Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hvorfor daler det? Kan du ikke snakke med jenter eller?

 

Stort sett så daler det. Og ja, jeg er ikke supermann i å snakke med jenter for tida, da selvfølelsen er laaav. Men jeg vet jeg kan være god hvis selvtilliten er der...så det er nok der jeg må jobbe nå føler jeg...inner game hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det sies så.. men har du noen gang fått det bekreftet?

Høre ofte jenter som sier:" Åh han var flink til å bevege seg, han er sikkert god i sengen."

Nei, men så skal det mye til for at gutten får bli med meg hjem etter en bytur da. Derimot har jeg hatt sex, og danset med de på byen ved flere anledninger, og de kan bevege seg. Det er bare litt turn on når de kan danse bra. Ikke sånn ekstrem-solo-dance-breaking-yo greier, men at de klarer seg litt på egenhånd, og kanskje tar hendene mine, og snurrer meg rundt til musikken. Det er så digg når gutter ber deg opp til svingdans! Og at de har selvtillitt til å føre deg :love:

 

Men tilbake til spm: Jeg liker i allefall å tro at han er bra i senga, fordi det er sexy å se en gutt danse (les:dansing, ikke gynge-på-samme-plass) ;)

Lenke til kommentar

Hehe, fascinerende å se spennet i preferanser her. Etter min mening er det å forsøke å danse swing med meg noe av det minst 'digge' en fyr kan gjøre. Swing er noe sedat, traust og trygt, og ikke minst er det ekstremt irriterende m folk som slenger hverandre rundt og dunker borti andre på dansegulvet. D har i alle fall ingenting m sex å gjøre, og swingdansere er sidestilt m trekkspilllag på Eidsvoll. ;)

Lenke til kommentar
Hehe, fascinerende å se spennet i preferanser her. Etter min mening er det å forsøke å danse swing med meg noe av det minst 'digge' en fyr kan gjøre. Swing er noe sedat, traust og trygt, og ikke minst er det ekstremt irriterende m folk som slenger hverandre rundt og dunker borti andre på dansegulvet. D har i alle fall ingenting m sex å gjøre, og swingdansere er sidestilt m trekkspilllag på Eidsvoll. ;)

 

Kan bli litt trangt på byen om man skal danse pardans ja (en av mange grunner til at byen er et irriterende sted å være når man skal ha fest og moro :)) Men swing er jo gøy, om folk ser på en som trekkspiller eller sexgud får de ta på sin egen kappe.Jeg tviler på at noen av delene er særlig presist applisert på enkeltpersoner.

 

AtW

Lenke til kommentar
Men en ser til stadigheter pene gutter som ikke er gode å sjekke damer og mindre pene gutter som er gode til å sjekke jenter, i begge tilfeller uten hjelp av PU eller lignende.

 

Akkurat HVORDAN vet du at de ikke driver med PU?

 

Fordi jeg kjenner dem såpass godt.

 

I tillegg merker man det fort hvis de kjører rutiner og andre "triks". Hvis de kjører natural game á la RSD kan det nok være vanskeligere, men jeg tror de fleste kjører MM eller en lignende rutine-basert metode.

Lenke til kommentar
Det sies så.. men har du noen gang fått det bekreftet?

Høre ofte jenter som sier:" Åh han var flink til å bevege seg, han er sikkert god i sengen."

Nei, men så skal det mye til for at gutten får bli med meg hjem etter en bytur da. Derimot har jeg hatt sex, og danset med de på byen ved flere anledninger, og de kan bevege seg. Det er bare litt turn on når de kan danse bra. Ikke sånn ekstrem-solo-dance-breaking-yo greier, men at de klarer seg litt på egenhånd, og kanskje tar hendene mine, og snurrer meg rundt til musikken. Det er så digg når gutter ber deg opp til svingdans! Og at de har selvtillitt til å føre deg :love:

 

Men tilbake til spm: Jeg liker i allefall å tro at han er bra i senga, fordi det er sexy å se en gutt danse (les:dansing, ikke gynge-på-samme-plass) ;)

 

Hihi, alltid like morsomt!

 

Okey, den er jo forståelig, men den svingbiten syns jeg faktisk er litt irriterede, på lik linje som Sandy her.

Men det er vel opp til hver enkelte.

 

Det sies faktisk at jenter med mye hår på armene er gode elskere. Hva sier dere til det?

 

- Dankwah

Lenke til kommentar
hehe, da jeg sa sving, mente jeg egentlig heller på fest da, enn ut på byen. Der er det for trangt, og jeg hater de som svinger deg der. Ender med at man får både fot og arm i ryggen, pluss at de har dårlig balanse, så de ramler over hele gulvet :p;)

 

 

Korrekt ;)

Lenke til kommentar
Men hvor mye har egentlig utseende og si? Dette har vi vært inne på før, men jeg kan si det igjen. Det er ikke utseende som vil tiltrekke over tid, det er hvordan personer er. Utstråling blandt annet er mye mer mektig enn selve utseende. Det og gå med rak rygg og ha selvtillit er mye mer tiltrekkende. Og når man selv føler at man ser bra ut så synes det.

 

 

Jeg så et program på Discovery for et par sessonger siden, om hva vi leita etter i potensielle livspartnere. Dette var en større undersøkelse gjort ganske så seriøst. Konklusjonen var der at vi mennesker leter etter partnere som ligner oss selv. Kanskje noen med nettskillz finner mer linker om dette.

 

Så jeg er tilhenger av at som livspartnere teller faktisk utseende også inn :)

 

 

 

Dankwha:

Damer med hår på armene er menn!

 

 

 

Ot:

 

Jeg har funnet den rette, og kommer med en lengre avhandling om dette med PU senere. Jeg vet nemmelig ennå ikke hva jeg mener om det.....

Lenke til kommentar
Jeg har funnet den rette, og kommer med en lengre avhandling om dette med PU senere. Jeg vet nemmelig ennå ikke hva jeg mener om det.....

 

Du snudde rimelig fort etter at EN dame fant ut av dette og ville ikke prate med deg. Beklager hvis jeg har misforstått deg på dette. Men jeg vil jo si at det er vel ikke PU i seg selv som er problemet her er det vel? Det er vel at denne W2B som ikke ville prate med deg mer, fant en ny side ved deg i denne tråden som hun ikke likte. Kanskje hun følte at hun var lurt av alle disse "teknikkene" som ble pratet om her. Det er jo en følelse som hvem som helst ikke liker og som vil føre til en viss avstand mellom to mennesker. Eller alle de andre damene du har pratet om som du hadde på gang samme tid, at det var et problem. Er det avvisningen fra henne som har gjort at du har gått sånn i tenkeboksen? For det er jo så klart veldig mange damer som vil sette store spørsmålstegn ved PU pga den kan virke til tider mannsjåvenistisk og går tilsynelatende mer på at menn skal få det de vil ha gjennom å tilsynelatende "kontrollere" damer gjennom forskjellige "teknikker". Mange leser det på denne måten, og det tror jeg neppe at "likestillingskvinnen" er veldig begeistret for, siden de gjerne vil ha kontroll på det meste og ihvertfall ikke føle at de blir "forført" av en PUA. Selv om kanskje det er det de innerst inne vil? :cool:

Lenke til kommentar

Nope Skalle :)

 

Jeg har alltid vært åpen om mine hensikter. Det er jo det som skiller en Player fra en PUA. Dog anser ikke jeg meg for noen PUA, bare så det er sagt. Dilemma mitt er ikke etter en jente, men det er heller meg selv og hvordan jeg takler kjærligheten oppi dette. Det er slik at en som velger å kunne kontrollere begjæret og også kanskje kjærligheten må gi avkall på noe, og det noe er evnen til å elske. Dessverre blir man fort en som bare kan bli elsket, men aldri elske tilbake.

 

Som Eden Ahbez sa, og som ble udødliggjort i filmen Moulin Rouge:

 

The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return..

 

 

Og når man er villig til å ofre kjærligheten og dermed seg selv, vil dette til syvende og sist gi en del rare tanker :yes:

Lenke til kommentar

Tror det er få kvinner som tror du er deres framtide ektemann og ser for seg hvitt hus og barn på første daten. Alle skjønner at du er en player. Noe som er helt ok. Men tror ikke de kvinnene du møter forventer eller får opplyst at du skriver om dem i detalj og legger ut bilder av dem på nettet hvor du beskriver hvordan du forførte dem. Spesielt ikke kvinner i din aldersgruppe.

 

At det ikke hadde slått deg er en smule bekymringsverdig. Burde ikke en player vite sånt? ;)

Lenke til kommentar
Nope Skalle :)

 

Jeg har alltid vært åpen om mine hensikter. Det er jo det som skiller en Player fra en PUA. Dog anser ikke jeg meg for noen PUA, bare så det er sagt. Dilemma mitt er ikke etter en jente, men det er heller meg selv og hvordan jeg takler kjærligheten oppi dette. Det er slik at en som velger å kunne kontrollere begjæret og også kanskje kjærligheten må gi avkall på noe, og det noe er evnen til å elske. Dessverre blir man fort en som bare kan bli elsket, men aldri elske tilbake.

 

Som Eden Ahbez sa, og som ble udødliggjort i filmen Moulin Rouge:

 

The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return..

 

 

Og når man er villig til å ofre kjærligheten og dermed seg selv, vil dette til syvende og sist gi en del rare tanker :yes:

 

Du beskriver veldig godt hvordan jeg har tenkt ang. emnet, og derfor kommet frem til å bare observere denne tråden for underholdning.

 

Bra sagt, Ni kon! :)

Lenke til kommentar

Da forstår jeg Ni Kon. Jeg ser også den veldig tydelig. Men tror du ikke det går an å finne en middelvei da? Jeg tror vel ikke at man blir nødt til å gi avkall på kjærligheten helt fordi om man blir litt bedre med damer. Blir vel litt vanskeligere å forelske seg jo flere damer man har å velge mellom, men avkall er jo et sterkt ord da?

 

 

Forresten så burde ikke dere jenter bruke navnet hans når han først har skiftet nick og vil være anonym.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...