Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Rosa Skjorter er HELT UT.

 

Å kjøpe skjorter er dog et mareritt her i Norge. Det er få steder som har et skikkelig utvalg, og dessuten er det overraskende lite slimfit her i landet. La oss med en gang fastslå folkens at det er bedre å betale blodpris for en skjorte som passer, fremfor å kjøpe 10 stykker på salg.

 

For dere som er usikre på kles kjøp anbefales det å ta med en venninne som kan bistå i skjortevalget. Rettere sagt: Ha henne med på hele klesturen om du er usikker.

 

Når du ikke skal ha Casual Nice kler kryr det av små sjapper i Oslo som byr på mye kult, men dog anbefales Barcelona og London som shoppingsentre. Praha, Bratislava, Budapest er preget av dårlig utvalg. Paris er SVINEDYRT men har sykt mye kult. Wien og andre storbyer er som Oslo. Har dog ikke vært i Milano, men hører mye positivt fra stedet. NYC er selvfølgelig et mekka.

 

Bruk tid på å finne din stil. Du må ikke handel (som PUA påpeker) på Zenon og andre superdyre butikker. Dog bør du ha slimfit når du handler skjorter og annet tøy. Posete klær blir for meg bare ekkelt....

 

 

Baggy er for tjukkaser som vil skjule det de har. Og stiller hos meg dårlig an for å komme i forhandlingsfasen.

 

 

 

 

Dansing derimot kan vi mene mye forskjellig om. Jeg er ikke en Michael Jackson på gulvet, men heller en Chris Brown :)Helt sant

 

 

 

Denne posten var selvfølgelig full av DHV og bør tas med en klype salt :) Men wtf, alt for å fange interessen til Sandy :yes:

 

Fett for jeg er en Usher på dansegulvet. Vi burde helt klart ta en dansekveld sammen på byen!;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fuck. Fikk en telefon fra en FB i natt. Hun er gravid.

Da legger jeg i likehet med PUA hele denne sjekkingen på hylla. Vi ble enige om å treffes i dag og snakke sammen. Satser på henne og lar henne flytte inn til helgen. Jaja. Hun er jo råflott, 26 og har en meget akseptabel jobb.

 

Far om 6 mnder her nå. Håper det blir gutt, for jeg kan aldri leve med meg selv å ha en jente i tenåra og vite at det finnes jævler som PUA og PUM der ute :fun:

Lenke til kommentar
Joiner gjengen. Legger opp jeg også, i forbindelse med en utfallende testikkel inatt :dontgetit:

 

edit: Altså ikke fullt så gode nyheter for meg

Aj, den er lei. Legger opp jeg og, egentlig uten å ha begynt. Gamet en råheit cougar i går, men det viste seg at hun var litt eldre enn først antatt... 73 år for å være nøyaktig. Noe som skurret da jeg fikk tenna hennes i kjeften.

 

MØKKAGAME!

Lenke til kommentar
Fuck. Fikk en telefon fra en FB i natt. Hun er gravid.

Da legger jeg i likehet med PUA hele denne sjekkingen på hylla. Vi ble enige om å treffes i dag og snakke sammen. Satser på henne og lar henne flytte inn til helgen. Jaja. Hun er jo råflott, 26 og har en meget akseptabel jobb.

 

Far om 6 mnder her nå. Håper det blir gutt, for jeg kan aldri leve med meg selv å ha en jente i tenåra og vite at det finnes jævler som PUA og PUM der ute :fun:

 

Den der vakkeno morsom, jeg gikk faktisk fem på..

PUA sin derimot; not

Lenke til kommentar
Fuck. Fikk en telefon fra en FB i natt. Hun er gravid.

Da legger jeg i likehet med PUA hele denne sjekkingen på hylla. Vi ble enige om å treffes i dag og snakke sammen. Satser på henne og lar henne flytte inn til helgen. Jaja. Hun er jo råflott, 26 og har en meget akseptabel jobb.

 

Far om 6 mnder her nå. Håper det blir gutt, for jeg kan aldri leve med meg selv å ha en jente i tenåra og vite at det finnes jævler som PUA og PUM der ute :fun:

 

 

Hehe, good one ;)

 

Men bare litt nysgjerrig, ville du valgt slik om dette hadde vært en reel sak?

Lenke til kommentar

Rar eller?

 

Måtte bli jente jeg får. Da slipper jeg å kjøre guttungen på fotballtrening og følge opp i øst og vest. Mora er jo forplikta til å stille opp med sminkeråd og hesteriding. Hø hø

 

 

Neida. Om jeg får barn er det et fett hva slags kjønn det er. Blir nok like høyt verdsatt uansett. Har bare et "Krav" og det er om jeg får en datter skal hun hete Helene. (og det vil jeg trumfe igjennom)

Lenke til kommentar
Haha, jeg tenkte jo ikke på at det var 1. april! Den nye dagen starte rikke før man har sovet!

 

Joda! Du ble så lurt ;)

 

Tullegutt! Uansett, fant ut at det var på tide å si takk til PUA for at du startet tråden. Hadde det ikke vært for den hadde jeg aldri begynt å se og lese på dette, og plutselig har livet mitt blitt mye morsommere. Jeg går rundt og har det moro stort sett hele tiden. Takk! (og nei, ingen aprilsnarr her!)

Lenke til kommentar
Joiner gjengen. Legger opp jeg også, i forbindelse med en utfallende testikkel inatt :dontgetit:

 

edit: Altså ikke fullt så gode nyheter for meg

Aj, den er lei. Legger opp jeg og, egentlig uten å ha begynt. Gamet en råheit cougar i går, men det viste seg at hun var litt eldre enn først antatt... 73 år for å være nøyaktig. Noe som skurret da jeg fikk tenna hennes i kjeften.

 

MØKKAGAME!

Beste aprilsnarr ever. Jeg gikk rett på. :!:

 

Uansett, følger i Eirikeb sine spor og sier takk til PUA for denne tråden. Selv om jeg ikke skriver noe her leser jeg alt, og har i det siste begynt å praktisere det. Ikke så aktivt, men av og til, liskom. Morsome saker. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...