Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Som Eden Ahbez sa, og som ble udødliggjort i filmen Moulin Rouge:

 

The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return..

 

Leste du signaturen min eller? ;) hehe..

 

Men jeg hadde også reagert hvis jeg hadde et "forhold" med Ni kon. Jeg ble faktisk litt sjokkert da han satt og skrev avhandling om det som hadde skjedd, når W2B var i dusjen. Skulle du ikke egentlig vært der med henne?? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du gir da ikke avkall på kjærligheten? Kjærlighet og sex er to helt forskjellige ting, kjærlighet handler om å elske deg selv, dine medmennesker, naturen, livet osv. - ihvertfall i mitt perspektiv.

 

Det handler vel mer om at muligheten for å slå deg ned med én person, stifte familie og få barn bare blir mindre og mindre jo lenger du går i den andre retningen... jeg ser på dette som en salgs vei i livet.

 

 

På et stadium i livet ditt gjorde du et valg, kanskje du gikk litt i den ene retningen, så litt i mellom, og svingte litt frem og tilbake før du gikk en vei. Jo lenger du går på den ene veien, jo lenger blir det til den andre veien.

 

Dette er mitt synspunkt - håper det kan være til hjelp. Lykke til videre uansett :)

Lenke til kommentar

Kul helg dette her. Kjører 100% edru mission fremover nå. Så var ute med likesinnede både på fredag og lørdag og gjorde rent bord.

 

Neste helgene blir mission helger. Må teste ut en del teorier i samarbeid med wings til natural game seminaret mitt. Fremover nå blir klikk! :D

 

Hvordan har helgen til folk her vært?

Lenke til kommentar
Gjest TheWonderBoy

Guiden er nå ekstremt lang og førsteposten gir meg begrenset informasjon - noe står det, men det er jo veldig - ja - mindre strukturert opp.

 

Finnes det noe sted i guiden som gir et mer samlet inntrykk eller et annet sted en bør lese for å få kunnskap?

 

Har De Angelo bøkene etc. så får kanskje starte der....

 

Noen meninger?

Lenke til kommentar

Wonderboy, det finnes masse bra materiale der ute, alt etter hvilken approach du vil ta paa PU. Vil du foelge den strukturerte, rigide metoden til Mystery, leser du The Mystery Method eller sjekker ut cd/DVD-er. Er du mer opptatt av "hypnotiske" moenstre sjekker du ut hva speed seduction er for noe.

 

Mystery Method er den delen av PU som har faatt mest medieoppmerksomhet og det er det alle disse nye noobs'ene som har lest The Game tror de driver med. Mystery kommer med veldig mye bra teori om sosial dynamikk hvis du er interessert i aa vite hvordan de sosiale mekanismene fungerer. The Mystery Method: Venusian Arts Handbook var for mange BIBELEN foer, men har blitt erstattet av Magic Bullets.

 

Natural game er "det store" i community'et naa og er det PUA og guttaboys er store fans av.

Glem routines, puggete openers og det faste skjemaet du maa komme gjennom.

Selvsagt, som nybegynner er du opptatt av aa suge til deg masse nytt stoff og fremfor alt det rette stoffet. David DeAngelo som du nevner er oldschool og du trenger ikke aa lese det.

 

Jeg skal gi deg en anbefaling:

 

Foundations fra Real Social Dynamics

 

Dette er en veldig bra inngangsportal for nybegynnere. Det kan jeg trygt si at flere her i traaden er med paa.

Men, det viktigste av alt, og naa forhaandsdoemmer jeg deg, er at du ikke gjoer saann som "alle" de andre som er bitt av PU-basillen gjoer: Leser masse stuff, men har aldri baller til aa praktisere det og blir ikke noe mer enn vanlige beta-males. Ja, jeg tror du ogsaa er en av dem som synes PU er "saa utrolig kult" men mangler motet og viljestyrken til aa gaa gjennom med det. Jeg haaper selvsagt at dette ikke er tilfellet.

 

Prove me wrong :)

Lenke til kommentar

Foundations er en serie paa 8 DVD-er som gir deg et godt grunnlag innenfor PU og pusher paa deg de rette mindset'ene.

 

Jeg opplevde Foundations som genialt foerste gang jeg saa det. Mystery Method materialet gir deg foelelsen av aa ha masse fancy triks du kan bruke for aa score jenta. Foundations faar deg til aa foele deg attraktiv. Du trenger ikke noen flashy routines. Du er attraktiv.

 

DVD-seriene til RSD er dyre hvis du ikke har jobb. Leter du godt finner du det paa nettet ;)

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
DVD-seriene til RSD er dyre hvis du ikke har jobb. Leter du godt finner du det paa nettet ;)

Vet ikke hvor populært det er på dette forumet dude :)

 

Det som er mest ødeleggende for MM er at det er bygget på tanken om at HB's har en mye større verdi enn deg. Derfor må du si og gjøre ting som gjør at du får, en tilsynelatende, høyere verdi enn henne.

Hvorfor ikke være en med høy verdi?

 

Det finnes lite som er så usexy som en som har vært supermann dagen før, men våkner opp ved siden av henne og er en complete chode fordi man ikke har noen rutiner for dagen derpå.

Lenke til kommentar
DVD-seriene til RSD er dyre hvis du ikke har jobb. Leter du godt finner du det paa nettet ;)

Vet ikke hvor populært det er på dette forumet dude :)

 

Det som er mest ødeleggende for MM er at det er bygget på tanken om at HB's har en mye større verdi enn deg. Derfor må du si og gjøre ting som gjør at du får, en tilsynelatende, høyere verdi enn henne.

Hvorfor ikke være en med høy verdi?

 

Det finnes lite som er så usexy som en som har vært supermann dagen før, men våkner opp ved siden av henne og er en complete chode fordi man ikke har noen rutiner for dagen derpå.

 

Verdi i seg sjøl er et altfor lada begrep til å bli brukt i en sosial interaksjon uansett, mener nå jeg. Bare destruktivt og flytter fokus fra det som faktisk betyr noe, som å ha det gøy når du møter nye mennesker, spre god stemning og vite at du er den mest positive og spennende fyren/dama vedkommende har møtt den kvelden. :)

 

Og det er ikke alltid at det pga manglende rutiner at gutter er chodes dagen etterpå. Det kan faktisk være at de har oppdaga at de liker mer av dama enn hva som befinner seg mellom beina hennes... ;)

Lenke til kommentar
Gjest The-WonderBoy

Takker for replyene på forrige posten min - har nå lest litt mer blant annet på andre forum etc.

 

Men en liten ting - det å trigge jenters emosjonelle plan/følelser.

 

Jeg treffer jo ganske mange jenter, men forholdene bare strander og dør borte. Jeg føler hele tiden at jeg må være den aktive part for at det liksom skal skje noe...

 

Så; problemet mitt er nok at jeg ikke klarer å trigge deres emosjonelle punkter. Kjører jo en C&F tone, men det tar kanskje litt overhånd i sms-ene.

 

Har guruene der ute noen konstruktive tips? Hvordan skal en trigge de emosjonelle punkter, hva skal en si gjøre? Hvordan skal en sms "flørte"?

Lenke til kommentar
Men en liten ting - det å trigge jenters emosjonelle plan/følelser.

Jeg treffer jo ganske mange jenter, men forholdene bare strander og dør borte. Jeg føler hele tiden at jeg må være den aktive part for at det liksom skal skje noe...

 

Så; problemet mitt er nok at jeg ikke klarer å trigge deres emosjonelle punkter. Kjører jo en C&F tone, men det tar kanskje litt overhånd i sms-ene.

 

Har guruene der ute noen konstruktive tips? Hvordan skal en trigge de emosjonelle punkter, hva skal en si gjøre? Hvordan skal en sms "flørte"?

Høres ut som mr. Nice Guy. Kjør på mer kino. Mer, mer og mer. Kanskje virker du needy også? Husk at selve mindsettet bak PU også gjelder for mer en kun nattklubbsjekking. Og hva "noe", som i at skjer noe. Er noe kyssing? Eller date? Og bare gi faen i C&F på sms, humor funker jævlig dårlig på sms. Bare kjør på med noe så enkelt som "Skal du ut i helga?" Møt henne ute, kjør på. En annen regel for SMS er du skal skrive kortere meldinger enn hu. Skriver hun 100 tegn, skriver du mindre en 99. Skriver hun 10, skriver du 9. Forsåvidt er det vanskelig å game på SMS. Ikke gjem deg bak mobilen, hva med å faktisk møte hun? Ikke på date, men på skoshopping. Er ikke værre enn å si at du skal shoppe sko, og at hun hadde brukbar smak sist du så hun, så da kan jo hun være med. Eller noe lignende.

 

Merk at jeg er langt i fra noen guru, men bare mine synspunkter på det du poster.

Lenke til kommentar

Sandy, that is so fucking true!

 

Var ute paa loerdag, skulle treffe en kompis, Morten, og game sammen. Morten skulle vaere sjaafoer for et utdrikningsslag (cougars here we come xD ) men maatte kjoere hjem fordi hunden hadde vaert alene hjemme en god stund. Han ble moett av en vaat overraskelse, og da mener jeg ikke den positive ;)

 

Ute paa solomission traff jeg en jaevlig artig fyr ved den blaa steinen. Jeg mistenker at Kenny, som han kalte seg, drev med game ogsaa, for fyren gikk bare rundt og fortalte antisemittistiske vitser. Jaevlig tidig!

 

Den ene var:

 

Hva er forskjellen paa en pizza og en joede?

 

Pizzaen skriker ikke naar du hiver den i ovnen :grin:

 

Svarte tilbake med en av favorittvitsene mine for tiden som min gamle, perverse gitarlaerer fortalte meg.

 

Oyvind, du kommer til aa like denne.

 

"Hva sier jenter til gutter med stor tiss?"

Kenny aner ikke.

Jeg smiler lurt og sier, "Det vet jeg" :grin:

 

Stakk bort til Scotsman etterpaa. Utrolig fullt der, men et av de kuleste stedene i Bergen.

Traff paa gamle kjentfolk fra ungdomskolen og rulte dansegulvet med dem. Oh yeah, Michael Jackson is in tha House! I'm bringing back the moonwalk!

 

Aapnet baade gutter og chicks med High Five! Og saa kom jeg paa Oyvinds geniale opener som jeg bare maatte teste: WEE TODD ID!

 

Det var saa sykt morro. Hele settet begynte aa le, attraction went though the roof og det viktigste av alt, jeg koste meg virkelig.

 

Stakk for aa sjekke ut de andre utestedene. Jeg er ikke saa ofte i Bergen, og bevegde meg faktisk opp til Exodus. Bergensere, you know what a piece of shit det stedet er. Jeg var i godt humoer, aapnet folk paa veien, traff paa en nordlending i godt humoer. Chillet litt sammen og ble saa invitert med paa privat studentfest.

En studentfest for jazzmusikere! Musikere er kule folk. Selvsagt naar jeg er en musiker selv ;) Skal innroemme at det var litt koellefest, 4 jenter og 8 gutter. Folka var jaevlig kule, fullt kjoeleskap og greier og veldig god vibe. Og en egen DJ! Med fullt utstyr og det feteste sjegget ever.

 

Kul gjeng, skulle spille paa nattjazz dagen etter. Og nachspiel paa hotell etter gig'en. Som jeg selvsagt ble invitert med paa ;)

 

Jaevlig artig kveld. Og det som slaar meg er at jeg aldri tenkte paa verdi-konseptet. Eneste som stod i hodet paa meg var aa pushe meg selv og ha det goey :grin:

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
Ute paa solomission traff jeg en jaevlig artig fyr ved den blaa steinen. Jeg mistenker at Kenny, som han kalte seg, drev med game ogsaa, for fyren gikk bare rundt og fortalte antisemittistiske vitser. Jaevlig tidig!

 

Den ene var:

 

Hva er forskjellen paa en pizza og en joede?

 

Pizzaen skriker ikke naar du hiver den i ovnen :grin:

 

 

Ja, ooo aaa, så himla heit. Han ha drevet med gaming, for ingenting gets my juices going som antisemittiske, rasistiske og sexistiske vitser. Og sånn er det med alle jenter faktisk. Bare test. Kjør i vei med pizza-vitsen og se hvordan hun sklir av barkrakken i heftig begeistring.

Lenke til kommentar
Ute paa solomission traff jeg en jaevlig artig fyr ved den blaa steinen. Jeg mistenker at Kenny, som han kalte seg, drev med game ogsaa, for fyren gikk bare rundt og fortalte antisemittistiske vitser. Jaevlig tidig!

 

Den ene var:

 

Hva er forskjellen paa en pizza og en joede?

 

Pizzaen skriker ikke naar du hiver den i ovnen :grin:

 

 

Ja, ooo aaa, så himla heit. Han ha drevet med gaming, for ingenting gets my juices going som antisemittiske, rasistiske og sexistiske vitser. Og sånn er det med alle jenter faktisk. Bare test. Kjør i vei med pizza-vitsen og se hvordan hun sklir av barkrakken i heftig begeistring.

Jeg digget den og ser at den kan funke som bare faen - er jo ikke ordene som betyr noe her.

 

Jeg har forresten oppdaget en skummel, dog underholdende, utvikling! Jeg har blitt en semi-drittsekk. Jeg fornærmer mye mer enn før, og det gjelder mot alle - gode venner inkludert. Så klart gjør jeg hele faenskapen til en spøk, men spøkene er mye drøyere enn før.

 

Har også gjort det til min nye hobby å fornærme jenter, for så å ro meg ut av det. Favoritten er å gå bort til ei jente med gigantisk utrigning, stirre rett ned i utringningen, holde pekefingrene opp foran brystvortene (ca 10cm i fra) og svirre dem rundt og si: "Er ikke de litt skjeiv?"

Lenke til kommentar
Jeg digget den og ser at den kan funke som bare faen - er jo ikke ordene som betyr noe her.

 

Njaaa, det er her du tar feil, min gode mann. Ordene betyr i mange tilfeller alt. Jeg gidder ikke engang forklare at det ikke er fordi det er jeg som er spesielt vrang, streng og vanskelig å nærme seg, men forventer at folk flest begriper at man ikke får lyst til å ligge med eller tilbinge tid med mennesker som kommer med sånne typer nedsettende kommentarer om andre, det være seg en gruppe utsatt for folkemord eller jenter med utringning. :)

Lenke til kommentar

Haha genialt nikken!

Maa testes, men jeg kommer bare til aa faa latterkick og dama kommer til aa se paa meg med DET bitcheuttrykket mens jeg knekker sammen av latter og bare gir faen :grin:

 

Fortsatt, Maa testes!

 

Det er saa raatt naar Cajun klarer aa ro seg saa jaevlig bra ut av fornaermelsen i Keys to the VIP.

 

Sandy har bare pms ;)

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
Sandy har bare pms ;)

 

Håper du er klar over liten mann du nettopp avslørte at du er ved å komme med den kommentaren der? ;) Trist at gutter ikke klarer å komme opp med noe bedre enn kjønnsbaserte vitser når de liksom skal avvise det jenter kommer med.

 

Men det var jo bare et spørsmål om tid. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...