Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Dansing derimot kan vi mene mye forskjellig om. Jeg er ikke en Michael Jackson på gulvet, men heller en Chris Brown :)

 

Fett for jeg er en Usher på dansegulvet. Vi burde helt klart ta en dansekveld sammen på byen!;)

 

Altså, med tanke på den heller labre danstilstanden generelt i hovedstaden, synes jeg kanskje at visse unge menn er litt i overkant svære i kjeften om dagen, hehe. (For ikke å snakke om hvor homoretorisk MJ og Chris Brown ute på felles dansekveld er...)

 

 

Hahah! :D

Rocker nok deg på dansegulvet vesla ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er jeg igang med helga. Ligger å tekster med min lørdagstreff. Trodde hun skulle bruke lengre tid på å ta kontakt, men hun har googla det hun er god for på nettet.

 

Heldigvis har jeg lagt igjen så mye spor på nettet, at å google meg er en 20 manns jobb for å kartlegge et snev av meg. Værre er det med de som nesten ikke gir treff slik at man kan kose seg med de 7 artiklene man får som treff på gulesider, den ene i dagbladet og andre treff fra diverse høyskolegreier :)

 

 

Hvordan stiller dere dere til damer som avslutter en sms med spørsmål hele tiden. Usikkerhet eller rett og slett redd for at samtalen skal ende?

 

Ja, jeg har tenkt på det samme som deg jeg.. Jeg er dog i den motsatte ende, du finner ikke en artikkel om meg, ikke fordi jeg ikke har skrevet noe eller vært skrevet om, men fordi jeg hver gang har vært bevisst på å ikke etterlate meg et eneste spor på nettet. Du finner meg sikkert i telefonkatalogen. Jeg vurderer å kjøre samme stilen på dette som deg, Dahle.. Er egentlig genialt, legge ut så mye stoff at alt det "ekle" forsvinner i mengden. Denne tråden finner dem nok, om dem kan google da.. Alle "nudepics" du laster opp av deg selv er kanskje verre eller?!

Lenke til kommentar

Haha! Information overflow er bare sjef. Folk flest gidder ikke søke for mye, og med 140k treff blir det litt i overkant av søppelinformasjon som legger seg på nett :)

 

Jeg vet det er mye søppel der ute, men igjen er jo kildekritikk det aller aller viktigste. Internett er jo kjent for å ha alt for mye søppel, og man skal være rimelig bevist og kunnskapsrik for å ta seg frem på nettet.

 

Jeg tror mengden av søppel på nettet er ekskalerende, og kravet til å kunne bruke nettet riktig vil bli økende :)

 

Nudpics - I did not have sexual relations to that man :)

Alt kan benektes :yes: Shaggy har en kongelåt! " It wasn't me"

http://youtube.com/watch?v=cQ4axo9rmJY

 

Damer som mot all formodning skulle finne denne tråden, vil allikvel ikke få seg noen overraskelse. Jeg er ikke en player som har skjult agenda. Er åpen og ærlig om det meste jeg, og skulle jeg treffe den rette vil jeg sikkert ofre armen for henne....

 

Men akkurat nå er livet bare morsomt og underholdende, og jeg akter å nyte tilværelsen så godt jeg kan .)

Lenke til kommentar
Heldigvis har jeg lagt igjen så mye spor på nettet, at å google meg er en 20 manns jobb for å kartlegge et snev av meg. Værre er det med de som nesten ikke gir treff slik at man kan kose seg med de 7 artiklene man får som treff på gulesider, den ene i dagbladet og andre treff fra diverse høyskolegreier :)

Vel, det morsomste jeg har googlet frem på deg er jo dette: Vi anskaffer en super-PC. Kanskje ikke noe sjekketriks?

Lenke til kommentar

It wasn't me :)

 

 

Prøvde KINO på en kollega i dag. Funka jo som F!

Lagde en liten knurrelyd (som en katt) og strøk henne med neglene på underarmen.

 

Dog er jeg tilhenger av "don't put your pen in the company ink", så jeg var bare ute etter å sjekke respons.

 

På lørdag skal jeg på date med en blinddate, som er arrangert av min Pivot. Min åpning skal uten tvil være stryking med negler på underarmen hennes, mens jeg knurrer "dette skal bli min livs kveld" :fun:

 

Da er jeg rimelig fort inne i SS

Lenke til kommentar
Sandy; Hva er galt med tallvurderinger og lay reports? Kan forklare hvorfor jeg synes det er en bra ting:

 

Zetyr, min gode mann, jeg skal forklare deg hvorfor jeg mener dette er dårlige greier :):

 

Jeg har ingenting imot at man rangerer utseendet til folk på skalaer, som du sjøl sier, så er jo dette noe absolutt alle gjør, enten de vil eller ikke. Jeg opererer ikke med tall, trur ikke det er så vanlig blant jenter, mens det mellom gutter nærmest er en lakmustest på hvor mann og observant du er (jmf. f.eks. "Perfect 10" - magasinet fra statene). Jeg har somt tidligere nevnt en ganske lite nyansert skala:

  1. Ikke om du var siste person på jord.
  2. Bare hvis jeg kan endre *sett inn passende ting her* ved deg først.
  3. Ja, du og jeg skal være nakne sammen snart.
  4. Du ser ikke engang på meg. I'm intrigued.

Det jeg synes er latterlig, er skalering av utseendet for å vurdere hvordan man skal gå fram. Dere må huske på at Mystery skapte negging for å komme innunder radaren på "strippere og modeller", de damene som aldri hadde sett på han før han lista ut "hemmeligheten". Jeg synes det er beundringsverdig optimistisk av dere å tru at alle pene damer alltid har vært det. Joda, de som var rosenknopper allerede på ungdomsskolen har denne sjølsikkerheten og oppfører seg muligens litt blasert i forhold til sin egen virkning på omverdenen, og vil pga dette framstå som litt utilnærmelig. Men så har du alle disse late bloomers (tenker her ikke på de som finner sin legning i voksen alder, hehe), som fortsatt ikke er seg bevisste den effekten de har på folk. Det å være "stygg", rar, annerledes og fysisk avvikende fra de andre populære jentene på ungdomsskolen, er faktisk en erfaring som man bærer med seg inn i godt voksen alder. Den himmelfalne reksjonen man opplever første gang noen gir deg et kompliment, eller idet gutter plutselig har lyst til å snakke med deg, vitner ikke akkurat om at man seinere i livet vil oppføre seg hånlig og respektløst overfor folk som har lyst til å snakke med deg. Jeg har ikke lyst til å være så veldig personlig her, mye gale stalkere der ute ;), men jeg trur jeg kan telle på en hånd de gangene noen har kommet bort til meg på et utested med det som formål å sjekke meg opp. (Eller i det minste vært tydelige på det). Det tok lang tid for meg å slutte å tru at det var fordi jeg var så mye styggere enn alle andre, for det var det jo av ulike årsaker åpenbart at jeg slett ikke var. Nå synes jeg det er mer behagelig enn skuffende, noe som sikkert har kommet med alderen, hehe. Spesielt med tanke på at jeg foretrekker å innlede sånne typer forhandlinger sjøl. ;)

 

Når det gjelder lay reports, så mener jeg ikke at man ikke skal snakke med folk om erfaringene sine. Trur de fleste hadde daua hadde de hørt hva jeg og jentene mine snakker om (noe alle jenter sier om seg og sine, haha), så den er jeg helt med på. Det jeg reagerer på, er den manglende forståelsen for hvordan man egentlig kommuniserer med jenter. De aller fleste av dere mangler åpenbart kvinnelige referanser i livene deres. Jeg er ganske godt oppdatert på hva som finnes av sider, tilbud og etc innen PU i Norge, og jeg har faktisk sett en del av disse lay-rapportene. Hallo, dersom dere lurer på hvordan dere skal bli bedre i senga, hvem er det best å spørre; en gjeng med guttunger som leser lay-reports før de tør å gå ut og forsøke å få seg noe sjøl, eller de jentene dere faktisk ligger med?!? Jenter er like forskjellige som andre folk, og det som funker for en, er ingen bankers suksess hos andre. (Evig mantra, I know, hehe). Jaja, jeg er klar over at flere av disse rapportene fungerer som reine oppvisninger i suksess, men et eksempel jeg så, var en fyr som lurte på hvordan han skulle få kveldens heldige utvalgte til å deep throate (altså ta hele pikken til fyren så langt ned i halsen som mulig). Forslagene var både kreative og fargerike, jeg likte spesielt godt det fra han som anbefalte å legge en teskje salt (en teskje salt, folkens!!) bakerst på tunga til dama, da dette etter sigende skulle fjerne gag-refleksene (altså følelsen av å kveles, som igjen fører til brekninger) hennes. Brekninger er etter min mening en ganske god lakmustest på om noe er bra å drive med eller ikke. Og til informasjon: En teskje salt ville høyst sannsynlig tørka ut hele svelget hennes, noe som igjen er rapportert å føre til død. Det er sikkert greit å rapportere om suksessene sine i begynnelsen, slik at forløpet til himmelporten kan diskuteres og evalueres, men etterhvert bør man holde seg for god til å måtte bevise suksessen sin på den måten. Derfor synes jeg det er sympatisk at PUA ikke lenger ønsker å skrive lay-reports.

 

Edit: Kom bare på det at det ofte nevnes at modeller er 10'ere. Og er det noen som har opplevd å være rare, corky og utilpasse med utseendet sitt under oppveksten, så er det gjerne disse... :)

Endret av SandyEyeCandy
Lenke til kommentar

Nå det gjelder Ola Nordmann og sjekking er det lite som overrasker meg.

 

Eks på diverse julebord ser jeg ALT FOR OFTE:

 

Menn som presser seg ned i en dress fra komfirmasjonstiden

 

Hvite tennissokker i smokingen

 

Urene og ustrøkne skjoter

 

Fargekombinasjoner selv Ray Charlsen ville reagert på

 

Fett ustelt hår

 

Dufter som ikke er lagd siden 70 tallet (eks Old Spies)

 

 

 

Jeg legger også merke til at Ola Nordmann svært ofte sliter med å holde samtaler i gang, og at alt for mange tar seg selv alt for høytidlig.

 

Så i snitt tror jeg denne tråden og ikke minst den eminente jobben PUA her har gjort, ligger lysår fra de fleste av oss.

Lenke til kommentar

Helt sikkert :)

 

Dog lar jeg ekspertene besvare her. Mitt motto er "whatever makes you flow". Jeg har opplevd spydige kommentarer veldig sjelden, dog tror jeg dette nettopp fordi du som regel er bra dust om du angriper en som har en langt høyere sosial verdi enn deg selv.

 

Og i de tilfeller jeg har fått det, har jeg kun ignorert vedkommende. For en som kommer med spydige kommentarer er ute etter å lage dårlig stemning, og damene liker å være der det er god stemning.

 

Jeg prøver alltid å ha god stemning rundt meg .)

Lenke til kommentar

Okey, her er greia: jeg skal på swingkveld med ei jente jeg liker godt. Det blir to av mine mannlige venner og tre kvinnelige. Hun ene er sammen med han andre. Ingen av oss kan noen ting om swing, så dette skal nok bli artig. Det er offentlig fest i morgen, så jeg håper at jeg får prøvd noe da.

 

Uansett, greia er at jeg har et sterkt ønske om å danse med hun ene av de to som er ledige. Problemet er bare at venninen hennes "avtalte" at vi skulle danse sammen. Så, hva gjør jeg? Gi blanke faen i det hun sa og kaprer hun som jeg vil danse med? Eventuelt rope om partnerbytte litt utover kvelden?

Endret av betten
Lenke til kommentar
Okey, her er greia: jeg skal på swingkveld med ei jente jeg liker godt. Det blir to av mine mannlige venner og tre kvinnelige. Hun ene er sammen med han andre. Ingen av oss kan noen ting om swing, så dette skal nok bli artig. Det er offentlig fest i morgen, så jeg håper at jeg får prøvd noe da.

 

Uansett, greia er at jeg har et sterkt ønske om å danse med hun ene av de to som er ledige. Problemet er bare at venninen hennes "avtalte" at vi skulle danse sammen. Så, hva gjør jeg? Gi blanke faen i det hun sa og kaprer hun som jeg vil danse med? Eventuelt rope om partnerbytte litt utover kvelden?

 

Det er jo litt merkelig å bare danse med en, både i kursøyemed og sosialt mener nå jeg. Det virker underlig omvedkommende forventer at kun dere to skal danse hele kvelden.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...