Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg er jo glad i jenta, derfor vil jeg ikke at hun skal være sur på meg. Jeg vet den kommentaren kanskje var litt dum, men jeg synes selv at jeg sa den på en ganske uskyldig måte og synes det er merkelig at hun skal reagere på det. Hun er ikke sånn feit liksom bare bittelitt chubby, men dere veit jo hvordan jenter er, har de 1 kilo for mye tror de jo at de er kjempefeite. Og selv om hun er litt chubby så er hun ganske atraktiv hos guttene og er veldig pen sånn ellers.

 

Synes det bare var litt rart når hun hadde mast på meg om at vi skulle dra på byen og at hun plutselig innen et kvarter blir drittrøtt og et helvete å få med seg ut døra. Kan ikke si jeg husker og ha sagt/gjort noe annet hun kunne bli sur for.

 

Jeg kommer til å trekke meg unna ja, får se om hun ringer meg igjen snart. Vet ikke hva jeg skal si isåfall, for kjenner jeg henne rett later hun som om ingenting har skjedd og er like blid igjen. Smiler, gir komplimenter, flørter og er i high state som dere kaller det. Sånn er hun faen meg alltid, uansett hva som har skjedd dagen før osv så føler jeg hu er litt falsk. Ingen kan vel være glade nesten hele tiden?

 

Vær gang jeg har sagt noe galt.. ja det har skjedd før at jeg i fylla feks har tenkt litt for lite over hva jeg har sagt så pleier hun bare å legge på tlf og ikke gidde å svare. Sånn er det alltid når hu blir sur, når hun tilslutt tar tlf tar det liksom 5min å ordne opp så skjønner ikke helt problemet. Når hun ikke gidder å ta tak i problemer som dette får meg til å tenke at hun bare gir faen og ikke bryr seg om meg. De gangene jeg tar opp face to face legger hun seg liksom helt flat, for da kan hun jo ikke stikke av, men når jeg prøver å ringe feks er det jo ganske enkelt og late som om hun ikke hørte den.

 

Synes det egentlig er jævli rart at hu reagerte på det, for hu er sjelden vrang til vanlig. Og føler at jeg har gjort/sagt værre ting før uten at hun har blitt så sur, derfor føler jeg at det ligger noe annet bak. Og når hun samtidig ikke gidder å svare så :|

 

Fra mitt ståsted og hvordan du fremmer denne saken så indikerer dette på ei vanskelig jente, og da bare blinker det ei varsellampe over hodet mitt; konflikter.. Virker jo som at det lett vil oppstå konflikt, og ut fra det du sier så har dere en del av det?

Vær litt mer selektiv i ditt valg av jenter, om hun virkelig ikke ser at hun selv behandler deg uretferdig så tja.. da har hun lite selvinnsikt. Om det da ikke er som EB_veyron over her sier.

 

Om jenter sier: ingenting er det alltid noe;) Som et eks. ved enkelte tilfeller kan jeg behandle han jeg er intr i uretferdig. Men dette er noe jeg ser det med engang, får drit dårlig samvittighet, ber om unnskyldning og snakker heller ut med han om hva jeg føler.. På den måten er kommunikasjonen alltid åpen og veldig ærlig. Å drive slik dere holder på er jo langt fra "sunt" i mine øyne. + at jeg trekker meg unna drama-boys med engang, det skal mye til for at det blir noe bra ut av det.. Tror det samme gjelder jenter ;)

Dette er et enkelttilfelle ja. Fikk svar og hun var vistnok ikke sur og sa unskyld for at hun virket så sur igår.

 

Vi forsa ikke hos meg, men hun var på besøk og hun var ganske full.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

##Attention##

Eg er i Bergen på heisatur! Viss noen fellow PUA's er i nærområdet finner dere meg på Mojo. grunn: ØL til 20 kr :o

Jeg går med en rutete "Bestefarsbokse" som kameraten min liker kalle det. Og en grå hoodie tingy + svart hår som står til alle kanter.

Lenke til kommentar

Var på jobb frem til 00:01 idag, fy søren for et slit.. dro hjem å skifta, stakk ut på byen med bestevenninne. Det var stappfult grunnet Kurt Nilsen konsert *flir* Uansett, det gikk ikke lang tid før en av de hotte kisene entra meg å bestevenninne, spurte pent om han kunne spandere champagne på oss.. Bestevenninna takka ja, og der stod no han å sjenka oss. Hun var target, og jeg bare observerte, følte situasjonen passet bra for å se feilene han eventuelt gjorde. For å si det sånn, han gjorde alt feil.. Og det endte opp veldig mye tomrom mellom de i samtalen, jeg dro ikke opp noe shield å gav han fri vei til venninna mi.. Han dro slike linjer ala 'du er det sykeste jeg har sett på lenge' hadde han dratt ala 'du er det sykeste jeg har sett på etpar timer' så ville det vært gooo.. Han var liksom osloenser, yeah right..

 

Før vi dro takka jeg for champagnen og sa han sjekka jenter feil.. Han bygga verken opp attaction eller comfort, og da dro han linjene "men det var jo deg jeg ville ha *navnet mitt*, og ikke hun.." jeg bare lo skikkelig.. Dårligste helomvendinga jeg har sett påå lengeeee.. Snakk om å juge ass.. Dog jeg kunne lett ha closet han.. jævlig snasen østlenning.. mhmmm..

Lenke til kommentar
Ikke for å være vrien, men jenter som ser middels og oppover ut kan stort sett close hvilken gutt de vil, uten å trene seg opp slik gutter må for tydeligvis å close hvilken jente de vil. Så stor prestasjon hadde det nok ikke vært :).

 

Nåh, nå må du ikke sørge for at frøkna lander med ett brak ;)

 

Show her some mercy :p

Lenke til kommentar

Jeg tror det var en fyr på byen i går som dro PU på meg. Litt spesielt å være med på det etter å ha lest om det en del her, men huhei så sjarmert jeg ble! Han fikk meg skikkelig komfortabel, holdt samtalen i gang hele kvelden og var skikkelig interessant. Jeg satt på en benk og prøvde å få tak i en kamerat, så kom han bort til meg og begynte å prate. 5 min etterpå satt vi en på Irsk Pub.

Istedenfor å gi meg de standar komplimentene, sa han ting som at jeg virka spennende og gæern. Han hadde også et par "leker" som gikk ut på at jeg skulle se for meg en scenario med ting som jeg skulle beskrive. Når jeg bare svarte random på det, så sa han ting som "du må være gæern, jeg visste jo det var noe". Jeg lo jo såklart, han var jo ekstremt morsom og behagelig. Litt vanskelig å forklare, men jeg er ganske sikker på at han er PUA etter hva jeg har lest.

Lenke til kommentar
Ikke for å være vrien, men jenter som ser middels og oppover ut kan stort sett close hvilken gutt de vil, uten å trene seg opp slik gutter må for tydeligvis å close hvilken jente de vil. Så stor prestasjon hadde det nok ikke vært :).

 

Nåh, nå må du ikke sørge for at frøkna lander med ett brak ;)

 

Show her some mercy :p

 

Det stemmer nok helt å holdent det. Virka posten min selvgod? For det skulle den ikke.. så jeg trenger ingen mercy i det hele tatt :) Så spar meg for den 'frøkna lander med ett brak' svadaen din.

 

Men må nesten le, når en fyr closer er jente er det virkelig stort, men når ei jente f.eks closer en gutt så er det ingen big deal i det hele tatt..

Endret av araa
Lenke til kommentar
Ikke for å være vrien, men jenter som ser middels og oppover ut kan stort sett close hvilken gutt de vil, uten å trene seg opp slik gutter må for tydeligvis å close hvilken jente de vil. Så stor prestasjon hadde det nok ikke vært :).

 

Nåh, nå må du ikke sørge for at frøkna lander med ett brak ;)

 

Show her some mercy :p

 

Det stemmer nok helt å holdent det. Virka posten min selvgod? For det skulle den ikke.. så jeg trenger ingen mercy i det hele tatt :) Så spar meg for den 'frøkna lander med ett brak' svadaen din.

 

Men må nesten le, når en fyr closer er jente er det virkelig stort, men når ei jente f.eks closer en gutt så er det ingen big deal i det hele tatt..

 

Ikke så rart, når det er vesentlig lettere for jenter. Ihvertfall om man tenker på å få noen på byen, og ikke e langidsforhold med en helt konkret person.

 

AtW

Lenke til kommentar

Moro moro folkens!

Har følgt med litt på denne tråden og oppdaget at jeg ubevist har drevet med litt PU i alle år. Anyway, her kommer en liten oppsummering fra igår.

 

Bor i Oslo og var på vors med noen gamle kamerater (veldig hyggelig, har ikke sett de på nesten et år). Jeg ditcha kompisene på byen for å møte to venninner (hun ene er vel en 5'er, ho andre 7-8).

 

Da jeg endelig kom fram til utestedet var det en lang kø og ble vel stående i 20-30 min og prata løst med en søt jente bak meg. Da jeg endelig kom inn møtte jeg på venninnene mine på dansegulvet og sa ifra at jeg måtte på do. For å kommme seg på do var det enda en lang kø (great tenkte jeg). Pussig nok sto jenta, som jeg møtte i køen utenfor, i dokøen et par mennesker foran meg. Jeg hilste på henne igjen, dro et par negs (sa at ho var uvanlig liten (og jeg er egentlig uvanlig høy)). Hun tok det med et smil, sa at hun var 164cm, men det var tydelig at hun ble litt satt ut. Jenta var nå blitt target og spillet var igang.

 

En halvtime senere møtte jeg henne på dansegulvet og dansa i et par min med ho før jeg sa "nå må du slutte å stalke meg. jeg har litt noia for korte mennesker".

Dansa med venninnene mine i 30-60 min før ho ene (ho fine) måtte dra.

"Great" tenkte jeg. Jeg kommer ikke så veldig godt overens med ho femmmern og hun er dårlig wing-man materiale. Men det gikk veldig bra, vi dansa videre og bestemte oss for å dra like før det stengte.

 

På veien ut døra møter jeg target enda en gang. Jeg huker tak i henne og sier at jeg skal dra. Hun var ikke så veldig happy for det, men hun lyste opp da jeg spurte henne om nummeret. Jeg fikk nummeret, verifiserte at det var riktig (lese tilbake feil nummer og venter på at hun retter på deg) og spurte om at hadetkyss. Og jammmen tror dere ikke at det ble både k-close og #close da?:)

 

Spørsmålet nå er hva nå? Er klar over at jeg må vente til day two og alt det der, men problemet er at jeg jobber (mye) hele uka og har begrenset med tid til å møte henne.

 

Any thoughts guys?

Lenke til kommentar
Spørsmålet nå er hva nå? Er klar over at jeg må vente til day two og alt det der, men problemet er at jeg jobber (mye) hele uka og har begrenset med tid til å møte henne.

 

Any thoughts guys?

 

Ikke dårlig dette da, så fint :)

Ring og avtal en eventuell day 2 med henne, at du har andre ting å gjøre viser jo bare at du har ett liv ;)

Virker som du haster med å få møtt henne? ..om det er riktig, så er søndagsturer på cafè ikke forakte, og dagen er ung..

Endret av araa
Lenke til kommentar
Jeg hilste på henne igjen, dro et par negs (sa at ho var uvanlig liten (og jeg er egentlig uvanlig høy)). Hun tok det med et smil, sa at hun var 164cm, men det var tydelig at hun ble litt satt ut.

 

Denne her tror jeg generelt ikke er lurt kjøre, det å trekke fram særtrekk en ikke ønsker å få påpekt, uavhengig om du smiler som faen og hinter til at bare er en spøk, er i lengden meget risikabelt. Selvsagt, det avhenger av hvilken person man tilnærmer seg, en 9 vil trolig ikke ta seg nær av dette, men alt under ser jeg på som høyst risikabelt. Kjørte dette selv på en i klassen, " Hei xxx, hvorfor er du så høy? Du må være handy å ha med på reiser, hvor man kan pakke deg i en bag og slippe å betale for to billetter", hun var nok en 8 og gjett om hun begynnte å grine, dette var en flause fra min side som ikke bare viste meg at folk kan ta negs høyst personlig (trodde utrolig nok ikke dette før), men også at det gjorde vondt i hjerterota og se en slik karismatisk person falle i tårer og skam for sine "særtrekk".

Lenke til kommentar

Negs er for pussys. Jeg har definitivt sluttet med negs.

 

En gjennomsnittlig 18 åring i et vesteuropeisk land har i snitt fått 240 000 negative/begrensende tilbakemeldinger og kun 10 000 postive tilbakemeldinger fra venner/familie/kjente..

 

Jeg har så sykt høy verdi at jeg ikke trenger å nege i utgangspunktet. Dog har jeg trent meg på KINO. Absolutt det beste du kan bli mester på i forføringens kunst! Var på date i dag. Kjørte KINO med eksalering!

 

KINO FTW!

Lenke til kommentar

8er: http://usemycomputer.com/indeximages/2008/...456124Index.jpg

 

9er:

http://usemycomputer.com/indeximages/2008/...685433Index.jpg

 

10er:

http://usemycomputer.com/indeximages/women.../acjessica2.jpg

 

Neida, alle har ulikt vekt på hvordan noen ser ut. Dog har en blitt noe rausere med poengene ettersom hvor full man blir. En HB9 dame, kan fort vise seg å være en UB dagen der på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...