Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Okey så du vil ha det gøy, fint. Jeg vil knulle flest mulig og derfor råder jeg de som ønsker det samme om å unngå denne kjøttfarsen. Vil du ha det gøy, kjøp deg en billett til legoland.

 

Ja, for all del. Man skal ikke ha det moro når man er ute. Jeg snakker med jenter fordi det er kjipt, jeg kliner med jenter fordi jeg hater det, jeg ler med jenter fordi jeg egentlig ikke har det moro men for å skape comfort, jeg ligger med jenter utelukkende for å tilfredstille meg selv, og jeg driver med PU kun for å knulle og lage riper på kølla fordi jeg er 16 og synes alt er nytt og spennende, og der egen selvtilitt kun boostes av ekstern validering fra kamerater som synes du er sjef fordi du benker en jente oftere enn de. Viktigst av alt har jeg det kun moro når det er guttekveld på Tusenfryd!

 

Jeg tror du bør jobbe litt med holdninger gutt, bombastiske, arrogante besserwissere er det nok av her i verden. Men flott du har funnet PU, det kan nok hjelpe deg i ritkig retning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg er det enkelt: Whatever floats your boat.

 

Dog er jeg ikke særlig fan av ulike innøvde spørreleker og slikt. Jeg er mer "lage veien mens jeg går" :)

 

 

Ok, Wife2Be er på toalettet og gjør seg klart til å møte mister "Stiv-ens" med partyhatten på. Her skal det bli morro ut i de små timer :fun:

 

Referat fra helgen kommer i morra :yes:

Lenke til kommentar

Fy faen for en helg...! (referat kommer enten i morgen eller i overimorgen...må sove en god dag først)

 

Tror ikke jeg har vært så sliten som jeg er nå siden berettløpet i militæret. Føler meg totalt rusa selv om jeg ikke har rørt noe alkohol i helgen.

 

Pushet hardcore både fredag og lørdag. Hadde mange timer med teori i går og var helt "feit i tunga" etterpå.. Men dæven for en suksesshelg på alle nivåer... State is the shit!!!

 

Mistet nesten en FB i går da jeg "ble tatt" med en cougar på Hard Rock. Men no worries. Tror nesten Araa ble mer sur på meg enn det hun ble... :p

 

Det årnar sei! ;)

 

Har dog skamlyst til å dra ut i dag, men klarer så vidt å se hva jeg skriver her...

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Du driter deg bare ut hvis DU tror eller lar deg bli dritet ut.

 

Nei.

 

tilnærmer du deg en 8-9 og drar denne så er det KO. At DU gir faen er en ting, at dama IKKE gjør det, er en helt annen. Det er førsteinntrykket som skaper grunnlag for videre framskritt og hvis dette går til helvete, må man være en hellig mester i sarkasme og selvironi for å ro seg inn igjen og framstå som en verdig og potensiell (knulle)partner. Hvorfor tror du PUA holder kjeft om sine replikker her inne? Får en nybegynner først høre om linja, er den null verdt dagen derpå.

 

At du har kjørt denne vellykket på noen par kåte og mindre pene russjenter gjør den absolutt ikke suksessfull, men hey, vi har alle ulike preferanser. Noen fisker etter større fisk enn andre og da er man nødt til å bruke annet type utstyr.

 

Wowow, ro ned da mr. AMOG ;)

 

Edit: Kursiv qoute (whaevva)

Endret av QBab
Lenke til kommentar

til dere jenter som browser denne tråden: hva gjør dere egentlig her? no offence, men hva er målet deres med å lese her inne? dere lærer mer og mer PUA og blir naturlig nok mye mer kresne til gutter dere treffer hvor som helst(er jo helst gutt-->jente sjekking det går i her og etter å ha lest en del av referatene dere slenger utpå virker det som mesteparten av di inneholder en viss "diss" av guttene som har prøvd å sjekke dere opp. Vet at PUA ikke kun er sjekking, men min naturlige reaksjon på motsatt kjønn etterpå tror jeg hadde vært at det hadde vært altfor mange dårlige gutter ettersom dere etterhvert begynner å forstå at det faktisk bare er et spill.

 

synes det er kanonbra at dere browser og ber dere absolutt ikke om å stoppe dere(som om det hadde hjulpet), men om jeg hadde vært jente og lest alt dette her tror jeg at jeg hadde blitt mye mer skeptisk til alle menn rundt meg. Det kunne vært bra, men tror nok i di fleste tilfeller det hadde blitt negativt. Drømmen er vel å finne "The one", eller? Blir plutselig en del færre å velge mellom.

 

Uansett, har tenkt på det en stund, og tenkte bare jeg skulle spørre :)

Lenke til kommentar

Tja, blir kanskje mer skeptisk, men samtidig så er det lettere å skille PUAs fra "normale", selv om intensjonen kan være akkurat det samme. Men anyways, jeg personlig tar en dag av gangen. Har aldri forventet noe frieri fra gutter jeg har truffet på byen uansett.

Foretrekker faktisk å bli sjekket opp av en PUA enn en som kommer med de samme gamle strofene jeg har hørt 400 ganger.

 

Syntes temaet er interessant, derfor jeg leser i ny og ne. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

PUA-begrepet begynner jo å bli synonymt med sjekking i disse dager. Jeg trekker litt på smilebåndet av gutter som kaller seg selv "pick up artists" bare fordi de har fått seg noe i helgen, gjerne ved bruk av canned material. Jeg skjønner at mange er skeptiske til all PR som miljøet får for tiden, personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre. Men så er ikke jeg PUA heller.

 

Og i mine øyne burde jo en "ekte PUA" like utfordringene som "offentliggjøring" av kjente og kjære sjekketriks byr på.

Lenke til kommentar

For en helg!

 

Skal ikke lage en lang avhandling om hvordan livet er, men heller komme med noen erfaringer og tips.

 

Min Wife2Be ankom Oslo fredag klokken 2200, og som en anstendig pike måtte hun først innom sin søster, da hun skulle bo der. Hun ankom Casa Del Dahle ca 2230.

 

Jenter liker å ha det rent. Har du elendig tid og ikke mulighet til å vaske hele leiligheten så prioriter (Dette har også noe Comfort å gjøre som jeg kommer til)

 

a) BADET. Spesielt toalett, vask og speil. Alt annet her inne er ikke KRISE med mindre du er av typen svært ureinslig og har gammel ronk og hårballer på størrelser med elefanter i sluket....

 

b) SENGA. Ha nye laken og sengetøy. Damer har utmerket neste for gammel sengehygge og ikke munst andre damers parfyme. Det blir litt vanskelig å forklare hvorfor det stinker Chanel nr.5 i senga når du er mann

 

c) Gulvet på soverrommet. Har du parket så fei over med en tørrmopp

 

Ellers anser jeg normal hygiene som et must om du skal ha dama på besøk :fun:

 

NÅ BEGYNNER REFERATET:

 

Som dere vet har jeg hatt et date med w2b før så jeg hopper over attraction bite, og starter med Comfort biten!

 

Jeg siterer vår eminente PUA:

Comfort:

 

Nå kommer vi over på noe helt annet. Nemlig comfort.

 

Når du skjønner at du har fått hun til å bli tiltrukket, går du over til å få hun komfortabel. Det er i grunn den letteste biten, siden comfort er så enkelt som mangel på discomfort.

Man skaper comfort i hver eneste samtale man har, og det er viktig at dere snakker om dype ting. Som hvilke lidenskaper du/dere har i livet, ting som gjør deg sårbar (jeg bruker historier om lillesøster på denne) osv. Faktisk skal du holde en tone gjennom hele PUen som kan minne om den samme tonen/holdningen du har mot lillesøstera di.

Comfort er den delen av PU du må bruke mest tid og energi på, og det er her flest menn driter seg ut.

De blir fort needy med en gang de ser at kvinnen er tiltrukket, og prøver å gå for en close for fort. Det vil bare drive hun lengre unna deg. Istedet så gjør du dette:

Du skal få hun til å skjønne hvilken ufattelig Ære det er å få lov til å være i nærheten av deg. Mao så må du dingle noe foran henne under hele samtalen. Pirre henne med nysgjerrighet. Det får hun til å jage deg.

 

 

Siden jeg har snakket med w2b en del over nett og ikke minst hatt et møte tidligere, har vi allerede en viss dialog. Vi diskuterte lenge og vel musikk. DEt som er viktig her er som PUA poengterer å ikke close for fort. Jeg serverte Champagne og forden uvitende er "Montaudon Reserve Premiere Brut" en solid vinner. Den koster lite og smaker kanon!

 

Vi skiftet med å spille musikk fra www.youtube.com (grunnen til at jeg benytter youtube, er at de har alt, og hun bruker ikke lang tid på å gå gjennom masse CD'er og dill - her er det dog valgfritt, men jeg har såpass kontroll at jeg kan styre samtalen gjennom lite fokus på alt annet)

 

Da jeg som tidligere påpekte hadde en noen lunne rent sørger jeg for å opprettholde Comfort. Jeg serverte som vanlig en løgn som hun busta meg på - om den gangen jeg reiste mexico rundt på motorsykkel for å studere matkulturen med Elton John bakpå. Uansett ledet det inn på en enkel matrett jeg serverte...

 

(for kløner: varm opp stekepanna, ha i litt smør og litt olivenolje (nb ikke jomfru da den IKKE er for steking) ha oppi litt hakka hvitløk og noen ferdigrensa rå scampi. Stek i et par minutter og server med Chillisaus fra flaske)

 

Retten er drit god, tar minimalt med tid og du kan lage en lang løgn rundt det. Dessuten fremstår du som en solid kokk når du serverer slikt :)

 

FINGERMAT er dessuten svært sensuelt og du leker med henne gjennom mat og drikke.

 

under samtalen er dog noe svært viktig og jeg siterer dermed PUA igjen:

Angående kongruens:

 

Kongruens er utrolig viktig folkens.

Når to folk kommuniserer sendes det mange sublime signaler som man ikke er klar over. Jeg har hørt mange forskjellige tall, men det siste jeg hørte var at 93% av kommunikasjon er non-verbalt.

Dvs at kroppsspråk, tone, utrykk o.l. er mer viktig enn ordene.

Kvinner, er ca 10 ganger flinkere på å motta sublim kommunikasjon enn menn.

Så om du ikke er kongruent med det du sier/bruker, vil kvinnen oppdage det, enten på et sublimt eller bevisst nivå og du vil bli rejected.

Dette er også grunnen til at jeg ikke skriver ned et manus som dere skal bruke, men heller sier at du skal bruke materiale fra ditt eget liv. Mao materiale du er kongruent med.

 

Prat og vær naturlig med andre ord. Er du på hjemmebane, så vis at du behersker situasjonen. Bruk deg selv og forvent at DU skal holde liv i samtalen. Fordelingen er som kjent 90% deg, 10% henne.... Dette forandrer seg fortere enn du ønsker når hun er supervarm :) server gjerne løgner, men av en slik art at de fremstår som løgner. Ikke ta deg selv høytidlig, med bruk deg gjerne som eksempler med glimt i øyet. Bruk armer og skål mye. En god skål må sitte:

 

Hev glassene mot hverandre, hold øyekontakt, drikk litt, hold øyekontakt, hev glasset igjen og blunk, sett ned glasset igjen øyekontakt. (fikk dere med at øyekontakt var viktig ?)

 

Jeg er ekspert på å holde lange foredrag om rødvin som jeg juger kraftig på. Min favoritt:

Etter å arbeidet som vindruetråkker i 8 sessonger for luselønn har jeg snappet opp et og annet damer: Chote de Rhone er IKKE som mange tror en kåt fransk gris. Derimot er det en spennende rødvin fra et distrikt som heter Rhone. Smaken oser av kaffe, peanuøtter, eikefat, blad og annet drit, da bøndene der nede ikke klarer å få den rene alkoholsmaken vi alle setter pris på. Men uansett har denne vi drikker nå ligget å råtna bort i en kjeller en fransk vingård jeg arbeidet på i fjor vinter. Måtte den ta dere herfra til evigheten - Skål!

 

Ok, dere skjønner at kvelden gikk bra. Men allikvel siterer jeg PUA IGJEN!!!

Berøring/eskalering:

 

Helt fra starten må du få inn en form for berøring. Det er grunnen til at mange får "la oss bare være venner" talen. For de sitter der å har dype, interessante samtaler, men ikke noe berøring, og da ender du bare opp som girlfrienden hennes.

Du må starte med berøring allerede de første minuttene, for å få hun til å bli komfortabel med det tidligst mulig.

Og som jeg forteller utover tråden her: Eskaler når dere er i en high-note i samtalen! Når alt er på topp, kan du prøve å eskalere. Hvis ikke hun godtar eskaleringen kan du fryse henne ut et minutt eller to. For hun VIL savne den berøringen dere hadde før du eskalerte.

 

 

Dette her er lekende lett folkens. Jeg kjørte på med berøring på alt. Når jeg serverte, når jeg helte vin i glasset hennes, når vi byttet musikk på youtube, når vi danset..

 

 

Og det beste av alt: JEG GIKK IKKE FOR CLOSING. Jeg var jo en premie..

 

Vi la oss veldig sent og siden jeg er i alderen der alkohol og sex er en bad kombinasjon gikk jeg heller ikke for knull denne kvelden - hun var jo der allikevel i morgen :)

 

 

Lørdag 0900

 

Våken og KÅT

Vi bestemte oss for å holde senga, mens vi klinte, tok på hverandre og ikke mist spiste frokost i senga. Og gutter: Damer blir kåte over tid. Vi er kåte bare noen tar på oss, mens de kan arbeides litt med. Når det kommer varer deres kåthet i timer :fun:

 

Så mens vi holdt på og jeg skulle ta av trusa kommer spørsmålet: Hva holder du på meg? :) (i en litt hyggelig kåt tone)... Svaret mitt: "jeg eksalerer" :)

 

Så var det på med partyhatten på den lille lunta jeg har, og så kjørte vi på i mange timer...

 

 

 

Lørdag var masse COMFORT!! og KINO!!! - alt annet kommer av seg selv.

 

Hun dro i dag, kjempehappy. Dog er vi så ulike at jeg ikke kommer til å jage ned den gata. Så jeg fikk det jeg ville og hun fikk sitt livs eventyr som hun kommer til å tenke tilbake på med et smil når hun en dag gifter seg og lever et kjedelig liv i ekteskapets lenker :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...