Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dicktator: det der at 99.9% av guttene sier ja til random-knull tror jeg absolutt ikke stemmer.. mulig jeg er den ene 0.1% som ikke sier ja, men håper inderlig ikke det.. det skal faktisk temmelig mye til for at jeg sier ja til ei helt random dame, selv om ho er deilig som fyyy..

 

høres kanskje uvirkelig ut for mange av dere i PU-miljøet, men jenter må ha litt mer i toppen før di får dratt fram noe som helst av buksene mine ;P

Lenke til kommentar

Det er det som er poenget mitt, jeg har nesten aldri helt random knull(syden må være eneste, men der gjør alle ting di ikke gjør til vanlig).. "fikser" heller jenter via vennegjenger e.l og satser på fgf, så jeg slipper å "stresse" ut på byen hele tida for å finne en av det motsatte kjønn å kose med.

 

=)

Lenke til kommentar

Jeg var litt vel slem i helgen.

 

Negging er ikke akkurat del av min PU-stil, men allikevel klarte jeg å negge en 6er da anledningen bydde seg, med et heller labert resultat :)

 

(dvs. hun ble litt vel i overkant forbanna)

 

Jeg så ikke episoden på Dr. Phil om PU og Ross Jeffries, men jeg leste et slags sammendrag inne på hjemmesiden til programmet. De må virkelig vinkle det slik at det blir manipulasjon uansett hvilken "disiplin" man tilhører...

Lenke til kommentar
Jeg var litt vel slem i helgen.

 

Negging er ikke akkurat del av min PU-stil, men allikevel klarte jeg å negge en 6er da anledningen bydde seg, med et heller labert resultat :)

 

(dvs. hun ble litt vel i overkant forbanna)

 

En 6er.. trodde var liksom på kanten til ugly girl.. 5 og nedover.

Uansett,om hu var så lite all that, hvorfor gidder du å negge? Når du først skal negge er det viktig å gjøre dette med et glimt i øyet.. er ikke om å kaste ut de mest utspekulerte sårende kommentarene..

Lenke til kommentar
Jeg var litt vel slem i helgen.

 

Negging er ikke akkurat del av min PU-stil, men allikevel klarte jeg å negge en 6er da anledningen bydde seg, med et heller labert resultat :)

 

(dvs. hun ble litt vel i overkant forbanna)

 

En 6er.. trodde var liksom på kanten til ugly girl.. 5 og nedover.

Uansett,om hu var så lite all that, hvorfor gidder du å negge? Når du først skal negge er det viktig å gjøre dette med et glimt i øyet.. er ikke om å kaste ut de mest utspekulerte sårende kommentarene..

 

Glimt i øye er nøkkelen til vellykket negging! uten det minste tvil.

Lenke til kommentar
Jeg var litt vel slem i helgen.

 

Negging er ikke akkurat del av min PU-stil, men allikevel klarte jeg å negge en 6er da anledningen bydde seg, med et heller labert resultat :)

 

(dvs. hun ble litt vel i overkant forbanna)

 

Jeg så ikke episoden på Dr. Phil om PU og Ross Jeffries, men jeg leste et slags sammendrag inne på hjemmesiden til programmet. De må virkelig vinkle det slik at det blir manipulasjon uansett hvilken "disiplin" man tilhører...

 

Du må ikke negge damer med alminnelig utseende.

Lenke til kommentar
Did it. And it works ;)

 

Snakkes om "Så lang tid Dr Phil tar"... ;)

 

Hørt en del på forums rundt om at RJ dreit på leggen. Blir moro å se den mannen jeg respekterer nest minst (etter mystery's harem) bli gruset av en middelaldrende, skallet, feit mann ;)

 

 

Han kom også litt skjevt ut i og med at Phil og MM-gutta fikk starte. Og så fikk de damene i salen, som alle er utrolig betatt av Dr. Phil, på sin side.

Uansett, RJ prata som vanlig stort sett svada. Jeg tror ikke det er mange, selv om de legger godviljen til, som er enig i at NLP er en veldig mye mer moralsk riktig metode å nedlegge damer på.

Jeg tror svært sjelden det er de beste psykologene som driver slike talk-shows som Dr. Phil. Men han kan utvilsomt mekanismer til å sette en kvakksalver som RJ på plass. Likevel virka det ikke som om han ønska å ta hverken RJ eller de fra MM denne gangen. Ikke så rart, i og med at han er i samme bransje selv...

Lenke til kommentar
Jeg var litt vel slem i helgen.

 

Negging er ikke akkurat del av min PU-stil, men allikevel klarte jeg å negge en 6er da anledningen bydde seg, med et heller labert resultat :)

 

(dvs. hun ble litt vel i overkant forbanna)

 

Jeg så ikke episoden på Dr. Phil om PU og Ross Jeffries, men jeg leste et slags sammendrag inne på hjemmesiden til programmet. De må virkelig vinkle det slik at det blir manipulasjon uansett hvilken "disiplin" man tilhører...

 

Du må ikke negge damer med alminnelig utseende.

 

Det er vel ikke noe galt i å negge en 6'er hvis h*n selv er en 2'er... haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...