Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Uuuu, like I care!

 

Poenget mitt var selvsagt aa gi deg et stikk fordi du tilsynelatende har daarlig humor. Og jeg er saa lei meg og beklager saa mye og alt det der fordi du foeler deg trampet paa.

 

Sandy, jeg kjenner ikke deg. For alt jeg vet kan du vaere dritkul! Eller den bitchen.

 

Men damn woman! Ei jente som deg tar seg ikke naer av hva en fremmed person paa nettet fleiper med uten aa legge noe i det.

 

Men, saa er det jo snakk om meg. Oh yeah! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uuuu, like I care!

 

Poenget mitt var selvsagt aa gi deg et stikk fordi du tilsynelatende har daarlig humor. Og jeg er saa lei meg og beklager saa mye og alt det der fordi du foeler deg trampet paa.

 

Hva som er poenget eller ikke får være så sin sak, forumet har ganske klare regler for personkarateristikker, og det er en god grunn til disse, jeg oppfordrer folk til å følge disse reglene. Og man kan gjerne ta til etteretning at andre kan ha annerledes humor enn en selv, uten at det nødvendigvis er dårlig av den grunn.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mann_*
Jaevlig artig kveld. Og det som slaar meg er at jeg aldri tenkte paa verdi-konseptet. Eneste som stod i hodet paa meg var aa pushe meg selv og ha det goey :grin:

Høres ut som en fullstendig mislykka kveld, hvis det var damer du var ute etter...

Lenke til kommentar
Ute paa solomission traff jeg en jaevlig artig fyr ved den blaa steinen. Jeg mistenker at Kenny, som han kalte seg, drev med game ogsaa, for fyren gikk bare rundt og fortalte antisemittistiske vitser. Jaevlig tidig!

 

Den ene var:

 

Hva er forskjellen paa en pizza og en joede?

 

Pizzaen skriker ikke naar du hiver den i ovnen :grin:

 

 

Han ha drevet med gaming, for ingenting gets my juices going som antisemittiske, rasistiske og sexistiske vitser.

 

Det er vel strengt tatt ikke noe mer vulgært, usmakelig og infantilt enn overfornevnte vitser. Trodde man hadde vokst ifra denslags i det man gikk ut grunnskolen, men hey, vi tar alle feil en gang eller to. . .

 

Eller når jeg tenker meg om, hva tyder egentlig på at Raijin er over pubertetsalderen?

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Uuuu, like I care!

 

Poenget mitt var selvsagt aa gi deg et stikk fordi du tilsynelatende har daarlig humor. Og jeg er saa lei meg og beklager saa mye og alt det der fordi du foeler deg trampet paa.

 

Sandy, jeg kjenner ikke deg. For alt jeg vet kan du vaere dritkul! Eller den bitchen.

 

Men damn woman! Ei jente som deg tar seg ikke naer av hva en fremmed person paa nettet fleiper med uten aa legge noe i det.

 

Men, saa er det jo snakk om meg. Oh yeah! ;)

 

Poenget mitt var selvsagt ikke at jeg blei så fryktelig deppa eller spesielt trampa på av kommentaren din, noe du hadde sett hvis du ikke hadde vært så opptatt av å smelle tilbake, men at det er et ganske typisk symptom at dere alltid velger å komme med sånne typer "stikk" som du kaller det. :)

 

Og for å ta det on topic og bittelitt personlig: Det er selvsagt meget mulig at jeg er ekstremt humørløs og bitchete fordi jeg ikke liker vitser som er nedsettende på bakgrunn av etnisitet, kjønn eller seksualitet. Det finnes sikkert jenter som ler av sånt. Men dem hadde ikke jeg giddi å pule, i alle fall. ;)

Endret av SandyEyeCandy
Lenke til kommentar

Seff, Sandy. Jeg vet du ikke er humoerloes. Jeg vet du ikke baerer deg selv saa selvhoeytidelig og derfor taaler en fleip ;)

 

I motsetning til deg som tilsynelatende har satt meg i baas fra foerste stund, skal jeg la tvilen komme deg til gode og satser paa at du er ei ganske real jente. Men seff, prove me wrong ;)

 

Ah, by the way. Du henger ikke paa theattractionforums lengre. Skal trene opp lillesoesteren min i gaming. Du gamer, og er angivelig en chick. Noen tips hadde vaert koselig :)

 

 

 

Haha, hvilke jenter hadde du pult? :grin:

 

 

Og til dere andre, dere faar meg til aa tenke paa reklamen for Tine Yoghurt:

 

Damer, Damer, Damer, Damer, Damer, Damer, Damer, Damer, Yoghurt? Damer, Damer, Damer...

 

 

Livet handler om mer enn aa hoevle over saa mange damer som mulig ;)

 

 

ATW, hvis Sandy tok seg naer av det maa hun bare si fra saa skal jeg boeye meg i stoevet og beklage :fun:

Lenke til kommentar
Og for å ta det on topic og bittelitt personlig: Det er selvsagt meget mulig at jeg er ekstremt humørløs og bitchete fordi jeg ikke liker vitser som er nedsettende på bakgrunn av etnisitet, kjønn eller seksualitet. Det finnes sikkert jenter som ler av sånt. Men dem hadde ikke jeg giddi å pule, i alle fall. ;)

Jepp. Smaken er som baken :)

Lenke til kommentar
ATW, hvis Sandy tok seg naer av det maa hun bare si fra saa skal jeg boeye meg i stoevet og beklage :fun:

 

Det er irrelevant om mottaker tar seg nær av det eller ikke, dette er et offentlig forum, og det gjør diskusjonklimaet dårligere. Jeg har opplevd mang en personkarateristikk oppigjennom på forumet, jeg tar meg uhyre sjelden nær av de, men det hindrer ikke at slikt er dårlig for debatten.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hva er deres erfaringer når det går lang tid mellom dere treffer den dere holder på med?

 

På grunn av eksamen, store prøver o.l., samt at jeg også gjør ting, har jeg ikke kunne truffet hun jeg driver å prøver meg på nå for tiden. Skal treffe henne på torsdag, men da er det nesten to uker siden jeg traff henne sist. Jeg har henne på msn/facebook, i tillegg til at jeg sender henne meldinger av og til, men jeg er redd for å havne i en boyfriend-frame eller LJBF-land.

 

Snakket med henne i en 2-3 timer på msn i dag (jeg satt på PC-en samtidig og jobbet med eksamen) og følte jeg fikk det enkelte vil referere til "deep and wide rapport", samt det var litt lekent med utfordringer og slikt.

 

Jeg er redd for å bli flagget inn til LJBF-zone da det går nesten to uker mellom treffene og siden hun da får tid til å tenke over hele situasjonen. Hva sier dere?

 

Jo, en ting til, hvis en jente ber dere om å gjette noe om henne, hva gjør dere? Er det en "hoop" som du ikke bør hoppe igjennom eller tar dere utfordringen? Veldig usikker på akkurat dette.

Lenke til kommentar

Pick Up Artist – En ulv i fåreklær?

 

 

Har tenkt lenge på dette med Pick Up og ikke minst hvordan alt henger sammen. Pick Up handler som alle her skjønner om evnen og kunnskapen til å sjekke damer. Og i og for seg er det fascinerende i seg selv. Å fremstå som uimotståelig for damene er enhver manns drøm. Vi er villige til å gjøre mye for å kunne ha evnen til å sjekke damer, og enkelte ganger her i livet vurderes en manns suksess med hvordan han gjør det på damefronten.

 

Jeg anser meg ikke som en Pick Up artist, men har aldri hatt noe større problemer med damefronten. Nå i en alder av 35 koser jeg meg ennå hinsides med damer, og bruker samme teknikk som tidligere. Etter å ha deltatt i denne tråden litt, er det dog helt rettferdig å gi kudos til PUA for en eminent guide. Jeg innrømmer å ha lært litt og kanskje blitt litt mer bevist enkelte ting innen for sjekking. MEN – dette er en guide eller en oppskrift rett og slett. Og dermed betyr det ikke at man automatisk blir en PUA ved å lese denne om og om igjen.

 

Her om dagen skulle jeg forklare PU for en god nabo av meg, og hvordan man gjennom en oppskrift kan sjekke damer. Men dessverre folkens er det ikke så lett å bare følge en oppskrift:

 

Tenk deg to personer som blir satt med hvert sitt kokkebord. De får utlevert råvarer, utstyr og en oppskrift og skal lage en middagsrett. Den ene er lidenskaplig innenfor kokkekunsten, den andre kan knapt koke pølser. Vi vil dermed oppleve at to identiske retter, som har fulgt den identisk samme prosessen vil smake forskjellig. Den ene er sikkert himmelsk og den andre er rett og slett usmakelig.

 

Men den kokken som ikke har interesse av dette, kan bli bedre på å lage denne SPESIFIKKE RETTEN. Han kan trene og øve seg opp, men uten å gløde for det vil det aldri bli et mesterverk. Dessuten vil han lære denne og kun denne retten, slik at den dagen han får en ny oppskrift til ny rett, smaker det nok en gang rompe.

 

Og damer er som ulike, slik som matrettene, Det som fungerer på en, fungerer ikke dermed på ALLE. Men i likehet med kokkekunsten har også PU kunsten de grunnleggende faktorer som er viktig. PUA har beskrevet de godt i første posten, men det han har utelatt er lidenskapen man må ha for å i det hele tatt forstå dette og forstå hvordan det hele fungerer.Dersom du vil bli en god sjekker brenne og gløde for dette, samt at du MÅ ha noen lunne medfødte egenskaper som gjør deg til det lille ekstra.

 

 

 

Alle menn ønsker å kunne sjekke damer, og spesielt er det morsomt at det er skapt et miljø for det her i Norge. Jeg ser helt klart at mange tiltrekkes av dette miljøet som har en del fellestrekk med enkelte religiøse sekter. At det også arrangeres interne konkurranser er også rimelig morsomt.

 

Jeg har observert bare en promille av miljøet og kan ikke si så alt for mye om det. Men jeg ser helt klar at det er tiltrekkende for enkelte. Dog har jeg skjønt det slik at dette er forholdsvis et ganske nytt miljø, siden det ikke eksisterte så organisert som det fremstår nå i de siste 3 årene.

 

 

Men hva er så faren ved å holde på med dette? Tidligere i tråden har vi fleipa om darkpua og lightpua. Selv om vi alle her er enige at vi skal forlate en jente i en bedre tilstand enn vi fant henne i, og at vi verdsetter kvinner for det de er, samt at vi er ærlige om våre hensikter, så vil dessverre kunnskapen om å sjekke damer komme med sin pris…..

 

Jeg skal ikke svartmale det vi driver med, men jeg kan advare enkelte:

 

Sitatet til Lise04:

 

The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return..

Og uten å kunne elske kan man heller aldri kjenne den gleden dette gir deg. En PUA kan aldri elske, men kun bli elsket. For når man ønsker å temme begjæret og kjærlighetens hester, vil man aldri kunne bli noe annet enn en kusk i dens vogn…. En besøkende på en kort visitt….

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Og damer er som ulike, slik som matrettene, Det som fungerer på en, fungerer ikke dermed på ALLE.

 

Da har jeg en analogi til deg: Hvis man salter maten, blir den ikke da saltere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg uttrykte meg tydeligvis ikke godt nok. Alle matingredienser har en bestemt smak. Det samme gjelder tilsetningsstoffer. Hvis jeg skal lage et måltid så har jeg flere ingredienser å gå ut i fra. Så må jeg kombinere på best mulig måte. Gjør jeg det, vil måltidet smake godt. Det samme gjelder også for måten vi snakker til mennesker på. Si de riktige tingene, kombiner og så videre.

 

Leser du en kokkebok og lærer deg oppskriftene, vil du sannsynligvis bli bedre til å lage mat. Pløyer du gjennom RSD Foundations som jeg ser noen her har gjort, vil du sannsynligvis bli bedre til å sjekke damer.

 

Personlig har jeg ikke gjort noen av delene, men du skjønner hvor jeg vil hen.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Favoritten er å gå bort til ei jente med gigantisk utrigning, stirre rett ned i utringningen, holde pekefingrene opp foran brystvortene (ca 10cm i fra) og svirre dem rundt og si: "Er ikke de litt skjeiv?"

Hvordan i helvete ror du deg ut av den? :p hadde jeg gjort det her i byen hadde jeg endt opp med et blått øye og blitt veldig upopulær^^

 

Hvordan går det med hjemmesiden du holder på med PUA? Ser litt fram til den :)

Lenke til kommentar
Gjest Lizzzy

Veldig moro å lese om det, får mange tips som jente og;) Men hvordan fungerer det andre veien? Er ikke så mye om dette for jenter, selv om mye går begge veier. Og hvordan spiller en spillet tilbake?

-Liz

Lenke til kommentar
Dersom du vil bli en god sjekker brenne og gløde for dette, samt at du MÅ ha noen lunne medfødte egenskaper som gjør deg til det lille ekstra.

Hva mener du med dette, mer spesifikt?

 

Intelligens, utseende, kreativitet, refleksjonsevne?

 

"Det lille ekstra", hva er det?

 

Det meste kan læres så lenge man går inn for det.

Lenke til kommentar

Nikon, jeg er helt uenig med deg. Ved aa laere seg PU vil man ikke bare vaere i full stand til aa elske, men ogsaa sette mye mer pris paa ei jente. Dette blir tatt opp i den foerste DVD-en av Foundations.

 

Hvis du ikke er god med jenter, kommer du ikke fra et perspektiv der du kan velge og vrake. Du setter pris paa jenta du har mye mer paa grunn av du ikke har stort aa velge mellom. Man tager det man haver ;) Naar du ikke har flust av noe, frykter du ogsaa mye mer aa miste noe.

 

Saa tar vi for oss deg, Oyvind. You're the man! Du er flink med chicks, har mye aa velge mellom og har friheten til aa verdsette kvalitetene i jenta. Du tar ikke det foerste og beste du finner (antar jeg ;) ). Naar du har flust med valg kan du virkelig velge deg ut ei jente som du virkelig setter pris paa for den hun er. Ikke fordi hun fyller rollen som kjaereste.

 

Jeg husker ikke hvem som sa det, men det er et klokt utsagn:

 

Umoden kjaerlighet sier, "Jeg elsker deg fordi jeg trenger deg"

Moden kjaerlighet sier, " Jeg trenger deg fordi jeg elsker deg".

Lenke til kommentar
Hvordan går det med hjemmesiden du holder på med PUA? Ser litt fram til den :)

 

Det tok lengre tid enn forventet. Vært igjennom 5 webdesignere nå, og sistmann havnet på rehab... Jay.. *Himle*

 

Men har funnet en stabil en nå, så om noen uker ser den ut til å være klar.

 

Ni Kon:

 

Fint innlegg :)

 

Liz:

 

Mye av gamet er faktisk at man spiller spillet tilbake på jenter... Dere gjør mye av det vi gjør tilbake på dere faktisk.

Vil du lære deg dette, så er mitt tips til deg å lære deg selve sosialdynamikken og pyskologien bak tiltrekning og sjekking. Det står mye om dette i denne tråden. Ved bevisstgjøring, tror jeg du kan dra mye ut av dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...