Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dankwah - Fet rygg du har! Ryggstrekkera dine er jo knallsolide. Fin lats og armer også :)

Forventer en aldri så liten rapport om din helg :) Men ¨nå skal jeg ut å drive cardio :)

Herregud, gutter, nå må dere slutte med den evinnelige kroppinga! Skuldre meg og skuldre meg der. Og Øivind, NEI! Jeg knar deg IKKE på arma dine, haha. ;)

Kropping FTW!

Kna meg her og der. Damer som står siden av Dankwha vet de ikke selv, men de begynner ubevisst å kjøre KINO på oss. Og ikke nok med det, men de blir avhengige av det :fun:

La jeg til at jeg er definitivt langt nede på ensiffret på fettprosenten nå? :)

Edit:

back 2 topic :)

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
EDIT: Hva gjør dere egentlig med folk som kun er ute etter bråk?

Det er dessverre som du har opplevd, ikke alltids mulig å unngå slike slåsskåte apekatter som må eksemplifisere høyere sosial verdi gjennom fysisk vold (noe som ironisk nok virker mot sin hensikt). Kanskje frustrasjonen over å se andre, mer suksessfulle menn svelge damer i bøttevis, går han på nervene eller/og at du ikke ser på han som en trussel og heller som en spøk (noe du ikke nødvendigvis mener, men noe du bevisst har valgt å gi inntrykk av for å vise større sosial verdi).

Uansett, politiet for trolig ikke gjort mye her og du må selv vise karen at han har kødda med feil mann. Fysisk kontakt er nok eneste utvei, da idioten ikke reagerer på verbal dominans eller aggressiv kroppsholdning.

Lenke til kommentar
Noen som foresten har fått med seg norske flyselskaper som har sånne "siste liten tilbud?" Leste ett sted at det var rimelig vanlig med amerikanske selskap, at de nermest ga bort de siste bilettene et døgn/noen timer før avgang. Hørtes jævlig digg ut. ("Skal vi se, får lyst til å dra til skotland jeg. Ja, se der, to ledige plasser til Edinburgh for 400. Tjohei!")

Ett ord: restplass. Mange som liker å reise på impuls og rett og slett ikke bestemmer seg for ferie før sommeren faktisk er der. (gitt at de har tatt ut ferie da)

Men hvordan funker restplass greia? Bare å møte opp på gardermoen og si; hei! Jeg vil ha restplass!?

Og til Øyvind. Det fantastiske med steder som kysten rundt Nice og så videre er at det bor vanlige folk der og. Helt vanlige folk, som deg og meg. Og det betyr at det finnes klubber for vanlige folk. Selvsagt om du går på rikmanns steder hvor du blir kastet ut om du ikke har på deg armani dress blir det dyrt.

Lenke til kommentar
Men hvordan funker restplass greia? Bare å møte opp på gardermoen og si; hei! Jeg vil ha restplass!?

Restplass.no

Finn.no Restplass

Star Tour - Restplass

Ofte er restplass uspesifisert slik at du ikke helt vet hvor du havner. (hotellstandard m.m.) Jeg reiser ikke noe særlig på restplass, men det sies at du får langt oftere virkelige fine hoteller enn møkkahoteller når du bestiller uspesifisert.

Som sagt, St. Tropez funker godt for de rike og pene. Min søster reiste sammen en 4-5 pene venninner der og kom seg inn over alt på VIP og fikk overnatte på yachter og slikt.

Jeg var litt overrasket over hvor tilsynelatende enkelt det er å være freebie der nede :hmm:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Kropping FTW!

Kna meg her og der. Damer som står siden av Dankwha vet det ikke selv, men de begynner ubevisst å kjøre KINO på oss. Og ikke nok med det, men de blir avhengige av det :fun:

Rart du skulle nevne dette, for jeg aldri ubevisst bare begynt å kladde på folk jeg står ved siden av (de gangene jeg gjør det er det fryktelig kalkulert, tru du meg), og i alle fall ikke blitt avhengig av det.

Men det skyldes antakelig at jeg ikke er født med utovertissen som for mange menn legitimerer holdninga om at andres kropper er til for min forlystelse og ikke minst tilgjengelige for mine behov uansett hvor lenge jeg har kjent dem. ;)

Lenke til kommentar

Kropp er viktig i sjekking! Det vet du Sandy!

http://farm3.static.flickr.com/2050/249118...beebe4703_o.jpg

Når det er sagt snur vi gutta oss etter damer som ser bra ut, som ser trent ut med mindre man lider av den kjente "chaser" fetisjen og liker svært feite damer. Damer er som gutta de, de liker at de holder seg i form. Skal man plukke på øverste hylle og ikke minst holde seg der er det krav til utseende :fun:

Jeg har venninner som trener MYE og på den måten er de også i elitedivisjonen, da de ikke har vært veldig heldige fra naturens side. For min del vil jeg ha et halvfint tryne plassert på en lekker kropp, fremfor en skjønnhet plassert på en stygg kropp. "Fitte damer" FTW!

Og det sier de om gutta også. For damer som trener ønsker også gutter som er likesinnede. Som du vet så sier jo ordtaket: "like barn leker best..." :)

Lenke til kommentar

Ja, like barn leker best stemmer jo overraksende bra. Pene mennesker er mer en snittet opptatt av at partneren er pen, smarte mennesker er opptatt av at partneren er smart, og mennesker med liknende livssyn finner gjerne hverandre. Feks er det jo vanlig at menn med mange seksualpartnere og kvinner med mange seksualpartnere finner hverandre. Det er jo et av grunnpillarene som bringer folk sammen (likhet altså), i tilegg til feks kontakt (folk blir lettere sammen med folk de tilbringer mye tid med)

AtW

Lenke til kommentar

Leste en artikkel her om dagen i avisa om at ungdom drikker seg fulle for å øke sjansen for sex? (none som finner link?)

Er det slik at vi drikker for å senke egne krav, slik at vi skal score? (ja jeg har pult warpigs jeg og):..

Lenke til kommentar

Du burde kjøpe nye gardiner.

Haha, jeg er stygt redd herr Dahle sitter i semi-barings på jobben, og derfor ikke kan klandres for de ulekre gardinene. :)

For min del vil jeg ha et halvfint tryne plassert på en lekker kropp, fremfor en skjønnhet plassert på en stygg kropp.

Auch.

ATW sier: "Feks er det jo vanlig at menn med mange seksualpartnere og kvinner med mange seksualpartnere finner hverandre."

Samtidig er det et ubestridelig faktum at menn med mange seksualpartnere ofte ikke ønsker at partneren skal ha like mange hakk i sengestolpen som dem. Jeg mistenker at det har med behovet for å føle seg som forførere og jegere å gjøre, de vil være den første til å skjende dama si. (Næsj, jeg er ikkeno påvirka av Age of Conan-lansering hvor alle tidligere spill har vist halvnakne damer som ber Conan "ravish them with his love" når han redder dem, tenk!) ;)

Lenke til kommentar

Når det er sagt snur vi gutta oss etter damer som ser bra ut, som ser trent ut med mindre man lider av den kjente "chaser" fetisjen og liker svært feite damer. Damer er som gutta de, de liker at de holder seg i form. Skal man plukke på øverste hylle og ikke minst holde seg der er det krav til utseende :fun:

Jeg har venninner som trener MYE og på den måten er de også i elitedivisjonen, da de ikke har vært veldig heldige fra naturens side. For min del vil jeg ha et halvfint tryne plassert på en lekker kropp, fremfor en skjønnhet plassert på en stygg kropp. "Fitte damer" FTW!

Og det sier de om gutta også. For damer som trener ønsker også gutter som er likesinnede. Som du vet så sier jo ordtaket: "like barn leker best..." :)

Er jo forsåvidt en av de mest grunnleggende reglene som lyder at: "Utseende teller nesten ikke"

Er resten av gamet helt solid så kan man fikse hva som helst, har sett det skje.

Lenke til kommentar

Stemmer at jeg sitter på jobben :fun:

Nikken

Vet at PUA påstår at utseende er oppskrytt, men han innrømmer også at det er en fordel. Dessuten har utseende noe å si på selvtilliten, og det har stor innvirkning på gamet ditt .)

Dessuten blir sexen bedre og bedre ettersom du blir i bedre form :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Angående utseende så mener jeg det kommer an på hvilke fremgangsmåter du har. Om du kommer under radaren med en gjennomsnittlig utseende så kan jo det være glimrende. Og jeg tror også menn bryr seg mer om utseende enn kvinner.

Angående trente damer, så er jeg helt enig med Øivind.

Lenke til kommentar
ATW sier: "Feks er det jo vanlig at menn med mange seksualpartnere og kvinner med mange seksualpartnere finner hverandre."

Samtidig er det et ubestridelig faktum at menn med mange seksualpartnere ofte ikke ønsker at partneren skal ha like mange hakk i sengestolpen som dem. Jeg mistenker at det har med behovet for å føle seg som forførere og jegere å gjøre, de vil være den første til å skjende dama si. (Næsj, jeg er ikkeno påvirka av Age of Conan-lansering hvor alle tidligere spill har vist halvnakne damer som ber Conan "ravish them with his love" når han redder dem, tenk!) ;)

Hva de ønsker er jo en ting. Hvordan det utspiller seg i praksis er en annen. Om det er fordi folk med færre seksualpartnere er enda mer opptatt av en "jomfruelig" partner enn de med mange, fordi jenter er gode til å late som de har færre enn de har, eller fordi folk med mange partnere i større grad tar til takke med det de får lar jeg være opp til adnre å spekulere i :)

AtW

Lenke til kommentar

Når det kommer til utseende:

Jeg har sett menn formet som greske guder bli skutt nedenom og hjem av single, stygge damer. Som jeg "bare måtte åpne" etterpå for å se om de var psykopate eller noe. Og det var pga deres dårlige approach.

Samtidig har jeg også sett "stygge" (ikke på DEN måten) menn dra helt vanvittig fine damer.

Hva konkluderer jeg med her...?

Jo, nemlig at verdi i en kvinnes øyne ikke er det samme som verdi i en manns øyne.

Verdi for en mann er pent utseende. Verdi for en kvinne kommer primært gjennom oppførsel og evnen til å vekke følelser i henne.

Så, tenk dere selv her:

Du har to scenarioer.

1 utrolig good looking piece of hunk, som har fått det lett oppover livet fordi samfunnet har lært oss at pene mennesker har det lett. (Det er forresten her den "selvtillitten" kommer... Men tro meg, mange av de er like chode som alle andre)

1 stk utiltrekkende mann men som har MÆD game...

Se for deg de to åpne samme kvinne. Hun er vant til "hunks" som prøver seg. Hun er lei det. Plutselig kommer han mindre tiltrekkende og blåser hun helt av føttene.

Han vil sette et så mye sterkere inntrykk, fordi samfunnet har lært henne at mindre tiltrekkende menn skal og har dårlig selvtillitt og null damedrag. Når han da kommer og trykker på alle de riktige knappene, vil hun bli "overrasket" på helt andre plan enn hvis en med bra utseende gjør det.

Imo er det bedre å se gjennomsnittlig ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...