spesifiserer aldri antallet, men heller en estimert antall som aldri kan etterprøves:

 

Mange nok til å vite hvor på knappen er, men for få til å kunne skryte til gutta av det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...