Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

klisjè: har lenge følgt tråden her uten å komme med inspill, men tenkte at tiden nå er inne.

 

dette året er for meg et jobb-år @ peppes pizza, og ettersom mange av mine kolleger er "fast" ansatte jobber jeg som regel sene skift, også i helgene. Det blir derfor ikke veldig mange muligheter til å joine vors med kompiser/venninner og blir dermed ofte hengende litt etter og ender derfor ofte med at jeg tar beslutningen om å ikke gå ut. Dog i går skjedde følgende: rakk ikke bussen hjem og måtte ta taxi. 250kr for noe jeg kunne fått gratis var litt surt der og da ettersom jeg kunne tatt bussen om jeg hadde sluppet 5min tidligere, men UANSETT..

 

kom hjem rett før 23 og var veldig i tvil om jeg skulle ut, men ettersom kvelden allerede var på et lavmål jeg sjelden opplever så tenkte jeg at herfra kunne det bare bli bedre. Og det ble det;) tok bussen til byen og droppa innom 20-årsdagen til ei venninne fra tidligere skole. Endte opp med at jeg hilste på venner/venninner og tok turen med di på byen.

 

Ettersom di går på Bi så har Metro(relativt stort utested i bergen) en ordning om at elevene ved den skolen slipper gratis inn + har egen kø som alltid går raskere. Dette endte med at jeg og vors-folket splittet. Dette var faktisk mer positivt enn jeg hadde trodd ettersom et par jenter stod foran meg i køen og var oppgitte over at utestedet plutselig hadde skiftet til 24-årsgrense og ikke lenger var 20. "hva faen" tenkte jeg, og spurte om jeg slapp inn, men nei. Joinet di to venninnene og snakket med ene vakten. Etter en stund med fram og tilbake skulle vi få slippe inn, denne ene gangen. Jeg kom inn rett før dem og stakk ned og hang fra jakka mi og hooka opp med vors- folket. Satt og snakket litt med ei random jente og kjørte litt KINO, funket fett.. dog var jeg mer interessert i dama fra køen, og speidet etter hun. Fant dessverre ikke henne, men fikk øye på jenta jeg var forelsket i på folkehøyskolen og tenkte jeg skulle bort til ho. Situasjonen der er fortsatt litt flau fra min side ettersom jeg fortsatt har litt følelser for ho, og blir derfor hindret av dette :S spurte hun om planer for i sommer og begynte å snakke om Hovefestivalen. Ho virket veldig interessert, men ettersom jeg følte jeg ikke hadde så mye mer interessant(som jeg visste hun også var interessert i) å snakke om så stakk jeg bare for å bevare litt ære :p

satt meg ned med vors-folket og kjente jeg egentlig ikke hadde det så gøy. Etter et par timer med småsnakk om lite og ingenting stakk jeg for å hente jakka mi.

 

Der stod dama fra køen og var frustrert over at ho hadde mistet lappen(du får en lapp når du leverer inn jakka). Jeg er ny i "gamet" og er ikke fryktelig vandt med å åpne, så kjørte en forsiktig "så du kom inn du også?" med et glimt i øyet. Responsen var overveldende. Ho strøyk meg over armen og sa "så bra du også kom inn". Kjørte litt C&F på ho, og så ut som ho hadde det artig. Et par minutter etterpå stakk ho bort til en anna kar som jeg la merke til at holdt øye med ho når vi snakket sammen. Ho gikk bort til han og det så ut som ho forklarte jakke-situasjonen til han(uten at jeg vet det) - di var relativt close så det ut som, og jeg dreit i ho(egentlig ikke, men ettersom ho stakk fra meg så tenkte jeg ho ikke ønsket mer).

 

Drakk et par øl til og skulle nok en gang til å gå. Etter et par skritt støtte jeg igjen på dama fra køen/jakke-situasjonen og spurte om ho forstatt ikke hadde funnet jakka og foreslo at jeg kunne lete sammen med ho. Så ut som ho ble glad da jeg viste at jeg faktisk brydde meg ved dytte bort noen som stod i området der lappen kunne vært. Uten hell på letingen så hørte jeg navnet mitt bli ropt av jentestemmer. Det var to venninner fra folkehøyskolen. Ble møtt med klemmer og smil. NÅ kommer katastrofen. Jeg stakk med venninnene mine(som jeg ikke føler NOEN ting for) og ditchet blondinen jeg var med. Sa at jeg stakk med di ut på dansegulvet. Da sa blondinen "jaja, lykke til med damene i kveld da" - uten noe spesielt smil eller noe. Dette enset jeg ikke da, dog ser jeg i dag at jeg heller burde ditchet venninnene mine og blitt med blondinen, ihvertfall sjekket situasjonen mer. Har aldri sett ho før, og alt gikk så fort at jeg rakk ikke få nr. hennes heller. I dag angrer jeg noe JÆVLIG, men men.. ho fortalte hvor ho pleier å gå ut, så får se om jeg ikke kan finne henne igjen. Danset litt med venninnene mine, men merket fort at tapet av blondinen ikke kunne leges med tam dans fra venninner. Stakk hjem kort tid etterpå.

 

Beklager at posten min ble så aaaaltfor lang, skal prøve å holde det kortere i framtiden. Til dere som har lest alt: hva kunne jeg gjort anderledes(utenom å ikke ditcha target..:p)? spesielt med tanke på ho ene fra fhs(folkehøyskolen) som jeg var meget betatt av? føler liksom aldri jeg har noe interessant å si til henne.

 

Om noe er uklart, feel free to ask ;)

 

btw, Øyvind: har du noen fine openers for pizza-bud? leste tidligere at du har vært i bransjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gutter og damer som spyr er ikke helt meg Sandy. Dog finnes det gutter som virkelig tenner når dama brekker seg. Dog er ikke gagging noe for meg...

 

En ting er å grise med damene, en annen ting er å grise med den yourwife2be....

 

Guri, jeg kan ikke skjønne det. Hvem liker ikke en real sprutæljing, liksom? ;)

 

Hadde jeg vært ute etter å vise dere noe søtt, hadde det blitt meg i morges:

Iført min fine, ferskenfarga kjole spaserer jeg oppover Inkognitogata, pakka inn i jakker og skjerf. Lite tenker jeg over at stoff i friksjon mot hverandre gjerne gjør at det underste plagget liksom henger seg opp. Så først etter tre minutter legger jeg merke til at jeg går rundt meg kjolen krølla oppunder jakka med rompa i fin fres ute i friluft.

 

Jaggu bra jeg har på fin strømpebukse...

Lenke til kommentar

Vel.. Jeg må virkelig si at russetiden tar av her i hjembyen, og jeg tror ikke dere gutta hadde sagt nei-takk til helgas' fest.

Ene russekravet er påfølgende: Stirr på en medruss nakne kjønnsorgan i 5 minutter. I helga var 30 stk samlet til fors hos ene venninna mi, hvorpå de hiver inn på alko og M kler av seg stringen, sitter seg comfty tilbake i sofaen, med beina oppå bordet. DVS du har full innsyn til alt. Dette med 30 stirrende russ, jenter og gutter. M er jente..

 

Det som videre skjer er at S entrer M hvor hun begynner å leke med M's klitt, isbit og videre fingring.. og slik fortsetter de, M fingrer også seg selv.. Jeg vil si det ble en del spetakkel rundt dette på skolen idag.. Hvorpå S er en av mine beste venninnder.. Begge er jenter.

 

PUA, mener du slik også viser seksuell trygghet? *flire*

Endret av araa
Lenke til kommentar
Vel.. Jeg må virkelig si at russetiden tar av her i hjembyen, og jeg tror ikke dere gutta hadde sagt nei-takk til helgas' fest.

Ene russekravet er påfølgende: Stirr på en medruss nakne kjønnsorgan i 5 minutter. I helga var 30 stk samlet til fors hos ene venninna mi, hvorpå de hiver inn på alko og M kler av seg stringen, sitter seg comfty tilbake i sofaen, med beina oppå bordet. DVS du har full innsyn til alt. Dette med 30 stirrende russ, jenter og gutter. M er jente..

 

Det som videre skjer er at S entrer M hvor hun begynner å leke med M's klitt, isbit og videre fingring.. og slik fortsetter de, M fingrer også seg selv.. Jeg vil si det ble en del spetakkel rundt dette på skolen idag.. Hvorpå S er en av mine beste venninnder.. Begge er jenter.

 

PUA, mener du slik også viser seksuell trygghet? *flire*

 

That's a story for en eventuell Erotikk-tråd :p

Lenke til kommentar
Hadde dette vært en fest i NYC, så hadde det vært knall. Men med så mange ingrodde bygdetullinger som det er i Mo, tror jeg denne episoden på sikt ikke er særlig heldig.

 

Vi får håpe at ingen av bygdetullingene filmet det hele med sin mobiltelefon da....

 

you wish.. mye heitere enn damene dine;)

Lenke til kommentar
Man. Den er kjedelig.

 

Du skal være litt forsiktig med å stimulere en sår vagina for fort.

Det jeg ofte gjør, siden g-punktet er såpass langt ute, så tar jeg to fingre, med en teknikk vi har døpt "rock on" (hvor hånda er i rocketegn), og dytter ned mot bakerste veggen, og stimulerer deepspot i stedet... Hun vil bli så våt noen ganger, og kåt, at hun glemmer hun er litt sår..

 

Men da må du tåle en del whining dagen etterpå... :)

 

Dette med "rock on" skjønner jeg ikke. Liksom pekefinger og lillefinger opp, som djevelhorm, liksom? Eller tenker dere på V for victory-tegnet? Førstnevnte kan vel ikke være noe særlig, med tanke på at peke- og lillefinger samla ikke blir særlig langt ("ikke så langt, men skikkelig tjukt"), og det jo er hyggelig å kjenne noe som helst (sjøl om fingring er uhyre ubehagelig i min bok). Victory derimot burde jo fungere, i alle fall etter en stund (med tanke på at to harde fingre ikke er spes behagelig). Men å kalle det rock on og tru man har funnet opp kruttet?

 

Gutter da... ;)

Lenke til kommentar

Nei. Rock-on er langfinger og ringfinger inn i kjeden. Peikefinger og lillefinger er utanfor. Då får du utnytta "muskelgrupper" i fingrane du eller ikkje ville ha utnytta, som betyr at du kan halde på lenger. I tillegg er dette mykje brukt for å få jenta til å oppnå ejakulasjon.

Lenke til kommentar
Nei. Rock-on er langfinger og ringfinger inn i kjeden. Peikefinger og lillefinger er utanfor. Då får du utnytta "muskelgrupper" i fingrane du eller ikkje ville ha utnytta, som betyr at du kan halde på lenger. I tillegg er dette mykje brukt for å få jenta til å oppnå ejakulasjon.

 

Det er jo slett ikke noe rocketegn, hehe. Snakker om overselging. Mer westcoast-hip hop. (Dette kan jeg tydligen veldig mye om, haha).

 

Dere får holde på. Ruglete innsider i evigheter er bare slitsomt uansett etter min mening.

Lenke til kommentar
Nei. Rock-on er langfinger og ringfinger inn i kjeden. Peikefinger og lillefinger er utanfor. Då får du utnytta "muskelgrupper" i fingrane du eller ikkje ville ha utnytta, som betyr at du kan halde på lenger. I tillegg er dette mykje brukt for å få jenta til å oppnå ejakulasjon.

 

Det er jo slett ikke noe rocketegn, hehe. Snakker om overselging. Mer westcoast-hip hop. (Dette kan jeg tydligen veldig mye om, haha).

 

Når Langfinger og ringfinger er inne i jenta, hvilke fingre er utenfor da? Jo langfinger og lillefinger som = rock-on. :)

Lenke til kommentar
Nei. Rock-on er langfinger og ringfinger inn i kjeden. Peikefinger og lillefinger er utanfor. Då får du utnytta "muskelgrupper" i fingrane du eller ikkje ville ha utnytta, som betyr at du kan halde på lenger. I tillegg er dette mykje brukt for å få jenta til å oppnå ejakulasjon.

 

what.. synes det høres mye mer logisk ut med peikefinger og langfinger inn i kjeden enn det du nevner..

*prøve å fikse fingrene slik* jeg får ikke engang "ned" fingrene ordentlig hvis jeg har langfinger og ringfinger opp, men med peikefinger og langfinger får jeg de andre helt ned.. Hahh, surrete innlegg pls..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...