Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

På flere måter er Style ganske taktisk, sånn sett. Når han skal eksemplifisere pick up lines på tv og i intervjuer så drar han jo ofte jealous girlfriend, best friends test og the cube. Kanskje effektive når ingen har hørt dem, men det begynner å bli få av dem. Ser for meg at det blir mange 30 day missions fremover også. Hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde du pratet videre med ham hvis han var digg?

Mulig, viss jeg hadde vært singel så. Kunnet nok redda situasjonen ved å le av det hele, og fått fyren til å slappe av igjen...

Jeg var nok litt vanskelig ha med å gjøre fordi jeg er opptatt, og da har jeg veldig liten interesse av å bli sjekka opp.

Lenke til kommentar

Tror mange blir for opptatt av teori her. Sjekking er ikke teori, men noe man utøver aktivt!

Man blir ikke verdensmester i triatlon bare fordi man har lest mye om sykkling, svømming og løping. Man må TRENE!

Selv tenker jeg ikke gjennom ting jeg gjør når jeg er ute å sjekker damer. Man griper anledningen og gjør den hele tiden til sin fordel. Dog har jeg lært mye av denne tråden og det aller aller viktigste er:

ITS ALL IN YOUR HEAD!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Du kan vel kanskje kalles natural da, Øivind. Det er flere tusen nerder som er spesialister i PUA og lav selvtillit og derfor må en annen tilnærming. Så har man de halvhjerta som leser The Game og tror de er Mystery.

Lenke til kommentar

I allefall ikke mange som driver med det i Hamar. Hittil kun møtt en som sa han hadde sett the pick up artist på VH1 for så å si at nå var han en PUA. Sier at vi skal winge hverandre, hvor så går inn og og ikke har peiling på noe som helst. Drar to replikker, og bruker mysterys kiss closer rett etter åpneren i ett sett med to jenter og fire gutter. Var moro å se på though!

Lenke til kommentar

Ugh. Hadde min dårligste dag ever.

Begynner å bli syk, hadde ingen state, var ute edru, hadde egentlig ingen interesse for det - men tvang meg ut.

Alt av plassering var et mareritt kombinert med høy musikk. Dessuten var det alt for mange kjentfolk der, opptatte jenter + jeg gikk jo amok natt til 1. mai, husker kanskje halvparten av de jeg åpnet - og maaaange var der i kveld -.-

Lite utvalg av pene jenter. Var bare en som var verd å åpne, prøvde meg på dancefloor, men feilkalibrerte alt. Tok bare å hitta eject button for å kontrollere tapene.

Anyhoo, ser ut som jeg drar ut fredag, lørdag, søndag og mandag. Så... helsemessig? Jeg kommer til å slite.

Har forsåvidt lært et par ting:

low-state pulling funker det og, men ikke når du egentlig ikke vil være der i det hele tatt

må bli bedre i å ikke være outcome dependent

hadde faktisk et møte med min gamle venn AA, for første gang på lenge. Må skjerpe meg.

Lenke til kommentar

Jeg blir nødt til å ta turen til trondheim snart altså! Virker som om jentene der trenger en som virkelig kan det å ta dem med storm, (singel eller ikke).

For de som skal være der på sommerfesten 11.mai; så kommer det en veldig god pua av meg fra oslo.

Kontakt meg på PM for de som vil være med han den helgen.

Jeg derimot er da på ferie :D

Lenke til kommentar

Trønderberter er bra de. Jo lengre nord man drar i landet, desto mindre sjanse for luremus. Sjekker du damer i Alta bare vet du at du får i huet og ræve hele natten igjennom :)

Dankwah: Mulig jeg skipper konserten med Guetta på fredag. Havner mest sannsynlig på dagfylla, om jeg da ikke reiser til T.heim til Wife2Be som vil ha meg oppover :fun:

Lenke til kommentar
Jeg hakke snøøøring om denne ligger ute her en plass..

Men les og LE.. Jeg har ledd masse nå, lenge.. alt jeg tenker: er det mulig :p

http://www.tuckermax.com/archives/entries/...ensue.phtml#278

Hahahahahahahahahahahahahahahaha..... hahahaha... hahaha... haha!

Beste jeg har lest på lenge herregud! Lo så mye at jeg mista en nesten full te-kopp i gulvet, kan tro foreldra mine snudde seg for å spørre hva som skjedde :!:

Lenke til kommentar

Yupp Bring it on!

Kommer til å kjøre et skikkelig badboy opplegg i sommer. Beware!

2472672079_5135997f10_m.jpg

Har diskutert en sak med Sandy. Har nemmelig et NYDLIG target som ikke tar øyekontakt ei hilser. Møtere henne nesten hverdag på min morrajogg. Hun haster til jobben og om hun ikke prater i mobilen, så hører hun på mp3 spiller. Nærmest umulig å angripe henne, men i morra skal jeg smøre inn bikkja med søle og har nå jobba med en kommando hvor han hopper opp på fremmede når jeg gir et signal andre ikke klarer å oppfatte...

Tenker hun da blir såpass røkka ut fra sin egen tilværelse at det vil bli enkelt å vise at jeg bryr meg. Skal tilby å vaske klærne hennes og ikke minst be henne ut på lunsj som et plaster på såret...

En genial plan utviklet i et sykt hode :fun:

Min syke hund:

2240002250_ac0a05776a_m.jpg

(bildene er små da PUA sitter på gammeldags analogt modem med 56,5 kb)

Referat vil følge :fun:

Lenke til kommentar
Jeg hakke snøøøring om denne ligger ute her en plass..

Men les og LE.. Jeg har ledd masse nå, lenge.. alt jeg tenker: er det mulig :p

http://www.tuckermax.com/archives/entries/...ensue.phtml#278

Hahahahah! Fy faen for et scenario det der må ha vært! Nesten synd det ikke var jeg som opplevde den, tror man har mange år med bra moro når man tenker tilbake på sånt... Men bare nesten.

Øyvind; fet tattoo ! Ganske lik til en sånn jeg vurderer å ta når jeg bare får nok bredde på ryggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...