Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Ok, min gårsdag:

 

Ankom Champagneria 1930. Kjøpte en Bollinger og to glass. Tok plass på verandaen i 2. etasje siden det var varmt nok til å være ute. Sende melding.. verandaen...

Fikk svar: jeg beklager, men jeg er 5-10 minutter forsinket.

 

Satt noen andre på verandaen, men kun gutter som pratet engelsk med Thor Heyerdahl aksent.

 

Hissa meg opp i state, men ikke lett uten musikk og mulighet til å dunke seg på brystet som en ape. Ble litt mer "state, state, state, state NÅ". Klarte med andre ord ikke gli inn i state før hun kom.

 

Når hun endelig kom hilst vi pent og pratet piss om jobb og interesser. Prøvde meg på en superløgn om at jeg jaktet isbjørn på svaldbard uten gæver. Hun syns ikke det var morsomt så tidlig i samtalen, så jeg dro over i det urkjedelige: jobb og hunden min.

 

Dog fikk jeg henne til å fortelle mer om seg, da hun var nærvøs og ikke helt likte situasjonen. Etter å ha drukket et par glass champis fant jeg ut at jeg måtte jo kjøre KINO

 

Hadde sagt til meg selv at jeg skulle klore henne som en katt på armen og mjaue, men fuck jeg var ikke i state og feiga ut. Hissa meg opp til å fjerne et "hår" fra panna hennes. Og etter dette ble jeg faktisk tøff nok til å eskalere. Det satt langt inne, men kom til slutt.

 

Tømte flaska, stemningen øke og vi dro på Alex. To røde menyer og ikke minst en flaske Chablis var helt sjef. Maten der er jo hinsides, og i dag var det et ungt publikum. Herja der inne. Damer som var på date med andre sendte IOIs, og min date satt med doggy bowl eyes.

 

Jugde, gestikulerte, kjørte mimik og var i en hinsides state. Hun satt å tok mer og mer på meg, og lo og herja.

 

Når Alex stengte regna det, og vi tok en taxi til meg. Her begynner nedturen. Hun var klar, og så ringer hennes venninne som også er min. Hun sier hun sitter i taxi til meg med sin date (han kjenner jeg). De ankommer og nøkkelord er: champagne. 3 flasker åpnes og forsvinner. Pivoen min er helt vill når hun ser at hennes venninne er totalt lost i meg. Så hun begynner å kjøre på med kommentarer og uttrykk fra PU miljøet. Fuck!

 

Min date snuser opp dette, og går fra totalt lost til sånn småsint. Hun drar, min pivot drar med sin date 2 minutter før, da hun har skjønt at hun fucka opp.

 

Havna alene i senga, og i og for seg var det ok, for champisen herja som en ravende gal jævel i hodet mitt.

Toppen på patetiske meg var at jeg tok en drunk dial like før jeg sovna.

 

Terningkast: 3 helg.

 

Hun var fin, hadde det kult, kosta alt for mye, jeg ligger her fyllesyk.

 

 

Erfaring:

 

KINO fungerer som f. Dere som er usikre må bare ta mot til dere. Fjern et hår eller bøss fra armen hennes. Så vil du automatisk eskalere når du finner ut at det er akseptert. Jeg tror grunnen til at jeg feiger ut, er at man er redd for å bryte den andres terretorium og bli avvist. Dette er bare oppi hodet ditt, og du må bare bryte med den tanken og begynne. Når du ser dette virker kan du bare eskalere hele veien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en artig kveld! Startet kvelden på koselig vorspiel. Mikkel og jentene. Dro ut i 12tiden på Z-club/gamle Harries. Aldri vært der før, men for et enormt sted. Det må jo være Oslos største utested. Hadde vært noe bursdagsgreier der tidligere på kvelden så ganske mange der. Kom inn med tre flotte jenter og møtte noen andre venninner der, så var preselected som bare det. Dro derimot lite nytte av det, og danset heller sikkert to timer i strekk med hun ene fra vorset. Hun var helt vill til å danse, så var kjempeartig.

 

Var en kjapp tur innom Fridays også. Tjokkfullt som vanlig. Vi var der akkurat så lenge at vi rakk og gå inn døra, opp trappa, en runde rundt, ned og ut. Møtte litt senere på kvelden en annen venninne som hadde ventet i regnet i en halvtime og dro hjem til henne. Sto opp og dro hjem halv ni (!) i dag tidlig.

Lenke til kommentar

Haha jeg hadde det greit, men jeg bomma på det jeg antar var en shit test og hun gikk bort fra meg :p Vi drev og snakka piss imellom de gangene hun rota med venninna si (Hun er bifil) mens jeg og en kamerat så på. Hun begynte å da og se etter om kameraten min var hard etter å ha sett det og begynte å putte hånda si ned i buksa hans. Stoppa henne og sa han er off limits, han har jo dame! Så begynte hun med meg, løfta skjorta mi litt opp og skulle akkurat til å gjøre det når jeg sa at "Jeg er singel, så det går fint hvis du gjør det på meg." Da stoppa hun opp og gikk bort. Det eneste som gikk gjennom huet mitt var "Faen din idiot, det var en silent shit test."

Lenke til kommentar
Haha jeg hadde det greit, men jeg bomma på det jeg antar var en shit test og hun gikk bort fra meg :p Vi drev og snakka piss imellom de gangene hun rota med venninna si (Hun er bifil) mens jeg og en kamerat så på. Hun begynte å da og se etter om kameraten min var hard etter å ha sett det og begynte å putte hånda si ned i buksa hans. Stoppa henne og sa han er off limits, han har jo dame! Så begynte hun med meg, løfta skjorta mi litt opp og skulle akkurat til å gjøre det når jeg sa at "Jeg er singel, så det går fint hvis du gjør det på meg." Da stoppa hun opp og gikk bort. Det eneste som gikk gjennom huet mitt var "Faen din idiot, det var en silent shit test."

 

 

Hehe, det kunne jo i hvertfall ikke vært mindre motsatt enn "hands off, hands off. this shit aint for free"-mentaliteten.

Lenke til kommentar
Haha jeg hadde det greit, men jeg bomma på det jeg antar var en shit test og hun gikk bort fra meg :p Vi drev og snakka piss imellom de gangene hun rota med venninna si (Hun er bifil) mens jeg og en kamerat så på. Hun begynte å da og se etter om kameraten min var hard etter å ha sett det og begynte å putte hånda si ned i buksa hans. Stoppa henne og sa han er off limits, han har jo dame! Så begynte hun med meg, løfta skjorta mi litt opp og skulle akkurat til å gjøre det når jeg sa at "Jeg er singel, så det går fint hvis du gjør det på meg." Da stoppa hun opp og gikk bort. Det eneste som gikk gjennom huet mitt var "Faen din idiot, det var en silent shit test."

 

 

Hehe, det kunne jo i hvertfall ikke vært mindre motsatt enn "hands off, hands off. this shit aint for free"-mentaliteten.

Verste var.. jeg var edru! Må lære å passe mer på sånne ting nå som de begynner å dukke opp.

 

Det er noe jeg lurer på da, når en jente sier "Hvordan går det?", En du kanskje har møtt på fest før og har lyst å prøve deg på med dine nye skills og greier :p så føler at jeg blir desarmert med noe så uskyldig som det. Eller kanskje det ikke er så uskyldig som det ser ut. Noen måte å gå rundt det på, drite i å svare og kjøre på med noe annet eller?

Lenke til kommentar

Det er et av mine problem. Å få med meg og benytte alle muligheter som dukker opp.

 

Et eksempel var sist helg. Ei veninne som ringte meg opp på telefonen og ba meg komme på en fest. Hele samtalen var full av dirty talk. Da eg kom på festen var det et par IOIs. Da vi skulle videre til neste fest skulle hun absolutt vente slik at hun kunne sitte på i samme bil som meg. Nok en IOI. Da vi var på fest nr to danset vi en del veldig tett. Når festen omsider begynte å ta slutt og hun skulle hjemover i en av de første bilene så skulle hun absolutt ha meg med seg hjem for "å sørge for at hun kom seg hjem". Hva som hadde skjedd gikk ikke opp for meg før dagen etterpå. Pokker for en idiot tenkter eg :)

 

Men uansett så hadde eg en avtale med en eks som var der om eg skulle få han hjem da han ikke hadde visakort med seg og vi var passe langt hjemmeifra. Føler da i det minste at eg gjorde det eneste riktige. Men tankene går fortsatt i retning av "what could have been..".

Lenke til kommentar
Verste var.. jeg var edru! Må lære å passe mer på sånne ting nå som de begynner å dukke opp.

 

Det er noe jeg lurer på da, når en jente sier "Hvordan går det?", En du kanskje har møtt på fest før og har lyst å prøve deg på med dine nye skills og greier :p så føler at jeg blir desarmert med noe så uskyldig som det. Eller kanskje det ikke er så uskyldig som det ser ut. Noen måte å gå rundt det på, drite i å svare og kjøre på med noe annet eller?

 

 

Heh, her er det vel bare fantasien som setter en stopper. Nå er det også vitkig synes jeg å ikke overdrive her. Man trenger ikke å være cocky/funny/tullete/flørtete ved absolutt hver eneste anledning.

Men hvis man skal svare så er det jo bare å kjøre inn noe dhv i svaret. "går det bra?", "ja, det går faktisk dritbra, fordi bblabla mange venner, blabla".

Eller kjøre noe i mr. dahle-stil. "nei, det går faktisk ræva. kommer akkurat fra styremøte blabla, petter stordalen, blabla slåss med spetalen, blabla".

Endret av Mikkelmikkel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Ok, litt off-topic, men takk til trådstarter og spes oyvind, dere fikk meg virkelig til å le og starte dagen bra i dag :D

 

Lykke til videre ;)

Lenke til kommentar

Herregud for en kveld.

 

Skulle egentlig kose meg med min one-itis, middag, film, hankypanky - the whole shabang. Men ei felles venninne av oss ble dumpet ganske grusomt, så hun ble tilkalt som støttekontakt. Gjorde ikke meg så mye da jeg hadde en relativt stor fest hvor jeg var invitert!

 

Startet på vors hos et par kompiser, peiset på med sprit og god musikk før jeg satte på Sexbomb samt You Sexy Thing før jeg dro ut (beste get-into-state-sanger jeg har).

 

I det vi ankommer festen ser jeg en kamerat står på trappen og røyker mens han flasher sine edle deler til alle og enhver "SE PÅ KUKEN MIN! SEEEEE PÅ DEEEEEEN!" mens han styrtet enda litt heimbrent. Da visste jeg det kom til å bli en fabelaktig kveld!

 

Kort oppramset:

Kjørte standar opplegg på ei blondine, som viste seg å være danseinstruktør, som på slutten av kvelden prøvde å overtale kun meg til å bli med på... "nach" at her place. Jeg avslo, hun var ikke helt min type (pluss jeg har min one-itis (som forsåvidt vet jeg driver på med dette, bare uten closing)). Freestyla en annen blondine, bygde litt connection og bevegde meg videre. Hadde generelt jævli digg, sjarmerte en god del venninner av meg enda litt mer, fikk den siste av min kjære eks sine venninner til å ville kysse meg (har kysset de andre ^^), min eks kom med mange kommentarer som lett kunne tolkes at hun vil tilbake til meg (hah, you wish!), hennes kjæreste ble dritsur samt sjalu på meg. I 3-tiden sloknet jeg på sofaen (nesten ikke noe søvn natten før, pluss mest stressende dagen på jobb på flere måneder), brukte ei venninne som dyne og fanget til ei anna som pute, samtidig som jeg sendte en bunch med fyllemeldinger til min one-itis (ødela heldigvis ikke noe der). Ble hentet litt senere og endte kvelden med telefonsex ;)

 

Gir kvelden en 9/10 :thumbup:

Lenke til kommentar

Flotte referater folkens. Hyler av latter her :fun:

 

 

Dog kan ikke en kveld uten pulings få toppkarakter. Eks:

 

Var på fest hos Hugh Heffner, alle spanderte på meg, jeg var festens midtpunkt, sjefen ringer og sier han dobler lønna mi, sola skinner, kul musikk, ender alene i senga = terningkast 5

 

Alene hele kvelden, roter meg ut på pub, ingen prater med meg, jeg bruker alt for mye penger, i taxiekøen treffer jeg ei jente som blir med hjem og puler = terningkast 6

Lenke til kommentar

Mer om KINO som jeg har blitt en stor fan av!

 

http://www.sosuave.com/halloffame/hall334.htm

 

http://www.fastseduction.com/guide/02_How_...rted/kino.shtml

 

http://ladderwiki.com/wiki/The_Kino_Process_-_by_Studiovice

 

 

 

Erfaringen min er at dette er en syk effektift. Dog sliter jeg med at jeg er

 

1) redd for å bli avvist

2) bryter inne på andres soner, siden jeg selv har en slik

 

 

MEN! ALT LIGGER I ESKALERING.

Ta litt her og litt der, fjern et hår fra armen hennes, eksaler til å fjerne litt bøss fra panne. Deretter kan du dra på mer og gå for mer følsomme steder

 

Ikke dumt å lese litt om følsomme punkter hos damene også, feks nakken er veldig følsom og erogen. Underarmen og da spesielt undersiden er og følsom. Ikke plukk i ansiktet før du har besøkt armen hennes.

 

Eskalering skjer fordi:

 

1) Hun liker det og tillater det

2) Du blir modigere og føler deg trygg på det du driver med.

 

 

KINO er noe jeg skal bli ekstremt dyktig på! :)

Lenke til kommentar
Var på fest hos Hugh Heffner, alle spanderte på meg, jeg var festens midtpunkt, sjefen ringer og sier han dobler lønna mi, sola skinner, kul musikk, ender alene i senga = terningkast 5

 

Alene hele kvelden, roter meg ut på pub, ingen prater med meg, jeg bruker alt for mye penger, i taxiekøen treffer jeg ei jente som blir med hjem og puler = terningkast 6

 

Tja, eg veit ikkje heilt om eg er einig med deg her. For meg høyrtes mansion-festen ut som ein uforgløymeleg aften, som lett kvalifiserer til terningkast 6. Eit totalt random knull on the other hand, med ei random taxikødame, kan aldri få ein ellers kjip aften til å gå inn i historiebøkene som legendarisk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...