Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
niCe

 

Dog syns jeg morgen knuxxet er langt bedre enn midt på natten knuxxet. Midt på natten xxx knuxxet er dog nødvendig for å sikre morgen knuxxet. Men jeg er ikke noen sheriff midt på natta med 18,7 i promille :fun:

 

Festus vil være Marshall:

 

festus.jpg

Lenke til kommentar
Her er PUM den absolutte eksperten.

*snip*

 

 

Takk for hjelpen, dagens tlf game etter helgens pickups gikk mye bedre :p Om du har lyst til å føye til noe PUM setter jeg stor pris på det :) (side 138 i threaden)

 

Fikk en ny vri av en shit test idag jeg aldri har fått i sms game på dette stadiet før, sjekket opp ei veninne av ei klasse veninne for et par uker siden. Vet ikke hva de 2 har snakket om sammen, men pgr av logistikk (reise på påske ferie, eksamener etc) har vi ikke fått satt noen day2 før nå til uka. Under sargen hadde vi vel bare 15-20 min før kompisene mine skulle stikke på et annet utested så jeg #-closa og gikk videre. Min veninne vet jeg sysler litt med PUA så kan hende det er derfor jeg fikk den litt usikker. mld: fluff fluff, møtes xxx sted etc. Så ut av nowhere i samme mld kommer at dette er kun venne greier ok? Tidligere i sms vekslinga (7-8 mld på 2 uker) slapp jeg tidlig inn om ikke annet får man en ny venn og passe på og droppe den tidlig (cred deangelo). Nå kontra jeg med en C&F kommentar hvor jeg anklager hun for å være innbilsk, latter etc tilbake så tror den funka, men blei litt satt ut (må elske sms/msn, motparten ser ikke man blir satt ut :p ). Uansett nå er nesten hele uka booka av day2s, ledig på torsdagen får se hvem som er heldig nok for en day 3 :hmm:

 

Når en dame sier noe sånt er det bare og "overse" det eller og spille med. Altså at du ikke bryr deg, selv om du faktisk gjør det. En C&F kommentar er også the way to go. Høres ut som du gjorde det bra.

Lenke til kommentar

Jau tror det var bra, men om du går tilbake og ser på den posten fra PUA og spm mitt før det, så hadde det vært gull om noen generelle ord rundt sms/phone game. Bare fra PUAs råd har jeg blitt mye mer rolig på det. Men i er et av mine større sticking points ;)

Lenke til kommentar

Jeg har et lite spørsmål.

 

Jeg leste det med at man alltid må ha noen slags form for kroppskontakt. Det har nemlig ikke jeg hatt med jenta jeg liker, så er det veeldig krise? Jeg har kjent henne i ca 5 mnd, via jobb etc.

 

Og jeg leste også at guttene tar 90% jobb, mens jentene 10%. Det gjorde jeg en stund, men nå er det mer 50-50, fordi jeg gadd ikke fortsette å jobbe hele tida (jeg kom ikke på noe å si, derfor var det vanskelig). Selv om jeg sier 50-50, betyr ikke det at vi har et godt forhold. Dvs at hun sier like mye som meg, altså nesten ingenting. Er det også et stort problem? At jeg ikke fortsatte med 90%? Er det for sent å starte med 90% igjen?

Lenke til kommentar

Det med 90/10 er vel mest med tanke på helt i starten rett etter du har åpnet settet, ikke etter dere har vært kjent i fem måneder, da høres det jo nesten bare needy ut. Så at du i hvertfall ikke bedrar noe mer enn henne er vel bare bra.

 

Uten KINO er det i hvertfall større fare for at du havner/har havnet som LJBF i hennes øyne.

Det er ikke for sent å kjøre på med KINO. Evt. ta en pause fra henne på en liten stund, og deretter kom tilbake med en annen approach og mer KINO.

 

 

edit: "bidrar" såklart, men ville ikke rette den siden leifen passet så vitterlig godt inn! :p

Endret av Mikkelmikkel
Lenke til kommentar

Leser gjennom PUAs eminente første innlegg i denne tråden.

 

(fint om du oppdaterer denne kompis, med litt ord og forkortelser som hele tiden dukker opp)

 

Jeg siterer dog:

 

Helt fra starten må du få inn en form for berøring. Det er grunnen til at mange får "la oss bare være venner" talen. For de sitter der å har dype, interessante samtaler, men ikke noe berøring, og da ender du bare opp som girlfrienden hennes.

Du må starte med berøring allerede de første minuttene, for å få hun til å bli komfortabel med det tidligst mulig.

Og som jeg forteller utover tråden her: Eskaler når dere er i en high-note i samtalen! Når alt er på topp, kan du prøve å eskalere. Hvis ikke hun godtar eskaleringen kan du fryse henne ut et minutt eller to. For hun VIL savne den berøringen dere hadde før du eskalerte.

 

Hvordan berør dere targets gutter?

Enlighten me. Jeg tror nemmelig jeg er forferdelig dårlig på dette punktet, dog tror jeg det har med mine egne forsvarsmekanismer om å ikke slippe noen inn på meg. Berøring er utrolig deilig, men samtdig krysser jeg min egen saftysone her.

 

Innspill mottas med takk.

Lenke til kommentar

Når man feks har sagt noe som er morsomt/cocky og man ler sammen er det jo et fint øyeblikk å putte armen på hånden/skuldern/whateve hennes og le "sammen".

Fjerne en flekk fra tøyet hennes, fjerne et øyelokk og si at hun kan ønske seg noe - bare det ikke er å kysse deg, du er jo ikke løs!, når du bouncer henne fra venuen, osv.

Endret av Mikkelmikkel
Lenke til kommentar

Hei, Jeg har nå fulgt denne tråden helt fra dens start. Og man kan vel på mange måter si at denne tråden har blitt sånn som mitt liv har blitt. Jeg går nå i 10’ende, og de fleste her gir vel en lang hest i hva jeg her skriver, men jeg har lite å gjøre søndags kveld …

Jeg startet å lese i denne tråden rundt sommer tider i fjor. Jeg var da langt nede. Slet med mye kviser og all den fa*nskapen der og slet fert med jentene som jeg får kalle dem enn så lenge. Jeg begynte å lese og skjønte raskt at det var et håp. I løpet av sommeren prøvde jeg meg på litt forskjellig og endte opp med gode og dårlige resultater. Etter hvert fikk jeg mye gode resultater, noe som ikke var så altfor vanskelig ettersom alle andre kjører mr.nice guy. Men jeg merker at jenter da snakker vi rundt 15 år. Ser veldig på utsende i starten, men det åpner seg veldig etter hvert. I desember fikk jeg alltid det jeg var ute etter.

 

Men så fant jeg en jeg likte veldig godt og som jeg er nå er sammen med. Det er her mitt problem kommer inn. For all del jeg elsker hun og kunne ikke tenkt meg noen annen. Men jeg har lyst at det blir litt sånn at hun tenker hvor EKSTREMT heldig hun er som har meg. Det er vel egentlig jeg som føler det sånn siden hun egentlig er litt over meg, men allikevel.

 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Vel, var jo på sånn likvake greier på fredag. Så ble no-go på meg da.

 

På lørdag var jeg i en merkelig state. Nesten uforklarlig.

PUM var jo i den normale turbo-moden han er i når han drikker kaffe, så han fikk meg fort opp. Men jeg merket at noe ikke stemte.

Går inn og åpner et blondine set med 3 amogs. Tok to minutter før hun satt på fanget mitt med mine hender mellom.. hmm.. beina hennes..

I en normal situasjon her hadde jeg tatt hun på dass. Men valgte å ikke gjøre det. "hva i helv er det du tenker med pua?" tenkte jeg...

Next!

går på andre siden, og ser kanskje den DEILIGSTE dama jeg har sett i hele mitt liv. Jeg bruker ikke skalaer lengre, men hun er en 9.5 på en skala der 10 ikke eksisterer...

Hun åpnet meg, ved å bite meg i puppen...

Hva skjedde? Jeg har opplevd lignende ting før, og vet fint hvordan jeg skal kapitalisere på det. Men valgte bevisst å ikke gjøre det. WTF?!?!?

Går ut på gaten. Møter en annen jævla nice frøken som åpnet meg ved å gi meg en klem... Hun spurte om nach og jeg fumlet det bort.

 

Fant fort ut hva feilen var. Jeg har blitt syk! Men staten ignorerte det bare på det bevisste nivået. Altså staten utlignet noe av forkjølelsen, men fremdeles satte den meg helt ut.

Hadde 3 f-close muligheter og fumlet... Følte meg nesten drita, selv uten å ikke ha drukket noe særlig. Burde heller blitt hjemme.

Endret av PUA
Lenke til kommentar

2 bad å bli syk :(

 

 

Uansett ønsker jeg en litt større utdypning av berøringsdelen. Denne er jeg svak på, og ser helt klart betydningen av den. Handler vel om å få fotfeste i targets egen sikkerhetssone.

 

Forventer vi at targets skal berøre oss? Hva legger du i berøring PUA.

 

 

 

Oppdaterte opplysninger:

 

jeg må virkelig ha dratt på noe jævlig med hun jeg traff på lørdag, for sms jeg fikk i går sent kveld var at hun ønsket meg lykke til med mine 6 mnder i Barcelona :fun: Dog var smsen hennes lang og full av motsetninger og tanker. Lar henne ligge inntil videre, og lar heller underbevisstheten jobbe med meg. Blir garantert null ut av det

Lenke til kommentar
Uansett ønsker jeg en litt større utdypning av berøringsdelen. Denne er jeg svak på, og ser helt klart betydningen av den. Handler vel om å få fotfeste i targets egen sikkerhetssone.

 

Forventer vi at targets skal berøre oss? Hva legger du i berøring PUA.

Det er som Mikkel sa, å være touchy-feely. Å ta henne på albuen/skuldra/kneet når dere ler, holde armen på ryggen hennes og lede henne når dere beveger dere, osv.. Bare se hvordan kvinner berører menn de er tiltrukket til så ser du fort hva du kan herme etter :)

 

Jenter som er råe på kino vekker min interesse mye lettere, og det fungerer like fint andre veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...