Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Den var myntet til bl.a. deg ja. Tviler ikke et sekund på hun er heit. Jeg bare sa hvordan min rang funket, ikke at noen skulle følge den

Bruker bare denne jeg:

 

1. Jeg ville ikke pult hun

2. Jeg kunne kanskje pult hun

3. Jeg ville pult hun

4. Hun ville ikke pult meg :)

 

Selve bruken av denne skalaen i felt går ganske greit.

 

PUA ser dame. PUA tenker "Ja/Nei"... JA - Go!!!

 

Selve 1-10 skalaen er i mine øyne relativt idiotisk. Greit nok, "10'ere" (dog de ikke eksisterer i min bok. INGEN er perfekte), vil jo være mer sosialisert, men fremdeles så er det så latterlig lett å komme igjennom det at jeg syntes hele skalaen burde blitt avskaffet som PU sjargong.

 

Ja/Nei er mye mer relevant.

 

Mellom meg og andre PUAs forklarer vi bare hvordan damene er på den normale måten. Feks fra min siste Lay report skrev jeg dette:

 

"Kjører på og tar en del bilder av meg og target. Smellsøt blondine på 18 år. Deilige pupper, perfekt kropp, store øyne og kort hår. Skikkelig bein i nesa hadde ho og. Perfect match. "

 

Så jeg har kuttet ut med "hun var en 9er" nå... Samt å skrive LR's :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde du brukte denne jeg:

 

1: Hun ville jeg pult om jeg var drita full

2: Hun hadde jeg garantert pult om jeg var drita full3:

3: Hun hadde jeg pult uansett

4: Hun ville ha pult meg om hun var drita full

5: Hun er edru :(

 

:fun:

 

Jeg overdriver med 10ere. Men når jeg er dritings finnes det mange 10ere der ute :fun:

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
Bruker bare denne jeg:

 

1. Jeg ville ikke pult hun

2. Jeg kunne kanskje pult hun

3. Jeg ville pult hun

4. Hun ville ikke pult meg :)

Ikke lurt å la alternativ 4. være på lista engang :) Like greit å anta at hun vil helt til du får en tydelig reject.

 

4ern er der for litt humor bare ;)

 

Slik som jeg fortalte videre i innlegget tenker jeg bare "ja/nei" når jeg er ute.

Lenke til kommentar
Hun sier:"Jeg vet at du til ta meg i doggy." Ble en smule satt ut her, skal jeg innrømme. Da sier jeg: "Ja, det vil jeg." med glimtet i øyet. Kunne kanskje sagt noe om at hun var innbilsk her?

 

Synes responsen din var dårlig, alt for direkte og platt. Personlig liker jeg ikke å gi inntrykk av at dama leker og pirrer meg, synes min dominante side svekkes betraktelig.

 

"Hvis du begynner å oppføre deg skikkelig nå skal jeg vurdere ønsket ditt, men lover ingen ting" - med et blikk som skaper seksuell spenning (ikke voldtektsblikket (stort glis samtidig som du stirrer dama ihjel)).

Lenke til kommentar
Næ, hvorfor det? Dama er heit, seff han vil knulle henne. Da foretrekker jeg å se henne i øynene og si: "Jeg skal pule deg i alle hull du har". Med et lurt smil på munnen og glimt i øyet. Credit Ciaran's natural friend.

 

Sorry synes det blir for vulgært dessverre.

Hun virka ikke akkurat veldig sensitiv og prippen av seg den dama, da. Da kan man fint si sånt og "slippe unna med det".
Lenke til kommentar

Kunne nok sagt det og kommet unna med det, men som sagt likte jeg Dicktator sin versjon bedre. Og Snublefot, selv om det sikkert virker slik er hun absolutt ikke vulgær. Hun hadde glimtet i øyet da hun sa det.

Endret av betten
Lenke til kommentar
Næ, hvorfor det? Dama er heit, seff han vil knulle henne. Da foretrekker jeg å se henne i øynene og si: "Jeg skal pule deg i alle hull du har". Med et lurt smil på munnen og glimt i øyet. Credit Ciaran's natural friend.

 

 

Tatt fra Shock&Awe-tråden, hvis jeg ikke tar feil?

 

Blueprint har blitt nevnt tidligere, men gode ting kan ikke nevnes nok.. Hvis noen har planer om å legge en grunnmur som gir deg kraft til slike "drøye" utsagn, er Blueprint det rette stedet å starte.

 

Det vil altså ikke gi noen quick fix. Mange som er nye i gamet vil nok falle fra denne dvd/mp3-samlingen, mens de som har endel materiale og erfaring under beltet fra før av vil forstå at det ikke handler om "game" i det hele tatt :)

Endret av Topicus
Lenke til kommentar

Håper det er greit jeg skriver dette her, vet det er litt off topic men kommer ikke på andre steder å spørre.

Leter etter en eller flere som har lyst til å reise ut å sarge 2-3 dager i uken (tenkte torsdag-lørdag) i stavanger området. Håpte jeg kunne finne noen som virkelig vil dedikere seg til dette og virkelig ønsker å bli bedre i gamet. Jeg kommer nok til å reise ut hver helg uansett om jeg finner noen å reise med eller ikke, men hadde vært gøy med andre og :)

 

Håper det er greit jeg skrev dette her, PUA. Lover å komme med field reports fra helgene :p

- Stumble

Lenke til kommentar

Hvordan starter man egentlig? Er ikke intressert i å bli en pick up artist, men forbedre mine sosiale egenskaper og bli bedre til å tolke andre. Tror ikke jeg har penger til å kjøpe noen bøker ol. men har jo fått med meg litt her da. Og med praksis, mener dere da kun å sjekke opp andre jenter på sin egen måte eller prøve de teoriene her?

Lenke til kommentar
Hvordan starter man egentlig? Er ikke intressert i å bli en pick up artist, men forbedre mine sosiale egenskaper og bli bedre til å tolke andre. Tror ikke jeg har penger til å kjøpe noen bøker ol. men har jo fått med meg litt her da. Og med praksis, mener dere da kun å sjekke opp andre jenter på sin egen måte eller prøve de teoriene her?

Trenger ikke mere en viljen til å komme deg ut å snakke med andre mennesker, helt gratis :) Ellers har du forumene til de kjente "metodene" som www.theattractionforums.com, www.pickupartist.no, www.realsocialdynamics.com og i starten av denne tråden har du jo en kjempe bra guide.

Anbefaler å ikke lese for mye da, bedre å bare lese litt grunnleggende i sånn 1 time og så bare komme seg ut å snakke med folk.

Lenke til kommentar
Dansing derimot kan vi mene mye forskjellig om. Jeg er ikke en Michael Jackson på gulvet, men heller en Chris Brown :)

 

Fett for jeg er en Usher på dansegulvet. Vi burde helt klart ta en dansekveld sammen på byen!;)

 

Altså, med tanke på den heller labre danstilstanden generelt i hovedstaden, synes jeg kanskje at visse unge menn er litt i overkant svære i kjeften om dagen, hehe. (For ikke å snakke om hvor homoretorisk MJ og Chris Brown ute på felles dansekveld er...)

 

Jeg er forresten veldig pro skalaen til PUA, jeg har omtrent samme sjøl. Og når det gjelder innsigelsen om at man ikke burde tenke "han/hun ville ikke pult meg", så er jeg enig i at dette er destruktivt dersom man ikke har inner game på plass. Hvis man derimot har der ganske fint med seg sjøl og sin egen effekt på folk, så funker jo en sånn tankegang bare som en ekstra boost for å faktisk få vedkommende overbevist om at det å kle seg naken sammen med deg, det er en god idé, det! ;)

 

Synes forøvrig det er en særs positiv og sympatisk utvikling at PUA ikke lenger skriver lay-reports eller liker tallvurdering av damer. Skal se det blir folk av han etterhvert også, hehe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...