Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Milf = mom I'd like to fuck

 

Altså må hun ha barn. En milf har absolutt ikke noe å gjøre med alder.

 

Men over til Cougars.... Kvinnen kan sammenlignes med dyr ja:

 

0-5 Cub

6-15 Kitten

16-19 Bobcat

20-29 Cat

30 -39 Cougars

40-49 Racoon

50-59 Elephant

60 + Hippopotamus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Milf = mom I'd like to fuck

 

Altså må hun ha barn.

 

If you say so. Min naturlige språklige forståelse av uttrykket inneber ikkje at ho må ha barn, som eit betinga krav. Skal imidlertid ikkje krangle på at det er sjukt mange snæxy "Cougars" ute og går! :)

Endret av Frigata
Lenke til kommentar
Milf = mom I'd like to fuck

 

Altså må hun ha barn. En milf har absolutt ikke noe å gjøre med alder.

 

Men over til Cougars.... Kvinnen kan sammenlignes med dyr ja:

 

0-5 Cub

6-15 Kitten

16-19 Bobcat

20-29 Cat

30 -39 Cougars

40-49 Racoon

50-59 Elephant

60 + Hippopotamus

Må innrømme jeg likte den fordelingen der, kommet på den selv? :D

Lenke til kommentar
Milf = mom I'd like to fuck

 

Altså må hun ha barn.

If you say so. Min naturlige språklige forståelse av uttrykket inneber ikkje at ho må ha barn, som eit betinga krav. Skal imidlertid ikkje krangle på at det er sjukt mange snæxy "Cougars" ute og går! :)

Selvfølgelig må hun ha barn når uttrykket betyr det det gjør. Har du ikke sett American Pie, mann? :D

Lenke til kommentar

Må si jeg sier meg enig med Frigata her. Min forståelse av MILF (ja, jeg vet at utrykket opprinnelig betyr mødre) er bare litt eldre, men fortsatt fine, damer.

 

En 16 år gammel jente som får barn er ikke en MILF i mine øyne, heller en 35 åring som aldri har fått barn.

Lenke til kommentar

Da er vel dette en fin side for dere som liker cougars ;)

 

Denne definisjonen liker jeg:

While many middle-aged women are rocking their grand babies or just starting their families, there is another set that's out prowling for younger men. If you're a younger man, and have an affection for the older women (around 35- to 45-years old) know as "cougars," keep in mind that most of them aren't in the mood for a long-term relationship.

 

Linky.

Lenke til kommentar

Jeg fikk aldri lest hele det omfattende innlegget til PUA angående state, og nå kan jeg ikke finne det. Er det noen som veit hvilken side det er på, eller gidder å slenge ut en link. Vurderer om jeg skal dra ut i dag, men er liten vits om jeg ender opp i den vanlige antistaten jeg pleier å være i

Lenke til kommentar
Gjest guestyoo

Jeg lurer på en ting. Folk sier stadig vekk at jeg ligner på en aller annen. Det er først og fremst jenter som sier dette, og det skjer stadig vekk. Kan faktisk aldri huske at en gutt har sagt det. Selv mener jeg de personene jeg blir sammenliknet med ikke likner på hverandre i det hele tatt. Det har også hendt at de sier jeg likner på en person som ikke er noe godt ansett. Det kun en jente som sammenliknet meg med disse "negative personene". Hvis jeg møter henne omtaler hun meg ofte ved feil navn, hun bruker nemlig navnet til en av disse dårlig ansette(i hvertfall i mine øyne) personene. Navnene våre likner ikke på hverandre i det hele tatt, og jeg kan ikke skjønne at vi likner på hverandre ved utseende heller. Han er f.eks blond, det er ikke jeg. Hun har sett både meg og han nok til å skille oss. Jeg kan ikke fatte at det skulle være mulig å være så fjern. Det virker som hun kjører et spill på meg, men det funker i så fall dårlig. Jeg vet i det minste at en av de jentene som har sagt at jeg likner på en annen liker meg.

Lenke til kommentar

Er du kvinne?

 

Trodde det ikke fantes gutter som rusla rundt og analyserte alt dill og dall. Dette viser bare at du er ekstremt usikker. Jenter vil da ikke ha usikre gutter.

 

Om en hentyder at du ligner noen så spill samme mynt tilbake da...

 

Hun: Hei, du ligner jo .....

Du: Tenkte akkurat det samme, ser klare likehetstrekk mellom deg og to skuespillere også...

Hun: åååå hvem da...

Du: Rosanne Barr og Homer Simpson...

 

 

Du må bli sikrere på deg selv lille venn :)

Lenke til kommentar
Trodde det ikke fantes gutter som rusla rundt og analyserte alt dill og dall. Dette viser bare at du er ekstremt usikker. Jenter vil da ikke ha usikre gutter.

Du må bli sikrere på deg selv lille venn :)

 

For å si det sånn Øyvind. Hvis du aldri har vært usikker på deg selv eller analysert ting, så har du vært ekstremt heldig på ett eller annet vis.

 

Jeg for min del var ikke "heldig" på det området. Jeg har vært usikker på meg selv så lenge jeg kan huske, og analysert ting frem og tilbake sånn ca hele livet. Det har så klart med hvordan jeg ble oppdratt, hvordan jeg blei "skapt" utseendemessig, hvordan vennene mine var og hvordan jeg oppførte meg i disse situasjonene. Jeg misunner virkelig de som er ordentlig selvsikre, som har et utseende som man ikke trenger å tenke noe særlig over enn at "Jeg er kjekk/pen, og det synes andre også, så ikke noe stress der.". Jeg forstår for eksempel ikke hvordan det er mulig, fordi jeg har aldri opplevd det selv. Jeg skjønner ikke hvordan det føles.

 

Skreiv ikke dette for å syte foresten, selv om det kanskje hørtes litt sånn ut. Ville bare påpeke at det er definitivt veldig veldig mange som er usikre på seg selv og som gjerne ikke skjønner det helt selv, og enda mindre hva de kan gjøre med det.

Forøvrig så har jeg det fabelaktig mye bedre med meg selv i dag enn jeg noen gang har hatt i livet, men jeg vil også si at det har krevd en helvetes svær jobb for å komme dit jeg er i dag også. Heldigvis har jeg etter hvert skjønt at jeg ikke bare kan bli mer sikker på meg selv sånn over natta. Det tar tid, det tar jobbing og en god god porsjon med tålmodighet fordi det skjer aldri i det tempoet man skulle ønske. Så det er viktig å ta seg tid med det og gi seg selv rom i en slik prosess mot å skulle for eksempel sjekke damer.

Jeg har lært kjempemye av dette stoffet her, men det har også nesten gått litt på helsa laus noen ganger for jeg skulle få til alt og bli så sikker på meg selv på kort tid, men det som jeg sa, går ikke.

 

Dette blei altfor mye mer enn jeg egentlig skulle skrive, men følte for å si litt om akkurat det siden det høres så enkelt ut å si. "Du må bli litt sikrere på deg selv". Som om det var den enkleste sak av verden. :) Sier ikke at det ikke er sant, for det er "dead on". Sånn er det bare. Men det er nok vanskeligere enn mange tror.

Endret av Skalle
Lenke til kommentar

Ugh.

 

Jeg gjentar - ugh.

 

4. kvelden ute på rad, det kjennes på helsa. Fikk tak i en 5liters dunk med heimbrent i går, og nå er over en og en halv liter borte... kun på meg.

 

Rent damemessig har kvelden vært intet mindre enn en katastrofe, sånn etter mine kvalifikasjoner hvertfall. Peiset på med masse heimbrent, tok også et russekrav som går ut på 5 energidrikker på rappen (burn i mitt tilfelle). Stakk dog innom et vors til ei venninne, hvor det ble råklining, tafsing og dry-humping på badet, men så gadd jeg ikke mer og stakk.

 

På vei til byen begynner det å regne og jeg har kun genser på meg. Var søkkvåt når jeg ankom byen, og nytter nesten ikke få tak i kvinnfolk når det ser ut som du har svettet to liter.

 

Fikk dog kysset ei politidame (enda et russekrav), spiste en barnemeny fra burger king på under 4 minutter.

 

 

Mao, hele kroppen er i revolusjon mot meg. Har peiset på med hodepinetabelletter, syrestabiliserende bajs - og nå synes jeg bare synd på meg selv. Jeg vil amputere magen min.

Lenke til kommentar

Mitt referat:

 

Etter en lang periode med rimelig strengt kosthold og ikke minst ekstremt mye trening, skulle jeg endelig ha en planlagt rotfyll. Kjørte på med masse karbohydrater gjennom hele dagen, fikk plassert bikkja hos naboen og var klar for en kveld jeg hadde sett frem til.

 

Smalt på et Casual Nice antrekk, fikk smilet frem og dro på Odeon før å møte venner klokka 1900. Som vanlig har jeg venner som ALLTID kommer for sent, så jeg ble stående og prate med servitøren. Fikk knallkontakt, og hun smilte og sendte en haug med IOIs.

Bestemte meg for å ikke gjøre noe videre med henne, da kvelden var ung.

 

Etter to øl der, fikk jeg min første bane for kvelden: Herr Kaffe. En kopp av typen lys og mild. (Slik at uvitende vet det inneholder Kaffe - Koffein. Jo mindre brendt kaffe, desto mer koffein). Smakte fortreffende.

 

Lurte oss ned på den avtalte festen, og jeg møtte min andre bane for kvelden: Frøken Champagne. Har en kompis som er helt ekstrem på Champagnen og det gikk litt fort unna. Siden jeg har vært på deff en periode, merket jeg umiddelbar respons fra kroppen. Dytta ned enda mer kaffe for å holde meg våken og bytta ut Frøken Champagne med Herr Kaffe. 1 kopp, 2 kopp, 10 kopp. Her gikk det unna....

 

På damefronten hadde jeg en nydelig liten sak til bords, men hun var helt merkelig. Hun ble også min bane for kvelden, Frøken SATS. Festen var preget av enkelte veiledere og treningsinstruktører, hvor hun var en PT. Ble sittende å prate litt kosthold og ikke minst trening med henne. Siden jeg var på Koffein fylla, klarte ikke hjernen vri seg om. Hjernen har dessuten alt for lett å henge seg opp i trening og kroppsfokus når man deffer og herjer. Ergo klarte jeg ikke å komme i STATE på damefronten, men kom heller i Trenings STATE.

Jeg kaller dette stadiet for Arousal: http://www.iform.no/pub/art.php?id=92

 

Min borddame gikk fra å være ekstrem IOD, til ekstrem IOI. FIkk advarsel om dette fra min Pivot, som prøvde å gjøre en noen lunne god jobb denne kvelden.. Under maten dundrer det i lomma med en beskjed om at min lille PT var klar. Meldingen ordrett: FØLG med da! XXX har doggy ball eyes OG lener seg forover. Masse IOIs ;)

 

Men fuck, jeg hadde en avtale med Herr Kaffe. Og ble helt hekta. Dunka nedpå enda flere kopper. Festen var ekstremt rompe, men ble jakta på av min PT. Putta alt jeg eide og hadde i veska hennes og ga henne oppgaven med å passe på. Og så skjer det som ikke skal skje, festen splitter seg opp. Hun gir meg sakene og drar videre med noen venninner, jeg drar opp til sjekkestedet til PUM og Sandy. Sandy er hot som faen denne kvelden, men jeg er jo i Arousal. Klarer rett og slett ikke virke avslappet, og beskriver oppdraget som lite vellykket. Drar hjem etter et par runder med misslykket runder på det utestedet.

 

Ringte Wife2Be på vei hjem, og prata med henne i 2 timer. La meg fikk ikke sove, men merket at effekten begynte å gi seg rundt 7 tiden i dag.

 

Hva har jeg lært:

 

Å deffe gir ekstremt kroppsfokus, og man blir veldig veldig ensporet. Dette er rett og slett IKKE bra når man skal sjekke damer.

 

Arousal er noe man kun bør ha på treninga

 

Koffein er en GIFT. Den fungerer ikke spesielt bra kombinert med noen dråper alkohol, og alt for store mengder er faktisk skadelig for kroppen. Koffein får deg hyper og du får faen meg ikke sove...

 

 

 

Totalt gir jeg kvelden terningkast 3. Det positve er at jeg har draget på en knallfin liten PT (Frøken SATS), jeg er ikke fyllesyk, fikk møtt PUM og Sandy.

 

 

Jeg skal dog satse på FBs en liten periode til på 2 uker, og ikke minst følge opp Frøken SATS. Glir inn i en aldri så liten deff nå, og heller fokusere kropp. Jeg er klar over at det blir lite nye damer fremover, men dessverre har jeg et klart mål om å nå en form som for de aller fleste er hinsides... Etter deffen vil jeg bruke 2 uker på å komme ned på jorda og bli normal i hodet igjen, noe som betyr at jeg stiller kampklar til nye oppdrag i juni :fun:

Lenke til kommentar

Lite som slår plenty Gasal Carcia (uhyre billig hvitvin som passer til absolutt alt!), reker, krølltang, rettetang, frøloff som ikke setter seg fast i tenna, ferske, store reker, knallfin mascara og morsomste venninna (som kom til bli utsatt for litt av hvert i løpet av kvelden, skulle det vise seg...)

 

Keens og jeg dro på det som ifølge PUA er Cougar Heaven, men som denne kvelden så mer ut som en "tattoo- og parykkdamer møter middelaldrende menn i ukledelige blazere"-konvensjon (de finnes, disse konvensjonene, tru meg!), så vi søkte tilflukt i andre etasje for å se på balubaen på trygg avstand. Etter at en gjeng på 7 voksne menn åpenbart hadde tatt stein-saks-papir om å gå bort til oss etter tur, hvorpå vi hadde sett på dem med heva øyenbryn til de snudde og gikk igjen, dukka verdens morsomte kompis som jeg ikke har sett på år og dag opp, noe som pumpa staten min til englene. :)

 

Fra vårt ørnerede så jeg PUM komme vandrende inn, og på vei ned til han la en halvskalla mann i beige blazer hånda på magen min (sånn man kan gjøre på gravide damer man kjenner godt) og sa jeg hadde fin kjole. Ikke er jeg gravid, ikke kjenner jeg fyren, og ikke hadde jeg på meg kjole heller. Dette er ingen snasen kombo for en som får gnistrende sinnatagg-fyrverkeri bak øynene så fort noen som ikke er inne i intimsona prøver seg på berøring, så jeg ga klar beskjed om at han måtte fjerne hånda si, og at det ikke var nødvendig å ta på meg for å si det til meg, men at det holdt med komplimentet. Dette var åpenbart en så sjelsettende opplevelse for beigeblazeren at jeg så han bitche om hendelsen til kompisene sine etterpå. Jupp, jeg er ei heks som ikke liker at ukjente menn tar på meg... ;)

 

Mens jeg knytta slipset til PUM (slaskete forsøk fra hans side), greip han hånda til Keens og begynte med en merkelig håndmassasje. Spørsmål nr 1: Hva i all verden var det for noe?!?

Vi dro ned på Hard Rock for å danse litt, og der var det særs varmt og trangt, så vi gikk ut og traff på PUA og to makkere på gata. Kjapp rådslaging førte oss til Fridays, men ikke uten hindringer: På veien stoppa vi for å vente på Keens og den lille vennen til PUA, som sto og holdt rundt hverandre, med Keens litt bakoverlent. Da jeg spurte henne hva det hadde dreid seg om, viste det seg at fyren hadde tatt tak i henne og sagt: "Nå kan du være dama mi i 2 minutter, så jeg får føle litt på åssen det er å være sammen med en Keens." To minutter kunne hun være med på, men da han kyssa henne på kinnet og strakk seg etter munnen også, gikk ting litt for fort for henne. Spørsmål nr 2: Hva var det for noe!? Har det der noengang funka?!?

 

Vi drakk to daqs på Fridays, så på seks asiatiske jenter holde to eldre herremenn med selskap, og hilste på enda flere av PUA's venner. Han prøvde seg med et kamera og raske bevegelser, men vi var for smidige, og han endte opp aleine på bildet, hehe.

 

På vei hjem gikk vi på PUM som sleit litt med å få på seg vest og slips igjen, og lot kebab være kebab, mannfolk være menn, og gikk for Grandis (uten spelt).

 

PS: Forundrer meg litt at Øivind påstår å ha vært så edru i går, for etter oppførselen å dømme var jeg sikker på at det dag ville finnes rapporter om totalhavari her...

 

Puss o kram, Sandy, som iflg Øivind, brølt ut før vi i det hele tatt hadde hilst, var "diggest i lokalet!" Riktig... ;)

Lenke til kommentar

Genialt innlegg Sandy :)

 

Dog så du vel på min oppførsel at jeg ikke var dritings, men mer som Arnold i Ternimator filmene.

Tror en gullfisk i de rette omgivelser ville klart å virke mer fornuftig enn meg i går :)

 

Latteren satt løst her nå :)

Flere referat fra dere andre :fun:

 

 

 

(våkna akkurat opp etter 2 timer superdigg søvn midt på dagen)

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
Flere referat fra dere andre :fun:
Helga mi tok helt av! :D Først og fremst var jeg litt sliten etter natt til 1. mai.

 

Det løste jeg ved å jobbe med å gjøre ferdig et stort prosjekt over 4 fag fra torsdag morgen til fredag morgen, nærmere 24 timer sammenhengende på datasal. Så dro jeg hjem, spiste litt, og sovna klokka 16.00. 20 timer i senga senere, våkner jeg opp.. som man vet blir man ødelagt av sånt, og hele lørdag var dizzy og preget av lett hodepine.

 

Jeg tenkte at lørdag måtte bli litt bedre enn fredag (som jeg tross alt sov hele tiden), så da rakk jeg både å steke meg egg, helle nedpå en proteinshake, spise en god porsjon kyllingwok med ris, og spise litt kesam med fun light før jeg la meg igjen i 23-tida på kvelden.

 

 

Hvis neste helg blir like rå som denne helga var, tror jeg at jeg kommer til å dø av spenning! :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...