Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til deg som spurte om Ijjjji:

 

www.bristollair.com

 

Nikon:

 

Takk for i går.

 

Her er min gårsdag:

 

Lunsj med Nikon og Sandy...

 

"Jaja jeg tar meg en pils"

 

10 pils senere: Husker ingenting..

 

Det siste jeg husker var at vi stod å banka på døra til et eller annet kvinnfolk... Også møtte jeg hunden til Nikon...

 

I dag tidlig våknet jeg opp i Telemark. Med kondomembalasje og 1 stk russekort i lomma.

 

Så om jeg pulte i går eller ikke aner jeg ikke... Satt på togstasjonen i fire fuckings timer før toget kom... Det var kaldt. Jeg hadde ikke batteri på tlfen og jeg var dritings.. Nydelig... :)

 

Takk for en tydeligvis legendarisk kveld i går pews! Har en del interessante bilder fra i går og angst fra himmel og helvete

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Akkurat det er du vel neppe, vi formes jo blant annet av våre handlinger og erfaringer. At man fortsatt har de samme meningene, verdiene og livssynet er egentlig ganske usannsynlig. Ikke at det trenger å være en dårlig ting såklart.

AtW

 

 

Det er nettopp det. Imo er 90% av dette her en endring i verdier og mindsets. Det er jo det som bla gjør "naturals til naturals".

Lenke til kommentar
Skal sette meg enda mer inn i miljøet og analysere det. Jeg skal og analysere meg selv oppi dette.

 

imo er du en veteran innenfor dette. Du har bra game. Hvertfall det lille jeg husker fra i går var bra...

 

Det som skremmer meg litt er hvor overraskende lik du og jeg egentlig er. Tok meg selv i å tenke flere ganger i går at "Det der er meg om X år".. Og det er et kompliment :)

 

Din rolle oppi dette her er det du gjør det til selv. Vil du være mentor, eller bare pushe videre etc...

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Legger ut dagens visdomsord:

 

En ting dere bør passe litt på her.

 

Alle har jo sine forskjellige mål med PU. Noen vil ha kjærste, noen vil ha kone, noen vil knulle rundt osv...

 

Jeg har veldig mange forskjellige mål om dagen, men jeg kommer nok til å forbli singel lenge... Så, her er issuet og mitt råd til dere som ikke ønsker forhold med en gang.

 

Dere er jo klar over at det første og beste måten å danne et forhold, være seg FB eller LTR, så må man ned i køya asap.

 

Jeg har støtt på et problem nå om dagen. Jeg har verdens kanskje dårligste logistikk i forhold til dette. Jeg får ikke gjort noe med den logistikken før om tidligst to måneder. Men det stopper meg selvsagt ikke i å dra ut og lage hat flere ganger i uka.

Problemet oppstår når du finner feks kvinner som aktivt søker LTR. Hvis logistikken er i orden er det no stress å få de hjem til deg og close fort. Og danne fundamentet for forhold der i fra. Det er også min plan når jeg feks har en day2 på gang.

 

For et par dager siden var jeg på en Day2 med en frekk blondine jeg sarget på daytime i bootcamphelgen.

 

Siden jeg ikke har fått closet henne ennå, pga dårlig logistikk, fører det til at hun vil invistere mye tid og tanker i meg, før vi har hatt sex. Dermed danner seg et bilde av meg og plasserer meg i framen som en potensiell kjærste.

Hun har nå fått følelser for meg. Selv uten at vi har hatt sex.

 

Så; Dagens visdomsord:

 

Prøv å bruk minst mulig tid fra sarge til seng. Selv på day2 bør logistikken legges opp slik at dere ender opp enten hos henne eller hos deg på slutten av dagen

Lenke til kommentar
*snip*

 

Vel for egen del er ikke skepsisen mot at man blir bedre til å sjekke folk på byen. Det bir man helt sikkert om man er litt målrettet. Skepsisen min ligger i den påstått økte sukssesen på mange andre fronter. Feks "å finne drømmedama", få en bedre jobb osv. At man er god til det ene betyr langt i fra sikkert at man er god til det andre. Læringsmessig er det mindre "overlapp" i egenskaper enn folk tror (dvs, man blir gjerne ikke spesielt bedre i en distinkt type matte av å være god i en annen distinkt type feks, til tross fo hva folk tror, selv om folk som har gode medfødte egenskaper og interesse såklart ofte ærer begge deler godt). Og det viser seg jo at folk som har mange partnere har mindre sannsynighet for å holde sammen med noen.

 

Mao PUA/å bli god til å sjekke har noe for seg. Jeg synes bare det er viktig å presisere hva man bir god til. Og evt hva som er baksiden.

 

AtW

 

Måtte bare kommentere denne ;)

 

Slik jeg ser det så gir PU deg følgende - større selvtillit, økt selvinnsikt, forståelse av andre mennesker og deres reaksjoner, forståelse av sosiale situasjoner og større valgmuligheter på den sosiale arenaen.

 

Dette kan indirekte hjelpe deg å finne "drømmedama", fordi du forhåpentligvis har gravd nok i sjela til å vite hva du vil ha eller ikke ha, du har vært ute og terpet så mye på alt fra å åpne en samtale til å tiltrekke og få henne med hjem at det sitter i ryggmargen og du har større valgmuligheter fordi du har en større sosial sirkel og har trent deg opp til å snakke med "alle".

 

Dette er også det som indirekte kan hjelpe deg til f eks en bedre jobb, fordi økt selvtillit gjør deg villig til å ta sjanser du kanskje ikke ville tatt ellers, du vet å lede og behandle mennesker på en bra måte, noe mange arbeidsgivere vet å sette pris på, og du vil antagelig være bedre rustet til å håndtere uventede situasjoner og utfordringer fordi du har gravd i sjela og gjort deg kjent med dine egne styrker og svakheter.

 

Faren som lurer er blant annet det som Pick-Up-Master har i signaturen sin - "With great power comes great responsibility."

En viktig del av PU-prosessen, iallfall etter min oppfatning, er først og fremst å bli kvitt negativ negativ ballast og usunne holdninger, og finne seg selv.

Joda, gammel og slitt klisjé, men det er fryktelig lett å bruke PU som et våpen for å få utløp for bitterhet og kvinnehat hvis man ikke tar seg tid til å renske opp i toppetasjen.

En annen fare er at man lar en gryende suksess gå til hodet på seg, lar egoet overta og i praksis gjør seg avhengig av det vi forsøker å fri oss fra - bekreftelse fra andre på at vi er verdt noe. Dermed er man inne i den samme spiralen på jakt etter oppmerksomhet og validering, bare med mer avanserte verktøy for å få det.

 

Så slik jeg ser det er det mange fordeler med PU, men også en del fallgruver det er lett å ramle ned i hvis man ikke er oppmerksom.

Lenke til kommentar
*snip*

 

Vel for egen del er ikke skepsisen mot at man blir bedre til å sjekke folk på byen. Det bir man helt sikkert om man er litt målrettet. Skepsisen min ligger i den påstått økte sukssesen på mange andre fronter. Feks "å finne drømmedama", få en bedre jobb osv. At man er god til det ene betyr langt i fra sikkert at man er god til det andre. Læringsmessig er det mindre "overlapp" i egenskaper enn folk tror (dvs, man blir gjerne ikke spesielt bedre i en distinkt type matte av å være god i en annen distinkt type feks, til tross fo hva folk tror, selv om folk som har gode medfødte egenskaper og interesse såklart ofte ærer begge deler godt). Og det viser seg jo at folk som har mange partnere har mindre sannsynighet for å holde sammen med noen.

 

Mao PUA/å bli god til å sjekke har noe for seg. Jeg synes bare det er viktig å presisere hva man bir god til. Og evt hva som er baksiden.

 

AtW

 

Måtte bare kommentere denne ;)

 

Slik jeg ser det så gir PU deg følgende - større selvtillit, økt selvinnsikt, forståelse av andre mennesker og deres reaksjoner, forståelse av sosiale situasjoner og større valgmuligheter på den sosiale arenaen.

 

Dette kan indirekte hjelpe deg å finne "drømmedama", fordi du forhåpentligvis har gravd nok i sjela til å vite hva du vil ha eller ikke ha, du har vært ute og terpet så mye på alt fra å åpne en samtale til å tiltrekke og få henne med hjem at det sitter i ryggmargen og du har større valgmuligheter fordi du har en større sosial sirkel og har trent deg opp til å snakke med "alle".

 

Dette er også det som indirekte kan hjelpe deg til f eks en bedre jobb, fordi økt selvtillit gjør deg villig til å ta sjanser du kanskje ikke ville tatt ellers, du vet å lede og behandle mennesker på en bra måte, noe mange arbeidsgivere vet å sette pris på, og du vil antagelig være bedre rustet til å håndtere uventede situasjoner og utfordringer fordi du har gravd i sjela og gjort deg kjent med dine egne styrker og svakheter.

 

Faren som lurer er blant annet det som Pick-Up-Master har i signaturen sin - "With great power comes great responsibility."

En viktig del av PU-prosessen, iallfall etter min oppfatning, er først og fremst å bli kvitt negativ negativ ballast og usunne holdninger, og finne seg selv.

Joda, gammel og slitt klisjé, men det er fryktelig lett å bruke PU som et våpen for å få utløp for bitterhet og kvinnehat hvis man ikke tar seg tid til å renske opp i toppetasjen.

En annen fare er at man lar en gryende suksess gå til hodet på seg, lar egoet overta og i praksis gjør seg avhengig av det vi forsøker å fri oss fra - bekreftelse fra andre på at vi er verdt noe. Dermed er man inne i den samme spiralen på jakt etter oppmerksomhet og validering, bare med mer avanserte verktøy for å få det.

 

Så slik jeg ser det er det mange fordeler med PU, men også en del fallgruver det er lett å ramle ned i hvis man ikke er oppmerksom.

 

Jeg må også legge til at det kan gi deg større suksess i andre deler av livet, fordi du etter å ha vært med mange damer, så begynner du å forstå at damer ikke er alt, du kan få større glede av å drive med andre ting, hobbyer, venner og det kan også gi deg store fordel i foretningslivet og andre aspekter av livet ditt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jens_*

PUA og andre players: Venn med eksen? Er dette en fordel eller ulempe med tanke på sjekking?

 

Virker det jevlig tøffel om jeg velger fortsatt å henge med og være "venn" med eksen min på fester og byen (hun dumpa meg)?

 

Jeg har få venninner, ca 3-4. Jeg merker at når jeg er ute med kun dem, og ingen kompiser, så drar jeg mye lettere damer på byen. Danser jeg med 3 jenter på en gang så kommer automatisk andre jenter bort.

 

Jeg hater egentlig eksen, men samtidig, siden jeg kjenner så få jenter så føler jeg at jeg ikke har råd til å miste henne som venninne, da det å kjenne mange jenter er et pluss i boken. Dessuten er hun (helt objektivt) ikke stygg, ca en 8-er.

 

Litt dårlig forklart, men skjønner du spørsmålet?

Lenke til kommentar

Ikke venner med Xen nei. Jeg gikk hardcore ut i dette da Xen pulte en kompis av meg. Da var det nok for min del. I etterkant skjønner jeg selvsagt hva som skjedde mellom de, men ser på ingen måte grunn til å være venn med ho.

 

Du vil uansett få en sosialsirkel så stor at du vil ha problemer med å være nok med alle.

 

Mitt tips:

 

Bryt med ho asap og start PU

Lenke til kommentar

PUA: Hva er egentlig psykologien bak det å ha sex tidligst mulig?

 

Hørt noe om å unngå "boyfriend frame", men hva er problemet med det? At hun er mer tilbakeholden av den grunn at hun ser på forholdet som noe "spesielt" og derfor vil "holde tilbake" når det kommer med sexen?

Lenke til kommentar

Slik eg ser det:

Dess lengre du venter dess meir vil jentene evt. byrje å tenkje på deg. Og etterkvart opparbeide ein form for følelesar. Desse følelsane vil med ein gong verte mykje sterkare når du ligg med jenta. Og då er du blitt kjærastemateriale.

 

Jaja.. Meistarane får gi eit skikkeleg svar, eg driv ikkje noko med PU =/

Lenke til kommentar
PUA: Hva er egentlig psykologien bak det å ha sex tidligst mulig?

 

Hørt noe om å unngå "boyfriend frame", men hva er problemet med det? At hun er mer tilbakeholden av den grunn at hun ser på forholdet som noe "spesielt" og derfor vil "holde tilbake" når det kommer med sexen?

 

Pga boyfriend Framen ja. Hvis jeg sarger en dame, har jeg mye mer kontroll over forholdet hvis vi har sex tidlig. Jeg kan sette feks en FB frame, eller en ONS frame på det kun pga mengden comfort jeg gidder å kjøre dagen derpå. Hvis man ikke får closet fort feks pga dårlig logistikk, vil hun invistere i deg over tid, og dermed bli sjokkert når du "ikke vil noe mer enn sex"'

 

Litt sånn avansert om du har vært litt inne på NLP området:

Over tid vil hun ankre mer følelser til deg enn over kortere tid. Hvis hun ikke rekker å ankre følelser, kan man lede henne inn i den framen du ønsker etter en close

Endret av PUA
Lenke til kommentar
znip

 

Pga boyfriend Framen ja. Hvis jeg sarger en dame, har jeg mye mer kontroll over forholdet hvis vi har sex tidlig. Jeg kan sette feks en FB frame, eller en ONS frame på det kun pga mengden comfort jeg gidder å kjøre dagen derpå. Hvis man ikke får closet fort feks pga dårlig logistikk, vil hun invistere i deg over tid, og dermed bli sjokkert når du "ikke vil noe mer enn sex"'

 

Litt sånn avansert om du har vært litt inne på NLP området:

Over tid vil hun ankre mer følelser til deg enn over kortere tid. Hvis hun ikke rekker å ankre følelser, kan man lede henne inn i den framen du ønsker etter en close

 

Takk for svar, var vel noe i den duren jeg trodde det var, men greit å få fylt ut hullene :)

 

Lurer egentlig fordi det er en jeg traff nå nylig som jeg vil noe mer med enn å ha henne som FB eller å gå for en ONS.

 

Men en ting, når det gjelder jenter som er litt mer tilbakeholden, er det en forskjell hvordan dere går fram? (tenker ikke på approach, tenker mer på comfort og videre til sex)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Men en ting, når det gjelder jenter som er litt mer tilbakeholden, er det en forskjell hvordan dere går fram? (tenker ikke på approach, tenker mer på comfort og videre til sex)

 

Da går jeg roligere fram. Eksempelvis ho som jeg skrev om litt ovenfor. Veldig påvirket av den kulturen i landet hun kommer fra, så hun er veldig tilbakeholden på feks KINO.

 

Betyr det at alle "reglene" kastes ut av vinduet...? Nei. Hun har fremdeles primære seksualdrifter som alle andre kvinner. Dermed er Isolering og Caveman cluet. Må få visket ut den logikken hennes så fort som mulig, så jeg kan etablere FB forhold med henne.

 

Comfort tar jeg alltid etter sex. Men i dette tilfellet har vi allerede vært igjennom comfort pga daten

Lenke til kommentar
znip

 

Da går jeg roligere fram. Eksempelvis ho som jeg skrev om litt ovenfor. Veldig påvirket av den kulturen i landet hun kommer fra, så hun er veldig tilbakeholden på feks KINO.

 

Betyr det at alle "reglene" kastes ut av vinduet...? Nei. Hun har fremdeles primære seksualdrifter som alle andre kvinner. Dermed er Isolering og Caveman cluet. Må få visket ut den logikken hennes så fort som mulig, så jeg kan etablere FB forhold med henne.

 

Comfort tar jeg alltid etter sex. Men i dette tilfellet har vi allerede vært igjennom comfort pga daten

 

Isolering er jeg med på. Men caveman? (husker å ha sett noe fra mystery om det for evigheter siden, men husker ikke hva det var)

Lenke til kommentar

Logistikk som i:

 

Hvem er hun med

Hvor skal hun i kveld

Har hun jobb/etc dagen etterpå

Hvor bor hun?

Hvor er nærmeste closelocation

 

Altså, små uforutsette ting som kan fucke opp en evt pull.

 

Så denne logistikken må "fikses". Altså finne ut av småting som hvor hun skal og hvem hun er med, slik at jeg får inkludert meg selv, eller får hun til å ekskludere hennes videre planer og bli med meg i stedet...

 

Hvis hun feks er ute med en venninde. De hadde ingen planer om nach. Men buying tempen er høy, og de er good to go. Da tekster jeg en wing og får han på samme venue. Lar han ta seg av obstacle og puller de hjem til meg/wing for nach.

Da har jeg fikset logistikken for kvelden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...