Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hvorfor møter ikke jeg slike damer?

Øivind. Det kan være at du ikke conveyer de riktige kvalitetene. Som feks at du conveyer at du er ONS materiale fra starten og dermed vil hun behandle deg som det.

 

I de siste ukene i mitt liv har jeg tatt med damer på sine første orgasmer, g-punktorgasmer ståendes på en konfyr, til å rive ned dusjkabinettet til en kompis.

 

Samtlige har gitt samme tilbakemelding i en eller annen form.

 

"Jeg visste ikke at jeg hadde dette i meg"...

 

Det har alt med hvordan du finner fram til den "indre sluten" hennes og får den fram i rampelyset ;)

 

 

Alså, 100 00 år etter at dere menn begynte å stikke tidden deres inn i våre jenter og fant ut at dette var en kjempe god idè, er det fremdeles en uskreven lov om at jenter ikke er særlig keen på sex i forhold til gutter.

Social conditioning ;)

 

Kvinners seksualitet er "tabu".

Dette kan du ene og alene takke dine foreldre for. Samt media

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Derfor proklamerer de i det vide og brede om at "gutter er minst like horete som vi er", og om VI er billige, så er i alle fall dere gutter GRATIS.

 

Jeg har en liten leveregel (Blant mange andre):

 

Kvinner er horer

Menn er horer

 

Forskjellen er at kvinner blir bedømt på det.

 

Altså, dette er ord du hører overalt, og alle snakker om det.

 

"Frigjør kvinnelig seksualitet" sier Sex"ekspertene" i VG.

 

Men når man virkelig viser dette (video kommer snart om hvordan), så vil en helt annen verden åpenbare seg.

 

Hint: Secret Society som diskutert tidligere.

Lenke til kommentar
De er vel minst like kåte under de riktige omstendighetene, det er vel det som er saken her. Menn blir kåte på det meste som kan knulles. Kvinner blir fortrinnsvis kåte i møte med en riktig type mann.

 

Nei... De er generelt mer kåte enn mannfolk.

 

Hva skjer med en mann etter orgasme av samleie? Jo, han blir trøtt. Det er fordi det er et eller annet stoff i kroppen som gjør oss mer døsige etter sex.

 

Hva skjer med en dame etter en orgasme under samleie? Jo, hun vil ha mer. Hu blir ikke sliten, tvert imot. Hu våkner og ønsker mer.

 

Og så kan vi jo også snakke om kvinnlige fantasier kontra mannlige. Jeg vet ikke helt hvor mange prosent det er snakk om, men la oss ta det litt rolig og si at omtrent 70% av alle gutta der ute drømmer om trekant med to damer...

Jenter derimot har fantasier om alt mulig rart... Noen som har lest Secret Garden her? De som har det skjønner poenget mitt. Det er også alltid MYE mer detaljer i en kvinnlig fantasi kontra en manns fantasi.

Refererer til tiden før det faktisk skjer noe i retning sex. Rett gjerne på meg hvis jeg feilaktig går rundt og tror at menn blir kåte omtrent tvert, mens kvinner må varmes opp. Tviler derimot ikke på at kvinner er mer kåte når de først har kommet i gang, og ikke minst kåte mye lenger, så vi er enige der.

Lenke til kommentar
Refererer til tiden før det faktisk skjer noe i retning sex. Rett gjerne på meg hvis jeg feilaktig går rundt og tror at menn blir kåte omtrent tvert, mens kvinner må varmes opp. Tviler derimot ikke på at kvinner er mer kåte når de først har kommet i gang, og ikke minst kåte mye lenger, så vi er enige der.

Det er sant det du sier. Kvinner må varmes opp mens menn blir kåte på sekunder.

 

Kvinner er mer som en volumknapp som må vris på, mens menn er av/på knappen. Verre er det faktisk ikke...

 

Og det finnes mange morsomme alternativer til hvordan man kan gjøre dette ;) (Nok en gang, video kommer på dette også. Må bare finne en jeg kan vise det på foran kamera... Araaaaaaaa...??;) )

Endret av PUA
Lenke til kommentar

For og videre føre metaforen til PUA:

En dames kåthet er en volumbryter. En volumbryter kan gå veldig fort opp eller sakte opp.

Et blikk

en settning

en lyd

 

Det er alt som trenges, hvis du vet hvordan og når man skal gjøre det...

 

Vi får filme litt i helga PUA, så kanskje vi kan finne en lur måte og spre filmen på ;)

Lenke til kommentar
For og videre føre metaforen til PUA:

En dames kåthet er en volumbryter. En volumbryter kan gå veldig fort opp eller sakte opp.

Et blikk

en settning

en lyd

 

Det er alt som trenges, hvis du vet hvordan og når man skal gjøre det...

 

Vi får filme litt i helga PUA, så kanskje vi kan finne en lur måte og spre filmen på ;)

 

Sant.

 

Jeg burde kanskje spesifisere dette litt. Det er hva man kaller "preferanser vs kalibrering". Altså enhver kvinne er i bunn og grunn like, og det samme med menn. Vi tenner alle på de samme tingene. Preferansene ligger i hvor dypt hennes ankring i forhold til hennes logiske oppfatning ligger, og du finner ut av det med å kalibrere deg fram.

Altså hvor mye har det hun "tror" hun liker kan virkelig overføres til direkte følelser?

 

Det er her "hvor raskt volumknappen kan vris på" effekten kommer inn. Hos noen går det tregt (tung ankring),og hos andre holder det med feks PUM's supereffektive våpen "Fuck eyes" (også tung ankring)for å løsne opp i dette.

Hos andre skal det ikke mer til enn hos feks hun jeg clost på lørdag til. En sterk frame og kraftig prosisjering av sexual beliefs.

 

Ikke meningen å bli for teknisk her, men les det om og om igjen så tar du nok poenget til slutt ;)

 

Hiver meg i seng snart, så dette blir siste innlegget mitt i kveld(Yeah right ;) )

Endret av PUA
Lenke til kommentar

PUA, hva jobber du med siden du har mulighet til å gå ut 4 eller mer ganger i uken? Holder du kvelder edru også eller ender det alltid med fyll (ikke sørpefyll)?

 

Jeg har ikke sjans i helvete å gjøre sånt hvis jeg skal være menneske på jobben resten av uka. Hvor viktig er det egentlig å måtte gå ut på den måten. Jeg har jo sett litt på Mystery og de andre gutta som snakker om å gå ut minimum 4 ganger i uka og approche 12 damer pr kveld i 3,5 år for mastery. Sikkert verdt det, men hva i all verden skal man gjøre hvis man ikke har mulighet til å gjøre det uten å ødelegge seg selv fullstendig. Og hva ville tipset ditt vært for meg som ikke drikker. Helt ok å gå ut uten å drikke, men det er ikke så lett å komme i staten til de andre som edru synes jeg. Går fint noen ganger, men er likevel vanskelig.

Lenke til kommentar
PUA, hva jobber du med siden du har mulighet til å gå ut 4 eller mer ganger i uken? Holder du kvelder edru også eller ender det alltid med fyll (ikke sørpefyll)?

 

Ikke at det var noe spm til meg, men tror nok det gjelder å se ann både jobb og økonomi, om alt klaffer.. why not.. Å drive PU er nok ingen billig sak.. Og kanskje en fordel å passe på at en ikke bli alkis *flire*

Nei seriøst, ser ikke hvorfor det skulle være problemer med å dra ut edru, dog det er mer morsomt med alko, og en fin måte å holde seg i "modus" på..

Av egen erfaring er det morsomt å dra ut edru, bedre med litt i blodet..

Endret av araa
Lenke til kommentar
Jeg har jo sett litt på Mystery og de andre gutta som snakker om å gå ut minimum 4 ganger i uka og approche 12 damer pr kveld i 3,5 år for mastery.

 

Må nå bo i en by på en rimelig størrelse ska det funke å gå ut 4 ganger i uka å treffe 12 damer hver kveld, her æ bor ska du ha flaks om du i det hele tatt møter så mange på en lørdag å ikke har møtt de før. Men alle plasser har sine feil, denne har bare tynnere utvalg :)

Lenke til kommentar

Frigata: Det har jeg dessverre ikke lov å snakke om her i tråden:) Vil nødigst ikke at den skal bli stengt igjen.

 

Skalle:

 

Har pr dags dato også en vanlig jobb. Så langt det går hvertfall. Er borte 2 ganger i uka (Mandag og fredag) pga PU. Slik jeg tenker nå:

 

1. Jeg har penger og muligheter til å gjøre dette så ofte som jeg gjør, derfor gjør jeg det. Min økonomiske plan er lagt opp for fremtiden.

 

2. Who gives a fuck about a day-job anyway?

 

Jada, vet det er "ufornuftig" etc... Får hele smørja av mamma og sjefen min ukentlig,

så jeg vet argumentene ;)

 

 

Men det går jo ann å ta en tidlig kveld, og ta day2s istedenfor same day closes. Hvis jeg har mye å gjøre på jobben en uke, så tar jeg heller day2's på søndager og closer de da. Alt etter smak :)

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

PUA: Du er Tyler Durden-fanboy er du ikke? Det virker som om hele PUA-samfunnet er en stor såpeopera med sentrale personer i full krangel mot hverandre. Style og Mystery liker ikke Tyler, Ross Jeffries liker ingen og Thundercat elsker jo å henge ut Tyler på bloggen sin.

Lenke til kommentar
PUA: Du er Tyler Durden-fanboy er du ikke? Det virker som om hele PUA-samfunnet er en stor såpeopera med sentrale personer i full krangel mot hverandre. Style og Mystery liker ikke Tyler, Ross Jeffries liker ingen og Thundercat elsker jo å henge ut Tyler på bloggen sin.

 

De aller fleste grupperinger som føler seg unike på et vis har jo litt såpeopera og interne intriger. Man kunne kanskje ønske at folk som mener de har gode kunnsakper om sosialdynamikk o.l visste bedre, men det er vel sjeldent tilfelle.

 

AtW

Lenke til kommentar
De aller fleste grupperinger som føler seg unike på et vis har jo litt såpeopera og interne intriger. Man kunne kanskje ønske at folk som mener de har gode kunnsakper om sosialdynamikk o.l visste bedre, men det er vel sjeldent tilfelle.

 

AtW

 

Jeg trur mye av årsaken til dette er at alle ønsker å holde korta tett til brystet hva gjelder sitt eget opplegg eller egen metode. Og sjøl om markedet for desperate/nysgjerrige/frustrerte unge menn kan virke tilsynelatende ubegrensa, er det selvsagt kniving om studenter og deltakere på kurs som også ligger til grunn, og da er det jo ekstra viktig å framstå som sjølve svaret og veien og the works. Ikke spesielt alfa å bruke hersketeknikker og umodent taskenspill mot konkurrentene, men men... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...