Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal på møte med en haug andre utvekslingsstudenter i dette ommrådet jeg bor i, og blandt de er det en rimelig pen jente jeg har hatt god kontakt med, spørsmålet mitt er hvordan skal jeg få vekket interessen hennes, når en vanlig opener blir litt unaturlig til en bekjent av meg, takk for evt. svar.

Lenke til kommentar
Jeg skal på møte med en haug andre utvekslingsstudenter i dette ommrådet jeg bor i, og blandt de er det en rimelig pen jente jeg har hatt god kontakt med, spørsmålet mitt er hvordan skal jeg få vekket interessen hennes, når en vanlig opener blir litt unaturlig til en bekjent av meg, takk for evt. svar.

 

Humor, humor, humor, fungerer alltid.

Lenke til kommentar

Kvelden:

 

Champagneria

Alex Sushi

Tapas

La Bella Sole

Casa del Dahle

El madrasso de Romantico

 

Blir en litt japansk / franks / spansk inspirert aften. Som avsluttes med et aldri så lite besøk av El Kon Dom Perignon.

 

 

 

Humor er viktig, men også indivuduelt. Kom 15 minutter for sent, og finn på en latterlig bra historie om at Petter Stordalen satt i krisemøte med Stoltenberg om å redde Norske Skog. Hvor din ekspertise var nødvendig. På vei hit ble du kjørt av din privatsjåfør Helene Rask, men hun hadde med hunden sin Ali Behn og den stakk av i det du åpna døra til Ferrarien.

 

Dra på det du klarer og bruk litt kule navn som folk kjenner igjen :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Du mener vel: El madrasso del tragico, eller.: El madrasso del suspectico, eller: El madrasso del exploitedico, eller: El madrasso del vanvittigco, eller: El madrasso del utbruktico, eller: El madrasso del turnoffthelightico, eller: El madrasso del fårhanikkeoppico!!!

;)

Lenke til kommentar

Hehe.

 

Kan fort bli slik om jeg kjører hardt på Champagnen, hvertfall sistnevnte ;). Litt kjedelig med totalhavari i kveld også :fun:

 

Skal se an kvelden. Tar den som den kommer. Som flere vet er jeg på en halvdeff om dagen, og det kombinert med store mengder alkohol har vist seg som en spennende kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Jeg er helt med på innstillinga di, men når man er så vrang som jeg er, så er det ganske åpenbart at ingen av de to der fungerer, hehe.

Utdyp er du snill. Dette mindsettet her funker som F. Du vet vel som coach hvorfor man har slike mindsets ikke sant? ;)

 

Hvilke alternativer er det du anbefaler folk?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg er helt med på innstillinga di, men når man er så vrang som jeg er, så er det ganske åpenbart at ingen av de to der fungerer, hehe.

Utdyp er du snill. Dette mindsettet her funker som F. Du vet vel som coach hvorfor man har slike mindsets ikke sant? ;)

 

Hvilke alternativer er det du anbefaler folk?

 

 

BTW: Er du en coach?

Lenke til kommentar
Hvor går egentlig grensen mellom pratsom klovn og interessant alpha male?

 

Kort fortalt ville jeg trodd at grensen gikk mellom der folk faktisk bryr seg om det du snakker om og gjerne spør deg spørsmål osv, til der du bare snakker i vei helt uten oppmerksomheten til ditt "publikum"(det kan virke som de bryr seg, men dette kommer vel egentlig mest av høflighet).

Lenke til kommentar

Intern til PUM: Det ordnet seg. Ring meg ASAP ;)

 

I kveld blir det privatfest på meg. Mission for i kveld:

 

1 bathroom pull og 1 "hjem til en annen". Har bare en kondom igjen, så må finne alternative løsninger! hehe

Krysser bare fingrene for at det er noe bra der i dag

 

Så det blir nok ikke byen for min del.

 

Have fun ppl!

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg er helt med på innstillinga di, men når man er så vrang som jeg er, så er det ganske åpenbart at ingen av de to der fungerer, hehe.

Utdyp er du snill. Dette mindsettet her funker som F. Du vet vel som coach hvorfor man har slike mindsets ikke sant? ;)

 

Hvilke alternativer er det du anbefaler folk?

 

 

BTW: Er du en coach?

 

Jada, her bumper petit moi.

Lenke til kommentar
Intern til PUM: Det ordnet seg. Ring meg ASAP ;)

 

I kveld blir det privatfest på meg. Mission for i kveld:

 

1 bathroom pull og 1 "hjem til en annen". Har bare en kondom igjen, så må finne alternative løsninger! hehe

Krysser bare fingrene for at det er noe bra der i dag

 

Så det blir nok ikke byen for min del.

 

Have fun ppl!

 

 

Den alternative løsningen er så enkel som dette: you buy new ones.. :tease:

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har slutta å like jenter (altså å bli betatt av dem). Sånn at hvis jeg gamer dem og det ikke skjer noe så blir jeg ikke sittende igjen med en tom følelse og deppa :p Var vanskelig, men det gikk. Gjør at du tørr mer og er ikke like redd for å drite deg ut. Ivertfall sånn det føles for meg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...