Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har litt problemer med berørings-behovet. Det står at man skal berøre personen ved starten av, men det har jeg aldri gjort. Jeg har vel så og si "aldri" vært nærat henne, og jeg har kjent henne 2-4 mnd. Er det en måte å redde dette?

 

Enklere å finne en ny dame.

 

Men det var vel ikke det du spurte om ?

 

Kjenner ikke til situasjonen mellom dere to da, få litt mer info så skal du få damage repair tips.

Lenke til kommentar

Hm. Vi er vel bare kollegaer, det er en aldersforskjell på 2 år mellom oss. Hun er jente :p

Jeg gutt.

 

Vi jobber sammen 2-4 ganger i mnd sammen, men det kommer mer etterhvert. Hun bor ikke langt unna meg. Hun er stille, jeg også. Hun tar aldri initiativ, jeg prøver noen ganger.

Lenke til kommentar
Hm. Vi er vel bare kollegaer, det er en aldersforskjell på 2 år mellom oss. Hun er jente :p

Jeg gutt.

 

Vi jobber sammen 2-4 ganger i mnd sammen, men det kommer mer etterhvert. Hun bor ikke langt unna meg. Hun er stille, jeg også. Hun tar aldri initiativ, jeg prøver noen ganger.

 

Har det foregått noe mellom dere utenom jobbing?

 

Hvis ikke er det ikke verre enn å ta henne med ut å kjøpe sko, fordi hun er så flink med skokjøp. Start KINO med en gang på "daten" og eskaler gjevnt og trutt.

 

Om du faktisk har prøvd deg på henne før og ikke turt å berøre henne enda ville jeg droppet henne, finnes flere fisker i havet.

 

En mulighet ville vært å brukt heftig social proofing og latt henne se deg sammen med noen fine pivots.

 

Jeg personlig hadde droppet henne og skaffet meg en ny, for mye jobb og fikse det.

Lenke til kommentar

Alt kan fikses, det er kun snakk om hvor mye jobb du er villig og legg i det.

 

Det kommer også veldig ann på hvilken kjemi dere har mellom dere for øyeblikket, om dere "bare" jobber sammen eller om det ligger noe mer i luften. Det er mange ting som teller inn for og kunne gi et ordentlig tips. Send meg gjerne en PM så skal jeg hjelpe deg etter beste evne :)

Lenke til kommentar
Gå bare bort til a og sleik a på armen. Får du deg en på tryne, satser du på en annen. Får du ikke det, er du home safe :fun:

 

Vær bare tøff. Hiss deg opp i state og kjør på.

Funker litt dårlig når hun allerede har sett han som en usikker gjennomsnittsnerd i noen måneder på jobben :p
Lenke til kommentar

Har nå lest gjennom hele tråden (puh). Jeg kjenner igjen mye av dette i ting jeg gjør til daglig. Jeg tror selv jeg har høy sosialverdi. Har som regel en god historie å komme med, og har mange pene venniner som står meg ganske nærme(en 10'er og flere som er litt lengre ned på stigen.) Når jeg kommer inn i klasserommet kommer folk bort for å snakke, folk spør om jeg skal på fest i helga osv..

 

Kan komme med et eksempel så kan dere se om det er noe jeg kunne gjort bedre. Jeg snakket med tre av mine venniner (det var bare oss der). 10'eren sier: "ha det, jenter!". Det tar et par sekunder før jeg oppdager at hun omtalte meg som jente før jeg protesterer heftig. Sitter på stolen og dytter henne mot veggen og forlanger at hun skal be om unnskyldning. Hun havner i en slags stående doggy-stilling. Hun sier:"Jeg vet at du til ta meg i doggy." Ble en smule satt ut her, skal jeg innrømme. Da sier jeg: "Ja, det vil jeg." med glimtet i øyet. Kunne kanskje sagt noe om at hun var innbilsk her? Hun prøver å springe unna så jeg "fanger" henne og setter henne på fanget mitt. Krever at hun skal be om unnskyldning. Det gjør hun, men hun ler ganske mye når hun ber om unnskyldning. Kommer med et nytt krav om at hun skal be om unnskyldning uten å flire. Etter litt fram og tilbake gjør hun det. Forslag til ting jeg kunne gjort bedre? Synes jeg fiksa det med fanget ganske bra.

 

Det er en annen jente jeg liker, kan man si. Her er greia: Hun er vakker som få (9.5-10), men veldig sjenert. Jeg "tar" henne ofte i å se på meg. I dag f.eks. så skulle personen som sitter ved siden av svare. Jeg snur meg for å se, og da ser jeg at hun ser på meg. Holder øyekontakt helt til hun bryter den.

 

Vi stod en gjeng i gangen på skolen i dag. Da jeg kommer til poenget begynner alle å flire, men især hun. Da vi gikk tilbake gikk hun forran meg. Jeg sprang fram og da henne en klem, men etter en liten stund dyttet jeg henne fra meg (push/pull). Hun flirer ofte av det jeg sier selv om det egentlig ikke er så artig. Jeg prøver å bruke mer og mer KINO på henne, men har AA mot henne. Dette er absolutt ikke noe jeg har i forhold til mine venniner som jeg flørter ganske åpenlyst med.

 

Et tips jeg vil komme med til dere når dere skal si noe er å gestikulere. Jeg gestikulerer mye når jeg snakker. Dette fanger oppmerksomheten til de rundt meg samt at det gjør hele historien morsommere enn det den ville vært uten gestikulasjon(?). Dette funker i alle fall for meg.

Lenke til kommentar
Gå bare bort til a og sleik a på armen. Får du deg en på tryne, satser du på en annen. Får du ikke det, er du home safe :fun:

 

Vær bare tøff. Hiss deg opp i state og kjør på.

Funker litt dårlig når hun allerede har sett han som en usikker gjennomsnittsnerd i noen måneder på jobben :p

 

 

Du mener vel OM hun har sett meg som en nerd? :innocent: *host*

Lenke til kommentar

Er bare modeller som får 10 på skalaen. Ser mange misbruker dette da akkurat 10 verdien ikke er kalkulert etter skjønn(subjektiv mening) men rett og slett vurdert om dem kan komme seg frem i den internasjonale skjønnhetsindustrien.. Jeg er enig i at det finnes mange 7-8-9`ere der ute, men de med karakteren 10 er det ikke mange av.. Har du lekt med en Victoria secrets modell eller sports illustrated så har du vært borti en 10..

 

Finnes selvsagt unntak fra denne regelen, som med alle regler, men de er få..

 

 

**************

 

PS; Mona Grudt i sine yngre dager og enkelte andre norske modeller går selvsagt inn under 10 kategorien..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

PesiCo, regner med at den var myntet på meg?

 

Hun ene (doggystyle-jenta eller hva faen jeg skal kalle henne) ER en 10'er, i alle fall etter min standard. Hun er blond, har en fantastisk kropp og ansiktet er veldig pent. Hun er også utadvent så det er veldig lett å snakke med henne. Hun andre er en 9'er imo. Skal sies at utvalget på plassen der jeg bor er nogenlunde begrenset. Disse er dessuten de peneste jentene som bor på hjemplassen min. Skjønner ikke hvorfor jeg forklarte dette, egentlig gir jeg en lang faen i hva folk på dette forumet synes om meg. Følte bare at du hintet veldig til meg der, PepsiCo. Selvsagt kan jeg skryte på meg alt mulig når jeg poster her. Dette er også selvsagt knyttet opp mot personlig smak/erfaring. Jeg bor på en veldig liten plass så jeg kan nok ikke si at jeg har sett allverden av fine damer.

Endret av betten
Lenke til kommentar

Regnet med det. Jeg skrev selvsagt ut fra mitt synspunkt, og om jeg synes hun er så eller så fin er det jo tross alt bare jeg som kan si. Skjønner at du stiller deg i tvil til mitt utspill da det er altfor lett å si at det svermer av 10'ere rundt en bare for å få annerkjennelse her inne. Skulle kanskje ikke sagt noe om utseende hennes da jeg spurte om hvordan jeg kunne taklet situasjonen bedre.

Lenke til kommentar
Hun er stille, jeg også. Hun tar aldri initiativ, jeg prøver noen ganger.

Da skal du få en gull-linje av meg. Cred til TD:

 

Dette kalles en cold read:

 

"Jeg tror folk ofte oppfatter deg som sjenert, men jeg tror at du bare er en person som ser på folk litt på avstand og gjør opp en mening om dem før du viser dem din sanne personlighet"

 

Utenom det MÅ du ha berøring fra starten av. Det er absolutt en av grunnprinsippene i Pick-Up

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...