Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det ut for meg og. Gleder meg, hooket to jenter som skal på samme vorsspiel. Okay, den ene var kun luck, traff på 1-4, 1-10, 4-10(ren tipping), og på 1-50. Hun tror jeg er synsk nå : D Bare synd hun ikke er noe særlig mer enn en femmer, men la gå. Da har vi en backup, for ikke å nevne ei jeg kan toye litt. Også en sjuer eller åtter jeg kødda litt med i går, skal se hva vi får gjort med henne utover kvelden. Good times for sure!

Lenke til kommentar

Jeeezzezz for en kveld

 

Kom hjem rimelig pumpa fra gymmet og bare følte testoen rase rundt i kroppen. Slang nedpå en proteinshake og følte den satt på rett sted. Titta litt i kjøleskapet uten å finne det helt rette, tok en moonwalk på kjøkkengulvet for å finne formen. Gikk en tur med bikkja og satt pal foran tven. Fant en tv-kanal jeg ikke visste om var på TVn, men den viste ikke noe interessant. Titta litt i kjøleskapet igjen.

 

Traff senga ca 2230.

 

Yeah!

 

 

Fuck. Missunner dere alle, dog skal jeg ut på lørdag. Og inntil da er det FBs som gjelder. Ikke like spennende, men igjen...whatever floats your boat....

Lenke til kommentar

Bah, dårlig dag i dag. K-close med ei, men hun var vel maks en sekser. (regn med at hun er en femmer i morgen)...Fikk i allefall testet en del morsomme rutiner, og gud så turned on jeg fikk hun etterhvert. Brukte trancewords, kroppsspråk og øyekontakt som oser sex/kyssing, men snakker som normalt. Haha, hun ble jo gæren til slutt. Avslutter det hele med en eller anna fantastisk kiss gambit;

"Du er på kysseskolen, hvilken karakter gir du seg selv?"

"5!"

"Av SEX?"

"Mhm!"

"Jeg tipper du maks er en tre-er"

 

Så er det å "nappe" nakkehår, og det tar tre sekunder så er tungen hennes i halsen min. I'm loving it. Mener jeg husker å høre at noen gutter like ved snakket om at "Han der" alltid får seg noe hver eneste gang de ser "han", mistenker at det var meg de snakket om : D

Lenke til kommentar

fyfaen for en kveld/natt whatever :( jeg husker ikke dritten.. ingenting.. vet bare at jeg våkna nå.. og har virkelig hunge over toalett skåla.. showerpoweer.. Jeg shaker og er nærvedårlig.. Jobb klokken seks ikveld gitt..

 

Minn meg på å aldriiiii drikke sånn her igjen.. samboca er farlig,farlig.. jeg eeeeer/var sååå drita...

Lenke til kommentar
du får joine klubben min: Edru på byen og fester ;)

 

Jeg synes egentlig det er litt unfair overfor jentene å frese rundt og game i vei uten å nærme seg deres nivå engang, fordi man er så slu at man lar være å drikke...

 

Nå veit jeg jo at ikke du er så slu og luskete av deg, men likefullt. Klink edru sjekkemaskiner er ikke akkurat fair play. :)

 

Jeg har alt planlagt søsteropplegget mitt med PUA og Øivind på lørdag (de bare veit ikke om det enda), og jeg skal ikke garantere at jeg dukker opp pling edru, men skal holde meg såpass på matta at jeg ikke lar meg lure med på flatliners + +....

Lenke til kommentar

Shit ass, god morgen folkens.. Hvor mye drit går det egentlig an å gjøre i løpet av en natt/kveld? Jeg husker seriøst nada ca.. Vet bare at jeg og bestevenninna krangla big time og dro fra byen før kl ble 1 i natt..

 

Hvordan var torsdagsnatta deres da??

Lenke til kommentar
du får joine klubben min: Edru på byen og fester ;)

 

Jeg synes egentlig det er litt unfair overfor jentene å frese rundt og game i vei uten å nærme seg deres nivå engang, fordi man er så slu at man lar være å drikke...

 

Nå veit jeg jo at ikke du er så slu og luskete av deg, men likefullt. Klink edru sjekkemaskiner er ikke akkurat fair play. :)

 

Jeg har alt planlagt søsteropplegget mitt med PUA og Øivind på lørdag (de bare veit ikke om det enda), og jeg skal ikke garantere at jeg dukker opp pling edru, men skal holde meg såpass på matta at jeg ikke lar meg lure med på flatliners + +....

 

Jeg trenger ikke alkohol for å vise mitt sanne jeg eller tørre å strekke på grenser.

Dermed så spiller jeg fair ved være meg selv :)

 

Det at jentene finner meg sjarmende for den jeg er, er bare koselig :)

 

Da sees vi nok på lørdag påsan! ;)

Endret av Dankwah
Lenke til kommentar
Jeg synes egentlig det er litt unfair overfor jentene å frese rundt og game i vei uten å nærme seg deres nivå engang, fordi man er så slu at man lar være å drikke...

 

Nå veit jeg jo at ikke du er så slu og luskete av deg, men likefullt. Klink edru sjekkemaskiner er ikke akkurat fair play. :)

 

Muuhahaha!!

 

Min hemmelighet er avslørt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...