Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg jente og har det by default lettere enn mange gutter, men en gang for mange år siden gikk jeg bort til en fyr på et utested (er så lenge siden at jeg ikke engang husker utseendet hans eller hva han het, men jeg trur han må ha vært litt heit for at jeg skulle gidde) og spurte om han ville være med på et sosialantropologisk eksperiment. "Hva da?" spurte han. "Bli hjem til meg og ha sex", svarte jeg. Han blei med, gitt.

Lenke til kommentar

Du kan si hva en du vil, bare kroppsspåket er rett.

Som jeg var inne på tidligere betyr budskapet(15%) lite. Det er kroppspråk (50%) og tonefall / enrginivå etc i det du sier (35%) som er viktig.

 

Du kan faktisk ikke si noe i det hele tatt, om du er sheriff på kroppsspråk og bruk av mimik og øyne.

 

Jeg leste ikke innlegget til Sandy, for i mine øyne er hun jomfru ennå :fun:

Lenke til kommentar
Hun var ei jente på internet. Blandt masse seksuellt frustrerte nerder, som konkurrerte om hvem som kunne tilbe henne mest, og hun visste det. Jeg fortsatte å negge henne, holde føttene hennes på jorden, men tok en crash and burn.

 

*oppgitt*

 

Hva faen er det med disse lavstående taperne som absolutt MÅ kaster seg over en så raskt gamingnicket tilsier at du består av to x-kromosomer? Har de aldri kommunisert med kvinner (sett bort fra deres egen mor) og har dermed opparbeidet seg en enorm dose angst for å aldri få oppleve denne motparten av mannen? Har selv kontinuelig opplevd hvor patetisk det hele kan bli når en gjeng med 20 desperate nerder forsøker å imponere en (angivelig) kvinnelig gamer gjennom "tøff" munnhuggeri hvor ord som "nubz" og "lolz" går skremmende mye igjen.

 

Når vi kommer til alt så trekker hele situasjonen noe enormt på smilebåndet:)

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode tips om man skal hustle litt på MSN? Er jo ikke noe kino eller noe fysisk kontakt, så lurer på hvordan man da oppfører seg. F.eks med jenter som oppfører seg litt semi-overlegne og ikke svarer på en stund, samt svarer med litt korte svar. Er det viktig å ikke virke for desperat om de ikke svarer? Kan det å prate med folk på MSN. In fact er jeg ganske flink på det, men kunne blitt bedre på litt sånn flørting og sånt =) Hadde vært flott med noen gode generelle tips, som forbedrer min MSN hustlin' =)

Lenke til kommentar
*oppgitt*

 

Hva faen er det med disse lavstående taperne som absolutt MÅ kaster seg over en så raskt gamingnicket tilsier at du består av to x-kromosomer? Har de aldri kommunisert med kvinner (sett bort fra deres egen mor) og har dermed opparbeidet seg en enorm dose angst for å aldri få oppleve denne motparten av mannen? Har selv kontinuelig opplevd hvor patetisk det hele kan bli når en gjeng med 20 desperate nerder forsøker å imponere en (angivelig) kvinnelig gamer gjennom "tøff" munnhuggeri hvor ord som "nubz" og "lolz" går skremmende mye igjen.

 

Når vi kommer til alt så trekker hele situasjonen noe enormt på smilebåndet:)

Mye av dette ser man også i nettdating/sjekking. Horder av innpåslitne menn sender desperate meldinger til damene.

Lenke til kommentar
Jupp. Nettsjekking er ikke helt hva det var :fun:

 

Til og med mongoloide damer i rullestol blir jo spamma på ulike datingsider med hvor digge de er. Blir helt latterlig. Jeg har lagt nettdating helt død nå

 

 

Nettsjekking er jo det morsomste ;p

Lenke til kommentar
... sa øivind og kjøpte seg hund. :tease:

Haha. I sense zoofili! Men. Ingen som har noen gode tips til MSN flørting?

 

Treg respons er ofte ekvalent med liten interesse. Hva gjør du? Jo, du skaper det. Humor, sarkasme og selvironi. Vil dog være meget varsom her, ettersom at du ikke kan benytte deg av kroppspråket og misforståelser kan dermed forekomme rimelig enkelt.

Lenke til kommentar

Vår alles kjære (eller i hvertfall min) mentor Ross Jeffries skal på Dr. Phil nå på fredag :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
See Me on Dr. Phil This Friday

 

Dear Speed Seduction® Student,

 

Be sure to tune in this Friday, April 11.

 

Yours truly, Ross Jeffries, will be a guest on the Dr. Phil show. Check your local listings for the exact time it will air in your local area.

 

For more information on Friday's show, go to Dr. Phil's website and check out http://www.drphil.com/shows; scroll down toward the bottom of the page for Friday's listing.

 

Don't miss it!

 

Peace and piece,

 

Dette her må jeg få sett, noen som vet om en måte å få sett programmet på? Jeg lurer virkelig på hva publikum og Dr. Phil kommer til å spørre om, kunne blitt morsomt.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Ja. Sant. Skal prøve mer humor, tørrprat er hvertfall ikke tingen, det veit jeg jo, men med folk man ikke kjenner er det ikke alltid like enkelt. Trodde man skulle sette seg selv ganske høyt og ikke snakke noe negativt om seg selv jeg? Refererer da til selvironi. Men du mener vel kanskje om de forekommer at h*n sier noe negativt til deg på tull kan man bruke selvironi. Jepp, I got it ;)

Lenke til kommentar

Jeg åpner med å si noe helt random! Første tingen som plumper inn i hodet. Hvis du stikker innom nettby så ser du at det er stort sett én ting gutta skriver i gjestebøkene til jentene: "Hei, stakk bare innom for si hei og hvor søt du var, hilsen lille meg. Mente ikke å forstyrre deg". Stikkord: It reeks of betaness!

 

Så, skill deg ut fra mengden. Når du har fanget interessen kan du godt bruke mini cold reads og annet typisk A2 materiale. Cold reading er gull ;)

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Kan jo dra noe ala "Jeg har vært registrert på nettby så lenge og du har ikke sagt hei ennå!"

 

EDIT: Redigert litt, det jeg skrev tidligere kom ut litt for sterkt.

 

Så jeg skal ha party til lørdagen, fyller 20 neste uke, men de fleste jeg kjenner får vite hva de kommer opp i til eksamen neste uke, så da gikk jeg med på ha det denne lørdagen. Så det kommer en del folk, noen tips om å komme meg i toppform til den dagen? Det kommer en del single jenter, 6 av dem er helt.. mmm! Vil være i skikkelig state den dagen.

 

Får heller bruke neste uke på å dra ut i byen ^^

 

EDIT: Makan til skrivefeil da =/

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Har jo hørt folk har sagt "vil du pule" el no lign ved stengetid på utesteder og fått napp, de fleste takker nei men så lenge 1 takker ja er vel innsatsen verdt det.

 

Er jo en teknikk som går ut på å bare fyre løs "vil du være med meg hjem" med en gang man ser vedkommende. Husker dog ikke hva den het på stående fot. Anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...