Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

 

Kjærligheten kan være spesiell og den kan være anderledes. Selv om denne filmen vissnok er fake, rører den ved oss. Den rører ved håpet om kjærligheten. Dilemmaet mitt om dagen er nettopp hvorfor vi holder på med dette, når det undergraver vårt eget håp om kjærlighet.

 

 

Lenger avhandling når jeg har tenkt lengre gjennom dette....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Over til noe annet her:

 

Vet ikke om dette bare gjelder meg.

Jeg vet at jentene føler dette, men hva med dere gutta?

 

Jeg relaterer faktisk dans med sex. Om en jente ikke kan danse med meg så er det utrolig turn off og hun er "out" i min mening, uansett utseende.

 

Når jeg da mener å danse med meg, så mener jeg det å kunne bevege i takt med meg, føle musikken med meg.

At vi skaper vår egen atmosfære laget av lyst, flørt (push/pull) og begjær.

Har faktisk ingenting å si om hun kan danse eller ikke, så lenge jeg føler at vi er på samme vibe.

 

Har du aldri tenkt tanken at enkelte jenter ikke liker å danse gnukkede inn mot menn?

Jeg er seriøst en av de.. Uansett, så nytter det lite at hun skal danse MED deg om du ikke danser MED henne..

Samspill,samspill.

 

Nå snakker jeg om jenter som viser interesse til meg først.

Det finnes forskjellige måte å skape den atmosfæren jeg snakker om uten å måtte gnukke mot hverandre.

 

Og hvis hun ikke liker den måten jeg danser på så er det next. Verre enn det er det ikke ;)

Men det skal sies at jeg aldri har hørt noe klage.

 

Om jenta viber med meg, så vil hun danse MED meg like mye som jeg danser MED hun.

 

- Dankwah

 

Jeg er ekstremt lite komfortabel med one-on-one-dansing ute på byen. Liker ikke berøring, og heller ikke at gutten alltid trur han må føre meg. De kan heller få observere meg boltrende på 3-4 kvm. ;) (Mye arm- og beinbevegelser gjør det også vanskelig for folk å komme bort for å sleske seg, veldig praktisk). Dansa med en dverg (ca 170) på Johns etter jobb på lørdag, noe som var ganske slitsomt. Det hele endte med at han strøyk meg over puppen, sånn at det endte med trussel om bank fra meg og drap fra kjæresten min sin side hvis så skjedde igjen. Veldig spesielt, hehe, siden vi er ganske hyggelige og omgjengelige mennesker begge to. Men pupp er pupp.

 

Forstår likevel hva Dankwah mener med viben. Jeg har tidligere beskrevet et MTV-videoøyeblikk hvor absolutt alt stemte mellom meg og den tilfeldige dansepartneren, og det var fantastisk. Jeg fikk dog ikke lyst til å ligge med fyren. ;)

Lenke til kommentar
PUA: Hva er egentlig psykologien bak det å ha sex tidligst mulig?

 

Hørt noe om å unngå "boyfriend frame", men hva er problemet med det? At hun er mer tilbakeholden av den grunn at hun ser på forholdet som noe "spesielt" og derfor vil "holde tilbake" når det kommer med sexen?

 

Pga boyfriend Framen ja. Hvis jeg sarger en dame, har jeg mye mer kontroll over forholdet hvis vi har sex tidlig. Jeg kan sette feks en FB frame, eller en ONS frame på det kun pga mengden comfort jeg gidder å kjøre dagen derpå. Hvis man ikke får closet fort feks pga dårlig logistikk, vil hun invistere i deg over tid, og dermed bli sjokkert når du "ikke vil noe mer enn sex"'

 

Litt sånn avansert om du har vært litt inne på NLP området:

Over tid vil hun ankre mer følelser til deg enn over kortere tid. Hvis hun ikke rekker å ankre følelser, kan man lede henne inn i den framen du ønsker etter en close

 

 

Det som er viktig her er å sette standarden i forholdet veldig tidlig. Man kan styre og herje som man vil i starten, men kan ikke komme luntene etter en viss tid. Det er klart at om du spør om hun tar med venninna på 3 daten, er det noe helt annet enn å spørre om en trekant 2 år inn i forholdet :)

 

Standarder settes med andre ord i starten av et forhold. Og da gjelder det å pøse på med alle syke ideer som sitter i ditt syke sinn.

 

Dette gjelder dog for de av oss som ønsker et forhold ut av det vi her driver med :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Merklig når jeg er på dansegulvet er det enten slik at jeg overkvalifiserer eller at jenta ikke helt vet hva hu skal gjøre. Tror det kommer mer ann på hvordan gutten fremstår da de fleste ikke helt har rythmesans.. foresten jeg er 170 og ingen dverg:)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_123_*

Hei, jeg er en gutt på 18 år, har nylig blitt intressert i en jente, vi møttes på en fest for 2-3 helger siden. Jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem for å bli litt bedre kjent med henne. Problemet er at jeg har vanskelig for å finne noe å snakke med henne om da vi ikke deler samme omgangskrets og få av tingene som angår meg angår henne og vice versa. Jeg kan vel også nevne at jeg er en smule inadvent, men jeg jobber med å bli bedre. Jeg har fått tak i hennes MSN, snakket litt med henne også, hovedsaklig om festen, men når jeg prøvde å vinkle samtalen over på litt andre ting virket hun litt mer tilbakeholden. Noen som har noen ideer for hvordan jeg kan bli litt bedre kjent med henne? Burde kanskje nevne at jeg ikke fremstår som den kuleste gutten på skolen, jeg vil heller betegne meg selv som relativt ukjent, derfor står jeg ganske fritt.

 

P.S: Grunnen til at jeg poster som gjest er at felre av mine venner leser på dette forumet, dersom de finner ut mine hensikter og forteller henne frykter jeg at mine sjanser kan bli komprimert.

Lenke til kommentar

Guest_123: Så bra at du har funnet en du vil ha mer kontakt med! Knall!

 

Hvordan du burde gå frem kommer veldig ann på dama. Men siden dere ikke har samme omgangskrets eller slikt kan det være vansklig og finne "hverdagslige" ting og snakke med henne om. Men der igjen, hvorfor kan du ikke fortelle om den kule tingen du opplevde i helga, eller hvordan dagen din har vært, før du spør henne om hva hun gjorde i helga og slike ting?

Altså, snakk til henne som du gjør med dine egne venner. Fortell om ting som skjer rundt i livet ditt, og spør henne om det samme.

 

At du ikke fremstår som den kuleste på skolen, men at du er relativt ukjent kan være et stort pluss. Det er din tur til og vise hva du er god for, og siden du "er ukjent" er det ingen krav til deg.

 

Skulle du ha flere spørsmål kan du sende meg pm med mer detaljer så svarer jeg så godt jeg kan.

 

-------

 

Noen som har noe dele fra helga?

Lenke til kommentar

Woo, ser ut som jeg endelig har klart å få mine to gamle wingmen til å starte med game igjen, og vi har rekruttert en ny dedikert fyr. Han tror vel og merke at jeg er PUG, bare fordi jeg har k-closet en del under russetida, men uansett. Edru gaming i dag, første gangen min. Skal faen meg løpe rundt å åpne, åpne åpne åpne og åpne mer!

Lenke til kommentar
Hehe!

 

Det skal ikke så mye til hvis man ikke har holdt på så lenge. Men det er jo bare knall at dere er blitt flere. Hvor i Norge gir dere glede til de norske damer?

 

Lykke til med edrusarging, and tell me how it goes :)

Hamar, Norway. Har ikke funnet noen andre som driver med game, bortsett fra en kis på jobben som sa at han hadde sett the pickup artist, men han hadde en litt mer gentleman stil (wtf?!), og en fyr som bustet meg for jealous girlfriend. Men han hadde tidenes styggeste dame, så, ja. *poff*

 

"sargin', it's sorta like a business. Sargin' 9 to 10s on the hitlitsts"

Lenke til kommentar
nja tviler på at det er noe jeg bør gjøre. Av en eller anne ufårståelig grunn tviler jeg på at det vill gjøre at hun blir forelsket i meg.

Dytt henne opp mot lyktestolpen og gi henne et skikkelig tungekyss. Funker det ikke da, vil det aldri funke. Så har du i verste fall ungått å kaste bort mer tid på henne...

Lenke til kommentar
nja tviler på at det er noe jeg bør gjøre. Av en eller anne ufårståelig grunn tviler jeg på at det vill gjøre at hun blir forelsket i meg.

Dytt henne opp mot lyktestolpen og gi henne et skikkelig tungekyss. Funker det ikke da, vil det aldri funke. Så har du i verste fall ungått å kaste bort mer tid på henne...

 

Hmmm... Jeg trodde alle jenter var forskjellige jeg, og at man må behandle forskjellige damer på forskjellige måter. Ja, det er klart noen damer som ville likte og dytta opp etter veggen/er stort skilt/lyktestolpe eller what ever. Men det er hvis det er gjort i riktig settning og tidspunkt. Møter man en dame på gata og smeller henne opp etter en lyktestolpe for og så begynne og kline med henne tviler jeg sterkt på at hun i det hele tatt vil ha noe med deg og gjøre etterpå.

 

Men, så klart, virker det for deg så virker det for deg. Men det er mange faktorer som du ikke nevner her i det hele tatt.

Jeg kunne også fortalt om ymse ting som har funka bra for meg, men det vil ikke ha noen betydning før det blir forklart i hvilken setting det blir gjort. Og etter det igjen må det også være noe som er naturlig for deg og gjøre, slik at du føler deg komfertabel med deg.

 

Og en siste ting: Skal du gjøre noe slik som og slenge en dame opp etter et eller annet og du nøler, selv om det bare er litt, kan du like gjerne droppe hele greia. Det mister sin "magi"

Lenke til kommentar

Det kan godt være at det er bygde fenomen. Men mest naturlig er det fordi folk rundt deg ikke er vant til den type oppførsel fra deg. Og nå som den har kommet, og du er blitt mer alpha, så vi de teste ut dette for og se om det er "ekte".

 

Og noen mennesker vet ikke bedre enn og ty til muskler for og bevise sin overlegenhet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...