Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øyvind, just so you know. NLP er pseudo-vitenskap. Mye av det NLP-forkjempere hevder fungerer er bare bullshit. Nlp ble skapt av en matematiker og en linguist. De har aldri konsultert neurologer for å undersøke om det funker.

 

Videre har man ikke klart å bevise at nlp-teoriene holder vann når man har utført tester. Men, det kan være flere grunner til dette. Du kan selv sjekke ut det øyediagrammet som skal fortelle om personen dikter opp noe eller prøver å huske noe.

 

Men, noen av tingene funker. Derren Brown tar med et par gode eksempler i boka si "Tricks of the Mind". Hvordan man skal øke motivasjonen sin, bli kvitt fobier. Gudd shit!

Lenke til kommentar
VI vil ha fler detaljer Sandy :fun:

 

Greit, I'm a sucker for details:

 

Sto oppå rekka på Fridays i Karl Johan og sleit med å unngå forfrysninger mens jeg drakk min altfor store Strawberry Daquiry. La merke til en ung fyr (så ut som han knapt var 18, og sjøl om det ikke er noe galt i å være 18, så er det litt for ungt for meg) med litt slapp hårsveis og en merkelig krage, som luska rundt i lokalet med en tydelig mission. Det var kanskje 8 jenter i lokalet, og de var litt tjukke og hadde hengepupper hele gjengen (jeg har da ikke telt med venninna mi og meg), så jeg skjønner han måtte ta seg noen runder. Plutselig stoppa han ved siden av meg, tok tak i rekka, og jeg rakk ikke før tenke "nå kommer det", før han tok sats. Åpenbart at fyren hadde planlagt hva han skulle si, for det var som å høre Petter fra Borgen Skole (klasse 6B lenge leve!) lire av seg noe svett.

 

Da jeg spurte hvor lenge han hadde øvd på den åpneren, svarte han at det hadde tatt dager, uker, år, og da jeg kommenterte at han kanskje burde kalibrert litt bedre, for det var litt slapt, fikk jeg følgende respons fra han: "Åja, jeg glemte det, du er jo så spesiell, du!" eller noe sånt. Jeg merka jeg blei helt oppgitt, er jo så bittert og frekt at det ikke ligner noenting, og da jeg svarte at ja, jeg er faktisk det, begynte han febrilsk å snakke om fyrene nede i baren. Han var så i overkant entusiastisk at det var åpenbart at han tenkte "state, state, state!" hele veien, og det er jo forsåvidt en god ting, bortsett fra når det hele blir litt overivrig. To ganger la han hånda på ryggen min, og for ikke å begynne å le høyt, stupte jeg nedi daqsen min og fniste for meg sjøl. Jeg snakke jo med fyren, men jeg var ikke akkurat kjempeimøtekommende, og heller ikke spesielt søt og blid, derfor blei det altfor tilgjort med den hånda. Hvorfor skulle han ha lyst til å ta på meg, annet enn fordi han har lært at det må man gjøre for å sikre seg posisjonen som seksuell aktør?

 

Som sagt, så var han også veldig ung, så sannsynligvis kom han bort til meg fordi han synes jeg så ut som et ufarlig, dratt og gammelt target som bare ville bli glad for oppmerksomheten. Ville jo ikke vært så farlig om han kræsja da, mener jeg. ;)

Endret av SandyEyeCandy
Lenke til kommentar

God helg nerds.

 

Satser på å blande ulike kulturer denne helga. Nøkkelord:

 

Champagne, Jordbær, Sushi, Silkelaken, lange frokoster, håndjern, vann og deilig musikk

 

Satser på en spansk preget RnB stil på musikkfronten:

 

Damer som er øl og potetgull snur jeg meg ikke etter en gang.

 

Da stikker jeg å trener, for 8 packen skal frem til sommern, selv om jeg må begynne å ofre noen turer på byen for det.

Lenke til kommentar
Folkens, når det gjelder eksalering: Man kan IKKE eskalere berøring bare for eskaleringas skyld!

 

Det kommer helt ann på hvilket mindset du kjører.

 

Mine to mindsets:

 

1. Alle damer VIL pule meg.

2. Jeg eskalerer fordi HUN vil jeg skal eskalere.

 

Det merket jeg spesielt i går. Hun jeg stod med var veldig sjenert og none-receptive. Jeg justerte mindsettet mitt etter situasjonen (kalibrerte eskaleringen) og BOM! Hun var all over me.

Tror forresten jeg vet hvem han som åpnet deg var. ;)

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Dette er hva som skjer når du IKKE gir en fyr den responsen han vil ha:

 

freak?. du veit jo godt koffør æ skriv te dæ nu, det e jo før atte du e fette frækk liksom. bare før atte æ sa hei te dæ. ja jævla ufint å tåpent det. fan som ha skjed me dæ i det siste åran liksom?. det e vell en grunn før atte vi snakka før i tia, sekkert nåkka me atte du va jordnær da å ikke va oppi skyan å trudd så jævla bra om dæsjøl. snakker om å vær pomp asså. lille jenta fra ** sku tru duva paris hilton liksom. ikke tru så jævla godt om dæ sjøl, å ikke la det gå utover normale folk når du ha en jævla dårlig dag eller du ikke får det du vil ha. se dæ sjøl i speilet.

 

tenkt egentllig æ sku slett denna å gi fan i å send den, (æ e faktisk kke en ufin jævlel uansett ka du trur). meeen du fortjen sekkert bare å hør litt korr spaden ska stå, e en me på leken må en tåle steken eller ka enn det heit. å det vakke æ som bynt å vær ufin melom oss.

 

have a nice day and a life, think before your mouth moves then you ll get longer..

 

hælvette at æ gidd å bruk tid å energi på dæ asså.

 

 

 

 

...sånn egentlig, hvorfor gidder de?

Når man er tydelig i ikke-interessert skal de alikevel ikke skjønne det..

Lenke til kommentar
...sånn egentlig, hvorfor gidder de?

Når man er tydelig i ikke-interessert skal de alikevel ikke skjønne det..

Haaaahahaha. Vi har noen felles ord for sånne som det der.. du kan plukke fra lista "dust", "taper", "afc", osv.. :D

 

Der sa du det.

Jeg måtte vel få høre fra han hvor spaden skal stå henn, heldigvis velger jeg jo det selv :p

Lenke til kommentar

Smiler..

 

Går dessverre ikke rundt og husker alle de jeg snakket med for mange år siden, noe han tydeligvis tok seg nær av.. Hadde han vært noe å huske ville jeg husket han, hadde ikke han på msn lista men tydeligvis hadde han meg.. Ble lei etter fjerde runden med spm om jeg virkelig ikke huska han. Og sa nei for søren, jeg huska han virkelig ikke.. Videre hvorfor jeg ikke var pratsom, hva med at man bare ikke har interesse av og snakke med totalt ukjente.. Derav han sier "jeg er vel ikke god nok for å snakke med deg" ..og jeg gir han det motsatte av hva han vil høre "der har du det, akkurat ja".. Og jeg var vel ei finere frue, litt spesiell, bitter... jepp, Im all that.. Og jeg skulle vel blokke han, noe jeg gjorde.. deerav han søkte meg opp på facebook og slengte til meg den PMen..

Funstuff..

Lenke til kommentar
Hvor skal vi ut i helgen?
Surprise-bursdags-partay! :D Gleder meg som en liten unge..

 

Får se hvor turen ender i dag, sikkert bare chill pilsing med kompiser.. har ikke andre planer enda hvertfall. Slappe av og lade opp til partay i morra :D

 

Høres bra ut, alle er så glade på surpriseparty :p

 

Jeg skal ut med gutta idag. Gitarspillevorspiel og PUstoff på storskjerm før vi drar ut uten for mye innabords. Så det blir artig!

 

I morgen er det også ut, og da satser jeg på å sitte i et hjørne på Fridays, speide etter PUA og AMOGE han til helvete hver gang han entrer et set. Eller nei.. Eller jo. Eller nei.. Blir vel ut med noen kamerater og venninner. Hun ene har lest the game, og vil være pivoten min. I hvertfall prøve :p (Hun bare vet det ikke enda)

Endret av Mikkelmikkel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...