Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske jeg hadde hatt litt bedre arenaer for dette i nærheten. Her i bygda kjenner jeg jo allerede hele kvinneflokken på min alder, mens litt ned i åra blir det litt for ungt og umodent, dermed setter jeg meg aldri et target og blir nok en fantastisk keyboardjockey.

Finnes det noen bra steder i Oslo med 18+? Jeg trenger uansett å komme meg vekk herfra. Føler nesten jeg må vente noen år før jeg får helt utbytte av dette. Vet ikke om noen under 20 har noen erfaringer på detta (har en følelse av at dem fleste er 20+?)

Skal likevel sies det har hjulpet meg sosialt likevel da. Blitt mer alpha og blir møtt av masse handshakes og klemmer hver gang jeg ankommer en fest, noe jeg ikke gjorde før. Så sånn sett går det veldig bra. En ting jeg merka var at det ikke nytter å bare se over mengden som om du eier steder, men man må faktisk hilse på folka, le litt, jeg klarer ihvertfall ikke vise selvsikkerhet med bare blikket. Også litt moro å ikke drikke mye og føle du har full kontroll over både degselv og dem andre^^ I tillegg går dansing mye bedre uten store mengder alkohol, ihvertfall for meg som breakdancer liker å ta noen runder på gulvet for å vise meg frem, noe som gjør alt mye lettere, fler tar kontakt med "hvordan lærte du det der", "syyk balanse du har", osv, istedenfor "au, det så litt vondt ut :p" Elsker oppmerksomhet =D

Lenke til kommentar
Finnes det noen bra steder i Oslo med 18+?

 

Jada. Mer enn nok. Selv om 20+ er jo bedre.

 

I tillegg går dansing mye bedre uten store mengder alkohol, ihvertfall for meg som breakdancer liker å ta noen runder på gulvet for å vise meg frem, noe som gjør alt mye lettere, fler tar kontakt med "hvordan lærte du det der", "syyk balanse du har", osv, istedenfor "au, det så litt vondt ut :p" Elsker oppmerksomhet =D

 

Samme her. Drev med breakdancing i 7 år. PUM er besatt av at jeg skal vise han på hvert vors :p, men har pga en kneskade måtte gi opp.

Vurderer å gå inn for popping/electric igjen snart though. Jævla moro...

 

Crewet mitt nådde forresten battle of the Year i 06. ;)

 

OT:

 

Øyvind, Jeg må møte deg snart, så skal jeg vise deg nøyaktig hvordan jeg kjører Kino-eskalering.

Cluet er "the claw" som den heter.

Lenke til kommentar
Jada. Mer enn nok. Selv om 20+ er jo bedre.
f.eks? :yes:

 

Samme her. Drev med breakdancing i 7 år. PUM er besatt av at jeg skal vise han på hvert vors :p, men har pga en kneskade måtte gi opp.

Vurderer å gå inn for popping/electric igjen snart though. Jævla moro...

Crewet mitt nådde forresten battle of the Year i 06. ;)

Sweet. gikk vel 2 år i min tidligere ungdom jeg, og har tatt det opp litt igjen nå. Får såvidt til en rask ujevn windmill uten beina i bakken, men det kommer seg :)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Jeg synes nesten alltid gutt/jente-ration på fridays går litt for feil vei (større utfordring kanskje?) og at det pleier å være generelt lite _skikkelig_ strøkent. Jeg har hatt uflaks kanskje de gangene jeg har vært der?

Jeg har pullet mesteparten av mine lays derfra. Mye cougars, og mye strökne damer hvis du bruker litt tid på å finne de. Ratioen har jo aldri noe å si, så lenge det er EN bra der er det nok.

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg forskjellen mellom en wingman og en pointman?

 

Og en grantat er den som er villige til å ta en UB1 for laget?

Du må begynne å se mer krigsfilmer.. :p en pointman er han som har med seg wingmen, altså han som åpnet og leder setet og velger seg target.

 

grantat har jeg aldri hørt om..

Lenke til kommentar
Ett lite tankekors for "nerdene" her som ønsker bli manipulerende pua gutter ;)

 

Nerden er et varp

Ikke overraskende. Nerder er jo som oftest snille gutter og katter elsker å leke med byttet en stund før de går lei og finner på noe annet. ;)

 

Nerder og poppiser er ikke tapere og vinnere. De er sidestilte stereotyper som har valgt (mer eller mindre) å spesialisere seg på ulike ting. Det er bare det at mennesket er fortrinnsvis sosiale vesener, så dette blir ansett som normalt i første rekke. Det er uheldig, men sånn er det.

 

Egentlig ønsker man vel å rette opp i ubalansen mellom sosiale ferdigheter og øvrig personlighet, slik at man oppnår en helhet.

 

Nå er ikke PUA i utgangspunktet egnet til å finne seg forhold, selv om mange av prinsippene baserer seg på selvutvikling, og slett ikke manipulering. Det er derimot mange av field-taktikkene som gjør dette, og det blir en annen sak. I det store og hele tror jeg de fleste ønsker å utvikle seg som menneske, selv om nok noen lar seg lure og faller for fristelsen – The Dark Side of PUA. :nei:

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg forskjellen mellom en wingman og en pointman?

 

Og en grantat er den som er villige til å ta en UB1 for laget?

Du må begynne å se mer krigsfilmer.. :p en pointman er han som har med seg wingmen, altså han som åpnet og leder setet og velger seg target.

 

grantat har jeg aldri hørt om..

 

 

Det er unektelig sykt at man må gå til slike skritt for å få seg no.

Lulle seg selv og "ofre" inn i løgner og ha ett helt team rundt seg for å klare lure og manipulere noen til å bite på kroken.

 

Det er rett og slett patetisk taperaktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...