Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det alltid om og "bli kvitt" sånne personer...? Hva med og gi de den oppmerksomheten de vil ha, og faktisk gi litt "value" til de også. Ingen vil være utenfor vet du... Og siden dette er en kar som tydligvis føler seg truet av deg, så vil nok det være riktig ting og gjøre. Blir han uvennelig/stygg mot deg kan du gå tilbake med og overse han eller være frekk tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan spørre her siden du aldri svarer meg på MSN. (PUA)

Det er ei fin dame jeg kjenner fra skolen som jeg VET er keen på meg. Har fått masse IOI's osv. Måten hun ser meg på, facebook melding osv.

Det eneste som er litt dumt er at hun har type xD heldigvis er han en fyr fra en annen skole og ganske utenfor miljøet jeg er i.

Men det største problemet egentlig er AFC vennen hennes. Han er en småfeit rappkjefta tøffelpus som henger etter henne 24/7. En gang jeg hadde henne på kiss close, så løper han bort til oss og sier "HAKKKE DU KJÆRSTE DA CECCI?"

Hun er ganske god venn med han, så vil ikke kjøre noe sånn utpsykningspill. Han er den værste cockblockeren jeg har møtt på.

Åssen skal jeg hanskes med han? Det som er dumt er at han henger på hun hele tiden.

Det jeg gjorde var at jeg ignorerte han og sto der litt med hun å kosa. Så synes jeg det ble altfor dumt når fortsatte å mase om at hun har kjæreste og at "cecilie er pusen min, jeg passer på deg" osv, så jeg sa til hun at jeg måtte bort til noen venner. Regnet med at hun ville oppsøke meg senere.

Det gjorde hun også, men da er helvettes pusen hennes med.

Hva gjør man med sånne cockblockers?

Hun er venn med han, så jeg kan ikke være altfor frekk heller.

Enig med PUM her.

Du kan f.eks gjøre dette ved å introdusere han til en av dine venninner! Da vil det bli mindre kleint når dere er sammen.

For da er dere enten 4 eller 2 (deg og target), og ikke lenger 3 som det har vært tidligere.

Bli kompis med han. Man får aldri nok av venner;) Og han vil da etterhvert slutte å hakke på deg/dere og heller "hjelpe" til ;)

- Dankwah

Lenke til kommentar

Over til noe annet her:

Vet ikke om dette bare gjelder meg.

Jeg vet at jentene føler dette, men hva med dere gutta?

Jeg relaterer faktisk dans med sex. Om en jente ikke kan danse med meg så er det utrolig turn off og hun er "out" i min mening, uansett utseende.

Når jeg da mener å danse med meg, så mener jeg det å kunne bevege i takt med meg, føle musikken med meg.

At vi skaper vår egen atmosfære laget av lyst, flørt (push/pull) og begjær.

Har faktisk ingenting å si om hun kan danse eller ikke, så lenge jeg føler at vi er på samme vibe.

Forresten, synes en del av gutta jeg ser på byen kan lære seg det å høre på musikk å bevege seg til den.

Trenger ingen spesielle moves, bare Keep It Simple Stupid (KISS). Være laidback og nyte musikken.

Ser altfor mange som hiver seg ut på dansegulvet og bombanderer jentene med "jokkedansen" som jeg kaller det..

Blir flau hver gang jeg ser det, dvs hver gang jeg er ute på byen..

- Dankwah

Endret av Dankwah
Lenke til kommentar
Over til noe annet her:

Jeg relaterer faktisk dans med sex. Om en jente ikke kan danse med meg så er det utrolig turn off og hun er "out" i min mening, uansett utseende.

Når jeg da mener å danse med meg, så mener jeg det å kunne bevege i takt med meg, føle musikken med meg.

Har faktisk ingenting å si om hun kan danse eller ikke, så lenge jeg føler at vi er på samme vibe.

Synes en del av gutta jeg ser på byen kan lære seg det å høre på musikk å bevege seg til den.

Trenger ingen spesielle moves, bare Keep It Simple Stupid (KISS). Være laidback og nyte musikken.

Ser altfor mange som hiver seg ut på dansegulvet og bombanderer jentene med "jokkedansen" som jeg kaller det..

- Dankwah

Det sies jo at jenter kan se på oss gutta, om vi er gode i senga eller ikke, når vi danser...

Og det har ingenting med moves og gjøre.

En kar som danser og beveger seg greit til rytmen, men beina står godt fast planta i gulvet = Dårlig/passe gjennomsnittelig i senga.

En kar som beveger seg til rytmen i sangen og bruker også beina = good elsker

Men jenter, dette er fyren dere burde gå etter:

En kar som kan gå ut på en dansegulv, som er tomt, og begynne og rocke etter musikk. Så klart holder han rytmen og bruker hele kroppen når han danser = "masterful lover" som det så fint heter.

Men der igjen, så er den beste måten og se om en mann er god i senga eller ikke, er faktisk måten han går på.

Men nok om det.

Helt enig Danwah. Det er til tider veldig underholdene og se på disse folka da.

Selv så danser jeg endel når jeg er ute, altså beveger armer og bein til musikk. Kan jeg danse? Nope, men fy pokkern så moro det er :)

Lenke til kommentar
Over til noe annet her:

Synes en del av gutta jeg ser på byen kan lære seg det å høre på musikk å bevege seg til den.

- Dankwah

Det sies jo at jenter kan se på oss gutta, om vi er gode i senga eller ikke, når vi danser...

Og det har ingenting med moves og gjøre.

En kar som danser og beveger seg greit til rytmen, men beina står godt fast planta i gulvet = Dårlig/passe gjennomsnittelig i senga.

En kar som kan gå ut på en dansegulv, som er tomt, og begynne og rocke etter musikk. Så klart holder han rytmen og bruker hele kroppen når han danser = "masterful lover" som det så fint heter.

Men der igjen, så er den beste måten og se om en mann er god i senga eller ikke, er faktisk måten han går på.

Men nok om det.

Helt enig Danwah. Det er til tider veldig underholdene og se på disse folka da.

Selv så danser jeg endel når jeg er ute, altså beveger armer og bein til musikk. Kan jeg danse? Nope, men fy pokkern så moro det er :)

Hahaha!

Jammen når vi danser sammen så er det jo alltid morro! :D

Endret av Dankwah
Lenke til kommentar
.

Men nok om det.

Tror du bør publisere disse resultatene i The Lancet, fremragende forskning!

Jeg skal ikke påberope meg ekspertise i psykologi (da jeg kun har grunnfag), men jeg stiller meg sterkt tvilende til trådstarters utsagn i førsteposten.

Forresten hyggelig å se at Øyvind Dahle har kommet i bra form siden sist jeg har sett han. Kudos til deg Øyvind. :)

Lenke til kommentar
Tror du bør publisere disse resultatene i The Lancet, fremragende forskning!

Jeg skal ikke påberope meg ekspertise i psykologi (da jeg kun har grunnfag), men jeg stiller meg sterkt tvilende til trådstarters utsagn i førsteposten.

Forresten hyggelig å se at Øyvind Dahle har kommet i bra form siden sist jeg har sett han. Kudos til deg Øyvind. :)

Jepp, venter fremdeles på tilbakemelding fra blandt annet The Lancet.

Jeg skal heller ikke påberope meg ekspertise, bortsett fra det jeg har erfart. Det handler ikke om hva man sier, men hva man gjør og hvordan man ter seg.

Så klart, lær deg en rutine og du får et kyss eller en gratis øl. Null problem :)

Men dette handler vel strengt tatt ikke om sjekkelinene, men hvordan man kan endre seg selv som en person. Ta tak i den potensialet som finnes inne i oss alle og sørge for at du utnytter det fullt ut. En av de første tingene man lærer seg, er og ikke være fordommsfull. Det og være tvilenede er veldig bra, da lærer man mer.

Og hvis du leser endel sider bakover, så vil det også komme frem at ikke alle ting virker logisk og alle jenter sier:

"Nei nei, det der kan ikke virke i det hele tatt. Er du dum eller?"

Men når logikken ikke er der så funker det som bare det. Har opplevd og fortelle en dame om diverse ting man kan gjøre, hvor hun sa at det ikke vil virker. Hvertfall ikke på hun. Men hva skjedde ca 20 minutter senere tror du...? ;)

Endret av Pick-Up-Master
Lenke til kommentar

Må si meg enig, selv om jeg kanskje ikke er like eksluderende i min tankegang.

Det du sier med å skape en egen atmosfære stemmer veldig bra for min egen del. Det er da det funker best, og slik jeg hooket en skikkelig søt blondine på mandag.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
La oss bare anta at jeg tror at dette har noe for seg;

Hva er poenget med å radikalt endre oppførselen sin for å få aksept hos det motsatte kjønn? Blir ikke dette litt Veslefrikk med fela?

Radikalt? Du er jo fortsatt samme person med samme meninger, verdier og livssyn. Hva er det som er så radikalt med dette? Kunne vært greit med et eksempel for å forstå hva du mener.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke med deg, men jeg ansèr min egen fremtoning som veldig forskjellig fra den som blir beskrevet i malen i førsteposten. Jeg synes alt virker så metodisk og kalkulerende og jeg kunne aldri finne på å gjennomføre dette i praksis.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke med deg, men jeg ansèr min egen fremtoning som veldig forskjellig fra den som blir beskrevet i malen i førsteposten. Jeg synes alt virker så metodisk og kalkulerende og jeg kunne aldri finne på å gjennomføre dette i praksis.

Jeg føler ikke dette stemmer, men da det er ti-talls forskjellige store og anerkjente "metoder" så vil det alltid være mye forskjellig i hvordan det foregår og hvordan mentaliteten er og hvor fokuset ligger.

Hva mener du er metodisk og kalkurende? At man har et "manus"? Eller fokus på kroppsspråk?

Lenke til kommentar
At man skal ha fokus på noe annet enn bare det å være seg selv. Jeg tenker aldri over det jeg sier (noe som naturligvis har sine ulemper).

Tipper du er en av de ytterst få som har fått guds gave og blitt en "natural".

Lenke til kommentar

- Dankwah

Hva er "jokkedansen"?

Lenke til kommentar
At man skal ha fokus på noe annet enn bare det å være seg selv. Jeg tenker aldri over det jeg sier (noe som naturligvis har sine ulemper).

Tipper du er en av de ytterst få som har fått guds gave og blitt en "natural".

Du blir ikke født som natural, du blir en gjennom sosialiseringsprosessen, hvordan du forholder deg til jenter i barndommen, samtidig som du har foreldre som er med på å styrke en selvsikker holdning (les ikke dominante foreldre).

Lenke til kommentar
Over til noe annet her:

Har du aldri tenkt tanken at enkelte jenter ikke liker å danse gnukkede inn mot menn?

Jeg er seriøst en av de.. Uansett, så nytter det lite at hun skal danse MED deg om du ikke danser MED henne..

Samspill,samspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...