Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Skal hive meg i dusjen, så er det på vors til min one-itis.

 

Hun kom hjem fra 3-ukers ferie i dag, og etter mitt korte møte med henne tidligere, er det mange trengsler som har vært undertrykt ;)

 

Blir nok en god del weee-happy-fun-time i kveld, i tillegg skal jeg kjøre edru-style - så gleder meg villt og uhemmet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God helg folkens!

I fare for å spørre om noe som har blitt spurt om før; har en venninde som vil begynne å game litt med meg! Har dere noen lister med godt stoff om kvinners tilnærming til oss gutta? Og evt. noe om gaming med pivot?

 

Topp.

 

Mikkel ;)

Lenke til kommentar

Jeg kom hjem fra byen nettopp.. Så den mest attraktive og sensuelle fyren på hele utestedet, overholdte 3 sec's, gikk rett frem på dansegulve, og hviska i øret, spørremde, om han var fast inventar på Mo.. Nånei fikk jeg tilbake, engang i ny og ne.. sa jeg tenkte meg så..

Uansett, så endte hele kvelden i skikkelig givende samtale da vi møttes utenfor senere.. Uten noe skikkelig close-close (ikke at d var min intensjon) har høyere tanker om han enn d, og han om meg som han så pent sa.. Han har nok av call girls.. Jeg har hatt en fantastisk kveld selv om jeg ble smådrita på en cosmo en daquri..så kan man jo plusse på en 6-8 drinker i tillegg til det uff.. Skal ikke gå mer i detalj.. jeg ble aaltfor full

 

Jeg elsker å flørte, elske å gi..

Han hørte etter, var givende, investerte.. var jordnær.

heregud så hærlig :) For en kveld, dette begynner å bli spennende,så kjempe bra ut i kveld, ble åpnet mange ganger av gutter.. dumt at ingen faller i smak..

Etter samtale med PUA endra jeg "mindsetet" mitt og funka som bare deeet.. *smiler*

 

som han sa "det ville være og spille på fel hest".. Akter ikke og spille på fel hest, men på rett ;)

Endret av araa
Lenke til kommentar

oohhhhhhhhh du store fyllesyke. Du la deg med meg mot min vilje i natt, og merklig nok innbiller du deg at vi skal tilbringe hele denne dagen sammen. Nå har du herjet med hodet mitt, helt sand i munnen min og misshandla kroppen min. Du er ikke ønsket, men allikvel kommer du uinvitert og voldtar mitt syke sinn...

 

 

Referatet mitt fra gårdsdagen:

 

På vorspielet var det helt rompe. Masse stygge AMOGS som satt å trodde de var konger i et Harem jeg måtte ha vært på narkorus for i det hele tatt være en smule intressert. Nøkkelord var utrente stygge mennesker. MEN! stod å prata med to kompiser om sjekking og opplegget rundt dette. Han ene er wingen min og helt rå når det gjelder damer

 

Skulle på La Belle Sole for å treffe noen damer jeg hadde avtale med, men ga faen i de og dro til byen i stedet.

 

Dro i en Taxi for å overraske PUA på Fridays. Enten var jeg særs uheldig med tid og sted eller så er PUA i narkorus når han sjekker damer på dette stedet. Jeg har vært på gamlehjem med mer delikate damer enn jeg fant her inne. Vi var der fra 1130 til 1215 tenker jeg. Traff dog ikke PUA, men noen urstygge damer fra min glansperiode på BI var der. De ble bare totalt ignorert av meg og min wing, slik at de bare forlot oss og stedet.

Uansett var det jævlig lite beitbart marked her, med unntak av bartendere/servitører.

Vi dro videre og kom inn på Hard Rock.

 

BANG. HB10 dame rett innafor døra. Hun stod med en UB1 dame som må ha vært i familie.

Men fra jeg så henne til jeg tok kontakt gikk det i underkant av 1 sek. Hun stod med en øl i hånda, og samtalen de første sekundene var slik:

 

Meg: Hei fantastiske. Hva skal du ha i baren?

Hun: ehhh hei... jeg har en øl her (vise ølen for å underbygge sitt utsagn)

Meg: Neida, du er alt for fin til å besudle din fasade med øl, så harry er du bare ikke. Kanskje vi skal dele en Champagne?

Hun: hehe, nei. Jeg har kjærste og kan ikke ta meg slik friheter

Meg: Det respekterer jeg fullt og helt. Men valget er kun ditt og ingen andres.

 

Jeg blunker og går videre...

 

En runde i lokalet og har wingen med i ryggen. Hun vet ikke hvem han er, så han har full kontroll når vi passerer henne etter en runde rundt baren. Jeg ser ikke på henne, men wingen observerer at hun har doggy bowl eyes på meg. Etter ca 10 minutter tar hun kontakt, med samtalen:

 

Hun: Hei sjekken. Ser du står i baren uten drikke. Jeg spanderer. Hva skal du ha

Meg: GT. Men jeg drikker for å ha det gøy, ikke for å bli full (løgn seff)

 

Så drar vi igang en samtale om mine dager som krigsreporter under vietnamkrigen, da jeg løp fra Mugabe på 5 mila opp Killemanjaro, om da Petter Stordalen lånte og kræsja Porscha mi og masse annet fjernt snakk.

 

To damer (helt normale) tok kontakt med meg mens jeg prata med hun. Avviste disse og konsentrerte meg om target. Sa hun måtte late som hun var kjærsten min, så jeg slapp alle disse nissene som var tilstede.

 

Kvelden i går var preget av noe tidlig stenging. Dette medførte jo kaos rundt stengetider.

Uansett fikk jeg nummer og masse klemmer og kyss. Hun måtte bli med UB1 dama hjem som var i familien. Fikk nummeret på lapp av henne og hun ba om at jeg sendte en melding i dag, slik at vi kunne ta dette videre..

 

Dro fra Hard Rock alene. Hadde 22 smser på telefonen og endte kvelden hos en FB som jeg ikke har sett på 6 mnder. Dog delte vi alt for mye Champagne hos henne, så jeg vet ikke engang om jeg fikk det til...

 

Totalhavari rundt 0500 i natt tenker jeg. Kom hjem nå og ser faen ikke ut.

 

Dog en fin kveld fra min side. Synd jeg ikke traff PUA og fikk se han og gjengen i aksjon. Dog vet jeg at de har høyere krav enn det jeg traff på Fridays i går :fun:

Lenke til kommentar

Hahahaha oyvind, de der historiene dine er vanvittig bra. Kommer du på de på sparket eller er det noe du stort sett har fortalt før mens du improviserer litt detaljer?

 

Dessuten kjenner jeg er litt misunnelig på dere som kan gå ut og drikke, den tida er nok dessverre slutt for min del :(

Blir ikke helt det samme som edru, ihvertfall ikke på byn.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Oivind fikk en riktig så festelig aften ... :whistle:

 

Det som er moro er at det er ikke suksesshistoriene man husker, men man husker jaggu de gangene hvor det endte i delvis kontrollert galskap.

Lenke til kommentar

Elsker ukontrollert galskap, bare det ikke ender i totalhavari selv jeg :)

 

Min erfaring når det gjelder sjekking er å kombinere alt man kan inn i angrepet. Gjerne kombinere kombinasjoner som er såpass kjente at target umiddelbart kjenner de igjen, og vet at du tar feil men sier det på en morsom måte.

 

Eks:

 

Sjekking av bartender:

 

Hun: Hva ønsker herren?

Du: Gin Tonic. Shaken, not stirred (latterlig kul kombinasjon som er umulig)

Hun smiler lager GT, seff med en skive lime

Du: Eh, no lime for me. Har du banan?

(har hun det ber du om å få en hel, slik at du kan spise den. Du liker jo å være sjefsapen som speider utover flokken. Og dessuten er det kult å ha den største bananen i baren)

 

Når du skal på do, kan du jo si "Hasta La Vista Baby. I'll be back" Ta en robotgange ut av lokalet. Komme tilbake og spørre om hun er klar for "termination" :)

 

 

Uansett kombiner det dere kan fra alle ulike punkter. Damer elsker det.

 

da har du brutt isen rimelig godt

Lenke til kommentar

Jeg har i lengre periode stått i bar, og verken jeg, eller noen av mine kollegaer har spes shield på jobben da vi er service innstilte ovenfor gjestene, ler og har det morsomt med dem.. Men dog, det du nevner Øyvind er jo en fin måte og ikke bli en blant alle, og ikke minst få hennes oppmerksomhet..

 

Edit:

Drit i det, alkoen er for fult i blodet å jeg hoppa over "break the ice" parten..

Sorryyy :roll:

Endret av araa
Lenke til kommentar

Woof.

 

Dro på vors med min one-itis, med to av hennes venninner (altså bare oss 4), jeg kjørte edru-style. Min kjære one-itis drakk en goood del, holdt selvfølgelig ikke fingrene unna meg - at all. Nøyt bare situasjonen, ertet henne to hell and beyond med straffing og belønning av oppmerksomhet, samtidig som jeg gjorde meg til en god venn av hennes venninner. (Og dæven det hjelper på, når venninnene begynner å planlegge hvordan de skal få oss i seng er det morosamt)

 

Vi bevegde oss innom et annet vors hvor aaaalt gikk til hællvette. Tydeligvis så er følgende en dårlig blanding: syk de siste 3 ukene, knapt sovet de 4 siste dagene, ikke spist hele dagen for så å drikke alt for mye alt for fort. Mao, hun ble dritings beyond.

 

Tok henne bare med meg hjem, dvs nesten bærte henne, fikk i henne vann, hjalp henne på do, tok fram bøtte (hun spydde faktisk ikke, creds) og heiv henne i seng. Hele greia endte med at hun mer eller mindre voldtok meg (etter man har sagt nei 5 ganger og hun fortsatt leker med lillemann så får man mentaliteten "ok, i tried - now fuck this bitch!"). Etter en heeeeeeftig omgang, trekker jeg ut og innser at kondomen har sprukket... :w00t:

 

Angrepille i morgen ja :yes:

Lenke til kommentar
Her er PUM den absolutte eksperten.

*snip*

 

 

Takk for hjelpen, dagens tlf game etter helgens pickups gikk mye bedre :p Om du har lyst til å føye til noe PUM setter jeg stor pris på det :) (side 138 i threaden)

 

Fikk en ny vri av en shit test idag jeg aldri har fått i sms game på dette stadiet før, sjekket opp ei veninne av ei klasse veninne for et par uker siden. Vet ikke hva de 2 har snakket om sammen, men pgr av logistikk (reise på påske ferie, eksamener etc) har vi ikke fått satt noen day2 før nå til uka. Under sargen hadde vi vel bare 15-20 min før kompisene mine skulle stikke på et annet utested så jeg #-closa og gikk videre. Min veninne vet jeg sysler litt med PUA så kan hende det er derfor jeg fikk den litt usikker. mld: fluff fluff, møtes xxx sted etc. Så ut av nowhere i samme mld kommer at dette er kun venne greier ok? Tidligere i sms vekslinga (7-8 mld på 2 uker) slapp jeg tidlig inn om ikke annet får man en ny venn og passe på og droppe den tidlig (cred deangelo). Nå kontra jeg med en C&F kommentar hvor jeg anklager hun for å være innbilsk, latter etc tilbake så tror den funka, men blei litt satt ut (må elske sms/msn, motparten ser ikke man blir satt ut :p ). Uansett nå er nesten hele uka booka av day2s, ledig på torsdagen får se hvem som er heldig nok for en day 3 :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...