Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pja... Helgen min kan vel oppsummeres omtrent sånn...

Torsdag: Lite produktivt, bortsett fra at jeg møtte noen lokale med-PUAs, noe som bestandig er gøy.

Fredag: Ut med noen av mine med-PUAs. Soset rundt og spionerte på en kompis som nettopp hadde vært på bootcamp og kommet hjem som en ny mann.

Happy for ya, B ;)

Prøvde meg på litt dansegulv-game, noe som var latterlig lett. Fy på meg for at jeg ikke eskalerte der, for hun var fin. Åpner et par random chicks og en ganske søt bartender på vei hjem.

Lørdag: Kveldens agenda var å jobbe med berøring, fôre hjernen med bevis for at det faktisk er ok å snakke med damer og nagle åpningen. Mistet tellinga etter tolv åpninger og ti av dem endte med dame rundt halsen, så jeg tror jeg har dekket det meste. Og i fare for å skuffe fansen, det var bare klemming det gikk i :p

Det hele startet allerede i køen, da ei ganske søt blondine forsøkte å snike venninna si inn foran meg. Jeg protesterte såklart på dette, men sa hun fikk slippe for denne gang hvis jeg fikk en klem. Ble nesten flat, og dama fikk snike seg foran.

Vel inne tar man en speiderrunde, åpner et ukjent antall tilfeldige mannfolk for å spre litt glede og komme i snakkemodus og skremmer fletta av et par AFC'ere som står i discoavdelingen med ølglasset godt plantet i brysthøyde. Jeg sa bare "Hey, skål!", men han så på meg som jeg skulle vært selveste Dracula som kom for å suge ham tom for blod. Funny shit :mrgreen:

Noen highlights fra kvelden:

Åpner en fyr på røykeplassen med å spørre om det er her avdelingen for passiv røyking er, prater litt skit og hopper videre til brunetta som sto til høyre for meg. Tar litt tilfeldig småprat for å varme opp ytterligere, før jeg stikker inn til nye jaktmarker.

Raser rundt i kjent stil, danser, hilser til høyre og venstre og har det fryktelig gøy.

Ut på røykeplassen igjen for å lufte seg, og like etter kommer ei ganske fin blondine bort med venninna på slep og stiller seg ved siden av. Jeg åpner med noe tilfeldig skit, vi kommer i snakk og hun prøver å finne ut hvor jeg kommer fra siden jeg ikke snakker trøndersk.

Jeg ber henne gjette, noe hun bommer ganske grovt på. Litt småerting og fram og tilbake før jeg slipper henne av kroken og forteller hvor jeg kommer fra.

Så vender hun oppmerksomheten mot solbrillene jeg har hengende i halsen på t-skjorta mi og vil prøve, noe jeg selvsagt må ha en klem for. Vips, 1 stk blondine hengende rundt halsen. Fin, veltrimmet rumpe også... :cool:

Vi skiller lag etter hvert, jeg rusler ned og åpner ei ensom blondine (hva er det med alle blondinene egentlig? Inflasjon!) bare for å ha gjort det og blir blåst ut etter ca ti sekunder. Kunne kanskje ha nådd inn hvis jeg hadde pløyd gjennom, men jeg feiget ut og fant meg lettere mål istedet.

Får faktisk napp på en bartender i løpet av kvelden også. Hun åpner meg etter en liten krangel der sidemannen tok med seg seks drinker, klarte å velte den ene og forlangte en ny på husets regning. Må være det tillitsvekkende trynet mitt som fikk det til å rulle, men samma faen... En bartender i bekjentskapsstallen kan jo være kjekt å ha ;)

Siste nevneverdige er en søt liten rødhåring som har på seg en kjole med et mønster som mest av alt minner meg om en bordduk. Åpner, vi diskuterer ølpriser og synger på Whitesnake - Here I go again sammen. Må såklart ta på henne, og vi ender opp i en snodig, sideveis omfavnelse av noe slag. Klarer å ta henne på puppene når jeg slipper taket, noe som ikke var helt meningen, men siden det var null reaksjon så registrerte såklart bevisstheten min dette :whistle:

Åpnet en haug med andre også, og jeg fant ut at det egentlig er ganske lite som skal til for å få et "hei". Nå gjelder det bare å utnytte sjansen og ri på bølgen.

Lenke til kommentar

Noen som har lenker eller tips til Sexual body language?

Trenger sårt å bli sett på som sexy. Ifølge noen veninner er jeg veldig pen, en av skolens absolutt peneste gutter. Jeg har alltid merka å bli pekt på og fnist av osv osv, masse interesse.

Men jeg har ikke sex appeal. Det blir aldri sexy talk eller noe. Bare høflig piss.

Jeg er faen et levende bevis på at utseende ikke teller. Det teller mest på steder aka utesteder, diskoteker, 1nights og andre sånne ting der jeg ikke trenger å snakke og åpne meg så mye. Blir det prat fucker ting seg opp.

Jeg pleier som oftest ikke å ta kontakt med jenter, de tar kontakt med meg. Og når de har funnet ut hvor kjedelig jeg egentlig er, stikker de. Jeg innbyr faen til ingenting med den a-seksuelle måten jeg oppfører meg på, skjønner?

Det jeg også ser nå, etter å ha lest litt pick-up, er at jeg har hengt med feil venner.

Seriøst, de vennene er bare geeks med null dameerfaring. Holder heldigvis på å fikse meg noen nye, mer damevante vener nå da men. Jeg angrer jævlig på at jeg ikke "turde" å henge med de kule. Jeg så på det bare som teit å skulle hevde seg med pissprat osv. Jeg ville bare stikke unna alle ubehageligheter, og hang derfor ikke mye med disse.

Hvordan jeg er, fortalt mellom veninner her om dagen(hørte): "Han er liksom ekstremt pen og kjekk, men det er så vanskelig å få kontakt med han. Han er ikke digg på den måten liksom."

FUCK!

Lenke til kommentar
Jeg åpner med noe tilfeldig skit, vi kommer i snakk og hun prøver å finne ut hvor jeg kommer fra siden jeg ikke snakker trøndersk.
Kunne ikke la være å legge merke til dette.. Trondheim-innbygger altså? Hvor er det du pleier å stikke ut på jakt?
Lenke til kommentar
Seriøst, de vennene er bare geeks med null dameerfaring. Holder heldigvis på å fikse meg noen nye, mer damevante vener nå da men. Jeg angrer jævlig på at jeg ikke "turde" å henge med de kule. Jeg så på det bare som teit å skulle hevde seg med pissprat osv. Jeg ville bare stikke unna alle ubehageligheter, og hang derfor ikke mye med disse.

FUCK!

Var ikke du blant de 3 "kule" i klassen? Hvis du selv er kul, behøver du ikke andre for å hevde deg.

Lenke til kommentar

Er det bare eg som begynner å bli lei av fest referater i denne tråden? Missforstå meg ikke, innholdet er ofte morsomt, men sjeldent lærerikt i forhold til PUA. Og eg skal innrømme at eg har postet et slikt referat her selv. Men uansett så føler eg kanskje det blir litt vel mye av det i denne tråden(min mening)?

Hadde det vært et selvstendig PUA forum(som eg hører rykter om kommer) så hadde det nok vært en egen del seksjon for field reports(flere av referatene her kan vel ikke akkurat betegnes som field reports heller).

Det er liksom bare et visst antall ganger eg gidder å stikke innom tråden for å få med meg at *sensur1* er på defferen eller *sensur2* har drukket for mye(no offence ;) ) igjen. Osv. Eg kommer innom tråden for å få med meg PUA tips og triks. Alt det andre opplever eg selv eller får nok av referater fra kamerater på søndag/mandag.

Hva med en egen tråd i utelivsdelen?

Lenke til kommentar
Jeg åpner med noe tilfeldig skit, vi kommer i snakk og hun prøver å finne ut hvor jeg kommer fra siden jeg ikke snakker trøndersk.
Kunne ikke la være å legge merke til dette.. Trondheim-innbygger altså? Hvor er det du pleier å stikke ut på jakt?

Skyldig der ja.

Litt forskjellig hvor jeg ender, men bruker å henge mest på Ricks, Crash eller Downtown. Burde nok variere litt mer, men jeg er og blir et vanedyr :p

Lenke til kommentar
Var ikke du blant de 3 "kule" i klassen? Hvis du selv er kul, behøver du ikke andre for å hevde deg.

Det var ikke poenget å skulle hevde seg,

poenget er at gutter med peiling på damer er gull verdt å henge med hvis du skal utvikle deg, ikke bare mtp jenter men også generelt sosialt.

Mine andre venner føler jeg har holdt meg litt tilbake mtp dette, da de har liten peiling og jeg føler jeg er way foran de på dette. Da er det bare naturlig at jeg henger med noen som jeg kan identifisere meg mer med.

Endret av AzureDragon
Lenke til kommentar
Men jeg har ikke sex appeal. Det blir aldri sexy talk eller noe. Bare høflig piss.

Ikke i noen sammenhenger?

Hvorfor blir det bare "høflig piss"? Synes du selv at du ikke er en interessant samtalepartner? Føler du at du ikke er "god nok"?

Du må føre samtalen i den retningen du vil den skal gå, det er i hvertfall noe jeg har fått med meg i senere tid. Du må vise interesse for henne.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Det var ikke poenget å skulle hevde seg,

poenget er at gutter med peiling på damer er gull verdt å henge med hvis du skal utvikle deg, ikke bare mtp jenter men også generelt sosialt.

Bullshit. Det er ikke venner som utvikler deg, det er DEG selv. Her gjelder det å ta et oppgjør med seg selv, ikke skjule seg bak falske påskudd som gale venner. Det er ingen av kompisene dine som hindrer deg i å ta kontakt med fremmede kvinner og menn, og PU er et hjelpemiddel i denne personsutviklingen.

Problemet er heller at du er dårlig med å skape nytt sosialt nettverk, en egenskap man forsøker å lære gjennom PU, men vennene dine er ikke et hinder i denne prosessen, det er DEG selv.

Lenke til kommentar

Ikke i noen sammenhenger?

Hvorfor blir det bare "høflig piss"? Synes du selv at du ikke er en interessant samtalepartner? Føler du at du ikke er "god nok"?

Du må føre samtalen i den retningen du vil den skal gå, det er i hvertfall noe jeg har fått med meg i senere tid. Du må vise interesse for henne.

Akkurat dette. Jeg må jobbe med selvtilliten. Det har jo klart blitt sexy talk en del ganger, greit det. Men jeg greier ikke styre en samtale i den retning. Da må helst hun være hypp først..

Ironien er at det var da jeg begynte å lese PU at det gikk nedover, føle press på å "prestere"..

men vekk fra det! på tide å skjerpe seg:/

Det han mente var vel at hvis han hadde hengt med "de kule", så hadde han blitt god med damene naturlig. Det stemmer forsåvidt. Er man i gjeng som ofte er sammen med og skjekker om jenter, blir man bedre enn om man sitter som en geek foran pc-en hver helg. Resten er jeg 100% enig i, nå er det seg selv man avhenger av for å bli god til å skjekke opp damer. Ikke vennene dine.

Ja det var det jeg mente. Ellers er jeg klar over at det er JEG som styrer mitt eget liv og hva jeg vil med det.

Lenke til kommentar

Euraitii..

Helgen er omme, og jeg sitter inne på denne fantastiske søndagen da jeg vet jeg burde vært ute å sarget... Istedenfor sitter jeg foran pcen og skriver teori så jeg blir blå i trynet..

Fredag var villt. Helt villt... Kanskje den villeste kvelden jeg har hatt på lenge.

Var ute med traineen min, og skulle fokusere på å være midtpunktet. Vi klarte det mildt sagt.

Nøkkelord:

- Dancegame

- Edru

- Pull av to lesber

- Streetsarge kl 5-6 om morran

- Numberclosing av den deiligste jenta jeg har møtt på gud veit hvor lenge som skal absolutt invisteres i

Det eneste vi fokuserte på var... vel.. Ingenting..

Vi skulle ha det gøy, gi f og bare slå oss totalt løs. På et premiss: Det skal dra's så mange som mulig jenter inn i vår verden.

Endte med ca 10 jenter i vårt nærvær på gulvet hvor samtlige omtrent sloss om å få oppmerksomhet.

Vi startet helt alene der, hoppet ut og gav totalt f. Breakdance battles osv...

Alt mens vi var totalt i vår egen verden...

Mot slutten av kvelden fant vi våre to targets, og det var liten tvil om at pullen av to lesbiske heite frøkner var høyest på ønskelista.

Før det kunne vi kun close ved å dra to og to venninder ut, ta navn og nr og gå inn igjen.

Lesbene inviterte oss til "Nach" (Les: Heftig firkant) men ingen av oss hadde closinglocation. Fuck.. Men no worries. Jeg flytter til et VELDIG strategisk riktig sted i Oslo om ikke så lenge.

Fikk utrolig mye solid ut av den kvelden der.

I går:

I går var jeg ute med en kompis jeg ikke hadde sett på en stund. Skulle egentlig møte Øyvind, men noe gikk galt med logistikken der. PUM datt også av kartet...

Jeg var edru... Og hadde NULL state... PERFEKT for å pushe hardcore og trene for min egen del. Dro først på olapalula med to venninder og satt der mens hun ene lagde leven pga en mistet veske (Perfekt for å dra min state enda lengre ned), før jeg bouncet opp til en annen bar med noen andre wings.

Kjørte på litt der nede, men det er så skamfullt og svett der på lørdager at jeg følte det mer beleilig å dra på min gamle stamplass: Fridays.

Møter Sandy utenfor, med en venninde og tar de med dit...

Går inn, går opp og møter "the maniac group" med en god blanding FB's, Pawns og wings.

Gullstøff. Jeg fikk en rask "booste-state" refleks i form av min gamle kamerarutine, men droppet det da målet for kvelden var low-state-edru-push..

Sa til min wing at jeg kan ikke dra denne lengre (Han bor i Kongsberg og denne rutinen jeg har utviklet har blitt adoptert som en særdeles solid rutine av hele det norske communityet), så forlot Sandy for å ta en runde rundt og ned for å finne target for kvelden.

Åpnet to blonde søstere som var ute, og kjørte på som jeg normalt gjorde.

Par sporadiske K-closes og numbercloses før jeg bestemte meg for å ta taxi ned..

So... Var det en suksessfull kveld?

I aller høyeste grad. Jeg hadde to solide F-closemuligheter (bla med ho ene søstera), men mangel på close-location den kvelden grunnet utenlandsbesøk hos min ene wing ødela for det. No biggie...

Dudes: Når dere begynner å få teken på gamet deres i brisen tilstand, for de som drikker her:

Ta dere noen kvelder uten alkohol. Og push på som vanlig. Legg merke til hva dere gjør forskjellig og tenk: "It's all in your fucking head"...PUSH PUSH PUSH PUSH!!!!

PUA out...

Lenke til kommentar
Er det bare eg som begynner å bli lei av fest referater i denne tråden? Missforstå meg ikke, innholdet er ofte morsomt, men sjeldent lærerikt i forhold til PUA. Og eg skal innrømme at eg har postet et slikt referat her selv. Men uansett så føler eg kanskje det blir litt vel mye av det i denne tråden(min mening)?

Hadde det vært et selvstendig PUA forum(som eg hører rykter om kommer) så hadde det nok vært en egen del seksjon for field reports(flere av referatene her kan vel ikke akkurat betegnes som field reports heller).

Det er liksom bare et visst antall ganger eg gidder å stikke innom tråden for å få med meg at *sensur1* er på defferen eller *sensur2* har drukket for mye(no offence ;) ) igjen. Osv. Eg kommer innom tråden for å få med meg PUA tips og triks. Alt det andre opplever eg selv eller får nok av referater fra kamerater på søndag/mandag.

Jeg er til dels enig med deg, men som en nevnte etterpå, kan man også lære noe av dette. Det er feks derfor jeg inkluderer spørsmål som gjelder spesifikke PU-situasjoner (eller hendelser jeg setter inn i en PU-kontekst) jeg havner i. Nå gjenstår det bare å få svar på dem... ;)

Lenke til kommentar

Min Kino eksalering er nå dokumentert med bilder:

Som alle vet er KINO noe av det mest grunnleggende i sjekking av damer. Personlig mener jeg at det er det aller viktiste, og gjør at du skilles fra LJBF sonen og der du ønsker å være. Under kommunikasjon med mennesker er det naturlig for andre å berøre den andre part, mens for andre er det ikke det.

Når man kommuniserer og tar på den andre parten oppnår man foruten å bli ansett som en potensiell kandidatt også:

1) Full fokus fra vedkommende

2) Forskning viser at vedkommende husker 80% mer av samtalen på denne måten....

Uansett så er det påpekt fra mange her: "Its all in your head". Om du ikke er en som tar på andre når du snakker: BEGYNN MED DET.

Slik starter jeg min KINO:

Frøken SATS blir min borddame, og under den høfllige hilsingen benytter jeg anledningen til å ta av henne jakke, og ikke minst veska. Allerede to berøringer. Deretter plukket jeg av et hår av hennes arm...

Jeg har nå etablert kontakt, og ikke minst fått aksept for å kunne ta mer på henne. Jeg har også fått aksept for å berøre mer følsomme områder. For kvinnen har områder svært få får berører. Eks drar du ikke en dame igjennom håret ved første berøring. Alt ligger i at man skal eskalere, altså øke fremkvensen på berøring og ikke minst berøre mer intime områder.

Ok, etter å ha hatt aksept prater vi dill dall, og som nevnt tidligere i en field rapport gikk det i trening og mat. Men ok, selv i min Arousal klarte jeg det aller aller viktigste: Berøring....

Hun tok opp kamera, og voila. Man kan berøre enda mer :)

Inn under vingen, mens jeg selv tar bildet. Da har man tryggheten i at man bare er oss to, samt at man får partner til å involvere seg mer i bildet. Bare oppserver det: Folk som blir tatt bildet av har en stor sjanse for å bli statuer, mens de som selv aktivt deltar i å ta bildet blir mye mer levende og involvert :)

Kino1:

2467238654_9fdc57274f.jpg

Bildet er sensurert for å spare lesere for meg, og ikke minst for å spare henne for å bli gjennkjent :fun:

Kamera var av typen kompakt kamera. Et Nikon d3 med en 12-14 f2.8 og en påmontert SB-800 hadde nemmelig skremt livet av henne. Derfor er et kompaktkamera dritbra, fordi det ikke skremmer. Bildene blir dog så og så.

GRISE KINO av meg:

2467238694_185be3196f.jpg

Her er jeg inne på svært intime områder. Når du driver Kino her, har du passer et par grenser og du er definitivt ikke i LJBF sonen lenger. På dette stadiet vil du merke masse IOIs og ikke minst doggy bowl eyes...

(legg merke til den fete skjorta mi Sandy)

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Neinei! For all del, jeg og mange andre vil jeg tro syns det er ganske lærerikt i forhold til PUA å lese igjennom diverse referater ifra fester. Det er jo akkurat på festene det skjer, og alt det nyttige de har å formidle videre har jo nettopp skjedd på fester, så det er jo på sin plass at det blir vist her i tråden. For meg så er dette gull verdt!

Men mye og mye, jeg selv syns det går helt fint å lese seg igjennom det. Om du syns det er for mye så bare hopp over referatene og les og spør om andre ting da. Men det er min mening. Jeg lærer mye av referater.

Lenke til kommentar

Takker oivind :)

Det med kamera har jeg egentlig ikke tenkt så mye over, spesielt da jeg egentlig aldri bruker kamera selv.

Når jeg tenker over det, så var jeg vel egentlig et stykke på vei når det gjaldt kino escalation med hun jeg nevnte tidligere. Er vel heller at jeg ikke er altfor flink til å ta føringen når det gjelder å gå for k-close og videre.

Regner med det blir en del øving, i hvertfall i russeuken, som er neste uke, og muligens kommende helg. Så da får vi se om vi kommer oss noen vei med min AFC-mentalitet. (henger mest igjen når det gjelder kino)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
GRISE KINO av meg:

2467238694_185be3196f.jpg

Her er jeg inne på svært intime områder. Når du driver Kino her, har du passer et par grenser og du er definitivt ikke i LJBF sonen lenger. På dette stadiet vil du merke masse IOIs og ikke minst doggy bowl eyes...

Er det her du får en BJ? :D (ser ut som om du hjelper dama å finne veien).

Synes det er viktig å bringe fram noe interessant fra blueprint (da mange tror det bare er å kaste seg inn i PU og lære sjekkereplikker).

"When i first started learning about how to meet woman, i can remember thinking that i needed to learn pick up lines and other tricks. I had no idea that this stuff was basically useless without the all- important understanding of how body language works. After a lot of trial and error, i started to realize that when my body language and voice tone were correct, i could say ALMOST ANYTHING to woman, and they would feel ATTRACTION"

Videre;

"Here are three things you can do to IMMEDIATLY increase your attreactiveness to woman; 1) Learn how to hold eye contact longer then here 2) use confident posture 3) use slow, calculated movements and gestures"

"Do yourself a huge favor, and dont open your eyes really wide and smile like a serial killer while youre doing this exercise(1)"

Tyler Durden har absolutt ett poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...