Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt på en sak (jeg skal egentlig lese sosialpsykologi (ja, atw, den "riktige" sorten, hehe)), men denne tråden ass...)

 

Jeg har sett at flere her forteller om at damer sier de har type for å skremme vekk afc'er, mens PUA'ene leser dette som en shit-test. Det jeg reagerer på, er at damene åpenbart ikke later til å mene at deres eget avslag er nok. Hvis jeg ikke er hypp på snakke med en fyr ute på byen, så vil jeg jo at det skal være tydelig at det er fordi jeg ikke er hypp, ikke fordi jeg er en annen manns eiendom. Som feks hun dama på Hard Rock som Øivind ville dele sjampis med, som unnskyldte seg med at hun ikke kunne ta seg sånne friheter pga typen, men samtidig endte opp med å gi han nr sitt.

 

Jeg ville aldri nevnt noe om en type i det hele tatt. Hvis jeg snakker med noen er det mitt valg, og gjør jeg det ikke, er det også noe jeg velger sjøl. Velger jeg å bli med en fyr hjem til tross for avtaler med andre, er jeg sannsynligvis så skruppelløs at jeg tenker strategisk at jeg ikke vil la noe ødelegge mitt lille eventyr, sånn at jeg skrur av tlf og i alle fall ikke lar den heldige utvalgte for kvelden vite om det.

 

Så mitt spørsmål: Hva er verst/best av at ei dame avviser dere pga typen, eller bare fordi hun ikke er hypp? Eller vil hun alltid være hypp, og rett og slett ikke klare å velge å ikke snakke med dere? ;)

 

Eksempel på dårlig eskalering: Jeg sto i baren på ÅpenBar (påskeaften var det kanskje 10 jenter der og 60 gutter, helt sinnssykt) og snudde ryggen til en fyr som eyeballa meg. Etter 5 min tok han tak i armen min (med fingrene på innsiden av armen, noe som i utgangspunktet er veldig bra med tanke på berøring av sensitive områder) og hveste meg i øret et spørsmål om hvorfor jeg var så bortskjemt og overlegen. Hyggelig type, og ganske spesielt at alt man trenger å gjøre for å bli beskyldt for å være ei megge, er å ikke bli overlykkelig fordi noen glor på meg. Oppgitt, ja. :)

Lenke til kommentar

Hmm, ikke alltid det med har type er shit-test heller.. Eksempel; Hun sier hun har type, jeg kjører ufortrødent videre, jeg bryr meg som regel ikke om dem har type eller ikke uansett. Hun viser IOI og hele pakka og jeg er klar til å fortsette, så kommer selvsagt forloveden inn og "redder" dagen.. Brisker seg litt og forteller at dem skal gifte seg, jeg spiller uskylig og forteller han har ei veldig bra dame og skryter av ham for valget. Slipper unna litt bråk i det minste..

 

Dette var bare et eksempel

Lenke til kommentar
Jeg har sett at flere her forteller om at damer sier de har type for å skremme vekk afc'er, mens PUA'ene leser dette som en shit-test. Det jeg reagerer på, er at damene åpenbart ikke later til å mene at deres eget avslag er nok.

1. Det er ikke nødvendigvis en shit-test, det kan være fakta også.. men hva gjør vel det om hun har type, om hun fremdeles er hypp på å få seg en FB eller et ONS? Er hun seriøs nok med typen så vet hun å gi signaler om det.. Så enten det er en shit-test eller ei så bør man bare kjøre på.

 

2. At damene mener at deres eget avslag ikke er nok er merkelig.. noen er nok redde for å såre den stakkars lille nerden som står og byr seg frem, noen ser på det som et greit standardsvar som egentlig betyr "jeg er ikke interessert" men som er litt høfligere, osv.. Jeg håper de fleste jenter har baller nok til å kunne si nei fordi de selv mener nei.

Lenke til kommentar
PUA: Kneskader er for feigiser. Jeg har også det, men lar det stå til likefullt. Som jente slipper jeg riktignok unna ved å bare humpe litt rundt, men jeg er av det rause slaget, så du kan få låne moovsa mine hvis du vil. ;)

Dere har det lett der ;)

 

Tilbake til dance-game.

 

Jeg drev med semi-proff breakdancing i 7 år. Og i mine og andres øyne ble jeg faktisk ganske god, før en sjebnesvanger kveld på vors tok knekken på en kneskade som bare måtte skje.

 

Anyways: Jeg kan ikke komme på en eneste gang jeg har breakdancet på et utested. Man har såkalte "jams" (events) til det.

 

Jeg driver for tiden å vurderer å plukke opp andre typer danser, da jeg simpelten digger å danse, dog ikke på utesteder da jeg ikke har tid til bullshit.

Lenke til kommentar
Jeg ville aldri nevnt noe om en type i det hele tatt. Hvis jeg snakker med noen er det mitt valg, og gjør jeg det ikke, er det også noe jeg velger sjøl.

 

Prøv å si det til de andre ;)

 

Man leser lett om det er shit-test eller ikke. Det er riktig nok sjeldent at jeg får denne nå, men for lenge siden, når jeg først startet med dette, fikk jeg de hele tiden fordi hun merket min inkongruens fra starten av.

 

Slik som hun på lørdag. Satt å grindet meg for harde livet, tok hendene mine på kaka hennes, inviterte til isolering/nach osv... Hun hadde type. Jeg visste det, og hun gav blaffen.

 

Veit flere her inne mener at hun automatisk er en dårlig kjæreste og er evig dømt til brenning. Men tror dere hadde blitt sjokkert over hvilken stor grad troskap kun sitter i kjeften på folk.

Hun fra lørdag var en picture perfect girl-next-door. Ikke ulik min X fra AFC dagene.

 

Det er bare en realitet man er nødt til å godta.

 

Mine moralske kvaler rundt dette har vi gått igjennom før.

Lenke til kommentar
Å kjøpe skjorter er dog et mareritt her i Norge. Det er få steder som har et skikkelig utvalg, og dessuten er det overraskende lite slimfit her i landet. La oss med en gang fastslå folkens at det er bedre å betale blodpris for en skjorte som passer, fremfor å kjøpe 10 stykker på salg.

 

 

Mitt tips: Egoiste i starten av Torggata. Butikken med den gule Ducatien i vinduet. Kjøper sjeldent klær fra andre steder enn de ;)

 

Kaporal

Ed Hardy

Egoiste

Affliction

 

Lenke til kommentar

Jepp folkens!

 

Nå er det offisielt! Jeg har fått meg kjæreste!

 

:)

 

En fresk liten frøken på 22 år har totalt fanget oppmerksomheten min. Vi har hatt det gåendes en liten stund, men jeg føler at jeg virkelig er klar for å slå meg til ro nå. Trekke meg litt ut av gamet, og se på hele showet fra sidelinja.

Jeg ser ingen mening av å gå fra dame til dame og leve dette ville livet lengre. Og ja, mye av innflytelsen kommer fra Sony123. :)

Jeg har ventet litt med å fortelle dere dette, til den riktige anledningen. Føler at dette er dagen!

 

Planene fremover vil bli usikre mht mitt engasjement i denne tråden og i felten, så ikke beregn å se mye til meg her fremover.

 

Ønsker dere alle lykke til videre!:) Og hvis forholdet mitt ikke fungerer tar det nok ikke lang tid før jeg er tilbake som vanlig. Men jeg er kjent for å holde forholdene gåendes over lang tid

 

 

Kjærlige hilsener fra PUA

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Er vel bare å gratulere! Man har vel alle sine mål og meninger i livet.

 

Uansett blir jeg stadig glad når jeg ser hvor godt basicen bak stoffet funker. Jeg bruker C&F ofte, er litt ovenpå, kjører møkksterk frame, og prøvde litt forskjellig DHVs på FBen i dag. Virka som om hun hadde mest lyst til å bli kvitt meg etter en runde, jeg dro litt forskjellige DHVs (cube, masse greier om kroppspråk), og plutselig ble det enda en runde.

Lenke til kommentar
Gjest Sommerdjevel

Prøv denne PUA

 

Si at en venn viste deg en kul personlighetstest:

 

Tolkning 1) Hvitt rom=død:

 

Se for deg selv i et hvitt rom. Du ligger i en seng og alt er hvitt. Hvordan føler du deg? Åssen føles det?

 

Tolkning 2) Dyr=venner:

Hva er ditt favoritt-dyr? Hvilke kvaliteter ser du at det har?

 

Tolkning 3) Farge=selvbilde:

 

Hva er din favoritt-farge? Hvordan føler du deg når du tenker på den fargen?

 

Tolkning 4) Strand=sex

Se for deg selv på en strand. Det er ingen andre der og sjøen er rett foran deg. Hva gjør du?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Her er litt om kroppsspråk og noe annet. En kort liste blant mye:

 

1. Beveg deg sakte og kontrollert i enhver sammenheng

 

2. Rett deg opp i ryggen

 

3. Tenk at det går en line rundt midjen som trekker deg fremover når du går, uten at det ser perverst ut

 

4. Bli kvitt grimaser og fingerknekking

 

5. Blunk sakte

 

6. Husk at det er viktig å si nei til jenter i mange sammenhenger. Da vil hun ønske ting mer, og jeg mener ikke egentlig i forbindelse med sex.

 

7. Fokuser på din indre stemme, og la det du forteller deg selv være positivt og ikke slikt som "Jeg klarer det ikke" eller "Jeg er negativ, fordi jeg har en negativ personlighet" evt. "

 

8. Lær deg å holde øyekontakten helt til den andre ser bort. Kjenner du jenta, så kan det bli en lek ut av det. Utfordre gjerne jenter du møter med at du klarer å holde øyekontakte lengst.

 

9. Dytt henne inn i ting når dere går mot f.eks. en lyktestolpe, slik at hun nesten går på lyktestolpen o.l.

 

10. Snakk fra magen og tenkt dyp toneleie

 

Lykke til :-)

 

PS: Blomster og kino er manipulasjon

Lenke til kommentar
Gjest Sommerdjevel

A: Når du gestikulerer

Dvs. bruker armene for å beskrive ting, så er det viktig at du beveger armene MOT deg når du sier positive ord og BORT fra deg når du sier negative ord.

 

Sier du f.eks. "Det var en gøy konsert" eller "Dett var et lidenskapelig skuespill" så tar du hånden eller hendene mot deg sel når du uttaler det positive ordet, herunder "gøy" og "lidenskapelig".

 

Motsatt; sier du f.eks. "Det var en ekkel hund" så kan du enten peke bort fra deg selv, og kanskje mot noen du ikke liker, evt. bare ut i luften. Dersom du ikke liker kjæresten hennes, så peker du mot henne.

 

PS: Vet der høres litt "new age-midtlivskrise" ut, men det øker din sosiale verdi i en gruppe. Tro det eller ei. Prøv det.

 

 

B: Her er noen hypnotiske ord

Som kan være lurt å bruke iblant når du beskriver ting sammen med jenter

 

Lidenskap

Ubegrenset

Håpløst

Mystisk

Tiltrukket

Begjær

Behag

Behage

Behagelig

Fornøyelse

Glede

Lyst

Nytelse

Tilfredsstillelse

Vellyst

Forbindelse

Kontakt

Sammenheng

Tilknytning

Besettelse

Gøy

Fasinasjon

Kåt

Usikkerhet

Vane

Forventning

Fantastisk sex

Forvirring

Svimmel

Forelska

Herlig sex

Forståelse

Lydighet

Behagelig

Tillit

Sympati

Tiltrekning

Elektrisitet

Respekt

 

Si ting annerledes

På en helt ny måte

 

Si ”slutt” litt brått i en setning, så stopper de å tenke. F.eks. "Da kampen var som mest spennende, så var det SLUTT". Så kan du si: "Men kampen var elektrisk": og peke på deg selv når du sier ordet ELEKTRISK.

 

 

Hverdagen blir adskillig bedre om du lærer deg denne typen triks!

Lenke til kommentar
Finnes det noen bra steder i Oslo med 18+?

 

Jada. Mer enn nok. Selv om 20+ er jo bedre.

 

I tillegg går dansing mye bedre uten store mengder alkohol, ihvertfall for meg som breakdancer liker å ta noen runder på gulvet for å vise meg frem, noe som gjør alt mye lettere, fler tar kontakt med "hvordan lærte du det der", "syyk balanse du har", osv, istedenfor "au, det så litt vondt ut :p" Elsker oppmerksomhet =D

 

Samme her. Drev med breakdancing i 7 år. PUM er besatt av at jeg skal vise han på hvert vors :p, men har pga en kneskade måtte gi opp.

Vurderer å gå inn for popping/electric igjen snart though. Jævla moro...

 

Crewet mitt nådde forresten battle of the Year i 06. ;)

 

I challange you to a DUAL!

You And Me on the floor next time BOOOOOOOOI!

Lenke til kommentar
Jepp folkens!

 

Nå er det offisielt! Jeg har fått meg kjæreste!

 

:)

 

En fresk liten frøken på 22 år har totalt fanget oppmerksomheten min. Vi har hatt det gåendes en liten stund, men jeg føler at jeg virkelig er klar for å slå meg til ro nå. Trekke meg litt ut av gamet, og se på hele showet fra sidelinja.

Jeg ser ingen mening av å gå fra dame til dame og leve dette ville livet lengre. Og ja, mye av innflytelsen kommer fra Sony123. :)

Jeg har ventet litt med å fortelle dere dette, til den riktige anledningen. Føler at dette er dagen!

 

Planene fremover vil bli usikre mht mitt engasjement i denne tråden og i felten, så ikke beregn å se mye til meg her fremover.

 

Ønsker dere alle lykke til videre!:) Og hvis forholdet mitt ikke fungerer tar det nok ikke lang tid før jeg er tilbake som vanlig. Men jeg er kjent for å holde forholdene gåendes over lang tid

 

 

Kjærlige hilsener fra PUA

 

WTF?!?!? Ikke f* om du har fått deg dame! Nei vet du hva! Hun skal jeg game bare for å få deg på jorde igjen!

Og jeg skjønner at det er en aprilsnarr spøk.

NOT FUNNY ASSHOLE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...