Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Har jo hørt folk har sagt "vil du pule" el no lign ved stengetid på utesteder og fått napp, de fleste takker nei men så lenge 1 takker ja er vel innsatsen verdt det.

 

Er jo en teknikk som går ut på å bare fyre løs "vil du være med meg hjem" med en gang man ser vedkommende. Husker dog ikke hva den het på stående fot. Anyone?

 

Shock And Awe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har jo hørt folk har sagt "vil du pule" el no lign ved stengetid på utesteder og fått napp, de fleste takker nei men så lenge 1 takker ja er vel innsatsen verdt det.

 

Er jo en teknikk som går ut på å bare fyre løs "vil du være med meg hjem" med en gang man ser vedkommende. Husker dog ikke hva den het på stående fot. Anyone?

 

Shock And Awe!

Shock and Awe the Apocalypse Opener :p

 

Shock and Awe går mer ut på og rett og slett kommunisere at du vil ha dama, og ikke legge skjul på det (har hatt stor suksess med den btw ;) )

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anno_*
Huff.. Jeg sliter med at jeg har lite og snakke om når jeg er med andre, er redd for og miste kontakten med folk siden jeg kan bli for lite interesang, er godt likt nå, men er litt bekymra for framtiden :/ Noen som har tips?

Ingen som kan hjelpe? Noen som vet om noen gode spm og spørre om feks? Takker for hjelp :)

Lenke til kommentar

Tips:

 

Ikke tenk på hva du skal si og hvordan du skal si ting. Innhold betyr ca 15% av fremføringen. Kroppspråk er 50% og hvordan du sier det (energi, styrke i tonefall etc) betyr 35%

 

 

Så innhold er ikke viktig, snakk om dill og dall som du egentlig ikke bryr deg om. Eventuellt kan du sette deg inne i genetiske fordeler mellom mann og kvinne. Slike fakta er morsomt og underholdene i alle selskap. Kjør på med eksempler fra hverdagen.

Lenke til kommentar
Vår alles kjære (eller i hvertfall min) mentor Ross Jeffries skal på Dr. Phil nå på fredag :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
See Me on Dr. Phil This Friday

 

Dear Speed Seduction® Student,

 

Be sure to tune in this Friday, April 11.

 

Yours truly, Ross Jeffries, will be a guest on the Dr. Phil show. Check your local listings for the exact time it will air in your local area.

 

For more information on Friday's show, go to Dr. Phil's website and check out http://www.drphil.com/shows; scroll down toward the bottom of the page for Friday's listing.

 

Don't miss it!

 

Peace and piece,

 

Dette her må jeg få sett, noen som vet om en måte å få sett programmet på? Jeg lurer virkelig på hva publikum og Dr. Phil kommer til å spørre om, kunne blitt morsomt.

 

Hoho, det må jeg få med meg!

Dr.Phil VS Ross Jeffries - The master of seductive langauge.

Skal tro om RJ klarer å seduce Dr.Phil :wee:

 

Edit: Si i fra om dere finner en plass man kan streame det evt. laste ned episoden.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=531489

 

Samtale evne som er underholdende. Her kan du komme med "bekyldninger" og "påstander" som bare må sette i gang en samtale :fun:

 

Drar dere denne, så forsøk å gjøre litt research på forhånd. Dette er selvfølgelig umulig ute på byen, men i andre tilfeller er det absolutt å anbefale at man ikke tråkker i salaten og kjører i gang med fordommer og dårlig begrunna kvasifakta fra et ganske ømtålig felt, uten å vite noe om hvor den andre står. Er du kun ute etter å provosere, er det sef bare å kjøre på, hehe, men jeg har ikke tall på alle de gangene jeg bare har måttet gå fra et sett med fyrer fordi de bare er umulige. Nå ryktes det jo riktignok at jeg biter og ikke er like søt og ettergivende som mange andre, men i det store og det hele bør tonen holdes på et underholdende og ikke-provoserende nivå.

 

Og vips! fikk jeg plassert meg sjøl på snerpe-strenge-skalaen... ;)

 

 

Øivind, ganske spennende at du sjøl uten å lese det forrige innlegget mitt visste hva det handla om... :p

Lenke til kommentar

Da er det fredag :fun:

 

Helgjakta starter nå. Mine planer er å besøke et aldri så lite jaktterreng i Bogstadveien på lørdag. Har skarpladd børse og jakthund, så nå bør vårrypene bare ligge å trykke i gata.

 

Skal ikke ut i helga, for nå skal sommerformen hentes. Så her er det trening og kosthold som teller. Satser på et par faste FBs denne helga.

 

La oss satse på sol og varmt vær, for intet sted i verden er bedre enn Oslo når det er vårslepp av babes rundt omkring i byen.

Lenke til kommentar
Da er det fredag :fun:

 

Helgjakta starter nå. Mine planer er å besøke et aldri så lite jaktterreng i Bogstadveien på lørdag. Har skarpladd børse og jakthund, så nå bør vårrypene bare ligge å trykke i gata.

 

Skal ikke ut i helga, for nå skal sommerformen hentes. Så her er det trening og kosthold som teller. Satser på et par faste FBs denne helga.

 

La oss satse på sol og varmt vær, for intet sted i verden er bedre enn Oslo når det er vårslepp av babes rundt omkring i byen.

 

Da sees vi nok!

Jeg kunne ikke ha vært mer enig! Oslo er en fin by når det gjelder babes om sommeren!

 

Kan snart begynne å gå med shades igjen aah:D

Endret av Dankwah
Lenke til kommentar

Gleder meg Dankwah

 

Bilde av hunden, den skiller seg litt ut i folkehavet med sine 53 kg beinhard muskelmasse:

http://farm2.static.flickr.com/1100/146320...5569fd89c_o.jpg

 

 

Kommer å til å dra innom Frognerparken for å sjekke jaktforholdene der også. Huk er litt for tidlig ennå, men tror nok arbeidet som er nedlagt med strender på bygdøy kommer til å gjøre store utslag.

 

Tror nemmelig mange burhøns med sine mange små trekker vekk fra huk og pardisbukta inn mot nye bygdøy sjøbad. Da blir standaren på rypene litt høyere og ikke minst mer konsentret på de andre strendene i år.

 

Når det gjelder Shades MÅ de ikke ha glass som det ikke går av å se gjennom. I år er det gradert glass som teller. Pilot briller med speil kan dessverre skremme mer enn du ønsker.

 

Selv går jeg for disse på lørdag:

http://www.maximumeyewear.com/productfolde...unglasses-.html

 

Øynene er som alle vet, noe av ditt viktigste våpen i jakten på den rette rypa :fun:

Lenke til kommentar
Gleder meg Dankwah

 

Bilde av hunden, den skiller seg litt ut i folkehavet med sine 53 kg beinhard muskelmasse:

http://farm2.static.flickr.com/1100/146320...5569fd89c_o.jpg

 

 

Kommer å til å dra innom Frognerparken for å sjekke jaktforholdene der også. Huk er litt for tidlig ennå, men tror nok arbeidet som er nedlagt med strender på bygdøy kommer til å gjøre store utslag.

 

Tror nemmelig mange burhøns med sine mange små trekker vekk fra huk og pardisbukta inn mot nye bygdøy sjøbad. Da blir standaren på rypene litt høyere og ikke minst mer konsentret på de andre strendene i år.

 

Når det gjelder Shades MÅ de ikke ha glass som det ikke går av å se gjennom. I år er det gradert glass som teller. Pilot briller med speil kan dessverre skremme mer enn du ønsker.

 

Selv går jeg for disse på lørdag:

http://www.maximumeyewear.com/productfolde...unglasses-.html

 

Øynene er som alle vet, noe av ditt viktigste våpen i jakten på den rette rypa :fun:

 

Jeg kommer til å vandre langs bogstadveien på jakt etter nye klær til våren ;)

 

Holder meg litt unna huk og paradisbukta jeg altså, redd for at jeg skal bli stemplet som show off!

Men Ingerstrand er min favoritt! Herregud så mange nydelig babes det er der! Noen gang vært der før?

 

Disse shades'a skal jeg bruke: Valentino_5401s_J5GM2-GOLDPL-BROWN.jpg

 

De på linken din ville nok ha kledd deg bedre enn meg, kan fort virke litt for slick/gay på meg.

Lenke til kommentar

Nice Shades Dankwah!

 

DJ_Matsern: http://www.kroghoptikk.no

 

De har en fet butikk i majorstuehuset helt i toppen av bogstadveien. De fører Dior. Du har og en annen fotobutikk i samme området ovenfor MC donalds som også har et bra utvalg. Dog mener jeg det er brilleland og de fører ikke Dior. Dior har sykt mye kult om dagen.

 

 

Dog er det ufattelig mye kult på solbrillefronten. Mine tips til solbrillekjøp

 

1: Ta med venninne® når du skal handle

2: Ikke vær redd for å prøve mange

3: Det er ikke flaut å ikke handle i en butikk om du ikke finner noe du ikke liker (du er jo idiot om du svir av 4k på noe som suger balle)

4: Kjøp glass du ser øynene gjennom. Gradert glass er kult.

Lenke til kommentar
Hvor viktige trur dere egentlig at solbriller er for at vi skal gidde å se på dere? ;)

 

Ikke viktig i det hele tatt. Men det er et våpen i flørtinga og dessuten får de oss til å føle oss drithotte. Og det vet du gir seltillit og pågangsmot....

 

My future is so brigth, I have to wear shades

Lenke til kommentar

Jeg har ei jente som er ganske vansklig å tolke. Hun roser meg opp i skyene og sier mange ting som viser klare tegn på interesse fra hennes side. Men det jeg da synes er så rart er at hun sjelden ringer, og de gangene hun ringer er det somregel når hun er med noen av kompisene mine osv. Med andre ord, sjelden hun ringer meg kun for å møte meg bortsett fra de gangene vi har avtalt på forhånd. Hun er ikke sånn som er redd for å ta kontakt heller så jeg skjønner meg ikke helt på a.

Men de gangene jeg møter henne tilfeldig ute i byen og sånn blir hun overlykkelig for å se meg, møtte henne her om dagen, har liksom ikke sett noe til a eller prata med a på en uke, så sa hun det var lenge sia, vi måtte finne på noe snart og masse sånn tull. Jeg bare så dumt på a og hun sa bare call me baby før hu gikk. Hvorfor i helvete oppfører hun seg sånn når jeg møter henne, men sjeldent jeg hører fra henne ellers. Jeg vet ikke om jeg vil ringe eller ikke heller, litt desp kanskje? Er usikker på om jeg er intressert i å være venn med henne eller ikke, synes hun virker litt falsk og sånn.

 

Jeg tenker liksom, hvis hun hadde vært intressert i å være med meg ville hun ringt litt oftere, hvis du ser bortifra at hun aldri har penger på kortet, men hun får jo tak i de andre venna sine på et eller annet vis hele tiden.

 

Men hvis hun da ikke har tid til meg whatsoever, hvorfor tar hun så mye insiativ å sier at vi må gjøre ting sammen osv hver gang vi møtes. Hun bemerker alltid hvor lenge det er siden vi har vært sammen osv, selv om det bare har gått litt over en uke :p

 

Merkelige kvinnfolk.

Lenke til kommentar

Hvorfor closer du ikke henne når du er samme henne da?

Så vidt jeg kan skjønne er det åpent spill nå. Skjer det ingen ting i nær fremtid, glir du over i LJBF sonen og er snart hennes nye homsevenn...

 

Gå for closing denne helga! Sett deg det som mål. Bygg opp ditt inner game, og vis handlekraft :fun:

 

 

Edit:

 

 

Legger til at som gutt må man ikke bli kvinne og overanalysere. Less talk, more action!!

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...