Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja.. Er dei som ligg litt å spøker i bakgrunnen.

 

Eg har nett byrja å så litt "blueprint de-coded". Eg må seia eg kan assosiere meg sjølv i utruleg mange ting Tyler fortel om. Det virkar nesten som om å seier desse tinga fordi han veit eg vil høre dei. I tillegg kan eg finne utruleg mange likskapar mellom "min historie" og hans. Spooky :p

Lenke til kommentar

Greit å se på de videoene kan hjelpe litt, men kom deg ut og prøv deg på jenter. Husker jeg var ute omtrent hver dag i russetiden, det hjelper ikke å være inne og se på masse videoer og tro at man kan alt.

 

Snakk med folk, både gutter og jenter, vis at du er interresant person å prate med.

Lenke til kommentar
Greit å se på de videoene kan hjelpe litt, men kom deg ut og prøv deg på jenter. Husker jeg var ute omtrent hver dag i russetiden, det hjelper ikke å være inne og se på masse videoer og tro at man kan alt.

 

Snakk med folk, både gutter og jenter, vis at du er interresant person å prate med.

Hey! No må du absolutt ikkje førehandsdømme meg! Du anar ikkje kor mykje eg gleder meg til å gå ut. Første ordentlige festen var forrige helg, og sjølvsagt var eg ute ;) Ellers har vi dåpen i morgon, og blir sikkert noko smått ut over veka. Eg berre les litt på emnet for å "forberede" meg. Ein må jo kunne litt teori før ein skal ut i felten. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_AA_*

Jeg var på dans i dag. Klarte for en gangs skyld å komme i high state, noe jeg ofte har hatt problemer med. Jeg følte meg relativt selvsikker, og hadde en følelse av komfort og kontroll. Jeg klarte å slippe meg mer løs enn vanlig. Ting jeg gjorde:

 

- Sang for full hals

- Danset med meg selv

- Snakket med folk jeg vanligvis ikke ville snakket med

- Tok en moonwalk

- Hjalp en full person inn på toalettet for å spy, og hjalp ham å få skyss hjem. Selv var jeg edru.

 

Det var massevis av jenter der, og de fleste pene. Det var sikkert to jenter til hver gutt. Jentene var veldig villige til å danse - man trengte bare å rekke frem en hånd og danse i vei. En suksess-ratio på ca. 19/20, vil jeg anta.

 

Det er bare et men. Jeg - turte - IKKE - å be noen opp til dans. Jeg sliter noe sykt med approach anxiety. Jeg vil også påstå at jeg er i det øvre sjiktet når det gjelder utseende. Man kunne se at mange av jentene bare ventet på at noen skulle danse med dem. Jeg så ikke en eneste gutt bli avvist, uavhengig av alder, utseende, høyde eller noen ting. Likevel - jeg klarte ikke manne meg opp en eneste gang.

 

Jeg merker at jeg alltid klarer å finne på en slags unnskyldning til å ikke gjøre det. Det har blitt slik en vane at jeg ikke en gang tenker over det, med mindre jeg konsentrerer meg. Det skjedde faktisk en gang, at jeg så ei jente som satt der, alene, og så seg rundt. Hun var veldig appelerende til min smak. Jeg sitter der i et minutt og prøver å manne meg opp. Så kommer en annen fyr og tar henne.

 

Hva har jeg lært i kveld?

 

- At man må gripe sjansen mens man har den

- At approach anxiety er noe dritt (visste jeg forsåvidt fra før av)

 

Jeg merket flere ganger at hjertet begynte å slå raskere i det jeg var i ferd med å gå til aksjon. Men jeg trakk meg i siste sekund hver gang.

 

Vel, jeg får nok flere sjanser. Men approach anxiety er noe jeg veldig godt kunne tenkt meg å bli kvitt, eller i det minste lære meg å mestre. Noen tips?

Lenke til kommentar

Gleder meg at dere har hatt en bra kveld i går :)

Til deg som har approach anxiety, så har noen pekt på tre sekunds regelen. Det er faktiskt et sant helvete å komme ut av dette, men når du har hissa deg nok opp til en gang, vil det være lettere neste gang.

 

Du trenger ei heller legge an på den fineste dama i lokalet med en gang, men prøve deg frem litt med litt mindre heite targets :)

 

 

 

Min kveld i går ble ikke som forventet. Min FB ringte og lurte på om vi skulle ta en liten tur ut, hvor jeg sa at hun kunne gå men at jeg ble hjemme pga deff. Så begynte hun å mase om hvorfor vi aldri gjorde kjærste ting sammen, og hvorfor vi kun hadde sex. Prøvde å forsvare meg, men har jo litt kort lunte om dagen så jeg sa bare: Likeheten med å knulle deg og kjøre Lada, er helt ok til kompisa mine finner ut av det...

 

Jeg ble alene i går, og har en liten oppgave å reparere litt i dag. Men nå er det ut på powerwalks. Kos dere gutta

Lenke til kommentar
Min kveld i går ble ikke som forventet. Min FB ringte og lurte på om vi skulle ta en liten tur ut, hvor jeg sa at hun kunne gå men at jeg ble hjemme pga deff. Så begynte hun å mase om hvorfor vi aldri gjorde kjærste ting sammen, og hvorfor vi kun hadde sex. Prøvde å forsvare meg, men har jo litt kort lunte om dagen så jeg sa bare: Likeheten med å knulle deg og kjøre Lada, er helt ok til kompisa mine finner ut av det...
Håhåhå... slemt sagt!

 

Hvis du blir såpass hissig på deff så tror jeg heller at jeg hadde holdt meg feit og glad. Men er vel ikke lenge igjen nå :)

 

 

 

I dag er det x-russefest her i byen, drar på vors om 3 timer og holder på i minst 15 timer utover.. Blir artig å få på seg russeklea igjen, grille litt, ta et par "russeknuter" og ha det sinnsykt gøy. Hvis jeg ramler over ei eller annen villig HB som er langt nok oppe på skalaen så det superbonus, men hvertfall de første timene i dag er ikke sånt prioritet.

Lenke til kommentar
Hva med 3 sekunds regelen?

Bare gripe i det før approach anxiety rekker å komme inn og får gjort deg usikker. Men PUA er ikke lett, det krever mye av deg, men når du først har gjort det 1 gang så blir de andre gangene så mye enklere.

Jeg skal huske på den neste gang jeg er ute. Eventuelt gå ut og trekke litt frisk luft, for så å gå inn i lokalet igjen, og gå rett på første :)

Gleder meg at dere har hatt en bra kveld i går :)

Til deg som har approach anxiety, så har noen pekt på tre sekunds regelen. Det er faktiskt et sant helvete å komme ut av dette, men når du har hissa deg nok opp til en gang, vil det være lettere neste gang.

 

Du trenger ei heller legge an på den fineste dama i lokalet med en gang, men prøve deg frem litt med litt mindre heite targets :)

All-in-all hadde jeg en bra kveld i går, selv om jeg ikke vant over demonen AA. Det første jeg tenkte i dag når jeg våknet opp var: "hvorfor kunne jeg ikke bare gjøre det?"

 

Jeg tror nok at grunnen til at jeg kanskje ikke gjorde det, var den sjenerte kompisen min. Han er konge og være med og prate med synes jeg. Han er grei, han har sans for humor, han er morsom og alt det der - når du har blitt kjent med meg. Når jeg snakker med andre trekker han seg litt unna, og han turte absolutt ikke å danse eller synge med noen. Han oppfordret med likevel til å gjøre det jeg ville, men det fungerer likevel som en slags bremse.

 

Selv har jeg da satt meg det syke målet at jeg innen sommeren 2010 skal kunne gå opp og snakke med hvem som helst når som helst. Så dette er noe jeg virkelig har gått inn for å mestre.

 

Jeg tror nok som du sier at det er mye enklere når man først har klart å bryte isen.

 

I går klokka sju var jeg tett i nesa, forkjøle som pokker, nøs regelmessig og hostet en del, samtidig som jeg var trøtt som faen. Jeg pumpet state og kom meg ut, og hadde en bra kveld. Neste gang tar jeg det helt ut ;)

 

Forresten, kan legge til en meditasjonsøvelse jeg bruker for å komme i state, eller når jeg trenger å konsentrere meg. For meg funker den veldig bra. Du kan gjøre den hvor som helst når som helst, men den funker best med lukkede øyne. Jeg oppdaget den nettopp, så det er ikke alltid jeg husker å bruke den (som f. eks. i går).

 

Kom deg i en komfortabel stilling. Stram PC-muskelen (den muskelen du bruker for å holde igjen urin), og i det du strammer den, tenk deg at energien flyter opp i hodet, der den flyter rundt. Gjenta det et par ganger. Om energinivået i hodet blir for stort, pust ut, og før energien trygt ned i magen. Hele greia kan gjentas et par ganger.

Lenke til kommentar
Da slo jeg deg med kongla i år PUA. Først kveld som russe, og den morsomste knuta er sikret. (etter Gullkongla, som er _i_ et tre.)

 

Awesome mann! Ble en svenske på meg i går. Hun var den absolutt fineste jenta på utestedet, så måtte sloss med en del chodes for å få det til....

Dro "the phantom" på henne

 

Har faen meg ikke sovet et sekund i natt... Trøtt!!! På'n igjen i kveld

Endret av Alastor
Fjernet sizeendring.
Lenke til kommentar
Selv har jeg da satt meg det syke målet at jeg innen sommeren 2010 skal kunne gå opp og snakke med hvem som helst når som helst. Så dette er noe jeg virkelig har gått inn for å mestre.
Å kunne snakke med hvem som helst kan du sette deg som mål til sommeren 2008. Det er ikke så ille, bare kast deg uti det et par ganger nå så finner du fort ut at det er ufarlig. Så er det bare å øve, øve, øve.

 

 

PUA: The phantom, som i at du spytter på ryggen hennes og spruter henne i ansiktet når hun snur seg? =D

Lenke til kommentar
Da slo jeg deg med kongla i år PUA. Først kveld som russe, og den morsomste knuta er sikret. (etter Gullkongla, som er _i_ et tre.)

 

Awesome mann! Ble en svenske på meg i går. Hun var den absolutt fineste jenta på utestedet, så måtte sloss med en del chodes for å få det til....

Dro "the phantom" på henne

 

Har faen meg ikke sovet et sekund i natt... Trøtt!!! På'n igjen i kveld

 

Du sa jo i går at det var starten på en perfekt kveld, og det virker som det stemte ;)

 

PUA: "Dette er starten på en perfekt kveld PUM!"

PUM: "Med at du prøver og overtale meg til og bli med ut?"

PUA: "YEAH! Er i byen om en time"

 

Hehe :)

 

Noen andre som hadde en god kveld i går?

 

PS: Dette innlegget er skrevet mens jeg nynner på Batman sangen. ;)

Lenke til kommentar

Takker PUA : ).

 

Må si jeg er imponert over hvor fort overgangen min fra megachode til nåværende meg har gått. Må vel ha vært litt uti februar jeg startet å lese the game, og fikk fra kun en å ha rotet og hatt sex med en person, til å nå kunne gå ut å tenke at hver eneste jente der ute vil ha meg med hjem. Da er det bare for meg å bli ferdig med jobb i dag, så bli ferdig med en stor skoleoppgave i dag og i morgen, så drar jeg russetida helt ut. Skal bli godt.

 

Og til Øyvind som er på def. Prøvde tradisjonell deff jeg i to uker. Funka jævlig dårlig, gikk bare rundt og var sulten og gretten. Så fikk jeg tips om en low-carb diet. Hele dietten handler om å spise mist mulig karboer, eller for å si det enkelt. Alt du har lov til å spise er kjøtt (alt som kun inneholder proteiner, og lite/ingen karboer) og grønnsaker. Og her kommer den gamle regelen inn, jo grønnere jo sunnere. En karbodag i uka, ellers er det samme dietten. Kostholdet mitt har vært noe ala: Frokost:2x eggehviter, 50gr smårettskinke, 100g kokte grønnsaker. Lunch: 1x kyllingfilet med 200g salat/grønnsaker. Middag: 1x kyllingfilet/200g svineschitzel/150g karbonade deig og 150g grønnsaker. Kveldsmat: 150g kjøtt av noe slag, avhengig av middagen +100g grønnsaker.

Det morsomme med dette er at jeg ligger på rundt 600-1000 kalorier om dagen, noe som er vilt lite. Men jeg er faen meg ikke sulten. Selv om jeg trener to økter om dagen, og løper rundt å herjer. Anbefalte grønnskaker er spinat (mm, 3g protiner og 1.5g karboer per 100gram!), brokkoli og asparges. Ellers er det mange fine ferdig frosne grønnsakblandinger i butikker, bare slå deg løs. Anbefales til alle. Jeg (og andre) ser resultater etter seks dager på diett!

 

Hm, slo meg plutselig. På to måneder har jeg femganget antallet jeg har hatt meg med. Ikke dårlig!

Lenke til kommentar

Ok.. Igår fikk jeg virkeliiig bekrefta dette med at enhver gjennomsnittlig dame kan knulle ca hvilken som helst mann, eller i dette tilfellet.. så er dama ikke pen i det hele tatt og virkeliiiig overvektig. Jeg er så sjokka.

 

Var på jobb igår, så kommer ei heit dame jeg vet inn med den hunken, eldre fyr(mm eldremm;) som faktisk er første lærer på servitør linjen.. Jeg serverer dem vin & mat hvorpå kokka senere på kvelden spør hva jeg synes om fyren.. Og jeg langer ut akkurat hva jeg synes om han. Virkeliiiiig bra fyr, litt for lav for min smak, deiligste parfymen, lukta himmelsk. Hvorpå hun sier: "ah, så du synes jeg har bra smak da". Jeg bare "hæææ? har du knulla han" ..hu gliser bare og stottrer frem et stort ja..

 

 

HAHAHA.. erre muulig. Jeg er så sjokka.

Dumme dumme menn..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...