Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som hadde giddet å lese igjennom innlegget mitt en side tilbake og kommet med respons? :)

 

Uten at jeg orker å skrive så veldig mye fordi jeg er stup trøtt og egentlig ikke orker å tenke, så vil jeg bare si noe om denne "jakke-situasjon-damen". Når venninene dine kom bort på slutten og skulle ha deg med på dansegulvet, var det nok litt feil å gå helt i fra henne ja. Det er mye du kunne sagt og gjort, jeg tenker kanskje du kunne sagt til denne blondinen f. eks. "Tør du å bli med på dansegulvet?". Eller noe i den dur. "vis meg hva du kan a, du har ikke sjans mot meg;)". Du burde utfordret henne på en måte. Kanskje noe i linjene av "Jeg og en vennine ble til slutt enige om at gutter er bedre på dansegulvet en jenter". Poenget er at for det første, hadde du fått henne med deg så kunne du bare tatt det derifra og du ville nå stått med 3 jenter på dansegulvet noe som fort hadde ført til pre-selection. Du hadde blitt et naturlig midtpunkt. Bah, orker ikke å tenke mer nå.

 

PUA - se på den tidligere posten til mihcaoj og hjelp han litt;)

Lenke til kommentar
Nei. Rock-on er langfinger og ringfinger inn i kjeden. Peikefinger og lillefinger er utanfor. Då får du utnytta "muskelgrupper" i fingrane du eller ikkje ville ha utnytta, som betyr at du kan halde på lenger. I tillegg er dette mykje brukt for å få jenta til å oppnå ejakulasjon.

 

what.. synes det høres mye mer logisk ut med peikefinger og langfinger inn i kjeden enn det du nevner..

 

"Come here" kalles den.

Lenke til kommentar

Meh, jeg visste det. Min mangel på escalation = lite respons fra jenten jeg traff på torsdag og senest på lørdag.

 

Er så typisk meg, min AFC-"historie" har absolutt noe å gjøre med hvor treg jeg er til å gjøre advances. Dette gjelder da ikke alltid, men spesielt når jeg er litt usikker når jeg føler jeg ikke får nok IOIs tilbake igjen. (selv om jeg ofte gjør det)

 

I tillegg til å være litt treg med å eskalere, klarte jeg å miste henne (aner ikke helt hvordan det skjedde) i køen utenfor utestedet.

 

Jeg klarer meg fint med jenter jeg har truffet flere ganger, men hun her hadde jeg vel truffet to kvelder, det er heller det at jeg hadde vel snakket med henne (skikkelig, ikke fluff) i en 10-15 minutter, så jeg passet meg for å ikke være overivrig.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Nå er sommern definitivt kommet! Mai ser svært lovende ut for min del. Har fått noen faste FBs som ikke er så aller værst. Hun ene kalles Wife2Be.

 

Har boooka meg inn på 2 party de kommende 2 helger. Early spring party til lørdag, og ikke minst skal jeg på David Guetta på Cosmo neste fredag :) Dit skal jeg med 23 åringen som jeg kaller henne. En aldri så herlig liten sak :fun:

 

Ville bare dele mine svært så optimistiske tanker med dere, slik at dere får litt motivasjon til å kjøre på som faen. Si fra om du skal på Cosmo neste fredag da :)

Lenke til kommentar

Dagens spørsmål.

 

Planen var å ta en russeknute i dag, bade i mjøsa før 1. mai. Hadde "pinky-swear" med ei vennine, om at vi skulle ta det i dag. Hun hadde i tilleg avtale med guttene i klassen sin om å ta den med dem eller noe, så jeg skulle bli med, hun skulle si ifra når og hvor de dro i dag. Rundt åtte tiden. Ingen melding kommer. Jaja, jeg får dra å se kampen tenker jeg, fuck henne. All good, jævlig god kamp forsåvidt. Nå litt før halv tikker det inn en melding "Eirik, jeg glemte det. Unnskyldunnskyldunnskyld. Jeg venter til nå like før elleve, sender en melding med "Ja det var jo hyggelig" (tenkte at det ville vel tilsvare noe ala å vise at du ikke er fornøyd med "innsatsen" hennes, noe jeg jo selvsagt ikke er. Ikke faen om jeg finner meg i at hun glemmer meg). Hun ringer oppigjen med en gang, og samtalen går vel noe ala:

 

K:Unnskyld!

E: ........ Jeg overlever, da fikk jeg se ferdig kampen i allefall

K: Du skjønner det, at de bare blablbalbla og så glemte jeg det.

E: Whatever, jeg overlever. Er ikke noe pes (Hvorfor sa jeg det, jeg ble jo sinna)

K: Blbalbla.....

E: ..(begynner å bli pinlig stillhet).. var det noe mer?

K: "Var det noe mer liksom" (herming/overlegen stemme)

E: Vil du si at du elsker meg eller noe? (reframe)

K: Hihihihi (ekte latter)

E: Vel, jeg takler det, men jeg skal spare deg for bryet. God natt

 

Er ikke helt fornøyd med samtalen/hele situasjonen i det hele tatt. Hmph. Synes jeg ble litt vel AFC i tonefall og replikker, så prøvde å få tilbake frame og kjøre tilbake med litt C&F. Men hvordan følger jeg det opp videre. Hun sa vel ett sted at vi sikkert kan bade i morra, men da sa jeg at jeg var invitert på vors fra klokka 12 i morra (noe som er sant takk). Men jeg vil få bade med henne, spesielt om det er godt vær. Bah. What to do?

 

EDIT: Min plan: Om jeg ser henne i morgen, og hun begynner å snakke om det, tenkte jeg rett og slett bare å kjøre på med noe ala:

"Sorry, det er to ting jeg ser etter i venner. Det ene er at de holder det de lover, og det andre er at de holder avtaler. " (Vi hadde pinky-swear OG avtale om at hun skulle si ifra) og så fortsette med "Og ikke har jeg planer om å ha venner som "glemmer" meg heller. Det handler om tillitt, og du ser hvem som har de tøffeste kompisene, jo det er meg. (Hadde tidenes vors, hvor samtlige jenter sier dagen etterpå at jeg har "tidenes tøffeste/morsomste/kuleste kompiser). Og nei, det gjelder deg og selv om du har to pupper".

 

Jeg mener, det værste som skjer er at vi slutter å snakke, og at jeg ikke får meg noe med _hun_. Og det skal strengt tatt ikke bety så mye for meg heller at det gjør noe. Og det er tre måneder til jeg er borte fra den drittbyen her, og jeg er uansett ikke interressert i å ha venner som oppfører seg sånn. Så like greit å si det, men problemet er jo å ikke virke furt! Whatever, jeg kjører på.

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar
EDIT: Min plan: Om jeg ser henne i morgen, og hun begynner å snakke om det, tenkte jeg rett og slett bare å kjøre på med noe ala:

"Sorry, det er to ting jeg ser etter i venner. Det ene er at de holder det de lover, og det andre er at de holder avtaler. " (Vi hadde pinky-swear OG avtale om at hun skulle si ifra) og så fortsette med "Og ikke har jeg planer om å ha venner som "glemmer" meg heller. Det handler om tillitt, og du ser hvem som har de tøffeste kompisene, jo det er meg. (Hadde tidenes vors, hvor samtlige jenter sier dagen etterpå at jeg har "tidenes tøffeste/morsomste/kuleste kompiser). Og nei, det gjelder deg og selv om du har to pupper".

 

Hadde jeg vært i dine sko, tror jeg ikke dette har vært den optimale responsen. Det kan være en mulighet at dama faktisk ikke glemte deg, men at hun spiller opptatt. Dette har jeg erfart blir benyttet når personen finner en viss verdi i deg og vil forsøke å spille på nettopp det å være utilgjengelig for å gjøre seg selv mer interessant. Utilgjengelighet forbindes ofte med stort sosialt nettverk.

 

Tror det er essensielt at du slår tilbake med lik mynt, du er en viktig person som har et enormt sosialt nettverk å tilfredstille og har alltid noe å kompansere tid til overs på. Husk, du har nok venner - du er for opptatt til å skape nye venner. Det er de som må jobbe for det.

 

Og hvis hun faktisk glemte det (noe jeg tviler på), er hun helt klart ikke interessert (noe som er motstridende med det faktumet at hun kontaktet deg, ikke motsatt!)

Lenke til kommentar

Eirikeb: Du må "call her on her bullshit", du må ikke akseptere at hun ikke holder avtalen sin med deg.

 

Nei, jeg mener ikke at du må bli rasende sint, men du må rett og slett si at du er misfornøyd/skuffet over at hun ikke holder avtalen, få en skikkelig forklaring for det, og (veldig individuelt basert på hennes svar) sette opp et nytt møte/whatever med henne.

 

Det virker som om du skal ta hevn over henne eller noe slikt, hvis du sier noe sånt som du har skrevet, sånn ville ikke jeg sagt det i hvertfall.

 

Men men, du får ta å oppdatere her i morgen da ;) (hvis du ser henne)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...