Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Det er ikke for å være stygg eller noe i den duren men;

Er dere som driver med PUA stygge? eller sånn "anonym" utseende? For om en fyr er pen, så bør han ikke ha vansker med å få seg damer? Jeg går som regel etter den peneste gutten på dansegulvet selv, gidder ikke utmerke meg så sinnsykt så han må komme til meg. Dessuten er han på mitt territorium, og jeg lager reglene (les.dansing).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke for å være stygg eller noe i den duren men;

Er dere som driver med PUA stygge? eller sånn "anonym" utseende? For om en fyr er pen, så bør han ikke ha vansker med å få seg damer? Jeg går som regel etter den peneste gutten på dansegulvet selv, gidder ikke utmerke meg så sinnsykt så han må komme til meg. Dessuten er han på mitt territorium, og jeg lager reglene (les.dansing).

Om jeg er stygg eller anonym er ikke opp til meg å avgjøre, men du følger sikkert med i RPP og kan avgjøre selv.

 

Du sier "om en fyr er pen, så bør han ikke ha vansker med å få seg damer" og det stemmer nok, og at du går etter dem peneste på dansegulvet. Du er nødvendigvis ikke det optimale byttet. Jeg er alltid en som sikter høyt, og når et random kvinnfolk kommer bort til meg og prøver å få meg interessert i henne følger jeg ikke rett på heller. Sky is the limit, det handler ikke bare om å få seg damer (for det får alle), men om å få seg bra damer

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Det er ikke for å være stygg eller noe i den duren men;

Er dere som driver med PUA stygge? eller sånn "anonym" utseende? For om en fyr er pen, så bør han ikke ha vansker med å få seg damer? Jeg går som regel etter den peneste gutten på dansegulvet selv, gidder ikke utmerke meg så sinnsykt så han må komme til meg. Dessuten er han på mitt territorium, og jeg lager reglene (les.dansing).

 

Folk som driver med PU kommer i alle fasonger og størrelser, jeg har kjennskap til alt fra modeller til den klassike "nerden".

 

Men hvor mye har egentlig utseende og si? Dette har vi vært inne på før, men jeg kan si det igjen. Det er ikke utseende som vil tiltrekke over tid, det er hvordan personer er. Utstråling blandt annet er mye mer mektig enn selve utseende. Det og gå med rak rygg og ha selvtillit er mye mer tiltrekkende. Og når man selv føler at man ser bra ut så synes det.

 

At du selv går etter den peneste gutten på dansegulvet er opp til deg. Men et lite spørsmål: Dansing er ditt "territorium" som du selv sier. Se for deg dette: To mannfolk som danser, en som ser skikkelig bra ut og beveger seg etter takten, og en som er mer gjennomsnittelig men som tydeligvis har det kult og er god til å danse. Hvem av disse er mest tiltrekkende, og hvem ville du gått etter...?

 

Selv om fyren er en skikkelig hunk så kan han ha problemer med og få damer. Kanskje ikke for og få seg et ligg, men kanskje han innerst inne er sjenert. Kanskje han ikke klarer og vedlikeholde tiltrekkningen over tid. Det er mange ting som spiller inn, som ikke utseende kan kontrollere.

Endret av Pick-Up-Master
Lenke til kommentar

Det at en er pen trenger ikke nødvendigvis bety av en får seg damer lett :)

 

Samfunnet "sier" at penger, utseende og andre lignende "kvaliteter" er bra og dette gir ofte den personen som har noe/alt av dette langt mer selvtillit enn en gutt med middels utseende og ingen av disse godene, og derfor vil den personene som har disse godene (målt opp mot en m/middels utseende og ingen av disse "hjelpemidlene") plukke damer lettere.

 

Voilà!

 

Men en ser til stadigheter pene gutter som ikke er gode å sjekke damer og mindre pene gutter som er gode til å sjekke jenter, i begge tilfeller uten hjelp av PU eller lignende. Dette kommer jo ann på gutten, tidligere suksesser og så videre...

Lenke til kommentar
Det er ikke for å være stygg eller noe i den duren men;

Er dere som driver med PUA stygge? eller sånn "anonym" utseende? For om en fyr er pen, så bør han ikke ha vansker med å få seg damer? Jeg går som regel etter den peneste gutten på dansegulvet selv, gidder ikke utmerke meg så sinnsykt så han må komme til meg. Dessuten er han på mitt territorium, og jeg lager reglene (les.dansing).

Pent i dine øyne trenger ikke bety at alle andre syns det er så pent. Du kan jo for eksempel ha dårlig smak!

Lenke til kommentar
Det er ikke for å være stygg eller noe i den duren men;

Er dere som driver med PUA stygge? eller sånn "anonym" utseende? For om en fyr er pen, så bør han ikke ha vansker med å få seg damer? Jeg går som regel etter den peneste gutten på dansegulvet selv, gidder ikke utmerke meg så sinnsykt så han må komme til meg. Dessuten er han på mitt territorium, og jeg lager reglene (les.dansing).

Pent i dine øyne trenger ikke bety at alle andre syns det er så pent. Du kan jo for eksempel ha dårlig smak!

 

Aouch!

 

Alle mennesker er pene!

 

Fred & Kjærlighet

 

- Dankwah

Lenke til kommentar
Aouch!

 

Alle mennesker er pene!

 

Fred & Kjærlighet

 

- Dankwah

 

Herregud, du er så eksepsjonelt positiv, søt og bra at jeg nesten ikke trur du er for real, menneske! :love:

 

Puss o kram, Sandy :)

 

IOI! Gå for Web-Close, Dankwah!

 

 

:p

 

Been there done that :p

 

Sandy: U know I love you :D

Lenke til kommentar
Se for deg dette: To mannfolk som danser, en som ser skikkelig bra ut og beveger seg etter takten, og en som er mer gjennomsnittelig men som tydeligvis har det kult og er god til å danse. Hvem av disse er mest tiltrekkende, og hvem ville du gått etter...?

Hehe. jeg skrev det litt for å provosere også da, ikke at jeg slltid går etter den peneste gutten jeg ser, men jeg liker og danse, og jeg "flørter" på den måten. Jeg hadde gått bort til han som er flink til å danse, så lenge han ser ok ut. Fordi det var noen som sa til meg en gang at de som er rytmiske og kan danse, er også gode elskere. SElv om jeg ikke er fan av ONS, så kan man jo utveksle nr og kanskje gå ut etterpå. Derfor ville jeg valgt han.

 

Men det bare virket som om dere tenker mye igjennom det dere skal gjøre og si, derfor jeg tenkte at dere må ha en "plan", hvis ikke utseendet hjelper til. Det var ikke noe mer enn det

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at jeg ikke synes Aylar, Lene Alexandra osv ikke er fine.. det har ingenting med utseende å gjøre for gutter elsker jo tydligvis dem.

 

Men når de åpner kjeften og det renner ut så mye dritt som det gjør så faller de jo fra en 7-8 til 2 på karakterskalaen.

 

Utseende har derfor lite å si om ikke resten stemmer. Utseende er riktignok førsteinntrykket og uten et godt førsteinntrykk blir det jo sjelden et andreinntrykk, i alle fall for min del.

Lenke til kommentar

Følte meg litt truffet der, vet ikke om det var mot meg, men det jeg mente var at det virker så planlagt alt de sier. De som driver med PUA liksom. Utseendet hjelper jo litt det også, og det er liksom ikke gøy å prate om "tenk på et tall mellom ..."

Lenke til kommentar
Følte meg litt truffet der, vet ikke om det var mot meg, men det jeg mente var at det virker så planlagt alt de sier. De som driver med PUA liksom. Utseendet hjelper jo litt det også, og det er liksom ikke gøy å prate om "tenk på et tall mellom ..."

 

Var ikke ment mot deg, men mer en statement av hvordan jeg føler det innen topicen utseende ;)

Folk må gjerne få gjøre, mene og si hva de vil for meg... så lenge det ikke plager meg selvsagt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Utseendet hjelper jo litt det også, og det er liksom ikke gøy å prate om "tenk på et tall mellom ..."

 

Touchè :wee:

 

Utseende hjelper selvsagt, men de aller fleste kan se bra ut hvis de bare prøver. Jeg tror det er en av grunnene til at jenter har mye av makten på byen; de gjør en større innsats når det gjelder utseende enn gutter.

Lenke til kommentar
Kanskje han ikke klarer og vedlikeholde tiltrekkningen over tid.

Det der er meg. Er pen og får alltid massiv respons i startfasen når jeg blir kjent med nye jenter. Men så daaaler det...Hva skal jeg gjøre?

 

 

Jeg tror det er en av grunnene til at jenter har mye av makten på byen; de gjør en større innsats når det gjelder utseende enn gutter.

 

Det er et poeng. Mange gutter som hadde sett veldig mye bedre ut om de gjorde en innsats med utseendet. Det inkluderer også meg, men på dette punktet er jeg på vei oppover. Kjøpte mitt første halsbånd her om dagen. Wee. Aldri brukt noe sånt. Men jeg syns det er kult, og finner ut at jeg egentlig liker å stesje meg litt.

Lenke til kommentar
Se for deg dette: To mannfolk som danser, en som ser skikkelig bra ut og beveger seg etter takten, og en som er mer gjennomsnittelig men som tydeligvis har det kult og er god til å danse. Hvem av disse er mest tiltrekkende, og hvem ville du gått etter...?

Hehe. jeg skrev det litt for å provosere også da, ikke at jeg slltid går etter den peneste gutten jeg ser, men jeg liker og danse, og jeg "flørter" på den måten. Jeg hadde gått bort til han som er flink til å danse, så lenge han ser ok ut. Fordi det var noen som sa til meg en gang at de som er rytmiske og kan danse, er også gode elskere. SElv om jeg ikke er fan av ONS, så kan man jo utveksle nr og kanskje gå ut etterpå. Derfor ville jeg valgt han.

 

Men det bare virket som om dere tenker mye igjennom det dere skal gjøre og si, derfor jeg tenkte at dere må ha en "plan", hvis ikke utseendet hjelper til. Det var ikke noe mer enn det

 

Det sies så.. men har du noen gang fått det bekreftet?

Høre ofte jenter som sier:" Åh han var flink til å bevege seg, han er sikkert god i sengen."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...