Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke kjørt på med sex med en gang. Men igjen er ikke jeg en pua.

PUA:

Comfort etter sex KUN om hun egner seg som opprykk til FB ;)

Siden vi alle har en Warpg i ny og ne, regner jeg ikke med at du kjører Comfort når du våkner fra rusen :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde ikke kjørt på med sex med en gang. Men igjen er ikke jeg en pua.

PUA:

Comfort etter sex KUN om hun egner seg som opprykk til FB ;)

Siden vi alle har en Warpg i ny og ne, regner jeg ikke med at du kjører Comfort når du våkner fra rusen :fun:

Sant det. Må jo selvsagt kalibreres. Det som er digg med å være bevisst på dette og. Man har mer mulighet til å velge om man vil fortsette og ha ho som fb, eller bare nøye seg med onsen. Win/win

Please, eg høyrer ordet FB heile tida, kan nokon fortelje meg kva det betyr?

Helsing AFC. :D

Fuckbuddy.

37graders hull uten forpliktelser

Lenke til kommentar

Ahh. Elsker livet om dagen...

Nyter vårsola, har en cougar på gang til en day2 etter lørdag, sammen med ei supersøt blondine som uheldigvis bare var på besøk fra utenbys.

Begge disse to ble gamet på lørdag, og her er det lille refferatet fra de sargene:

Blondina:

Brukte den ufattelig sinnsvake "Fiske-åpneren" som imo er verdens beste opener. Og forøvrig det eneste "canned" jeg bruker. Men hvordan jeg rooter den er naturlig og annerledes hver gang.

Hun svelget agnet med en gang, og jeg hooket hele settet. Dette var i grunn et demoset for bootcamp eleven, så jeg måtte videre for å pushe han. Møtte ho litt senere og numbercloset, og har hatt bra kontakt med ho etterpå. Hun skal uten tvil møtes igjen.. .Nydelig jente...

Cougaren:

Eleven min åpnet henne, men burnet, så jeg måtte vise han hvordan det kunne gjøres. Jeg socail proofet meg gjennom et tre-set, og hoppet rett inn til cougaren der fra.

10 second til k-close

Gir hun blikket, går inn og sier "hei"

6 seconds til k-close

"Hei" sier hun med doggy dinner look fra himmelen og tilbake

3 seconds til k-close

*Biter meg i leppa*

2 seconds til k-close

*Hun biter seg i leppa*

K-close

Nydelig...

Hadde villt mye moro med hun den neste halvtimen, og kunne uheldigvis ikke close hun den kvelden pga at jeg hadde sendt melding til FB en time tildigere og fått hun til å komme helt fra andre siden av byen for å møte meg...

Har hatt god kontakt med ho i hele dag, og day 2 er under planlegging as og this moment...

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Gah, renda en russefest under beltet.

Hun jeg "holder på med" ankommer og drar tidlig - det er en russefest på en strand ca en mil utfor byen.

Går litt så som så gjennom kvelden da jeg egentlig ikke gamer pga hun jeg fortsatt holder på meg (hun som var min tidligere one-itis). Havner på "dansegulvet" baki en russebuss, er en del venner der. Ser ei blondine står blant vennene mine, hun var den eneste ukjente der. Går rett opp bak henne og begynner å dansegrinde henne. Bare sånn helt uten videre. Funker fett. Hun må ha sett hvem jeg var tidligere, fordi i de neste ti minuttene aner jeg ikke hvem hun er, har ikke sett ansiktet - eneste jeg vet er at hun kan danse diiirty og rompeballene klemmer deilig rundt kuken, som grindes opp og ned der konsekvent.

Etter en god stund innser jeg hvem det er - ei blond ei som jeg gamet for en måned side eller noe, men avsluttet med "skal gå til dama mi nå" pga jeg egentlig bare testet noe der og da, i tillegg til at hun kun var en 6'er... Men i dette øyeblikket var jeg dritings beyond, kåt etter all befølingen hennes utpå bukse etc. Tar meg under et sekund å få av henne BHen, midt på dansegulvet. Merker på kroppen at hun blir overrasket, men når hånden går under genseren og maserer godene klager hun ikke. Snur henne rundt (vi har enda ikke stått ordentlig face-to-face) og tar meg under et halvt sekund før tungene våre møtes. Hånden hennes kommer innfor buksen min, og min hånd som ikke masserer brystene hennes, finner lett veien innenfor buksene hennes.

Snakker om at hun var klar som et egg ^^

På vei ut fra russebussen begynner en idiot å yppe meg med. Han yppet også natt til første mai. Jeg gjorde som jeg gjorde da - lo han opp i trynet og gikk videre. Han fortsetter å dytte meg hele veien ut av bussen (dog en to-tre folk bak meg i mengden. Veldig trangt om plassen, så derfor tar det litt tid før han kommer ut av bussen etter jeg har kommet meg ut). Jeg ser at han kun har bråk i øynene, og denne gangen sliter jeg. Til tross for at fyren er et halvt hode lavere enn meg, er han mye mer trent samt en idiot som ikke har noe problem med å skade andre mennesker.

I det jeg kommer ut av bussen peiser jeg dama i en retning, ser en kamerat står og prater i telefonen 2m unna, går bort til han, tar ned telefonen fra øret hans og sier: "Er en jævel ute etter meg nå, back meg opp." - han er klar på 2sek. Idioten kommer seg ut av bussen og går rett i oss, peiser kameraten min ned i bakken. To av idiotens kamerater joiner og jeg går mellom dem alle, dytter idioten unna og hjelper kameraten min opp. Vi ser politiet er 15m unna så vi er lur. Vi tar på ingen måte igjen, bare flirer idiotene opp i trynet. Endte med at kameraten min gikk i bakken 2 ganger og jeg 3 + en annen kamerat ble slengt halvannen meter bortover i luften før han landet uheldig. Så kom politiet.

All form for kåthet og lyst på kvinnfolk forsvant - erstattet av et forbanna sinne. Idioten drar videre til byen i det politiet er ferdig å prate med oss... flaks for han.

Rett etter politiet har dratt sin vei kommer ene kameraten bortover til oss - hunkjefter oss og spytter oss i trynet. Jeg står og flirer av han og venter på at han skal ta det første slaget så jeg kan skalle han ned med god grunn - uten at det kom... skuffet.

Oppsumering: jeg og min tidligere one-itis skal møtes i morgen, blir neppe noe hankypankytime da hun har mensen og ekstreme smerter forbundet med det. Møter med 90% sannsynlighet blondinen fra i kveld 16. mai, og da vil utfallet blir interressangt om min one-itis ikke er der. Skal i morgen og fullføre anmeldelsen :D

Idioten skal faen meg få det med på rullebladet sitt! Man snyter ikke meg for god fitte og går ustraffet for det!

EDIT: Hva gjør dere egentlig med folk som kun er ute etter bråk?

Endret av -Nikken
Lenke til kommentar

-Nikken

Genialt innlegg :)

Synd du skulle havne i bråk. Dog er det beste å unngå bråk så langt det går. Spesielt om du er i utlandet. Å le noen opp i tryne kan fort resultere i at man får enda mer bråk.

Men bråkmakere finnes og det må vi være klar over når vi får masse oppmerksomhet på byen. Dørvakter ordner som regel opp.

Politianmeldelse er dog ikke veien å gå. Livet er en pyramide, så ikke bry deg om de nederste steinenen. Slike tapere vil forbli nederst, mens du tross alt har et liv å leve.

Lenke til kommentar
Yupp Bring it on!

Kommer til å kjøre et skikkelig badboy opplegg i sommer. Beware!

2472672079_5135997f10_m.jpg

Har diskutert en sak med Sandy. Har nemmelig et NYDLIG target som ikke tar øyekontakt ei hilser. Møtere henne nesten hverdag på min morrajogg. Hun haster til jobben og om hun ikke prater i mobilen, så hører hun på mp3 spiller. Nærmest umulig å angripe henne, men i morra skal jeg smøre inn bikkja med søle og har nå jobba med en kommando hvor han hopper opp på fremmede når jeg gir et signal andre ikke klarer å oppfatte...

Tenker hun da blir såpass røkka ut fra sin egen tilværelse at det vil bli enkelt å vise at jeg bryr meg. Skal tilby å vaske klærne hennes og ikke minst be henne ut på lunsj som et plaster på såret...

En genial plan utviklet i et sykt hode :fun:

Min syke hund:

2240002250_ac0a05776a_m.jpg

(bildene er små da PUA sitter på gammeldags analogt modem med 56,5 kb)

Referat vil følge :fun:

Fet rygg! Hvordan får du så breie skuldre?

http://i30.photobucket.com/albums/c323/Kwe...phpLyIaqY-1.jpg

PUA:

Mann, du skulle ha vært med meg til St. Tropez! Fy faen for en helg!!

Luksus båter og biler, deilig strand og mange fine damer++ søren for en tur!

Hvordan var bootcampen? Skulle gjerne ha vært med på den også altså!

For de som var på sommerfesten! Hvordan var den? Har jeg gått glipp av noe?

Må nesten bare dele noen bilder med dere selvom dette kan være litt OT:

IMG_19401.jpg

IMG_19381.jpg

IMG_19361.jpg

IMG_19231.jpg

IMG_19201.jpg

IMG_19191.jpg

Alle hadde en sånn fet bil, så da måtte jeg nesten kjøpe meg en jeg også :p

Dro'n på kortet. Yeeh-Hah!

IMG_1944g.jpg

Endret av Dankwah
Lenke til kommentar
Dankwah - Fet rygg du har! Ryggstrekkera dine er jo knallsolide. Fin lats og armer også :)

Forventer en aldri så liten rapport om din helg :) Men ¨nå skal jeg ut å drive cardio :)

Herregud, gutter, nå må dere slutte med den evinnelige kroppinga! Skuldre meg og skuldre meg der. Og Øivind, NEI! Jeg knar deg IKKE på arma dine, haha. ;)

Lenke til kommentar

Sattan D...!

St tropez til vintern...?

Jeg er lett med!!!

BCen gikk kjempefint. Alle var så flinke så...

Endte også opp midt i bråk på lørdag.

To pakistanere som hoppet ut av en bil midt i karl johan og dengte løs på to damer som gikk der. Før jeg og eleven min rakk fram hadde de stukket av. Men fikk signalement på bilen, så i dag tidlig har jeg sittet i telefonavhør med en politidame som imo høres veldig sexy ut..

Edit: Ho ringte igjen nå .. De tok gutta på bakgrunn av beskrivelsen til meg og eleven min.

Vi snakket litt om bråk her i stad:

Jeg har aldri vært i slosskamp på byen. Hvorfor?

Her er svaret:

1.

Bombarder han med bullshit logikk, som gjør at han kommer ut av den staten han er i og inn i en logisk tankegang.

2.

Ignorer

Endret av PUA
Lenke til kommentar
-Nikken

Genialt innlegg :)

Synd du skulle havne i bråk. Dog er det beste å unngå bråk så langt det går. Spesielt om du er i utlandet. Å le noen opp i tryne kan fort resultere i at man får enda mer bråk.

Men bråkmakere finnes og det må vi være klar over når vi får masse oppmerksomhet på byen. Dørvakter ordner som regel opp.

Politianmeldelse er dog ikke veien å gå. Livet er en pyramide, så ikke bry deg om de nederste steinenen. Slike tapere vil forbli nederst, mens du tross alt har et liv å leve.

Dette er andre gangen fyren angriper meg uprovosert! Er tre av vennene hans som er ute etter meg fordi det så ut som at vi var 3 mot 1 (Vi stod bare og tok i mot i vente på politiet (herregud jeg er så glad for at jeg har drevet på med fylleboksing - footwork og garde ftw!)).

Jeg så politiet var sånn 15sek unna, det var da jeg begynte å le. Delvis pga den absurde situasjonen og over idiotien hans, og en annen del bare for å få han enda mer aggressiv de siste sekundene før politiet drog han vekk ^^

Fyren har også begynt å provosere/dytte kjentfolk out of the friggin blue. Så politiet er kjent med at han er en bråkmaker. Tror at han ble så forbanna på meg fordi jeg først ignorerte han, og så strakk jeg ut ryggen (er 199cm høy :p ), satte føttene i en ordentlig posisjon slik at når han skulle dytte til meg så rikket jeg meg ikke i det hele tatt. (klarte forsåvidt ikke å opprettholde den posisjonen da en venn av han kom, like høy som meg og mye breiere. Han kom bakfra og deiset meg ned i bakken)

Som sagt så er vennene hans ute etter meg, fyren har angrepet meg uprovosert to ganger, og han hindret meg i å ta konglen. Jeg vil kunne gå ut på byen uten å bekymre meg for slag i ryggen.

Snakket forsåvidt nettopp med politiet, en av betjentene som tok forklaringen i går skal ringe meg innen et par dager. Vil at denne idioten skal få dævelskapen på rullebladet.

Lenke til kommentar

Nikken: Slike folk må jekkes ned, en anmeldelse er helt på sin plass.

Worket "dancefloor game" i går kveld, og da var det en liten søt en som "bet på", og plenty med rotings.

Litt morsomt egentlig, var bare ute etter å ha det gøy og ta litt "stampa med Leroy"-moves (videoen jeg postet på forrige side), men så joinet hun.

Jeg brukte nok en del tid på henne på dansegulvet, men det ble en solid #-close, og jeg følte jeg fikk "verdi" for tiden brukt :p

Det er jo faktisk lett å plukke jenter fra dansegulvet. Ikke noe som er åpenbart for min del da jeg egentlig har vært så flink på å game dansegulvet.

Real Social Dynamics Foundations kan virkelig anbefales til dere som er på jakt etter et PU-"program". Lettfattelig og den er heller ikke så fastlåst på struktur og rutiner som MM, ei heller regler.

Som Tyler sier, reglene er greit å ha i bakhodet, men la de aldri kontrollere deg og dine handlinger.

En ting om St. Tropez, men det vet dere sikkert allerede; med mindre man er jente og får spandert absolutt alt en trenger/vil ha så så er det fryktelig dyrt. Da bør dere helst befriende en riking eller to. (eller tre)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

En annen ting om St. Tropez: det er oppskrytt. St. Maxim som er like over vannet er bedre, synes jeg. Men Nice FTW.

Lenke til kommentar
En annen ting om St. Tropez: det er oppskrytt. St. Maxim som er like over vannet er bedre, synes jeg. Men Nice FTW.

Når vi snakker om Côte D'Azur, så må jeg bare anbefale utelivet i Monaco. :love:

What they said. Côte D'Azur er tingen. Kombinert med kjempefine turmuligheter i Alpes Maritime snakker man en virkelig ferieperle, og man får veldig billige leiligheter litt oppe i landsbygda, 10-15 minutter med tog fra Nice, og 10 minutter unna Italienske badebyer på rekk og rad. Fantastisk!

EDIT: Noen som foresten har fått med seg norske flyselskaper som har sånne "siste liten tilbud?" Leste ett sted at det var rimelig vanlig med amerikanske selskap, at de nermest ga bort de siste bilettene et døgn/noen timer før avgang. Hørtes jævlig digg ut. ("Skal vi se, får lyst til å dra til skotland jeg. Ja, se der, to ledige plasser til Edinburgh for 400. Tjohei!")

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar
Noen som foresten har fått med seg norske flyselskaper som har sånne "siste liten tilbud?" Leste ett sted at det var rimelig vanlig med amerikanske selskap, at de nermest ga bort de siste bilettene et døgn/noen timer før avgang. Hørtes jævlig digg ut. ("Skal vi se, får lyst til å dra til skotland jeg. Ja, se der, to ledige plasser til Edinburgh for 400. Tjohei!")

Ett ord: restplass. Mange som liker å reise på impuls og rett og slett ikke bestemmer seg for ferie før sommeren faktisk er der. (gitt at de har tatt ut ferie da)

Lenke til kommentar

Fuck

Bare helt feil steder for meg. Rikmannssteder makes me barf.

Alle disse stedene overgås lett av Hove, Quarten, Ibiza, NYC, Roma, Barcelona, Praha, London og hundre millioner andre steder hvor du ikke må ha 8 sifra tall på kontoen for å spise et lite måltid med noe drikke til!

Jeg har det helt klart best med likesinnede, og jeg hater pappagutter som kjøper Champagne de ikke har peil på for å søle det på hverandre.

Missforstå med rett: Det er gøy å gå og drømme om båter jeg aldri får, men la oss innrømme at det ikke akkurat er kult å feste med folk som aldri har gjort en dags arbeid i hele sitt liv og allikvel har mer penger enn samtlige folk i denne tråden til sammen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...