Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Enig der.

 

Slik som jeg tenker:

 

Hvis du har en vennegjeng på 5 mann... 1 puler, mens 4 må ty til høyrehånda. Da har det i grunn lite å si om hun er stygg eller ikke...

 

Han pulte, de gjorde det ikke..

 

Eller slik som karlzanova sier:

 

Pri 1. Pule

Pri 2. Pule finest mulig

 

Jeg trodde at formålet ikke var å få seg et ligg? Men å ha det gøy? Hvorfor er da hvorvidt man fikk seg et ligg målet på suksess?

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fuck. Jeg for min del er ferdig med å knulle warpigs. Merker at jeg rett og slett blir kvalm av trill runde monstre.

 

Så for meg er regelen

 

1: Pule noen lunne vakkert

 

 

 

Til deg som ikke skjønner hvorfor folk trener: Prøv det. Blir litt vanskelig å forklare sofagriser hva som er digg med å trene. Og damene liker flotte kropper de på lik linje vi liker flotte kropper på damene :)

Lenke til kommentar
Til deg som ikke skjønner hvorfor folk trener: Prøv det. Blir litt vanskelig å forklare sofagriser hva som er digg med å trene. Og damene liker flotte kropper de på lik linje vi liker flotte kropper på damene :)

 

Det har nok litt med personlighetsstype å gjøre også tror jeg. Det er ok og gøy å trene når man er inne i det. Men det er mange andre ting som er ok og gøy også. Det er nok individuelle forskjeller i hvor stor gldde man finner i trening. Og forsåvidt også hvor stor glede man finner i å være i form, ikke alle treningsdager er like morsomme, og da har det litt å si hvor viktig slikt er for en.

 

AtW

Lenke til kommentar
Enig der.

 

Slik som jeg tenker:

 

Hvis du har en vennegjeng på 5 mann... 1 puler, mens 4 må ty til høyrehånda. Da har det i grunn lite å si om hun er stygg eller ikke...

 

Han pulte, de gjorde det ikke..

 

Eller slik som karlzanova sier:

 

Pri 1. Pule

Pri 2. Pule finest mulig

 

Jeg trodde at formålet ikke var å få seg et ligg? Men å ha det gøy? Hvorfor er da hvorvidt man fikk seg et ligg målet på suksess?

 

AtW

 

Godt poeng. Snakker forøvrig på andres vegne nå... For en stund tilbake, når jeg var hardcore inn på det å bli en closingmaskin, levde jeg etter den regelen.

 

Nå som gamet er helt intergrert i meg, og jeg gjør slike ting uten å tenke over det, så måler jeg på ingen måte suksess etter ligg.

 

Det har faktisk skjedd flere ganger at jeg har sagt nei til veldig pene damer, rett og slett fordi jeg ikke likte preferansene deres.

 

Jeg måler suksess ut ifra hvordan jeg når mine mål. Mine mål er ikke lenger "100 damer i året" slik som det var før...

Lenke til kommentar
Til deg som ikke skjønner hvorfor folk trener: Prøv det. Blir litt vanskelig å forklare sofagriser hva som er digg med å trene. Og damene liker flotte kropper de på lik linje vi liker flotte kropper på damene :)

 

Det har nok litt med personlighetsstype å gjøre også tror jeg. Det er ok og gøy å trene når man er inne i det. Men det er mange andre ting som er ok og gøy også. Det er nok individuelle forskjeller i hvor stor gldde man finner i trening. Og forsåvidt også hvor stor glede man finner i å være i form, ikke alle treningsdager er like morsomme, og da har det litt å si hvor viktig slikt er for en.

 

AtW

 

Det kommer også litt ann på hvilken del av livet man prøver å balansere ut.

 

Altså:

 

Vi har emosjonell kontroll, finans, sexliv og helse.. 5 grunnleggende prinsipper alle må sørge for å "få på stell" i løpet av livet...

 

Jeg har prioritert emosjonell kontroll og sexliv de siste årene. I år er det finans som er greia. Det ser ut til å gå i boks snart. Så skal jeg starte å trene igjen og komme i form.

 

Så tilbake til sex og emosjonell....

 

Hver gang ta den "litt lenger" så jeg hele tiden utvikler meg... Null regresjon, kun progressjon

Lenke til kommentar

noen som har noen kule referat fra i går:)

 

Syns det er flott å se måten PUA takler Sony123 på jeg da. Du møter folk som aldri vil forstå seg på PU. De ønsker innerst inne å være en som er in hos damene, og missunnelse er en merkelig sak.

 

Jeg vet PUA netter og gjør det bra, så han har min dypeste respekt. At han takler situasjonen på nettet er også meget bra. Det gjør at han har selvbeherskelse og ikke minst viser at han mester situasjonen. Mange andre har en del å lære her, inklusiv meg selv.

 

Nuff said om trening og PUA. Jeg vil ha referater :)

Lenke til kommentar

Jeg tenker virkelig med omhu hvem jeg velger å gå til sengs med... Jeg gidder virkelig ikke beklage at folk med feil livsstil (i mine øyne) er non-attraktiv, ei heller at jeg er overfladisk.. Jeg er nok det, det vil ikke si at jeg ikke er ydmyk ovenfor alle typer personer, vil bare si at jeg ikke går rundt til sengs med en gris som er 100 kg rent fett.

Endret av araa
Lenke til kommentar

De fleste er klar over at folk med feil livsstil (les: veldig overvektige) er lite attraktivt. Det jeg reagerte på isted Araa, var at du uttalte at menn er dumme fordi selv tjukke og/eller stygge jenter får seg noe.

 

Hvorfor ikke være glad på hennes vegne? ;)

Endret av edds
Lenke til kommentar
De fleste er klar over at folk med feil livsstil (les: veldig overvektige) er lite attraktivt. Det jeg reagerte på isted Araa, var at du uttalte at menn er dumme fordi selv tjukke og/eller stygge jenter får seg noe.

 

Hvorfor ikke være glad på hennes vegne? ;)

 

Vel det virka ikke slik ovenfor;) whatever suits you.. Joda, for all del.. she's lucky.. Han var heit.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg "aldri" trener er fordi jeg aldri finner noe jeg har glede av å drive med, men det betyr ikke at jeg er feit eller lar kroppen min forfalle av den grunn.

Korleis unngår du å la kroppen din forfalle då? Eg har heller aldri trent noko aktivt, men har ganske lang veg frå busstoppen og heim, noko som før resulterte i ein del sykling opp og ned. No, etter at eg har fått lappen er det jo naturligvis blitt mindre og mindre fysisk aktivitet, og eg er redd for at kroppen min skal forfalle. Trening ser eg utrulig lite glede i, sjølv om eg har prøvd fleire gonger. Eg har berre ikkje den rette motivasjonsfaktoren trur eg..

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg "aldri" trener er fordi jeg aldri finner noe jeg har glede av å drive med, men det betyr ikke at jeg er feit eller lar kroppen min forfalle av den grunn.

Korleis unngår du å la kroppen din forfalle då? Eg har heller aldri trent noko aktivt, men har ganske lang veg frå busstoppen og heim, noko som før resulterte i ein del sykling opp og ned. No, etter at eg har fått lappen er det jo naturligvis blitt mindre og mindre fysisk aktivitet, og eg er redd for at kroppen min skal forfalle. Trening ser eg utrulig lite glede i, sjølv om eg har prøvd fleire gonger. Eg har berre ikkje den rette motivasjonsfaktoren trur eg..

 

Stort sett kun ved hjelp av fysisk bevegelse i dagliglivet, som dansing i helgene og gåing. Jeg kunne selvsagt trent mer for se enda bedre ut, men når jeg ikke finner noe som er gøy å drive med blir jeg bare sur og grinete av å sløse bort tid på noe som er kjedelig, ikke glad og fornøyd som mange andre beskriver seg selv etter trening.

 

Jeg er verken feit eller muskuløs, en fin mellomting ;)

Lenke til kommentar
noen som har noen kule referat fra i går:)

 

Syns det er flott å se måten PUA takler Sony123 på jeg da. Du møter folk som aldri vil forstå seg på PU. De ønsker innerst inne å være en som er in hos damene, og missunnelse er en merkelig sak.

 

Jeg vet PUA netter og gjør det bra, så han har min dypeste respekt. At han takler situasjonen på nettet er også meget bra. Det gjør at han har selvbeherskelse og ikke minst viser at han mester situasjonen. Mange andre har en del å lære her, inklusiv meg selv.

 

Nuff said om trening og PUA. Jeg vil ha referater :)

 

 

Hehe, såeh, hersketeknikker, personangrep og lite flatterende personkarakteristikker viser selvberskelse å at man mestrer situasjonen?

 

Mohaha, så ufattelig lavmåls. :D

Lenke til kommentar
Hehe, såeh, hersketeknikker, personangrep og lite flatterende personkarakteristikker viser selvberskelse å at man mestrer situasjonen?

 

Mohaha, så ufattelig lavmåls. :D

 

Please, spar oss for preiket ditt sony, er det noen som er lavmåls så er det nå deg..

Lenke til kommentar

Er enig i det med treningen. Er jeg inne i en god periode, strutter selvtilliten av meg og det viser seg i mange andre sammenhenger.

 

Det beste er å ha livet på høygir, ha noe å gjøre hele tida. Gjøre stuf som er utviklende, dvs unngå stagnerende faktorer som dataspill, tv og annet dill. Selv så synes jeg dette er litt vanskelig for tida :D er en jævla prokrastiker. Elsker PSP'en min. Jeg vet jo at alt dette elektroniske dilldallet bare er til for å få meg til å bruke tid på det, da det trigger gode følelser i meg. Rimelig vanskelig å avstå!

 

eks: jeg bør jobbe til tentamen nå, men sitter heller på pcen.

Jeg har som mål å spise sunt de neste ukene for å få frem musklene, men nå fant jeg en firkløver i skapet. MM, jeg greier ikke å motstå den. faen.

 

Over til noe annet,

surfa litt på Backstreet Boys-videoer her i sted :whistle: , og kom til å tenke på noe;

hvorfor ble disse så populære? Damer liker tøffe menn, men i disse videoene oppfører de seg som sårbare følelsesbomber. likevel er ble de superpopulære.

Hva er psykologien bak dette?

Lenke til kommentar
Sony123: Gi deg nå. Back down...

 

Jeg trenger litt hjelp med "KINO".

 

Problemet mitt er at jeg alldeles ikke er flink nok til å bruke KINO helt fra starten av når jeg treffer henne og derfor "eskalerer" for lite. Noen tips? :p

 

Akkurat nå er jeg irritert at jeg har problemer med å laste opp film...

 

Skal lage en film hvor jeg viser korrekt kino eskalering..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...