Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Du tror det hjelper å kome bort til en jente med dårlig selvbilde og være frekk OG se ut som en 2er? Gud som jeg hater ordet negging.

 

Det var jo en spøk da. Men så vidt jeg har forstått så blir jo negging brukt mot damer som er eller føler de er "høyere" enn deg for å få dem ned på "ditt nivå"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Did it. And it works ;)

 

Snakkes om "Så lang tid Dr Phil tar"... ;)

 

Hørt en del på forums rundt om at RJ dreit på leggen. Blir moro å se den mannen jeg respekterer nest minst (etter mystery's harem) bli gruset av en middelaldrende, skallet, feit mann ;)

 

Jeffries prøvde jo hele tida å virke som om han var kongen av pickup samtidig som han rakket ned på de andre skolene. Mente bla. at det var forferdelig at folk brukte push-pull teknikker da det visstnok var manipulerende og føkka opp jentene da de ikke kunne vite om gutten var tiltrukket eller ikke. Jada, det er mye bedre å bruke semihypnose for å få jentene til sengs. :roll:

 

Hele gjengen fremsto som en gjeng kranglete fjortiser imo.

Lenke til kommentar
Du tror det hjelper å kome bort til en jente med dårlig selvbilde og være frekk OG se ut som en 2er? Gud som jeg hater ordet negging.

 

Det var jo en spøk da. Men så vidt jeg har forstått så blir jo negging brukt mot damer som er eller føler de er "høyere" enn deg for å få dem ned på "ditt nivå"...

 

Negging bør (i den grad det bør brukes i det hele tatt) kun brukes på damer som gjennom hele oppveksten har hørt hvor vakre de er. Og selv på dem må man være utrolig forsiktig med å pirke på utseendet.

Jeg mener at i de fleste tilfeller vil man komme bedre ut av det om man ikke negger, og heller prater om ting som opptar HENNE. Og ikke glem the gentle touch.

Lenke til kommentar

Kan vel også legges til at oppfinneren av negging, Mystery anbefaler å tease i stedet for neging. Et velkalibrert neg skal brukes for å diskvalifisere deg selv ovenfor target. Det er ofte også tilfelle at de som er helt nye i gamet griper tak i dette med neging først, og tror at det er dette som nøkkelen til PUAhood. Well, it's not :)

 

ps. Jeg påberoper meg ikke tittelen PUA her bare så det er klart.

Lenke til kommentar
Kan vel også legges til at oppfinneren av negging, Mystery anbefaler å tease i stedet for neging. Et velkalibrert neg skal brukes for å diskvalifisere deg selv ovenfor target. Det er ofte også tilfelle at de som er helt nye i gamet griper tak i dette med neging først, og tror at det er dette som nøkkelen til PUAhood. Well, it's not :)

 

ps. Jeg påberoper meg ikke tittelen PUA her bare så det er klart.

 

Helt enig.

Men erting er vel sikkert et like gammelt "triks" som all kommunikasjon mellom mennesker, så Mystery bør ikke få noe geni-stempel pga. det.

Har man litt antenner bør det ikke være vanskelig å finne ut i hvor stor grad og hvor ofte man bør tease. Blir litt som ved KINO, hvor man ikke skal ta tak i begge pattene og klemme til.

 

Å erte er en ting.

Jeg kjørte denne på en kis engang "vet du hva jeg virkelig liker med deg (gir han indikering på interesse), at du bruker så mye energi på og se bra ut.. Synd du ikke er min type" derpå han spurte hvorfor.. og jeg svara "du vet..stop pretty boys" og vi begge endte opp leende for hele settinga ble humoristisk.... dog jeg hadde avklart den med en som drev PU før jeg kjørte den.. En neg behøver ikke være så krass, noe min ikke var..

Lenke til kommentar
Hva i helvette!

 

Hva er alt dette? Guide til sjekking?

 

Jesus! Nå har verden gått av hengslene. seriøst så patetisk

 

Ser du bra ut løser alt seg imo.

 

Vet dette er quota sånn 50 ganger, men herregud. Går det ann å kaste seg mer til løvene? Woll, du skulle bare visst...

Lenke til kommentar
Utvider spørsmålet:

 

Kanskje definere sent.

Hva er akseptabelt?

 

Jeg ville ha gått god for 5min.

10 min så hadde jeg begynt å bli pissed om hun ikke hadde sagt noe på forhånd.

 

Ja jeg kommer alltid 5 min for sent.. Men det funker aldri, da tosken velger å komme 10min for sent. Mao så er det jeg som blir nødt til å vente 5min.

 

Ingen som er presise for tiden!

Endret av Dankwah
Lenke til kommentar

Mange "morsomme" kommentarer her på mine vegne. Jeg utførte negen i godt humør og med glimt i øyet.

 

Hvorfor jeg negget? Fordi det passet utrolig godt med det vi snakket om, pluss venninnene hennes la kraftig opp til det. Besides så tror jeg at jeg formulerte meg litt dårlig, da forbanna var litt vel drøyt.

 

Hvorfor tror dere skalaen går fra 1-10 og ikke bare 1 og 7-10? :) Hele skalaen er der for å brukes og med en 6'er mener jeg en som er nokså pen.

 

Hvis en 6'er nærmer seg ugly girl, vel da er jeg spent på hvordan dere definerer karakterene 1-5 :)

 

Angående dater så bør du være rimelig on-time, det er alltid irriterendes med en person som må komme for sent til alt. 5-15 minutter går fint, hvis du er mer forsinket enn dette bør du nesten ha en forklaring på det.

 

Hvorfor? Jo fordi en avtale er en avtale, og det med å komme tidsnok eller ikke altfor sent er en prinsippsak for min egen del.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...