Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Køllevors i morgen, eller i hvertfall nesten da, men hooker up med hun jeg holder på med på byn. Når jeg vet jeg kommer til å ha det kjekt på byn, kan jeg overleve selv et dårlig vors ;) (hadde egentlig ikke tenkt å gå ut, litt reserveløsning)

 

Akkurat nå irriterer jeg meg over at jeg ikke bor alene, da det vil være rimelig upraktisk å ta henne med på "nachspiel" hos meg. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Køllevors i morgen, eller i hvertfall nesten da, men hooker up med hun jeg holder på med på byn. Når jeg vet jeg kommer til å ha det kjekt på byn, kan jeg overleve selv et dårlig vors ;) (hadde egentlig ikke tenkt å gå ut, litt reserveløsning)

 

Akkurat nå irriterer jeg meg over at jeg ikke bor alene, da det vil være rimelig upraktisk å ta henne med på "nachspiel" hos meg. :hrm:

Sliter med samme problemet selv : D Vet ikke om du bor med andre kompiser eller familie, men uansett. Tatt med to ONSer hjem, tenkt at det er da ikke noe pes om vi ligger i hybelen nede! Men joda, det var ikke så populert. Når har jeg ei rimelig konservativ mor, som mente at 18år, det var da altfor tidlig å ha sex. Ikke rart jeg har slitt med "snill gutt" syndromet tidligere!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Min gårsdag,

 

 

Jeg dro til en kompis i 7-8 tida. Da jeg kom dit var det ikke så mange folk der, vi var kanskje en 7-8 stykker og bare EN jente. Og hun hadde i tillegg type, alle var ganske slappe og det var egentlig ganske døvt. Litt seinere ut på kvelden kom bursdagsbarnet som hadde med seg fire jenter til. Hun ene fikk jeg øynene opp for, men hun så litt sliten/dårlig humør ut så jeg tok ikke noe insiativ til å komme i kontakt med henne. Vi begynte å drikke litt, jeg fant fort formen som vanlig. Jeg stakk ut en liten tur og da kom jeg i prat med denne jenta, praten gikk fint og hun ga meg nummeret sitt. Jeg gikk ut for å ta meg en røyk med et par andre jenter og fulgte etter meg. Når jeg tenker meg om glemte jeg alt det med KINO og det der, men hun begynte å masere meg og fikle med håret mitt når vi satt ute. Vi satt ute en god stund og bare pratet sammen, fant ut at hun gikk i klasse med en kompis av meg som hun ville at vi skulle møte. Det endte med at jeg dro med halvparten av jentene på festen hjem til meg, vi slappet av litt og det endte med at henne sov over her.

 

Om det skjedde noe husker jeg ærlig talt ikke, sikkert endel ting som mangler i oppsumeringen min, men det for så være da jeg var sterkt beruset. Jeg skjønner ikke helt om denne jenta var innteresert eller ikke, hun virka inntressert i starten, men hun var ganske sjenert og vi kjente hverandre ikke fra før så ja. At hun brukte kino, hang etter meg mesteparten av kvelden,ga meg nummeret sitt,dro meg med til byen og at hun sov over hos meg er vel tegn på at hun kanskje var en smule inntressert men... Når vi møtte klassekammeraten hennes var hun sånn etter han hele tiden, kan være at det var fordi de kjenner hverandre godt fra før jeg vet ikke helt..

 

Men gøy var det ihvertfall =)

Lenke til kommentar

@ PUA :

 

Har sett at du har kjørt en del edru i det siste, elller hadde ihvertfall en periode du kjørte en del edru. Jeg skjønte at du også anbefalte å gjøre det i ny og ne for alle, men for meg blir det hele tiden sånn sett.

 

Vil gjerne høre noen erfaringer på:

- Hvordan kom du lettest i state?

- Var approach-frykten verre enn ved drikking og hvordan kom du evt over den kontra komme over den i beruset tilstand? (ikke sikkert du har dette problemet lengre en gang, men spør nå likevel)

- Opplevde du at folk trakk seg unna når du skjønte (hvis de skjønte, eller du fortalte) at du var edru? (Opplevd flere ganger at om man er edru har folk plutselig et annet syn på deg så lenge de drikker)

- Hva gjør du i tilfelle med det?

- Noen andre tips når det gjelder akkurat det å kjøre edru-game?

- Hvordan i alle dager tenker du når du kjører day-game på gata? (Der blir jeg stort sett helt paralysert av tanken på å gå bort il en tilfeldig jente midt på lyse dagen)

- Hva er forskjellen på måten du gjør det på på gata (daygame) enn på kvelden og ute på byn? (Tenker på feks, dette med "Hei, skal straks bort til vennen mine men måtte stoppe å spørre om noe" og alle mulige andre forskjeller for så vidt)

 

Er veldig interresert i dette day-gamet og måter å gjøre det på edru, gjerne andre steder enn på byn. Jeg synes det blir litt slitsomt å dra ut edru hele tiden og forholde meg til fulle folk. Dessuten er damer med øl-ånde og klebrete lår etter masse drinkesøl ikke akkurat det som tenner meg mest for å si det sånn :p Pluss det er mye gøyere med en samtale der begge er edru, for de fyllesamtalene er jo helt tragiske til tider.

Lenke til kommentar
znip

Sliter med samme problemet selv : D Vet ikke om du bor med andre kompiser eller familie, men uansett. Tatt med to ONSer hjem, tenkt at det er da ikke noe pes om vi ligger i hybelen nede! Men joda, det var ikke så populert. Når har jeg ei rimelig konservativ mor, som mente at 18år, det var da altfor tidlig å ha sex. Ikke rart jeg har slitt med "snill gutt" syndromet tidligere!

 

Bor med familie, samt at vi leier ut kjellerleiligheten.

 

Min mor etter jeg tok med meg en ONS hjem og hun sa noe slikt som at hvis jeg skulle gjøre slike "voksenting" burde jeg flytte ut! :!:

 

Dette var da riktignok når vi var på rommet mitt, og jeg har rom i samme etasje som mine søsken og mine foreldre, og hvor vi senere kom ned for å spise frokost. :p

 

Logistikken har ikke akkurat vært på min side siden jeg traff henne.

Lenke til kommentar
znip

Sliter med samme problemet selv : D Vet ikke om du bor med andre kompiser eller familie, men uansett. Tatt med to ONSer hjem, tenkt at det er da ikke noe pes om vi ligger i hybelen nede! Men joda, det var ikke så populert. Når har jeg ei rimelig konservativ mor, som mente at 18år, det var da altfor tidlig å ha sex. Ikke rart jeg har slitt med "snill gutt" syndromet tidligere!

Min mor etter jeg tok med meg en ONS hjem og hun sa noe slikt som at hvis jeg skulle gjøre slike "voksenting" burde jeg flytte ut! :!:

 

Haha, jeg liker'n!

 

Tror mutter ble litt oppgitt når hun etter eget utsagn går inn på et soverom hvor hun ikke tror det er noen, og det likker en stykk Eirik og en jente hun aldri har sett før mer eller mindre naken oppå å dyna og sover : D Heldigvis bare en uke igjen jeg er alene og kan invitere til nach og så videre. To dobbeltsenger bare på rommet inviterer til mye gøy!

 

Vel, klar for action jeg nå. Klart å snike meg unna mormors åttiårs lag, preika, kødda og tulla med alt og alle på jobb. Været er digg, jeg har fått ny parfyme av mormor som lukter granbar (eh, wtf?!), og vi stiller opp i en god klassikker. Mørke, rimelig fine jeans, tight hvit t-skjorte (endelig begynner jeg å nerme meg v-ryggen), bukseseler (tidenes klesplagg, går ikke ann å ikke se bra ut med bukseseler, for ikke å nevne at du kan bruke de til å framheve/skjule detaljer ved kroppen), en slags cardigan og six-pence. I'm ready to rip this town apart.

 

Vorset er plutselig blitt til et firemanns vorsspiel, med to jenter (HB6 og HB7/8), meg og en kjekk kompis. HB 7/8 er fclose fra før, så da går vi for hennes bestevennine, HB6. I tillegg liker HB 7/8 kompisen, som akkurat har blitt singel etter to år i forhold. Med andre ord, på med Armani Code Black parfymen, børste tenna, munnskyll, sjekke at tyggissen er på plass og så drar vi med noen øl, og en flaske champis som jeg sier at blir der til nachet vi skal ha. Sounds like a plan to me. Får se hvor det går i kveld, planen er å prøve kino like mad, løfteklemmer, og generelt: Push it to her pants, or into the ground. Der, da var staten litt pumpet, bare å se på Tidenes pickup og så synge mens jeg sykler til vorset!

 

EDIT: Field rapport: Totalhavari.

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

@skalle: Svarer deg i morgen.

 

Sitter på danskebåten. Tidenes hangover. Betalte en haug med cash for buffet i dag og rørte så vidt maten.

Husker nada av gårsdagen. Siste minnet var at jeg stod i baren og lærte bartenderen å lage "Flatliner", som er tidenes shot btw...

Våknet i dag i det som så ut som spaghetti og flesk (noe jeg IKKE spiste i går). Tjukt kutt i hodebunnen og nada minne om hva som skjedde dagen før. Great :roll:

 

I dag blir det rolig i pianobaren for min del

Lenke til kommentar

Glemte igjen en pose i Oslo med verdier for omtrent to og et halvt tusen kroner. Faen! Artig å lese at andre har det jævlig også.

Felles skjebne, felles trøst ;)

 

Det positive er at jeg nå er ferdig med opptaksprøve og kan bruke dagene på hva jeg vil. Kiss konsert i Bergen idag. Og mitt favoritt band fra Thailand spiller tidligere på kvelden.

 

Må få satt opp hjemmesiden min snart. Deilig med fritid!

 

Unique, du kan bruke wordpress til å sette opp siden din. Passer ganske bra til blogger og sånt, hvis jeg husker rett. Denne siden er satt opp med wordpress.

 

Nissen, skaff deg foundations. Det er alt du trenger. Jo, og baller. Foundations og baller ;)

Lenke til kommentar
Hvor får man bestilt/kjøpt Foundations forresten? :)

 

Her.

 

Dere var nok ikke de eneste som hadde en relativt dårlig kveld i går. Selv ble jeg og to venner av meg angrepet, helt uprovosert, av en gjeng på 5-6 stykker. Heldigvis var politiet i nærheten slik at ting ikke gikk helt ut av kontroll, men det ødelagte i hvertfall kvelden vår, samt jeg har blåmerker og andre slike merker i ansikt og på kroppen. :/

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Haha, flere enn jeg som fikk litt for mye ja. Husker mer eller mindre alt, gode gamle nøtt eller sannhet fikk litt fart på saker å ting, (hihi). Måtte svare på en del spørsmål jeg strengt tatt ikke ville svare på, men fikk da de andre til å gjøre litt ting. Når jeg endelig hadde fått leken til der hvor folk må kysse hverandre og så videre, så starterjeg å spy, så jeg sovner like så greit på badet, og ligger der en stund før en av jentene følger meg hjem klokken fem. Fra sikkert lay til kjeft når jeg kom hjem kav dritings og vekket hele huset inkludert mormor som er hjemme fra Island : D

 

Jaja, shit happens. Fra og med i morgen starter jeg på Stylelife challenge greia/boka. Må få pushet meg selv litt, så da kan vi jo starte med det!

Lenke til kommentar
Haha, det kan virke på mange av innleggene at kontroll av alkoholkonsum burde vært obligatorisk PU-pensum :)

 

AtW

 

Haha, det kan virke på flere av innleggene her inne som at kontroll av alkohol-konsum burde vært obligatorisk PU-materiale.

 

AtW

 

Dessverre vil man aldri klare å kontrollere det der helt :(

Fest uten fyll er jo som kjent falsk idyll :fun:

Lenke til kommentar
Må få satt opp hjemmesiden min snart. Deilig med fritid!

 

Unique, du kan bruke wordpress til å sette opp siden din. Passer ganske bra til blogger og sånt, hvis jeg husker rett. Denne siden er satt opp med wordpress.

 

Har en fyr som jobber på spreng med å få det til nå. Regner med å være gudd 2 go om et par ukers tid. Jaaaii...!

Lenke til kommentar
Haha, det kan virke på mange av innleggene at kontroll av alkoholkonsum burde vært obligatorisk PU-pensum :)

 

AtW

 

Absolutt. Har jo vært så flink de siste ukene at jeg måtte "belønne" meg med en real fyllekule.

 

Konsumerte:

 

Øl

Tequilla

Sambuca

Tabascosaus

Gammel dansk

No klissete drinkopplegg en jente hadde

Kvart flaske med Absolutt blandet med sprite i munnen (Faen at det ikke er glass på rommet!)

Tyrker

 

Så jeg ba jo i grunn om bråk. Sa pent i fra til fatter at jeg kommer til å bli helseløst dritings. Iflg dama hans hadde jeg hamret på døra kl tre i natt og bedt om penger til mat. Selv om jeg hadde 500 spenn i lomma... Sheesh!

 

Været i Køben i dag har vært helt fantastisk, og stebror bare "måtte" ha meg med på en helvetes berg og dalbane på tivoliet. Huff...

 

Jeje no biggie. I kveld blir det sarging her. Pekt meg ut en søt blondine her som skal få kjepp i kveld. Selv om jeg tror jeg er bannet fra discoen etter i går.

 

Edit:

 

Nå skal jeg opp å se Iron Man igjen. Husker ikke en crapp av den når jeg så den i går

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Alkiser hele gjengen.. :nei:

 

Haha, alle de jentene (og gutta) som leser her inne og er skeptiske til "manipulerende, sleske og luskende" gutter som skal ut og forføre, utnytte og forlate brustne pikehjerter over det ganske land, burde definitivt lese oppsummeringene etter helga.

 

Ser ikke helt den store trusselen, haha! :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...