Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg liker et søtt ansikt :love:

 

amen til det! Ansikt er nok et par hakk viktigere enn en "perfekt" kropp.

Dette er min prioritering av hva jeg finner sexy:

1. Ansiktet

1. Hjernen

1. Rumpa

4. ??

..

..

100. Puppene

..

Jeg tror mange jenter innbiller seg at brystene er den delen av kvinnekroppen som menn finner mest sexy. Det kan jo ha noe med at når harrygutta ser store pupper, så roper de: Høøy, store mugger! Skål!

Mens når de ser en velformet bakpart, så blir de så kåte at de holder kjeft. Dette er bare en tanke, men jeg tror endel damer misoppfatter denne reaksjonen.

 

Jeg bryr meg nada om brystene; såfremt hun i det hele tatt har bryster, og såfremt de ikke er en halv meter lange.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intressant at gutta her er så opptatt av utseende, mens jentene fremstår som de ikke er det? Utseende har jo ingenting med sjekking å gjøre sier jo flere her.

 

Jenter: Hva mener dere. Vil dere ha en småfeit uglybugly eller en virkelig hot jævel med flott atletisk kropp?

Lenke til kommentar
Tenk da.

 

Scarlett Johnsons Tit's vs Vida Guerra's ass.

 

Ikke si at du ikke hadde gått for assen!?

 

Jeg googlet henne opp... og OH MY GOD!

For en rumpe! Seriøst, det er det deiligste jeg har sett.

For å si det på denne måten: En bra rumpe er til å bli pinne stiv av. Så lenge ei jente har DEILIG rumpe, et normalt fjes og en ok kropp, vil jeg bange henne hardt. Jeg blir så jævla tent.

 

Dere aner ikke hor mye rumpe har å si.

 

Jenter: Hva mener dere. Vil dere ha en småfeit uglybugly eller en virkelig hot jævel med flott atletisk kropp?

Du vet jo hva de mener om den saken. Og du trenger virkelig ikke validation, Ni Kon, din hotte jævel.

Lenke til kommentar
Intressant at gutta her er så opptatt av utseende, mens jentene fremstår som de ikke er det? Utseende har jo ingenting med sjekking å gjøre sier jo flere her.

 

Jenter: Hva mener dere. Vil dere ha en småfeit uglybugly eller en virkelig hot jævel med flott atletisk kropp?

 

Jeg skal ikke lyve og si at utseende ikke har noe å si, men jeg tror først og frems (klisje, klisje) er det sjarmen som teller. Det kan være en skikkelig kjekkas med den kroppen, men dersom han ikke kan prate med damene, er jeg ærlig talk ikke så veldig interessert i å snakke med han. Mange ganger er de forferdelig opptatt med å prate om seg selv...

 

En gutt trenger ikke fange oppmerksomheten min med en gang jeg ser han, men dersom han sjarmerer meg blir han med en gang kjekkere i mine øyne. Jeg har en kamerat som ikke er kjekkas i det hele tatt, men han sjarmerer damene som bare det. Jeg vil heller være sammen med en som han enn en hot kis som titter seg mer i speilet en meg...

Lenke til kommentar
Jenter: Hva mener dere. Vil dere ha en småfeit uglybugly eller en virkelig hot jævel med flott atletisk kropp?

(Nå er jo jeg gutt, men svarer likevel)

 

Det er vel liten tvil om hva de vil ha. Alle vil jo ha en hot jævel.

 

Men her skal jeg trekke inn mr. "oldchool" DeAngelo's ord: "attraction isn't a choice". Og personlig mener jeg at det gjelder for begge kjønn.

 

Om man blir tiltrukket er det ikke en dritt man kan gjøre med det samme hvor lite pen personen er.

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar

La oss gjøre diskusjonen angående utseende litt mer rettferdig. Hva ville dere valgt?

 

a) Dritdeilig kropp, kjedelig person, dumme og flaue kommentarer i sosiale events

b) Grei kropp, grei person, normal jobb, normal lønn, stabil og tilitsfull person

c) Grei kropp, morsom person, kjedelig jobb, normal lønn, høy sosial verdi

d) Ikke favoriserende kropp, grei humor/person, høy lønn, veldig god kontakt med deg

Lenke til kommentar
La oss gjøre diskusjonen angående utseende litt mer rettferdig. Hva ville dere valgt?

 

a) Dritdeilig kropp, kjedelig person, dumme og flaue kommentarer i sosiale events

b) Grei kropp, grei person, normal jobb, normal lønn, stabil og tilitsfull person

c) Grei kropp, morsom person, kjedelig jobb, normal lønn, høy sosial verdi

d) Ikke favoriserende kropp, grei humor/person, høy lønn, veldig god kontakt med deg

 

Hvorfor skulle man bry seg om folks jobb er kjedelig om personen i seg selv er morsom? Jeg kunne kanskje hengt meg opp i det om folk hadde en unyttig eller skadlig jobb, men kjedelig? Who cares.

 

AtW

Lenke til kommentar
La oss gjøre diskusjonen angående utseende litt mer rettferdig. Hva ville dere valgt?

 

a) Dritdeilig kropp, kjedelig person, dumme og flaue kommentarer i sosiale events

b) Grei kropp, grei person, normal jobb, normal lønn, stabil og tilitsfull person

c) Grei kropp, morsom person, kjedelig jobb, normal lønn, høy sosial verdi

d) Ikke favoriserende kropp, grei humor/person, høy lønn, veldig god kontakt med deg

 

Hvorfor skulle man bry seg om folks jobb er kjedelig om personen i seg selv er morsom? Jeg kunne kanskje hengt meg opp i det om folk hadde en unyttig eller skadlig jobb, men kjedelig? Who cares.

 

AtW

Aha, nvm.

 

Alternativ C ville nok jeg ha gått for nomore, ser mest mulig balansert ut for min del. :)

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Er en distinkt forskjell mellom hva som konstituerer verdi i en manns øyne og en kvinnes øyne.

 

Menn bedømmer verdi etter utseende først.

Kvinner bedømmer verdi etter hvordan man "er" først.

 

Andre verdier spiller selvsagt inn, men dette er den røde tråden som går om og om igjen.

 

Derfor sier jeg at utseende hos menn har nada å si om han får en fin dame eller ei. Det er menn som er mest opptatt av dette, og hvis du tenker litt etter så kan du se et mønster.

Hvis en utiltrekkende mann er sammen med en tiltrekkende kvinne, vil menn si "fy faaaan.. skjønner ikke at han har dratt DEN dama assss". Mens kvinner sier heller "åååå.. han er sååå søt og sjarmerende"

 

Heck. Bare se på typen til Christina Aguilera.

Klodens styggeste chump, men sammen med en av de absolutt heiteste

Lenke til kommentar

Da traff jeg hun jeg holder på med og jeg må si at jeg koste meg noe enormt.

 

Hun er slank, tight (friidrett på rimelig høyt nivå) og har hjerne. Hurra! For min del er det at jenten er "smart" viktig hvis det skal bli aktuelt med noe LTR.

 

Når det gjelder mitt syn på utseende; heller et middels ansikt på en bra kropp, enn et bra ansikt på en lubben kropp og rumpe> pupper.

Lenke til kommentar
https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=6200228

 

:fun:

6. Pupper. Vi gutter liker pupper. Jeg for min del liker en håndfull. Store pupper er turn off. Dessuten er det viktig at brystvorten er liten. 70 b/c og 75 b/c er størrelsene jeg foretrekker

Det morsomme her er jo at du faktisk foretrekker damer med 5 cm forskjell i bredde.

Tallene er CM ni kon. CUP er puppens "håndfulle". Bra niiikon *flire*

 

Dog en 80B-brystet person kan lure seg opp i f.eks 70D :p du går ned på cm m.a.o

Endret av araa
Lenke til kommentar
Klodens styggeste chump, men sammen med en av de absolutt heiteste

Sant det, mye stygge menn med über-deilige chicks. Jeg har jo også merket meg at de absolutt fleste av disse er litt bad boy. Pamela og Tommy Lee feks.

 

Men det er en ting jeg lurer på her; blir kanskje litt langt men skal prøve å formulere meg bra:

 

Jeg har lest litt pua materiale, og er litt forvirret mtp "The Alpha Man".

Her er min oppfatning etter hva jeg har erfart/opplevd/følt/lest:

 

Alfahannen er en leder. Han er en karismatisk person med innflytelse på andre. Han har en frame som selverklærer han til leadership. Han har respekt, og andre menn skutter seg gjerne når alfahannen kommer inn i rommet. Du kan merke autoriteten til han når han gjør sin entrè. Andre menn er gjerne litt redd han, og prøver å være kompis med han. Han har gjerne fiender, fordi han er en trussel.

Han har, som i artikkelen PUA postet her, en maskulin hjerne. Han er opptatt av logikk, hente informasjon og skape/visualisere ting. Han er bryr seg først og fremst om seg selv, og snakker og oppfører seg som det passer han. Han er ikke særlig empatisk og nøler ikke med å være nådeløs. Ikke fordi han ønsker å være slem, det tenker han ikke engang på, men for å si fra om ting han ikke tåler/oppførsel han ikke tolererer.

Den nådeløse atmosfæren rundt ham skaper produktivitet. betaguttene rundt oppfatter hva kravene til dem er, og jobber for å nå opp til de. Slik føler de at alfahannen er en ressurs for de. Han er en kilde til kunnskap om surival og reproduction.

Slik er alfahannen en vinnertype. Han smir sitt eget jern og skaper sin egen lykke. Betamales flokker seg rundt ham. Damene blir nervøse i hans nærver. De fornemmer hans aura som oser av selvsikkerhet, POWER, handlekraft, målrettethet etc. Han kontrollerer damene og har gjerne flere av dem. HAN er midtpunktet og kilden til verdi. Hele tiden.

 

Så det jeg nå lurer på er følgende, er det sånn dere er, PUA og guys?

Jeg har ikke inntrykket av det. Som du har snakket om PUA, så driver du mye med Secret Society hvor kun damer, playere og homser er med. Du har gjort deg selv til en kløpper i å håndtere damer og oppfatte deres koder, språk og kommunikasjon på høyere levler. Du er genial på kommunikasjon, kvinnens felt. Du gjør det hele på kvinnens territorie og prinsipper.

Og best av alt, det er tilpasset dagens samfunn hvor alfamales i stor grad gutter IKKE er "tillatt" å være.

 

Så det jeg lurer på er om dette PUA-secret society-greiene er et alternativ til alfahannen. en slags moderne, veltilpasset omgivelsene-alfahann? Slik at du ikke får fiender osv...

Med tanke på at kvinnen først frykter en alfahann syns jeg det er litt selvmotsigende at du kan, som alfahann, snakke med henne om orgasmer et min etter du åpnet henne, som du tidligere har fortalt. Du viser dermed ikke dine maskuline sider av hjernen, men de feminine. Du viser at du FORSTÅR henne, du er i hennes verden. Dette står ikke i stil til den maskuline mannen som ikke kunne brydd seg om å prate sånn med hun. For meg høres det ut som om du greier å convey'e til henne at du er hennes beste veninne, bare at dere har sex i tillegg...

 

Dette kom kanskje ut litt feil, men jeg har mye tanker i hodet om dette og må få det ned. Jeg føler jeg sitter inne med jævla mye idèer som jeg sterkt føler for å skrive ned/realisere.

 

edit: et par eksempler på det jeg mener er skikkelige alfamenn: Simon Cowell, Donald Trump, Robbie Williams, Bill Clinton og min far(det er ikke tull engang, jeg har virkelig skjønt det nå)

Endret av AzureDragon
Lenke til kommentar
https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=6200228

 

:fun:

6. Pupper. Vi gutter liker pupper. Jeg for min del liker en håndfull. Store pupper er turn off. Dessuten er det viktig at brystvorten er liten. 70 b/c og 75 b/c er størrelsene jeg foretrekker

Det morsomme her er jo at du faktisk foretrekker damer med 5 cm forskjell i bredde.

Tallene er CM øivind.. CUP er puppens "håndfulle". Bra niiikon *flire*

 

Dog en 80B-brystet person kan lure seg opp i f.eks 70D :p du går ned på cm m.a.o

 

 

ikke lær far'n din å pule lille venn ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...