Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Tyler har absolutt et poeng.

 

Det er viktig at man er rolig og viser at man behersker situasjonen. Man skal sjekke damer, ikke være i drapsmodus :) Så sant jeg ikke er i Asousal, har jeg som regel rimelig kontroll over enhver situasjon.

 

Igjen kommer Tyler tilbake til det viktigste: Kroppsspråk og ikke minst energien i det du sier. Hva du sier betyr som poengtert kun 15% av totalen :)

 

 

Ble ingen BJ dessverre. Men du har så rett så rett. Det er viktig å vise vei noen ganger :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Angående det Tyler sier så tror jeg det var spesielt viktig for ham. Det er ikke alle som trenger opplæring i hvordan å te seg blant folk.

Lenke til kommentar

Liten artig opplevelse fra sist lørdag natt. Stedet er utestedet Vista i Trondheim.

 

Jeg og en venninne har lenge vært på dansegulvet, går etter en drink og setter oss ned. Plutselig dukker det en gutt opp og sier: "Må bare spørre, er dere profesjonelle dansere? Dere danset jo helt sinnsykt bra"

Jeg, som hadde nok alkohol i blodet, men klar nok til å vite at jeg ikke er mira craig når jeg danser syns dette virket veldig overflatisk. Så dukker gutt nr to som tydeligvis var i lag med gutt nr en og legger til: "Er dere søstre? Dere har så like trekk" og pluteslig går det opp et lys for meg. Gutt nr 1 henvender seg til min venninne som ble helt skjelven i knærne av kommentarene vi fikk, og gutt nr 2 snur seg mot meg og ber meg tenke på et tall mellom 1 og 10. Og da klarte jeg ikke dy meg. Jeg svarte, høflig tilbake at jeg hadde også lest boka han tydelig hadde lest. Ansiktsuttrykket hans var priceless og det var tydelig at han ville grave seg ned, og takla situasjonen dårlig. Så jeg gikk jeg.

 

 

Greit at gutta må begynne et sted, men ærlig talt...

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Du må svare "er det syv du vil jeg skal si". Da eier du ham mer. Skal dra den replikken hvis jeg en eller annen gang treffer deg på byen. Den og the cube.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Det er det som er ulempen. At mange benytter seg av "tenk på et tall mellom 1 og 10", "palmreadings" osv. Her jeg bor, er det ETT utested. Og jeg har dessverre begynt å se slike teknikker litt for ofte. Sier ikke noe negativt om det, men når man ser det 3-4 ganger på en kveld på et sted der alle kjenner alle. Samme jenter som får disse osv.

 

Hvordan reagerte han Hanne? Sa han ingenting etter dette eller prøvde han å bortforklare seg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Når det bare er ett utested må du nesten bruke replikker basert på situasjonen, noe hun eller du har på deg, eller noe/noen på uteplassen. Det er noe som skuffet meg med PUA-kulturen: det eksisterer så syyykt mye generisk som folk melker til de går på en skikkelig crash and burn.

Lenke til kommentar
Det er noe som skuffet meg med PUA-kulturen: det eksisterer så syyykt mye generisk som folk melker til de går på en skikkelig crash and burn.

 

True game comes from within

 

Har også fått "en del" tilbakemeldinger fra venninder om mann etter mann som prøver jelaous gf openers osv på de. Litt artig. Jeg har uheldigvis ikke opplevd så mange som har kommet bort til mitt set ennå. Har hatt en og to, men ikke noen som er tydelig nye i dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ettersom det blir flere og flere PUA-inspirerte ungvalper på byen, vil stylemogging bli det mest effektive? Flere av Tylers ideer er jo geniale i forhold til at det blir flere "playere".

Lenke til kommentar
Hvordan reagerte han Hanne? Sa han ingenting etter dette eller prøvde han å bortforklare seg?

Som jeg sa ble han veldig paff og takla det ganske dårlig. Prøvde liksom å diskutere boka med meg, og rett og slett interessere seg litt for meg "siden jeg hadde lest boka". Men jeg hadde nada interesse for han, så jeg gikk bare etter noen minutter.

Lenke til kommentar

Det virker som dette er noe "nytt" guttefenomen i Trondheim nå.

Vi ble "utsatt" for dette på mormors en torsdag, og to gutter kom bort til oss(var ikke så erfarne sjekkere tydeligvis). Det ende jo med at han ene fikk nummeret til venninda mi, men jeg fortalte han gutten som satt med oss (cockblocken ;) ) om denne boka etterpå. Da han ene kom tilbake etter en liten stund ropte vi, "hvor er wingman din da?". Da ble han veeeeldig paff :p Og etter noen minutter hadde begge satt seg med jentene på nabobordet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...