Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg har ei jente som er ganske vansklig å tolke. Hun roser meg opp i skyene og sier mange ting som viser klare tegn på interesse fra hennes side. Men det jeg da synes er så rart er at hun sjelden ringer, og de gangene hun ringer er det somregel når hun er med noen av kompisene mine osv. Med andre ord, sjelden hun ringer meg kun for å møte meg bortsett fra de gangene vi har avtalt på forhånd. Hun er ikke sånn som er redd for å ta kontakt heller så jeg skjønner meg ikke helt på a.

Men de gangene jeg møter henne tilfeldig ute i byen og sånn blir hun overlykkelig for å se meg, møtte henne her om dagen, har liksom ikke sett noe til a eller prata med a på en uke, så sa hun det var lenge sia, vi måtte finne på noe snart og masse sånn tull. Jeg bare så dumt på a og hun sa bare call me baby før hu gikk. Hvorfor i helvete oppfører hun seg sånn når jeg møter henne, men sjeldent jeg hører fra henne ellers. Jeg vet ikke om jeg vil ringe eller ikke heller, litt desp kanskje? Er usikker på om jeg er intressert i å være venn med henne eller ikke, synes hun virker litt falsk og sånn.

 

Jeg tenker liksom, hvis hun hadde vært intressert i å være med meg ville hun ringt litt oftere, hvis du ser bortifra at hun aldri har penger på kortet, men hun får jo tak i de andre venna sine på et eller annet vis hele tiden.

 

Men hvis hun da ikke har tid til meg whatsoever, hvorfor tar hun så mye insiativ å sier at vi må gjøre ting sammen osv hver gang vi møtes. Hun bemerker alltid hvor lenge det er siden vi har vært sammen osv, selv om det bare har gått litt over en uke :p

 

Merkelige kvinnfolk.

 

Dette kommer kanskje som et sjokk, men det er ikke alle jenter som er hypp på å ligge med folk eller bli sammen med dem eller lignende bare fordi de er hyggelige mot menneskene rundt seg. Komplimenter og ting en ung fyr tolker som ioi's er ikke nødvendigvis annet enn rause og hyggelige kommentarer fra jenter som liker å se sin egen effekt på gutta rundt seg.

 

Ikke forsøk å close henne, det ville bare ødelagt den gode tonen på dette stadiet, for du er sannsynligvis allerede i vennesonen, og der skal det godt gjøres å komme seg ut fra. Som du sjøl sier, null initiativ fra hennes side kombinert med hyggelige kommentarer er tegn nok på at dette kanskje ikke er helt greia.

 

Jeg leser av det du skriver at dere er ganske unge, men man trenger ikke beskylde folk for å være falske fordet om du ikke evner å skjønne deg på henne. :)

Endret av SandyEyeCandy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sier close! Ikke nødvendigvis f-close, men close for å se om det i det hele tatt er noe å close....

 

Enten er han i LJBF sonen eller så er han på god vei mot den. Vi er dog enige om at å komme seg ut av LJBF sonen er et sant hel..

 

Hvorfor ikke klinke til og få et endelig resultat? Det er allikvel nok fisk i havet enn å sitte å nappe i et tomt snøre...

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri tenkt på oss som noe annet en venner selv bare så det er sagt. Det er ikke det at hun er hyggelig som jeg tror at er ioi som dere såfint kaller det, men når hun sier til meg at hun digger meg, at vi er bestevenner++

Hun sa også at hun ville ha sex med meg, om dette var seriøst eller ikke veit jeg ikke, ikke at jeg har lyst til det uansett men.. Jeg viser heller ikke noe mer iniativ en det henne gjør, men de gangene vi møtes som er ganske ofte :p så pleier vi å avtale ting sammen osv..

 

 

Trodde PUA kunne bli brukt på venner også, trenger egentlig litt hjelp til å forstå meg på henne bare.

og ja vi er ganske unge..

Lenke til kommentar

Dette kommer kanskje som et sjokk på deg:

 

Du er homo

 

1) Du overanalyserer

2) Du vet ikke om du vil ha sex med damer

3) Du vil kjøre sjekketriks på kompiser.

4) Du anser damer som venner

 

Trøsten er at homofili er akseptert i den vestlige verden, ulempen er at det ikke er like populært i den muslimske delen av verden. Mange av mine venner er homser, og de kuleste partyene er homsepartyene jeg har deltatt på...

Lenke til kommentar
Jeg har egentlig aldri tenkt på oss som noe annet en venner selv bare så det er sagt. Det er ikke det at hun er hyggelig som jeg tror at er ioi som dere såfint kaller det, men når hun sier til meg at hun digger meg, at vi er bestevenner++

Hun sa også at hun ville ha sex med meg, om dette var seriøst eller ikke veit jeg ikke, ikke at jeg har lyst til det uansett men.. Jeg viser heller ikke noe mer iniativ en det henne gjør, men de gangene vi møtes som er ganske ofte :p så pleier vi å avtale ting sammen osv..

 

 

Trodde PUA kunne bli brukt på venner også, trenger egentlig litt hjelp til å forstå meg på henne bare.

og ja vi er ganske unge..

Wow.. just wow, hvis en deilig venninne av meg hadde kommert bort og sagt det og hun var seriøs vil jeg ikke tenkt annet enn når og hvor?

 

Det høres ut som hun enten leker hard to get, hun tester deg for å se om du greier å ta initiativ eller så har du endt opp i LJBF sonen. Er enig med både oivind og Sandy, så det betyr at det er opp til deg om du vil prøve å close og se om det er noe annet der eller fortsette som du gjør nå og bare være venner.

 

Altså, folk må slutte å tenke så mye på andre istedenfor seg selv. Du vil føle deg så mye bedre når du tenker mer på at du skal ha det godt istedenfor andre.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Disse shades'a skal jeg bruke: Valentino_5401s_J5GM2-GOLDPL-BROWN.jpg

 

Nå gjenstår det bare en tynn sleiksveis, kombinert med en brun, sliten skinnjakke av dårlig kvalitet som først så lyset i begynnelsen av 80-tallet, hvor den tidlig begynte å lukte div. kroppslige substanser. Med dette oppsette kan du fint delta i Harry- OL.

 

Jeg har ei jente som er ganske vansklig å tolke.

 

Jenter er irrasjonelle dyr som ikke kan forklares gjennom logikk eller fornuft, de fungerer bare til en ting ;)

Lenke til kommentar
Jeg trodde pua's var gode på å tolke jenter, derfor jeg spurte her :p Om jeg hører hjemme her eller ikke er vel et annet spm

 

Hehe, de påstår de er verdensmestere=)

 

Men jeg får si som Saykin sier;

 

"Altså, folk må slutte å tenke så mye på andre istedenfor seg selv. Du vil føle deg så mye bedre når du tenker mer på at du skal ha det godt istedenfor andre."

 

Sånn generelt, kompisers damer holder man seg unna.

Endret av sony123
Lenke til kommentar
Jeg trodde pua's var gode på å tolke jenter, derfor jeg spurte her :p Om jeg hører hjemme her eller ikke er vel et annet spm

 

Hehe, de påstår de er verdensmestere=)

 

Men jeg får si som Saykin sier;

 

"Altså, folk må slutte å tenke så mye på andre istedenfor seg selv. Du vil føle deg så mye bedre når du tenker mer på at du skal ha det godt istedenfor andre."

 

Sånn generelt, kompisers damer holder man seg unna.

HVIS ikke han syns det er greit så holder jeg meg som regel unna, vil ikke miste en GOD venn over en dame, men HVIS han syns det er greit at vi går ut sammen eller ender opp sammen så ser jeg ikke problemet. Dette er derimot ikke hva "gjest" spør om.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
HVIS ikke han syns det er greit så holder jeg meg som regel unna, vil ikke miste en GOD venn over en dame, men HVIS han syns det er greit at vi går ut sammen eller ender opp sammen så ser jeg ikke problemet. Dette er derimot ikke hva "gjest" spør om.

 

:D:D

 

Sorry ass, glemte jo at "moral" er ett ord som ikke hører hjemme idenne tråden.

Lenke til kommentar
:D:D

 

Sorry ass, glemte jo at "moral" er ett ord som ikke hører hjemme idenne tråden.

La oss se litt nærmere på det utsagnet:

 

mora'l m1 (gj ty. el. fr fra lat. moralis 'sedelig', av mos, gen. moris, 'sed, skikk')

sett av normer, verdier og holdninger som hevdes og praktiseres av et individ el. en gruppe; oppfatning av rett og galt, jf *etikk forretningsm-, kjønnsm-, skattem-, samfunnsm- / kristen m- / ha høy, lav m- / frynset m- / hun eier ikke m- / opptre som m-ens vokter ha overdrevet omsorg for andres moral / preke m- for noen

 

Så jo... De har moral. De har bare en annen moral enn deg. ;)

Lenke til kommentar
La oss se litt nærmere på det utsagnet:

 

mora'l m1 (gj ty. el. fr fra lat. moralis 'sedelig', av mos, gen. moris, 'sed, skikk')

sett av normer, verdier og holdninger som hevdes og praktiseres av et individ el. en gruppe; oppfatning av rett og galt, jf *etikk forretningsm-, kjønnsm-, skattem-, samfunnsm- / kristen m- / ha høy, lav m- / frynset m- / hun eier ikke m- / opptre som m-ens vokter ha overdrevet omsorg for andres moral / preke m- for noen

 

Så jo... De har moral. De har bare en annen moral enn deg. ;)

 

Hah, sikker på det du?

 

Dobbelt opp av sorten jeg :tease:

 

Men det er egentlig ikke moral det går på, men respekt for andre mennesker, manipulasjonen og falskheten.

Lenke til kommentar

De siste månedene har jeg mistet alle skillsa jeg en gang hadde føler jeg.

pga jeg har lest en del pua-stoff, og jeg føler jeg har overanalysert greiene...

 

og det har blitt til at jeg bare snakker med meg selv hele tiden, også når jeg snakker med andre. Jeg er ikke helt tilstede, og analyserer mens motparten snakker.

 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.... har helst lyst å kutte pua-preiket og bli den jeg var for 3-4mnd siden...

 

Nå skal det sies at jeg bare har lest på, og ikke praktisert noe særlig ennå. Det vil skje. Men for tiden er mitt inner game crushet.

 

selvtillit, selvtillit SELVTILLIT please kom til meg NÅÅÅ!

 

Forresten, noen som har forslag til direkte ord og handlinger som kan skape attraction? Trenger sårt følelsen av å sjarmere ei jente i senk, noe som før var lett som en lek(føles det som).

Lenke til kommentar
De siste månedene har jeg mistet alle skillsa jeg en gang hadde føler jeg.

pga jeg har lest en del pua-stoff, og jeg føler jeg har overanalysert greiene...

 

og det har blitt til at jeg bare snakker med meg selv hele tiden, også når jeg snakker med andre. Jeg er ikke helt tilstede, og analyserer mens motparten snakker.

 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.... har helst lyst å kutte pua-preiket og bli den jeg var for 3-4mnd siden...

 

Nå skal det sies at jeg bare har lest på, og ikke praktisert noe særlig ennå. Det vil skje. Men for tiden er mitt inner game crushet.

 

selvtillit, selvtillit SELVTILLIT please kom til meg NÅÅÅ!

 

Forresten, noen som har forslag til direkte ord og handlinger som kan skape attraction? Trenger sårt følelsen av å sjarmere ei jente i senk, noe som før var lett som en lek(føles det som).

Det virker på meg som om du betrakter enhver samtale som noe som du må "lykkes" med. Og jo mer du fokuserer på å klare det, jo vanskeligere blir det å klare det, fordi du sløser bort energi og oppmerksomhet på analysering som ikke påvirker samtalen positivt, men heller destruktivt. Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg bevisst gått inn for å drite i om jeg "lykkes" i samtalen og ikke analysert bevisst, men heller bare kjørt på og latt det stå til.

 

Mange er nok mer kritisk til egen oppførsel enn andres. Når du føler at driter deg ut massivt kan det ofte være at den du prater med ikke engang merker det, og det kan også være ganger hvor du føler at det du gjør og sier er bra at andre tenker at du driter deg ut. Men hva har det egentlig å si om du driter deg ut? Prøv å få perspektiv på det å drite seg ut i forhold til andre problemer du kan tenke deg å støte på i livet, så ser du hvor lite rasjonelt det er å la hele det sosiale livet sitt bli styrt av bekymringer for en bagatell som dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er nok derfor det understrekes støtt og stadig at du må ut og praktisere, ikke sitte inne og pugge. Ser ut som mange går i teorifellen. Det er en grunn til at det finnes utallige kilder til PUA-info. Det finnes ingen fasit, ergo må du løsrive deg fra det du leser selv om det høres fornuftig ut. Du blir ikke god i matte av å pugge tall og formler, du blir god av å løse mattestykker. Tok du metaforen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...