Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Haha, alfamales :lol:

 

Faar meg til aa tenke paa alle idiotene som har pushet litt benk og tramper rundt paa klubbene med et ansiktsuttrykk som ser ut som om de skal drite paa seg.

 

Det er ikke kult aa vaere sur, eller toeff som de tror de er. Drit i aa vaere "alfa". Det er bare enda en penisforlenger.

 

Silly and playful, that's the way!

 

Godt eksempel paa dette er Shawn i serien Psych. Genial fyr!

 

Nemmen, araa!

 

Lenge siden. Welcome back :)

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes Mystery sin metode er en gå-rundt-grøten metode. En måte å lure seg til målet på. Og dermed også en måte jeg hater.

 

Jeg er mye mer direkte av natur, og har fått det inn med morsmelken av pappa(farsmelken kanskje).

 

Derfor hadde jeg en jævla nedtur etter jeg leste The Game.

 

Det jeg har skjønt nå, er at jeg før The Game var jeg veldig flink til å conveye maskuline prinsipper;

Jeg var aggressiv, ikke i slåssing å sånt, men i

- væremåte,

- sport,

-diskusjon,

-humor osv osv

Jentene har pleid å kalle meg villmann, og det var positivt ladd. Aka seksuelt vill, en urmann, en ekte mann, veldig ekte. Sånne ord har jeg fått etter meg og det har vært konge.

 

Jeg var aggressiv, pågående. Krevde resultater av andre, hadde en humor som gjenspeiler en maskulin og agressiv mind. Ble gjerne fort irritert. Hvis jenter og andre prøvde å tease/erte meg, pleide jeg å be de holde kjeft, ti stille/jeg er optatt/du er en dust etc. Akkurat med en sånn tone og kroppspråk at de begynte å le.

 

Da jeg leste the Game og en del annet, sluttet jeg i stor del med den aggresive væremåten. Jeg hadde hørt at man mått holde seg ROLIG i enhver situasjon, ikke bli vippet av PINNEN og heller snakke om andre random ting for å komme til SAKEN.

Det har fungert elendig, og jeg ser nå i ettertid, tror det er pga jeg ikke lenger viser den maskuline mannen i meg. Jeg har holdt den tilbake, og gått rundt frustrert. Har bare tenkt "jeg skal ikke bli vippet av pinnen/jeg må være rolig og avbalansert/jeg må være laidback og kul".

 

Så mitt råd er, gjør og si som du føler for. Ikke henge deg opp i detaljer om ditten og datten, når man skal si ting og hvordan man skal oppføre seg. Bare vær ditt maskuline indre fullt ut.

 

Jeg føler at denne Mystery method er veldig spesifikk og det er tydelig at den er utformet av èn person, for denne metoden passet for hans måte å conveye sitt maskuline indre. Og den er absolutt ikke min måte. Jeg vil aldri følge den.

Ijjji har en metode som står mye mer i stil med min.

 

Jeg har definitvt lært mye om meg selv siden the game though. Og ting går oppover herfra!

Lenke til kommentar
Så det jeg nå lurer på er følgende, er det sånn dere er, PUA og guys?

Jeg har ikke inntrykket av det. Som du har snakket om PUA, så driver du mye med Secret Society hvor kun damer, playere og homser er med. Du har gjort deg selv til en kløpper i å håndtere damer og oppfatte deres koder, språk og kommunikasjon på høyere levler. Du er genial på kommunikasjon, kvinnens felt. Du gjør det hele på kvinnens territorie og prinsipper.

Og best av alt, det er tilpasset dagens samfunn hvor alfamales i stor grad gutter IKKE er "tillatt" å være.

 

Så det jeg lurer på er om dette PUA-secret society-greiene er et alternativ til alfahannen. en slags moderne, veltilpasset omgivelsene-alfahann? Slik at du ikke får fiender osv...

Med tanke på at kvinnen først frykter en alfahann syns jeg det er litt selvmotsigende at du kan, som alfahann, snakke med henne om orgasmer et min etter du åpnet henne, som du tidligere har fortalt. Du viser dermed ikke dine maskuline sider av hjernen, men de feminine. Du viser at du FORSTÅR henne, du er i hennes verden. Dette står ikke i stil til den maskuline mannen som ikke kunne brydd seg om å prate sånn med hun. For meg høres det ut som om du greier å convey'e til henne at du er hennes beste veninne, bare at dere har sex i tillegg...

 

Dette kom kanskje ut litt feil, men jeg har mye tanker i hodet om dette og må få det ned. Jeg føler jeg sitter inne med jævla mye idèer som jeg sterkt føler for å skrive ned/realisere.

 

edit: et par eksempler på det jeg mener er skikkelige alfamenn: Simon Cowell, Donald Trump, Robbie Williams, Bill Clinton og min far(det er ikke tull engang, jeg har virkelig skjønt det nå)

 

Alpha prinsippet kan tolkes på mange måter, men det koker ned i at en alpha er en andre er reaktive mot.

Type:

Vincent Chase i Entourage

James bond

De du nevnte (Bill clinton er forresten en av verdens beste til å holde taler. Når han snakker så begynner publikum ubevisst å speile pusterytmene hans. scary shit)

Vince Vaughn

Sean Connery's rolle i "The Rock"

 

Osv...

 

De trenger ikke å være aggressive. I mine øyne er ydmykhet den største egenskapen en alpha kan ha. Vel og merke hvis han har verdi nok til at andre folk er reaktive til han. Da vil hans "tilhengere" LIKE at han er lederen, istedenfor at de følger en leder mer av frykt (Ref: "Pakkisgjenger" i oslo...)

 

Ovenfor jenter demonsterer jeg SS. (Dog ikke alltid. Men situasjonsbetinget)

Ovenfor min sosialsirkel demonstrerer jeg uten tvil alphaegenskaper.

 

Når jeg sarger får jeg alltid slengt inn et sted at folk er reaktive mot meg. Det ser man også når jeg er ute med wings. Når jeg står i set, så er mine wings reaktive mot meg, men de demonstrerer samtidig at de er alpha.

I kvinnens øyne er vi da en "high-value gang". Når jeg i tillegg til dette demonstrerer SS, så får jeg enorm verdi i hennes øyne.

 

Faar meg til aa tenke paa alle idiotene som har pushet litt benk og tramper rundt paa klubbene med et ansiktsuttrykk som ser ut som om de skal drite paa seg.

 

Det er samfunnets syn på hva som er alpha, og nødvendigvis ikke virkeligheten

Lenke til kommentar
Etter å ha sett Cajun i aksjon i går, er det ingen tvil om at det er bortkastet å leke "Alpha Male" for å havne i sentrum.

 

Her taler nok Raijin de kloke ord.

 

Ta å les "Secrets of the alpha male" av Carlos Xuma, og se Cajun i action igjen. Se hvor mye av det som står i boken han har implementert. Cajun er det som kan kalles en ekte alpha.

Chodes har en HELT annen oppfatning av hva som er alpha. Hvis du hadde møtt meg feks en gang, og sett meg i action, hadde du på ingen måte oppfattet meg som en "boledude", men en vennlig fyr du blir veldig reaktiv mot grunnet verdien jeg har. Nå skal ikke jeg bli høy på meg selv her, men det er for å illustrere et poeng.

 

Hint: Frame

Lenke til kommentar
Det er samfunnets syn på hva som er alpha, og nødvendigvis ikke virkeligheten

 

Som er akkurat hva jeg sa.

 

Gutter, det er som Sandy sier. Ikke tenk saa mye paa at naa maa jeg gjoere ditten og datten for aa virke mest mulig alpha. Det messer opp viben deres.

 

PUA, Cajun er veldig alpha han. Tar kontroll over interaksjonen og leder damene. Oeyekontakt har han ogsaa. Men han skremmer dem ikke, som azure mente var alfa. Kompis med alle gutta og sprer glede. Han er ogsaa non-reactive og hvis du foelger noeye med saa ser du hans geniale metode til aa blaase gjennom shit-tests.

Lenke til kommentar
Gjest random dude

Jeg har nå sett gjennom hele Blueprint decoded (20 DVDer).

 

Utrolig lærerikt og veldig dyptgående. Mye gjentakelser, redefineringer og kunne kanskje vært kortet ned en smule, men det eneste jeg får lyst til etter å ha sett dette er å gå ut og møte så mange jenter som mulig.

 

Det burde vært et fag i grunnskolen basert på disse tingene, selvsagt ikke rettet mot pickup, men mot generell sosialdynamikk.

 

Jeg har i allefall forstått at å skape et ytre skall med teknikker, tilpasninger til omgivelsene og dannelse av ego basert på resultatene vil være å gjøre meg selv en bjørnetjeneste.

Lenke til kommentar
Min konklusjon er at han fjompen med det stygge håret har en jævlig falsk latter, og er jævlig dårlig til å fake latter.

Eller så er bare latteren hans slik?

Kom igjen, han bare ser på salen i fem sekunder, og så begynner han å le med tidenes falskeste smil. Ikke pokker om han ler slik han gjør en del ganger. Uansett er vel det rimelig off topic!

 

Gleder meg til i morgen, bra vors hvor jeg tipper det blir 70:30 i jente:gutte ratio, noe som alltid er bra. En del søte jenter, Eirik kommer litt sent og kan dra opp festen. Målet er rett og slett og bare sørge for at alle i nærheten av meg har det 30% bedre enn før de var i nærheten av meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...