Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha.. Bra gjennomtenkt plan Øivind. :) Eg skal skaffe meg eit ekorn. Trene ekornet til å hoppe på ei utvalt fin jente. Deretter skal ekornet bite jenta i låret. Så skal eg tilby meg å kjøre jenta til doktor for rabiessjekk! Kan ikkje slå feil ;)

Lenke til kommentar
Ganske lik til en sånn jeg vurderer å ta når jeg bare får nok bredde på ryggen.
Haha, overrasket. xD

Why? Jeg liker å late som jeg kan fly, og siden jeg ikke kan få meg ekte vinger så må jeg skaffe meg en erstatning. Det som antakeligvis kommer til å stoppe meg er at jeg ikke vet om jeg kommer til å tenke likt 15-25 år etter. Eller 40.
Lenke til kommentar

Haha, artig konsept. Er dog litt for liten til og starte med slikt som dette ( under 18 ) , men er vell aldri for tidlig til og starte og øve inn litt replikker & andre syke ting som dere andre driver på med ( se: hund ) HAHA!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tyler Durden observerte Style i aksjon og hentet ut prinsipper i gamet hans og kalte det stylemogging. Litt mer subtil enn andre AMOG-teknikker.

Lenke til kommentar
Tættisen er fake m8 :)

Så det ;) Men har minibilder her, så litt vanskelig å få med seg i farta

Ikke ta tættis m8, du vil angre en dag

Pr dags dato angrer jeg på at jeg har ventet så lenge... Og den tattisen jeg skal ta er skamrå..

Så er det greia å gro litt baller først... Har hatt penger nok flere ganger, men feiga ut gang på gang....

Lenke til kommentar

PUA:

Jeg tenkte jeg skulle ta en ny tattoo snart, må bare bestemme meg for hvor og fremdeles bite litt usikker på hva. Men vet sånn ca hva jeg vil ha.

Ganske morsomt at du bruker bikkja di som prop Øivind, men jeg betviler ikke at det funker.

Lenke til kommentar

Refrat:

Bikkja var skikkelig skitten av kvalitetssøle jeg fant i frognerdalen (litt nedenfor selve parken). Vi jogga opp på hovedbrua for å sette fella for vårt target. Må ha feilkalkulert for hun dukka ikke opp. Jeg prøver igjen i morgen.

Dette blir så bra, og blir ca slik bare at han er møkkete:

http://farm3.static.flickr.com/2275/206253...98c3c78eb_o.jpg

Våkner a ikke da er at tilbakestående :fun:

Lenke til kommentar
PUA:

Jeg tenkte jeg skulle ta en ny tattoo snart, må bare bestemme meg for hvor og fremdeles bite litt usikker på hva. Men vet sånn ca hva jeg vil ha.

Kool kool

Tar å preiker om det etterpå.

Jeg vet ikke om jeg har fortalt deg ennå, men kommer til å ta et form for mønster i rødt som symboliserer veiene livet har. Dette blir på høyre armen over hele biceps og triceps. Ikke skuldre. Så, over dette skal jeg ha en egentegnet versjon av denne: i en annen farge. Mest sannsynlig sort/Grått:

compass_rose.gif

Som symboliserer stø kurs i livets mange veier. Mange veier - Ett mål...

Ganske morsomt at du bruker bikkja di som prop Øivind, men jeg betviler ikke at det funker.

Dette kalles "flopsy". Et konsept Juggler kom på da han så en gammel dame med en kanin i bånd. Kaninen tiltrakk seg damer som en magnet, og kaninens navn var "Flopsy"..

Ironisk nok har jeg kanin og bånd her hjemme, men er litt usikker på om det er særlig smart å kidnappe den og ta den med til Oslo en dag :)

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Du vil angre PUA...

Selv syns jeg damer med tatoos er harry. Kan til nød klare en liten tribal i korsryggen, med det er også det. En veltrent kropp med gyllenbrun hud er bare helt sheriff når den ikke er besudlet av tattisser...

Damer skal IKKE ha tattisser, ei heller gutta!

http://usemycomputer.com/indeximages/2008/...ty-images-0.jpg

(STORT BILDE!)

Vel, jeg ER harry. Alltid vært og kommer alltid til å være det. (Kommer av bakgrunnen min ;) )

Så for min del er det helt naturlig for meg å ta tættis. Og det blir en del av de

Lenke til kommentar

Så Mystery og Style sine DVD-er nå, må si dette virker mer og mer moro nå som jeg skjønner hva det dreier seg om i stedet for sånn jeg trodde, at det bare var utspekulerte sjekereplikker..

Nå er det bare å glede seg til helga så får jeg også testa litt for dette må jo prøves som en del av helomvendingen fra evig wownerd jeg bestemte meg for å ta nå som det er sommer :)

Lenke til kommentar
Nå er det bare å glede seg til helga så får jeg også testa litt for dette må jo prøves som en del av helomvendingen fra evig wownerd jeg bestemte meg for å ta nå som det er sommer :)

Bare ikke ha for høye forventinger til hva du skal gjøre og hva du skal klare i helgen.

Noen gode metoder for å virkelig komme i state? Det har gått fint nå i russetiden, men til vanlig sliter jeg med å komme i rett state for byn og PU.

Sier meg enig med oivind dahle, ikke ta en tatovering. (er det tatto eller tato?)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...