Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Sex måtte jo bli et tema før eller siden i denne tråden :)

 

For det første er det mange former for sex, de fleste som deltar her inne opplever dog mest sex med seg selv :p

 

Skal ikke lage noen lang avhandling, men det er så mange varianter at man kan bli svimmel. Noen har vill dyrisk sex, andre litt mer romantisk, noen liker å se på andre vil ha swingersparty....

 

Dog er det fellesnevnere i mitt sexliv:

 

Lukt, smak og utseende :)

 

Jeg blir ikke gira når man tar av trusen og eimen fra 18 russiske reketrålere bare oser opp mot deg. Dette kombinert med at Axl Rose hyler "wlecome to the jungel" i hodet ditt, er rett og slett frastøtende. Er den appåtil missfarget blir hele opplegget litt småkvalmt :)

 

Men fra spøk til alvor: Sex er et så dypgående tema at man kan snakke om det i evigheter. Men igjen er tommelfingerregelen: Ikke tro du blir guru av å lese teori, praktiser så mye som mulig :)

 

Jeg støtter mye av det du sier her.

 

Og du har tydligvis klart og finnne ditt tenningsmønster, noe de fleste ikke har.

 

Man blir heller ikke guru av og lese masse stoff om PU, det er praksis som gjelder ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For det første er det mange former for sex, de fleste som deltar her inne opplever dog mest sex med seg selv :p

 

Ja, folk som er utenfor faste forhold har jo gjerne mindre sex enn de som er i faste forhold ;)

 

AtW

 

Det er dessverre en myte

 

Jeg har definitivt mer sex enn venner av meg som er i fast forhold. Det blir ikke like spennende å åpne kjøleskapet når du bare vet at alt som er der inne er en sur melk og et par bokser med leverpostei.

 

Men folk som er i et helt nytt forhold har helt klart mest sex. Da er man som kaniner. Men det som er på timesbasis, blir fort som dagsbasis, for så å bli månetlig. Til slutt er det bare sporadisk før det glir over til å bli en legende, og snart er det og blir det bare en myte for de enkelte

 

:fun:

Lenke til kommentar
For det første er det mange former for sex, de fleste som deltar her inne opplever dog mest sex med seg selv :p

 

Ja, folk som er utenfor faste forhold har jo gjerne mindre sex enn de som er i faste forhold ;)

 

AtW

 

Det er dessverre en myte

 

Jeg har definitivt mer sex enn venner av meg som er i fast forhold. Det blir ikke like spennende å åpne kjøleskapet når du bare vet at alt som er der inne er en sur melk og et par bokser med leverpostei.

 

Men folk som er i et helt nytt forhold har helt klart mest sex. Da er man som kaniner. Men det som er på timesbasis, blir fort som dagsbasis, for så å bli månetlig. Til slutt er det bare sporadisk før det glir over til å bli en legende, og snart er det og blir det bare en myte for de enkelte

 

:fun:

 

Tja, myte og myte, jeg har tilgode å se en undersøkelse som ikke tilsier at folk i faste forhold har oftere sex enn de som er single. Mens jeg har sett flerfoldige der de i fate forhold har mer. Deg og dine venner konkret skal jeg ikke uttale meg om.

 

AtW

Lenke til kommentar
Men folk som er i et helt nytt forhold har helt klart mest sex. Da er man som kaniner. Men det som er på timesbasis, blir fort som dagsbasis, for så å bli månetlig. Til slutt er det bare sporadisk før det glir over til å bli en legende, og snart er det og blir det bare en myte for de enkelte

 

:fun:

 

Uansett hvor glad man er i historie, så er det lov å bytte partner innimellom... Jeg er ikke så naiv at jeg trur at jeg hele livet skal ha like hoppende og dryppende lyst på samme menneske, men dersom man ikke engang ønsker eller håper at det skal skje noe, og bare siger ned i latskap og uengasjement, bør man etter min mening flytte på seg. Det bør jo være et mål å ha en partner som stimulerer deg på ulike områder, ikke bare idet hendene deres treffer hverandre idet de møtes over potetskruebolla, eller i det minste at han/hun gir deg LYST til å strekke deg lenger, også på det seksuelle plan. (Til alle grisetenkerne der ute: Nå snakker jeg ikke om kreisi eksperimentering eller lignende).

Endret av SandyEyeCandy
Lenke til kommentar

Jeg har den største medfølelse for de som klarer å holde ut med den samme musa år ut og år inn. Men for noen fungerer dette, noen trives best i sofakroken mens andre liker å oppdage nye ting.

 

Det lekende menneske derimot er nyskjærrig, oppsøkende og søkende. Men i dagens samfunn sakner alt for mange akterut og ønsker et liv der de kan leve gjennom andre med å selv være inaktive...

 

Jeg vil heller dø enn stagnere :fun:

 

 

Sandy: Girya på sjølyst klokken 1900!

Lenke til kommentar
Jeg har den største medfølelse for de som klarer å holde ut med den samme musa år ut og år inn. Men for noen fungerer dette, noen trives best i sofakroken mens andre liker å oppdage nye ting.

 

Det lekende menneske derimot er nyskjærrig, oppsøkende og søkende. Men i dagens samfunn sakner alt for mange akterut og ønsker et liv der de kan leve gjennom andre med å selv være inaktive...

 

Jeg vil heller dø enn stagnere :fun:

 

 

Sandy: Girya på sjølyst klokken 1900!

 

Det heter nysgjerrig. Det å dø er å stagnere (med mindre du er religiøs). Nye ting er så mangt, spennende at du omtaler mennesker som ting. Girya er murder for nevene mine, så du må gå i krigen aleine, gitt. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det bør jo være et mål å ha en partner som stimulerer deg på ulike områder, ikke bare idet hendene deres treffer hverandre idet de møtes over potetskruebolla, eller i det minste at han/hun gir deg LYST til å strekke deg lenger, også på det seksuelle plan. (Til alle grisetenkerne der ute: Nå snakker jeg ikke om kreisi eksperimentering eller lignende).

 

Så hva mener du da med å strekke seg lengre på det seksuelle planet?

 

:)

Lenke til kommentar
Jeg har den største medfølelse for de som klarer å holde ut med den samme musa år ut og år inn. Men for noen fungerer dette, noen trives best i sofakroken mens andre liker å oppdage nye ting.

 

Det lekende menneske derimot er nyskjærrig, oppsøkende og søkende. Men i dagens samfunn sakner alt for mange akterut og ønsker et liv der de kan leve gjennom andre med å selv være inaktive...

 

Jeg vil heller dø enn stagnere :fun:

 

 

Sandy: Girya på sjølyst klokken 1900!

 

Nå er det jo forskjellige sn på hva man legger i å stagnere. Noen vil jo kalle det å stagnere å leve som "evig ungkar" hele livet også. Og hva legger du i å "sakke akterut"? Man blir jo feks ikke mindre lykklig av å ha en partner.

 

AtW

Lenke til kommentar

Joda det er bra å ha en partner.

Absolutt, men man må også ta livet for det det er. Jeg tror livet går i ulike faser. En ting er å tro man har funnet den man skal bli gammel med allerede som 16 åring, en annen er det når man er 50 og tror det.

 

Jeg tror og kjærligheten tilpasser seg. Jeg tror noen holder sammen fordi det er fornuftig, og ikke pga begjær. Så kjærligheten endrer seg ved tid. Jeg tror ikke noen som har vært 30 år sammen har verdens mest spenstige sexliv, men jeg tror de holder sammen av andre grunner som bunner ut i felles verdier.

 

Videre er det ikke unormalt å være ungkar langt opp i 30 åra i dag. Verden var anderledes hos våre besteforeldre som i en alder av 18 hadde flytta hjemmefra og var i full jobb med familie og barn. Jeg ser også at stadig fler jenter velger å gjøre seg ferdig med utdannelse etc før de parrer på seg et avkom.

 

Så skal jeg komme til poenget mitt. Vi er et resultat av arv og miljø. Og det er slik at det som er arv eller medfødt har vi mer motivasjon til enn behov. Dette betyr at vi er villige til å gjøre ekstra mye av det, langt mer enn vi egentlig trenger.

 

Eks KNULLE

 

Det holder å knulle et par ganger i livet, men vi vil gjerne gjøre det mer enn vi har behov for. Og her er et skille mellom mann og kvinne. En kvinne tar en LANGT større risiko enn mannen ved å parre seg. Hun er tross alt satt ut av spill i 9mnder, skal føde, samt fø og oppdra barnet. Derfor er hun langt mindre kåt enn hannen. Vi har null risiko og kan gjerne parre oss med fler. Det er slik fra naturens side, og derfor vil det alltid finnes flere hunnkjønn enn hannkjønn innen pattedyrenes verden. (selv om de gjør sitt for at dette ikke skal skje i Kina og India)...

 

Menn kan ikke noe for det, vi er kåte fra naturens side. Dermed har vi et lite behov for å nedlegge så mange kvinner som mulig. Herregud vi blir til og med målt i yngre år, med hvor flinke vi er med damene.

 

Det finnes dog enkelte "menn" som benekter dette. Men de er rett og slett en feilproduksjon fra naturens side...

Lenke til kommentar
Faen Anders - bor du her inne eller?

 

Ok, kan sikkert stemme at det fødes mer guttebarn enn jentebarn, men dette har noe med survival of the fittest å gjøre. Ikke alle menn klarer å score...

 

Hehe, liker å spamme "mine innlegg"-knappen når jeg herjer på PCen vet du. Men det er forsåvidt sant det du sier, ikke alle menn klarer å score, spesielt ikke i samfunn/blant dyregrupper der det er vanlig at mennen på toppen av rangstigen har mange maker.

 

AtW

Lenke til kommentar
Det holder å knulle et par ganger i livet, men vi vil gjerne gjøre det mer enn vi har behov for. Og her er et skille mellom mann og kvinne. En kvinne tar en LANGT større risiko enn mannen ved å parre seg. Hun er tross alt satt ut av spill i 9mnder, skal føde, samt fø og oppdra barnet. Derfor er hun langt mindre kåt enn hannen. Vi har null risiko og kan gjerne parre oss med fler. Det er slik fra naturens side, og derfor vil det alltid finnes flere hunnkjønn enn hannkjønn innen pattedyrenes verden. (selv om de gjør sitt for at dette ikke skal skje i Kina og India)...

 

Menn kan ikke noe for det, vi er kåte fra naturens side. Dermed har vi et lite behov for å nedlegge så mange kvinner som mulig. Herregud vi blir til og med målt i yngre år, med hvor flinke vi er med damene.

 

Det finnes dog enkelte "menn" som benekter dette. Men de er rett og slett en feilproduksjon fra naturens side...

 

Veldig enig i det du sier Øivind, bortsett fra det jeg har uthevet. Det er så langt fra det jeg har opplevd og all kunnskap jeg har tilsier at det du sier her er feil. Jenter er minst like kåte som oss mannfolk, og som oftest også mer kåte enn det vi er.

 

For ordenskyld, så kan jeg også nevne at jeg er fullt klar over at det er forskjellige aldersgrupper hos hvert kjønn som er mer seksuelle aktive enn andre aldersgrupper. Det er mye som spiller inn, klar over det. Men generelt sett er kvinner mer kåte enn menn.

Endret av Pick-Up-Master
Lenke til kommentar

Joda. Kvinner kan være minst like som oss menn. Men de knuller ikke rundt til den grad. Jeg ordla meg kanskje feil, men de er ikke slike risktakers som vi menn er.

 

Men for all del, jeg er kåt 24-7 med unntak av perioden jeg er i nå, da jeg er på deff og tenker mat og sjokkis 28 timer i døgnet... Håper bare jeg treffer en venninneflokk som vil bo sammen med meg og er like fikserte som det jeg er :)

Lenke til kommentar
De er vel minst like kåte under de riktige omstendighetene, det er vel det som er saken her. Menn blir kåte på det meste som kan knulles. Kvinner blir fortrinnsvis kåte i møte med en riktig type mann.

 

Nei... De er generelt mer kåte enn mannfolk.

 

Hva skjer med en mann etter orgasme av samleie? Jo, han blir trøtt. Det er fordi det er et eller annet stoff i kroppen som gjør oss mer døsige etter sex.

 

Hva skjer med en dame etter en orgasme under samleie? Jo, hun vil ha mer. Hu blir ikke sliten, tvert imot. Hu våkner og ønsker mer.

 

Og så kan vi jo også snakke om kvinnlige fantasier kontra mannlige. Jeg vet ikke helt hvor mange prosent det er snakk om, men la oss ta det litt rolig og si at omtrent 70% av alle gutta der ute drømmer om trekant med to damer...

Jenter derimot har fantasier om alt mulig rart... Noen som har lest Secret Garden her? De som har det skjønner poenget mitt. Det er også alltid MYE mer detaljer i en kvinnlig fantasi kontra en manns fantasi.

Lenke til kommentar

Det er ingen hemmelighet at vi jenter er mer seksuelle enn dere gutter, om det kan sies slik..

 

Alså, 100 00 år etter at dere menn begynte å stikke tissen deres inn i jenter og fant ut at dette var en kjempe god idè, er det fremdeles en uskreven lov om at jenter ikke er særlig keen på sex i forhold til gutter.

For noe vås.

Det er på tide og gjøre det allment kjent at jenter/kvinner/whatever er minst like gale og kåte som menn. MEN (og det måtte komme et men), there is a catch. Helt siden dere kom opp med den kjempegode ideen vår for 100 000 år siden, har det vært slik at jentene er tilbudet og guttene står for etterspørselen. I praksis vil dette si at gutter må jobbe for å få seg noe, mens ei jente må gi etter for å få seg noe. Og her kommer sexetiketten for jenter; Vi jenter kan ikke legge oss på rygg for enhver gutt vi vil ha sex med, det fucker opp tilbud-etterspørsel-systemet. Og venninnene våre vet at vet om gutta får det de vil ha med ei, så vil etterspørslen etter de selv synke. Jenter skjønner fort at det ikke er et lurt triks å pule rundt, play hard to get.

 

Men så fant noen opp et fristed! Og konseptet er genialt: SYDEN.. Pule så MYE du vil, med HVEM du vil og HVORHEN du vil og med GOD samvittighet.. Alså, om vi jenter skal knulle enhver deilig svensk-kørv så fittesaften spruter på vegger osv så vil jo dette få konsekvenser for tilbud-etterspørsel.. Alså, dette er jenters sexetikette, for gutter er det ingen. De kan bare å pule til det koker av klamydia i underlivet.

 

Gutter vet også at de må "nedlegge" mens jenter må "gi etter", så de kommer alltid ut av det med æren i behold. Dessverre er det mange jenter som er veldig lite bevisst på at det er slik det faktisk fungerer bak kulissene. Derfor reklamerer de i det vide og brede om at "gutter er minst like horete som vi er", og om VI er billige, så er i alle fall dere gutter GRATIS. Well, no need to state the obvious.

 

Alså, rollene er så kjønnsfokusert at alt handler om sexsexsex, så la oss ikke ta sexlikestillingsdebatt-diskusjonen please.. No need to sate the obvious: vi er minst like gale og kåte som dere menn, bare værre.

 

Og Øivind, drit i chittchattet ditt om survival of the fittest.. jeg kan pælme inn artikler her om du ønsker.

 

Hvorfor møter ikke jeg slike damer?

 

*rekke opp handa* men sånn ellers kan du drømme... fniser

 

*nynne* I like it hard, I like it fast, I like it hard, fast, slow.. I wanna do this all night, I wanna do this all night *nynne*

Endret av araa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...