Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Bare for å kommentere litt av det du sier: Hvis du trener to økter til dagen på 600-1000 kcal så kommer du til å møte veggen.

Kommer til å bli rimelig sliten med så lite karbohydrater, ja.

 

Ok.. Igår fikk jeg virkeliiig bekrefta dette med at enhver gjennomsnittlig dame kan knulle ca hvilken som helst mann, eller i dette tilfellet.. så er dama ikke pen i det hele tatt og virkeliiiig overvektig. Jeg er så sjokka.

 

Var på jobb igår, så kommer ei heit dame jeg vet inn med den hunken, eldre fyr(mm eldremm;) som faktisk er første lærer på servitør linjen.. Jeg serverer dem vin & mat hvorpå kokka senere på kvelden spør hva jeg synes om fyren.. Og jeg langer ut akkurat hva jeg synes om han. Virkeliiiiig bra fyr, litt for lav for min smak, deiligste parfymen, lukta himmelsk. Hvorpå hun sier: "ah, så du synes jeg har bra smak da". Jeg bare "hæææ? har du knulla han" ..hu gliser bare og stottrer frem et stort ja..

 

 

HAHAHA.. erre muulig. Jeg er så sjokka.

Dumme dumme menn..

Evolusjonen er lurere enn oss alle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare for å kommentere litt av det du sier: Hvis du trener to økter til dagen på 600-1000 kcal så kommer du til å møte veggen.

 

Kommer helt annpå hva du trener. Når jeg kutter ned på kaloriinntaket mitt ligger jeg som regel rundt 1000-1300 kcal på siste innspurten og da driver jeg PW, styrke samt lav intenskardio.

Endret av araa
Lenke til kommentar

Skal ikke gjøre dette til en treningstråd, men å ligge så lavt gjør at du spiser muskler. Deffe handler om å beholde muskelmasse, men fjerne fett. Dette er ikke enkelt og man bør vite hva man driver med.

 

I dag har jeg jobba hardt med min FB. Hun er happy igjen, så jeg stikker innom henne en tur i kveld en tur. Har dog noen bedre venner som maser om at vi skal ut. Så jeg aner ikke om jeg plutselig havner utpå...

 

:fun:

 

Nå skal jeg spise og ta nakenbilder som jeg sender til araa på msn :fun:

Lenke til kommentar
PUA: The phantom, som i at du spytter på ryggen hennes og spruter henne i ansiktet når hun snur seg? =D

 

Nei, det er skuddfinta.

 

Phantom er en realisering av en fantasi jenter har. Man finner fram til disse fantasiene på forskjellige måter. Som i går. Hun jeg var med hadde type og sånt, og dermed er vi selvsagt utelukket for åpenbar tiltrekning (Som gjør det mer spennende for henne og)...Dermed gav jeg hun "The gift of the phantom" som Tim snakker om i RSDs Transformations program.

 

Det jeg gjør er, mens hun sover, uten at hun merker noe så bare går jeg. Dette kan høres litt slemt og utnyttende ut, men jeg visste at det var en fantasi hun har.

 

Hun har da to valg:

 

1. Leve med minnet om en fantastisk natt som hun holder for seg selv.

2. Mulighet til å nekte for at det skjedde...

 

Win/Win

Lenke til kommentar

ops, svar på treningssnakk

 

 

Bare for å kommentere litt av det du sier: Hvis du trener to økter til dagen på 600-1000 kcal så kommer du til å møte veggen.

 

Tviler ikke. Men hittil har det holdt knall i seks dager, med karbodag på torsdag.

Bare for å kommentere litt av det du sier: Hvis du trener to økter til dagen på 600-1000 kcal så kommer du til å møte veggen.

Kommer til å bli rimelig sliten med så lite karbohydrater, ja.

Feil, feil og atter feil. Går helt fint å leve uten karboer i lengre perioder. For å nevne ett praktisk eksempel, eskimoer. Eskimoer levde før kun på fisk. Fisk inneholder som kjent veldig lite karboer. Det eneste er proteiner og fett. Så lenge du får i deg nok forskjellige fett klarer man seg helt fint ut karboer. Det viser flere undersøkelser. Ellers hadde det vel neppe vært noen som snakket om lavkarbo dietter? Om en islandsk fyr klarer å leve ett år på kun kjøtt, involler og andre dyreprodukter, ser jeg ingen grunn til at jeg ikke skal klare å leve i en uke eller to på kjøtt, kjøttprodukter og noen av de sunneste grønnsakene du har. Sjekket i går hvordan kostholdet kom ut med henhold til nødvendig næringsstoffer og så videre sto jeg på praktisk talt alt, bortsett fra antall karboer.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Low_carb

http://en.wikipedia.org/wiki/zero_carb

 

 

 

Huff, merker at jeg ikke er i state eller ladd for å dra ut. Burde gjort lekser. Burde ryddet. Burde gjort ditt og datt. Ikke har jeg kalt øl heller. Hm, dette minner meg om chode Eirik. Vil jeg være chode-Eirik? Nei. UT, NÅ!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
ops, svar på treningssnakk

 

 

Bare for å kommentere litt av det du sier: Hvis du trener to økter til dagen på 600-1000 kcal så kommer du til å møte veggen.

 

Tviler ikke. Men hittil har det holdt knall i seks dager, med karbodag på torsdag.

Bare for å kommentere litt av det du sier: Hvis du trener to økter til dagen på 600-1000 kcal så kommer du til å møte veggen.

Kommer til å bli rimelig sliten med så lite karbohydrater, ja.

Feil, feil og atter feil. Går helt fint å leve uten karboer i lengre perioder. For å nevne ett praktisk eksempel, eskimoer. Eskimoer levde før kun på fisk. Fisk inneholder som kjent veldig lite karboer. Det eneste er proteiner og fett. Så lenge du får i deg nok forskjellige fett klarer man seg helt fint ut karboer. Det viser flere undersøkelser. Ellers hadde det vel neppe vært noen som snakket om lavkarbo dietter? Om en islandsk fyr klarer å leve ett år på kun kjøtt, involler og andre dyreprodukter, ser jeg ingen grunn til at jeg ikke skal klare å leve i en uke eller to på kjøtt, kjøttprodukter og noen av de sunneste grønnsakene du har. Sjekket i går hvordan kostholdet kom ut med henhold til nødvendig næringsstoffer og så videre sto jeg på praktisk talt alt, bortsett fra antall karboer.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Low_carb

http://en.wikipedia.org/wiki/zero_carb

 

 

 

Har jeg nevnt karbohydrater? Prøv å sett deg inn i diskusjonen før du svarer så bastant. Jeg snakker om kalorier, ikke karbohydrater. Jeg er fullt klar over lavkarbodietter, men du er kanskje ikke klar over at det er kalorier i fett og proteiner også?

 

Lenke til kommentar

Hva er egentlig vitsen med å "deffe" og andre ting i den gata (som å ete kattemat = tunfisk og drikke 5 unødvendige liter med vann hver dag), jeg mener har du nok "verbal skills" skal jo det strengt tatt ikke være nødvendig å se ut som Arnold i sin glanstid for å dra damer. Ja, mulig noen trenger den ekstra selvtillitten et slikt image gir, hva vet vel jeg? Hva gjør egentlig jeg i denne tråden, jeg har samboer og er "snill gutt" :) Men det er likefullt et spennende tema.

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar

Trening gir en god følelse og jeg har lett for å komme i "high state" etter en god treningsøkt (endorfiner?). Man føler seg bra og man ser etterhvert bra ut. Dette er alle ting som er positivt mtp sjekking og selvbilde.

 

Hva folk vil oppnå med treninga får være opp til hver enkelt, men poenget er at mange ikke har nok "verbale skills" ut av boksen til å klare å få gode resultater. Trening hjelper på dette da man får bedre selvtillit.

Lenke til kommentar
Trening gir en god følelse og jeg har lett for å komme i "high state" etter en god treningsøkt (endorfiner?). Man føler seg bra og man ser etterhvert bra ut. Dette er alle ting som er positivt mtp sjekking og selvbilde.

 

Hva folk vil oppnå med treninga får være opp til hver enkelt, men poenget er at mange ikke har nok "verbale skills" ut av boksen til å klare å få gode resultater. Trening hjelper på dette da man får bedre selvtillit.

 

Eneste grunnen til at jeg trener er den sykt deilige følelsen du får etter på. Som nevnt tidligere endorfiner(?) eller noe annet blir pumpet ut i kroppen og du føler deg gooood. :cool:

Det at man også ser bedre ut etterhvert er bare en fin liten bonus, men ikke en motivasjonsfaktor.

 

"It's not about the looks guys, its about the inside."

Lenke til kommentar

 

 

Bare for å kommentere litt av det du sier: Hvis du trener to økter til dagen på 600-1000 kcal så kommer du til å møte veggen.

 

Tviler ikke. Men hittil har det holdt knall i seks dager, med karbodag på torsdag.

 

Har jeg nevnt karbohydrater? Prøv å sett deg inn i diskusjonen før du svarer så bastant. Jeg snakker om kalorier, ikke karbohydrater. Jeg er fullt klar over lavkarbodietter, men du er kanskje ikke klar over at det er kalorier i fett og proteiner også?

Beklager, jeg satte inn en setning for mye. Som du sikkert så skrev jeg også "Tviler ikke". De fleste skjønner jo at over 1000kcal i underskudd ikke holder i lengden. Ikke kan jeg huske å ha skrevet at det er noe å prøve å kjøre i lengden. Eneste jeg sa var vel at det kunne være verdt å prøve om man følte seg gretten og sur under deffen, noe det (for meg) virket som om Øyvind var. Rett meg gjerne om det er feil. Og forsåvidt må man vel kunne regne med at alle som vet hva en def er skjønner at det ikke er lurt å ligge på 1000+kcal minus i flere uker. Alt jeg har sagt (eller har ment, mulig jeg har uttrykt meg uklart) er at det absolutt kan være lurt å prøve det. Jeg har i allefall merket en veldig positiv trend som gir meg mer energi under dietten. Mulig det bare er placebo selvsagt, men jeg får i allefall gjordt mer nå enn før. Så jeg kommer til å fortsette å begrense karboinntakket mitt, om ikke så ekstremt som nå.

 

 

 

Bah, tror jeg dro "hun vil pule meg" litt for langt i dag. Tenker jeg poster en god field report i morgen. Tro jeg egentlig endte opp med å miste survival value som mystery ville ha sagt, da hun lurte på om jeg ikke kunne følge henne et stykke på veien hjem. Lurer på om hun ikke begynner å bli min one-itis. Velvel, får vurdere i morgen, nå er det god natt, så sove og prøve å bli kvitt hosten.

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar
Hva er egentlig vitsen med å "deffe" og andre ting i den gata (som å ete kattemat = tunfisk og drikke 5 unødvendige liter med vann hver dag), jeg mener har du nok "verbal skills" skal jo det strengt tatt ikke være nødvendig å se ut som Arnold i sin glanstid for å dra damer. Ja, mulig noen trenger den ekstra selvtillitten et slikt image gir, hva vet vel jeg? Hva gjør egentlig jeg i denne tråden, jeg har samboer og er "snill gutt" :) Men det er likefullt et spennende tema.

 

Jeg selv foretrekker menn med muskler som finner gleden i en livsstilt hvor riktig ernæring og trening er like mye prioritert som alt annet i livet vi foretar oss. Å se ut som Arnold.. den tok kaka gitt, dagens..

 

Liker å fristes av hva jeg ser, menn som jobber mot å endre sin fysikk, som er kompakte er rett å slett superdeilig. Jeg liker ikke fyrstikk, liker ikke tynt.. Trente menn er f.eks mye heller et bedre valg for meg å sikre sitt avkom med enn med tynne.. Beklager å si det.. en mann skal være en mann.

 

Snill gutt & samboer gjør ikke temaet mindre spennende nei:)

The pump is so satisfying. It's like the feeling of cumming. You know, as having sex with a woman and cumming! Can you believe how much I am in heaven. I get the feeling of cumming in the gym and the feeling of cumming at home."

-Arnold Schwarzenegger-

Endret av araa
Lenke til kommentar

Gahh.. Eg var på russefest i dag. Rotet litt med ei medruss (som eg faktisk har gått i klasse med i rundt 5-6 år snart). Utrulig kjekk jente (og ja, KINO er nøkkelordet her). Etterkvart reiste alle på den lokale puben, meg inkludert (der denne medrussen meldte avbud). Der danset eg mykje med ei jente på 20, 21 (eg sjølv er 19), og som eg fekk utruleg god kontakt med. Eg har "vore borte i ho" før på diverse vorspiel med folk. Eg fekk ikkje nummeret hennar då, men ser ho ligg på evt. facebook. Korleis bør eg approache? Vente til helga etter neste helg (neste helg skal eg til kongeparken), eller virke needy på facebook?

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Hva er egentlig vitsen med å "deffe" og andre ting i den gata (som å ete kattemat = tunfisk og drikke 5 unødvendige liter med vann hver dag), jeg mener har du nok "verbal skills" skal jo det strengt tatt ikke være nødvendig å se ut som Arnold i sin glanstid for å dra damer. Ja, mulig noen trenger den ekstra selvtillitten et slikt image gir, hva vet vel jeg? Hva gjør egentlig jeg i denne tråden, jeg har samboer og er "snill gutt" :) Men det er likefullt et spennende tema.

Einig.. Eit utruleg spanande tema :)

Lenke til kommentar
Ok.. Igår fikk jeg virkeliiig bekrefta dette med at enhver gjennomsnittlig dame kan knulle ca hvilken som helst mann, eller i dette tilfellet.. så er dama ikke pen i det hele tatt og virkeliiiig overvektig. Jeg er så sjokka.

 

Var på jobb igår, så kommer ei heit dame jeg vet inn med den hunken, eldre fyr(mm eldremm;) som faktisk er første lærer på servitør linjen.. Jeg serverer dem vin & mat hvorpå kokka senere på kvelden spør hva jeg synes om fyren.. Og jeg langer ut akkurat hva jeg synes om han. Virkeliiiiig bra fyr, litt for lav for min smak, deiligste parfymen, lukta himmelsk. Hvorpå hun sier: "ah, så du synes jeg har bra smak da". Jeg bare "hæææ? har du knulla han" ..hu gliser bare og stottrer frem et stort ja..

 

 

HAHAHA.. erre muulig. Jeg er så sjokka.

Dumme dumme menn..

 

Dumme dumme menn?

 

Why? ;)

 

Fordi ikke alle menn deler ditt overflatiske syn ang valg av sexpartnere?

 

Du vet, ei stygg feit en er like mye menneske som deg, antagelig atskillig mer "menneske".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...