Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Det virker på meg som om du betrakter enhver samtale som noe som du må "lykkes" med. Og jo mer du fokuserer på å klare det, jo vanskeligere blir det å klare det, fordi du sløser bort energi og oppmerksomhet på analysering som ikke påvirker samtalen positivt, men heller destruktivt. Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg bevisst gått inn for å drite i om jeg "lykkes" i samtalen og ikke analysert bevisst, men heller bare kjørt på og latt det stå til.

 

Vet du hva? Du traff spikeren på hodet.

 

Og jeg har prøvd å komme meg ut av dette tankesettet. Jeg prøver fortsatt. Og klarer det nok til slutt. ;) Men vet du hva, akkurat nå er det hinsides irriterende.

 

Det er nok derfor det understrekes støtt og stadig at du må ut og praktisere, ikke sitte inne og pugge. Ser ut som mange går i teorifellen. Det er en grunn til at det finnes utallige kilder til PUA-info. Det finnes ingen fasit, ergo må du løsrive deg fra det du leser selv om det høres fornuftig ut. Du blir ikke god i matte av å pugge tall og formler, du blir god av å løse mattestykker. Tok du metaforen?

 

Er helt enig.

 

Grunnen til at jeg ikke praktiserer er at jeg er 18 først om 3 uker. Men da blir det andre boller.

 

Det skal vel også sies at jeg har gamet litt likevel, på fester, veninner o.l. Det jeg stort sett prøver på er å bygge en solid frame, og er veldig bevisst på dette. Jeg er sterkere enn motparten, uansett!

 

Hadde litt gode resultater i starten, da kjørte jeg på med en sterk frame og et uavhengig sinn. Helt freelance. Funka som f. Men da var også hodet mitt i orden, beliefsene. Nå har jeg brutt de ned. Ouch.

 

Gamet forresten en meget deilig, to år eldre blondine på dette viset. Ikke at det ble close(hun hadde kjæreste som var med). Men jeg kunne virkelig føle at hun likte meg. Glodde på meg hele tiden, lo av alt etc.

 

Har forresten Foundations av RSD. Har sett de første 5 episodene av 10. Men kuttet det. Det var da jeg så disse videoene at det begynte å gå nedover. Kan noen forklare meg dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som skjer med mange er: Man oppdager PU, en "sikker" metode med masse triks blir presentert og man henger seg opp i å gjøre "det rette". Merker det på en del kompiser av meg. De føler seg ikke selvsikre hvis de ikke har pugget nok rutiner. De føler at de må ha full kontroll. De vil gjennomføre den perfekte pickup: Lese masse teori og gjøre det rett fra første stund uten å feile. Not gonna happen. Som kalinken påpekte, virker det som om du henger deg opp i at du ikke må gjøre feil. Dette blir en selvoppfyllende profeti. For når du er bekymret for om du gjør noe feil, hva skjer da? Jo, du blir nervøs og det messer opp viben du sender.

 

Relax! Hva så om det ikke gikk så bra den ene gangen? Er ikke sånn at de går rundt og ler av deg hele tiden.

Lenke til kommentar
Disse shades'a skal jeg bruke: Valentino_5401s_J5GM2-GOLDPL-BROWN.jpg

 

Nå gjenstår det bare en tynn sleiksveis, kombinert med en brun, sliten skinnjakke av dårlig kvalitet som først så lyset i begynnelsen av 80-tallet, hvor den tidlig begynte å lukte div. kroppslige substanser. Med dette oppsette kan du fint delta i Harry- OL )

hehehe, du ville ikke ha klart å gjennomført stilen med de brillene merker jeg:) for å være ærlig, så tror jeg du tier hvis du ser dem på meg;)

Lenke til kommentar

Har nu lest the Game, og venusian arts boka. Og forstår alt det der med at vi er steinalderfolk, og at attraction ikke er et valg. Jeg forstår jeg må være cocky and funny, og at jeg må pushe pulle, være litt badboy med jentene. MEN, problemet at jeg får ikke til å praktisere det.

 

Jeg har store problemer med å bare konversere med mindre kjente jenter enn mer enn 30 sekunder. Har et problem som jeg har lest mange har; at man ikke vet hva man skal snakke om.

 

Jeg føler meg som en jævla pu disk jockey, men det er faen ikke lett.

Lenke til kommentar

Du vet alt det ja, men i starten er det ganske så ubrukelig. Baby steps er stikkordet her, start med å åpne og ikke tenk så mye på det. Du kommer nok til å få mange crash and burns til å starte med, men du vil finne det lettere å snakke med jenter når du finner ut at de ikke er så farlige som du tror.

 

Jeg hadde det sånn i starten, selvom jeg syns at det er lettere å snakke med dem enn å åpne dem, men du må åpne dem for å snakke med dem. So I keep pushing my self!

 

Hmm, håper det hjalp. Start med det elementere, fokuser først på å åpne dem istdenfor å tenke på hva som kommer etter det.

Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem fra byen jeg.. What a night.. Starta hjemme her med GT og singstar, heregud så morsomt når man først kommer i slaget. Dro ut på byen, så fresh ut og følte meg virkelig i slaget.. Åpnet 5 stk og det hele var veldig morsomt.. Følte meg virkelig mottakelig for å bli åpnet selv. Første kisen jeg så oppretta jeg øyenkontakt med, smilte lurt og gikk mot han, hviska i øret du ser bra ut.. gikk min vei.. Åpnet han igjen senere på kvelden.. Du vet: 1 prio: pule.. 2 prio: pule fint.. hehe ikke at det var noe på ønskelista uansett..

 

Møtte tidenes kjekkas, en jeg har hatt øye for i en 4-5 år men aldri tort gjøre noe før.. Vi ble stående å prate, kødde sammen, le.. Jeg var utfordrende og pusha han på enkelte områder, han tok det ganske bra.. Vi lo godt sammen, han gjorde ett eller annet derav jeg spurte hva vi så skulle gjøre, vi entra dansegulvet og dansa pretty close.. Fikk da øya opp for han jeg sist helg hadde heftig øyenkontakt med, vi begynte danse og etter at jeg gikk av dansegulvet fulgte han etter. Og før jeg visste ordet av det var hans lepper på mine.. Kjedelig, kjedelig.. moving on.. Alle kisene bare kjeda meg, det ble for lett.. Følte ikke at jeg måtte kjempe nok for d, annser 2 av de 5 som virkelig hotguys i mine øyne..

 

Ser senere han kisen jeg så først på kvelden, åpner han på nytt, vi har virkelig morsom og bra samtale med kino, vi entrer soffaen der kompisen hans sitter, jeg kjører litt cockyfunny stil da kompisen sier han skal treffe ei synsk han møtte ikveld, hun skal spå han all for free.. Jeg begynte og le, og sa jeg også var synsk.. tok handa mi på han og sa: du er kåt.. begge to i sprutlatter og sa jeg hadde dønn rett.. ble ganske morsomt.. utrolig nok så hadde kisen, som het Thobias dame, dette så jeg ganske vanskelig for å finne ut av m.t.p måten har var rundt meg og bydde på seg selv.. Kompisen hans sa jeg måtte med glede dra han med hjem, han skulle ikke sladre til dama.. Vi kom inn på områder med sex female/male og gutta erkjente godt nok at jentene er nok garantert værre enn gutta.. Ble morsomt,takka for samtalen jeg og ønska de fin kveld videre..

 

Kvelden var dribra. Har erfart nok engang hvor viktig mindset er.. Og nok engang hvor mye gutter kjedeeer meg..

Endret av araa
Lenke til kommentar
Virker som du hadde en morsom kveld. High Five!

Men, ikke noe kake? Var jo første prioritet jo... ;)

 

Kvelden var uuber..

Nei, ikke noe kake :p kake var ikke prio sånn egentlig.. som d står i posten min;)

Jeg sjekker bare for fun nå.. har det så morsomt.. Utrolig nok så får jeg meg selv til å åpne de jeg aldri før har turt å snakke med.. Er ikke redd for noe lengre.. Hadde egentlig lyst til å se hvor mulig d er å få seg et knull på linja 'skal vi ha sex i kveld' dog bedre formulert for settingen;) men gjorde ikke.. en annen gang

Lenke til kommentar
Jeg sjekker bare for fun nå.. har det så morsomt..

 

=

 

"Hey, hvordan gikk det på by'n? Jo, kjempefint. Hadde det helt utrolig gøy, traff på masse kjekke gutter og snakket om sex. Aw... Det ble ikke noe på deg altså?" ;)

 

Hadde egentlig lyst til å se hvor mulig d er å få seg et knull på linja 'skal vi ha sex i kveld' dog bedre formulert for settingen;)

 

Uuu, talk dirty to me baby!

 

 

 

Har vært stucked med bøker i hele dag. Har en prøve i Oslo som kommer opp slutten av april som jeg må lese til. Er litt kjipt når utelivet her nede i Hamburg er så fantastisk. Party hele natten! Men, tomorrow is another day ;)

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
Jeg sjekker bare for fun nå.. har det så morsomt..

 

=

 

"Hey, hvordan gikk det på by'n? Jo, kjempefint. Hadde det helt utrolig gøy, traff på masse kjekke gutter og snakket om sex. Aw... Det ble ikke noe på deg altså?" ;)

 

Hadde egentlig lyst til å se hvor mulig d er å få seg et knull på linja 'skal vi ha sex i kveld' dog bedre formulert for settingen;)

 

Uuu, talk dirty to me baby!

 

 

 

Har vært stucked med bøker i hele dag. Har en prøve i Oslo som kommer opp slutten av april som jeg må lese til. Er litt kjipt når utelivet her nede i Hamburg er så fantastisk. Party hele natten! Men, tomorrow is another day ;)

 

Hehe, jeg kan snakke masse om sex, men jeg kan også få masse sex.. og ikveld var intet unntak;)

hehe, og dirty er bra.. Hmm, prøve.. studier ell?

Lenke til kommentar

I kveld blir det awesome! Bursdagsparty hos en venninne, ut på byen, antagelig møte min one-itis!

 

Har kommet fram til at nå som jeg gamer uten closing går alt mye "lettere"! Jeg har på en måte mistet mye av frykten, kan drege den mye lengre, være mer ekstrem uten at jeg er redd. Har på en måte kake uansett hos min one-itis :)

 

Er også litt morsomt å se skuffelsen når de spør om jeg skal være med hjem, så svarer jeg "Nope :D"

 

 

Det er et godt liv!

Lenke til kommentar

Araa:

 

Det er ikke menn i Mo i Rana, det er sauebonder og harrytasser :) Velkommen til Oslo i sommer, sikker på at du aldri vil tilbake til Mo etter bare noen dager her nede :fun:

 

 

Min kveld i går:

 

Er på deff og kjører hvit periode (altså uten alkohol og ikke kokain som det kunne fremstå som)....

 

Terningkast 1. Gleder meg til 3. mai. Da er det hele over... Min spådom: 3.mai: terningkast 12513415 inntil da vil alle dager være terningkast 1....

Lenke til kommentar
Araa:

 

Det er ikke menn i Mo i Rana, det er sauebonder og harrytasser :) Velkommen til Oslo i sommer, sikker på at du aldri vil tilbake til Mo etter bare noen dager her nede :fun:

 

 

Min kveld i går:

 

Er på deff og kjører hvit periode (altså uten alkohol og ikke kokain som det kunne fremstå som)....

 

Terningkast 1. Gleder meg til 3. mai. Da er det hele over... Min spådom: 3.mai: terningkast 12513415 inntil da vil alle dager være terningkast 1....

 

Haha, jeg ler mer skakk.. Min spådom: 3.mai: terningkast 12513415 *knise*

 

Øivind, du har helt rett i det.. Mo har ikke noe til tess her for meg.. gleder meg til oslo;))

Lenke til kommentar
bro's before hoes.

Akkurat dette her har jeg og vennegjengen min i blodet vårt, ALDRI la ei dame så konflikt mellom deg og dine venner, tro meg, det er faen meg ikke vært det.

 

 

Jeg trodde pua's var gode på å tolke jenter, derfor jeg spurte her :p Om jeg hører hjemme her eller ikke er vel et annet spm

 

Hehe, de påstår de er verdensmestere=)

 

Men jeg får si som Saykin sier;

 

"Altså, folk må slutte å tenke så mye på andre istedenfor seg selv. Du vil føle deg så mye bedre når du tenker mer på at du skal ha det godt istedenfor andre."

 

Sånn generelt, kompisers damer holder man seg unna.

Dere missforstår ;) . Tro det eller ei, men vi er kun venner.. er ikke ute etter noe closing whatsoever :p

 

Uansett så ble jeg kjent med begge to samtidig, så har ikke noe grunnlag til å sette kompisen min forran vennina utenom kjønn.

 

Men hva skal jeg forholde meg til? Det at hun er hyggelig når vi møtes og sier masse bra om meg, både til venna sine og meg. I tillegg til at når vi prater på tlf ber hun meg alltid ringe henne litt seinere utover dagen så vi kan finne på noe osv.

 

Eller det at hun tar lite kontakt sånn generelt sett? Hører kanskje fra henne sånn noen ganger i uka, mest i helger. Mulig det er pga jeg tar veldig lite insiativ og virker kanskje uintressert av og til, mye pga jeg blir så forvirra når hun små "ditcher" meg sånn av og til. Har også hent mange ganger når jeg har bedt henne ringe meg dagen etter, eller eventuelt at hun sier hun skal gjøre det og det aldri skjer.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor hun lover å ringe når det aldri skjer, da dukker tankene opp om at jeg egentlig bare er til bry osv. Men plutselig ringer hun sånn helt tilfeldig bare for å prate..

 

Kvinnfolk =P

Lenke til kommentar
selvtillit, selvtillit SELVTILLIT please kom til meg NÅÅÅ!

 

 

Selvtillitt er jo et produkt av ekstern positiv validering og feedback.

 

Jobb heller med å få denne feedbacken så vil selvtillitten komme automatisk.

 

Vært noen crazy dager. Sjukemeldt, så kan dra'n helt ut, og tatt bra utnytte av det ;)

Har sørget for å vekke Øivind hver natt med å mase på han om å bli med ut. Så jeg er fornøyd :)

 

I kveld blir intet unntak.

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Og nok engang hvor mye gutter kjedeeer meg..

 

Men hvis gutter kjeder deg, hvorfor oppsøker du de da på utestedene?

Bare lurer... :)

 

Kanskje i håp om å endag møte en som ikke kjeder meg.. Tenkt tanken?;)

Nei fra kødd til seriøst, jeg bruker aldri dra ut for å bare sjekke/flørte/whatever, drar ut for å ha det morsomt, venner & dans.. Dette med å "sjekke" gutter ser det mer som trening sosialt sett, så langt funker alt supert, igår var i allefall en super kveld. Sjekker ikke for å finne meg noen eller sex.. Liker å feede egoet mitt, hø-hø...

 

 

Forresten til dere andre.. Igår var det ei som kom å stilte seg inntil han jeg hadde snakka ei stund med. Samtalen fløt virkelig bra, og da hu kom begynte hu ta på han o.l.. Han overså det, så slengte hun et krass blikk til meg, og sa sint til han "skal du snakke med hu!" Jeg bare overhyggelig smilende: mhmmm, det skal han.. så snudde hun seg.. jeg pekka henne i ryggen å spurte overhyggelig-pent om hun ville prate sammen med oss.. Haha, hun bare..ehh nei.. Er det "positivt" å be henne innlede seg i samtalen? Ydmykhet? Viser ikke det at man ikke føler seg truet..

Endret av araa
Lenke til kommentar
Kanskje i håp om å endag møte en som ikke kjeder meg.. Tenkt tanken?;)

Nei fra kødd til seriøst, jeg bruker aldri dra ut for å bare sjekke/flørte/whatever, drar ut for å ha det morsomt, venner & dans.. Dette med å "sjekke" gutter ser det mer som trening sosialt sett, så langt funker alt supert, igår var i allefall en super kveld. Sjekker ikke for å finne meg noen eller sex.. Liker å feede egoet mitt, hø-hø...

 

Jo, tenkte jo selvfølgelig at du håpet å treffe en som ikke kjedet deg, men ville bare høre hva du selv mente.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...